Dan is het ook van 10:00-20:00 i.p.v. van 14:00-17:00quote:
En dan een potje mens erger je niet in de autoquote:Op zondag 11 april 2010 15:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toevallig is onze tank bijna leeg, en vinden mijn moeder en broertje dat nog leuk ook![]()
Dus zij doen maar
Dan heb je kans dat je niet hoeft te wachtenquote:Op zondag 11 april 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan is het ook van 10:00-20:00 i.p.v. van 14:00-17:00
de letterlijke versiequote:Op zondag 11 april 2010 15:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan een potje mens erger je niet in de auto
Ik vind het al vervelend als ik op 1 auto moet wachtenquote:Op zondag 11 april 2010 15:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar als zij dat leuk vinden
Dan zou ik juist wel in de rij gaan staan joh!quote:Op zondag 11 april 2010 15:51 schreef Neelix het volgende:
Ik ga ook niet in de rij staan voor benzine. Maja, ik heb dan ook geen auto.
Hoe zielig zijn ze danquote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Er waren hier zelfs ruzies ontstaan heb ik gehoord, iets met voordringen enzo
Ze komt ook naar de Zwarte Crossquote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
Moet ik naar ZwolleIk lijk wel gek, sorry ST, maar dat is een beetje ver
Gewoon tussen de autos gaan staan en langzaam doorlopen?quote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan zou ik juist wel in de rij gaan staan joh!
Den Bosch en ehm...Roermond komt ze ookquote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Als je daar dan toch bent kun je ook wel even doorgaan tot Heerenveenquote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
Da's wel weer zo jaquote:Op zondag 11 april 2010 15:55 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gewoon tussen de autos gaan staan en langzaam doorlopen?
Op zich wel grappig idee inderdaad, maar moet je wel een gasmasker meenemen...
Dat is voor hem helemaaaaaaaaaaaaal ver!quote:
Maar voor mij niet en ik ga er toch al naar toequote:Op zondag 11 april 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is voor hem helemaaaaaaaaaaaaal ver!
Effe laat invoegenquote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Er waren hier zelfs ruzies ontstaan heb ik gehoord, iets met voordringen enzo
Wat was het nou ookalweer..Gouda?quote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op zondag 11 april 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Den Bosch en ehm...Roermond komt ze ook
Ik wil ook....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie profiel, fobo enzoquote:Op zondag 11 april 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat was het nou ookalweer..Gouda?
Ja hier ook een Tango in de buurt. De auto's stonden rijen dik te wachten. Wat mensen niet over hebben voor een paar eurocenten. Stel je nou voor je staat 4 uur te wachten ben je eindelijk aan de beurt is de benzine opquote:Op zondag 11 april 2010 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oke, maar in ieder geval, ik ga niet 3 uur wachten op wat benzine
En waarom weet jij dat?quote:Op zondag 11 april 2010 16:01 schreef 8108139dpths het volgende:
Nemo![]()
![]()
... één grote kinderspeeltuin...
Veel leuker dat de actie afgelopen is en je tank al vol hebtquote:Op zondag 11 april 2010 16:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hier ook een Tango in de buurt. De auto's stonden rijen dik te wachten. Wat mensen niet over hebben voor een paar eurocenten. Stel je nou voor je staat 4 uur te wachten ben je eindelijk aan de beurt is de benzine op
Idd 5 euro kortingquote:Op zondag 11 april 2010 16:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hier ook een Tango in de buurt. De auto's stonden rijen dik te wachten. Wat mensen niet over hebben voor een paar eurocenten. Stel je nou voor je staat 4 uur te wachten ben je eindelijk aan de beurt is de benzine op
trevquote:
Klopt! Maar tijdens Discovery is het dan wel weer leukquote:Op zondag 11 april 2010 16:01 schreef 8108139dpths het volgende:
Nemo![]()
![]()
Dat doen ze ook tijdens de 3 doldwaze dagen bij de Bijenkorf. Mensen zijn bereid elkaar de haren uit elkaars hoofd te trekken voor een koopjequote:
Neelixquote:Op zondag 11 april 2010 16:04 schreef Neelix het volgende:
Hey Erwin!
[..]
Klopt! Maar tijdens Discovery is het dan wel weer leuk![]()
Dus dat ook nooit meerquote:Op zondag 11 april 2010 16:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
trev![]()
![]()
Ben er vandaag naar toe geweest, museumweekend, gratis toegang... waarom ook niet. Maar damn, wat een tegenvaller.
Ik ga kleren kopen zodra het heel rustig is, dan kan ik met 15 min ook weer buiten staanquote:Op zondag 11 april 2010 16:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat doen ze ook tijdens de 3 doldwaze dagen bij de Bijenkorf. Mensen zijn bereid elkaar de haren uit elkaars hoofd te trekken voor een koopje
ja duh dat is algemeen bekendquote:Op zondag 11 april 2010 16:01 schreef 8108139dpths het volgende:
Nemo![]()
![]()
En je had er zoveel zin inquote:Op zondag 11 april 2010 16:01 schreef 8108139dpths het volgende:
Nemo![]()
![]()
nou ja zeg, ik weet het gewoon uit mijn hoofd, doe eens wat aardiger danquote:
Ik houd ook niet van die drukte verschrikkelijk al dat gedrangquote:Op zondag 11 april 2010 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga kleren kopen zodra het heel rustig is, dan kan ik met 15 min ook weer buiten staan
Ja...mensenquote:Op zondag 11 april 2010 16:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat doen ze ook tijdens de 3 doldwaze dagen bij de Bijenkorf. Mensen zijn bereid elkaar de haren uit elkaars hoofd te trekken voor een koopje
Bahquote:Op zondag 11 april 2010 16:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister heb ik 17 again gezien.. Zac Efron ofzoiets
en dan ook nog lang wachten voordat je het kan passenquote:Op zondag 11 april 2010 16:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van die drukte verschrikkelijk al dat gedrang
Hmja...ik weet het..maar OOIT zie je haar vast een keertjequote:
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 11 april 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja...mensen![]()
Mensen tijdens koopjesjacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zac Efron, dat is die gast waar al die 13 jarige breezahsletjes op geilenquote:Op zondag 11 april 2010 16:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij kwam toevallig op tv en ik was thuis, maar leuk is anders
Wel altijd leuk om er naar te kijken het lijkt net een dierentuin. Maar je moet er niet tussen staan.quote:Op zondag 11 april 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja...mensen![]()
Mensen tijdens koopjesjacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op een of andere manier krijg ik een blik naar met toe geworpen als ze tegen mij aan lopen en zelf bijna omvallenquote:Op zondag 11 april 2010 16:09 schreef Neelix het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
En dan vooral bij de Bijenkorf heb je van die huppelkutten die dan denken dat ze meer zijn dan jij en je gewoon zonder blikken of blozen half omver lopen.
Die hebben dan altijd zomaar per ongeluk ineens mijn elleboog in hun maag zitten, heel gek is datquote:Op zondag 11 april 2010 16:09 schreef Neelix het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
En dan vooral bij de Bijenkorf heb je van die huppelkutten die dan denken dat ze meer zijn dan jij en je gewoon zonder blikken of blozen half omver lopen.
Haha, ze zouden gewoon tribunes moeten bouwen, leukste gratis uitje OOIT!quote:Op zondag 11 april 2010 16:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wel altijd leuk om er naar te kijken het lijkt net een dierentuin. Maar je moet er niet tussen staan.
Mja, was toch wat lastiger toen ik horloges aan het uitproberen was en ze zich gewoon achter me langs probeerden te wringen terwijl daar bijna geen plek was.quote:Op zondag 11 april 2010 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die hebben dan altijd zomaar per ongeluk ineens mijn elleboog in hun maag zitten, heel gek is dat
quote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, ze zouden gewoon tribunes moeten bouwen, leukste gratis uitje OOIT!
Oh, dan is mijn kont altijd 2 keer dikker dan in het echt en komen ze er ECHT niet langs voordat ze het lief gevraagd hebbenquote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef Neelix het volgende:
[..]
Mja, was toch wat lastiger toen ik horloges aan het uitproberen was en ze zich gewoon achter me langs probeerden te wringen terwijl daar bijna geen plek was.
Ja die pipoquote:Op zondag 11 april 2010 16:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zac Efron, dat is die gast waar al die 13 jarige breezahsletjes op geilen
Ik wil dan wel commentaar leverenquote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh dat is wel een goed idee en dan de mensen op de tribunes koopjes tussen de massa laten gooien. En dan toekijken hoe de massa zich erop stort.quote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whahahahaquote:Op zondag 11 april 2010 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die hebben dan altijd zomaar per ongeluk ineens mijn elleboog in hun maag zitten, heel gek is dat
quote:Op zondag 11 april 2010 16:14 schreef Panda72 het volgende:
Oeh dat is wel een goed idee en dan de mensen op de tribunes koopjes tussen de massa laten gooien. En dan toekijken hoe de massa zich erop stort.
* Panda72 gaat de Bijenkorf een mail sturen
Ik zou ook niet weten hoe iemand jou zou kunnen tegenhoudenquote:
Briljantquote:Op zondag 11 april 2010 16:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oeh dat is wel een goed idee en dan de mensen op de tribunes koopjes tussen de massa laten gooien. En dan toekijken hoe de massa zich erop stort.
* Panda72 gaat de Bijenkorf een mail sturen
Ikke wel maar die manier is niet zo fijn of gewoon een mic door geven aan elkaar kan ook wel leuk zijnquote:Op zondag 11 april 2010 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten hoe iemand jou zou kunnen tegenhouden
Dat haalt 'ie niet meer hoor, voor 17:00!quote:
Die dacht gooi alles maar vol wat ik heb dan kan ik weer een tijdje, hoe zieligquote:Op zondag 11 april 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat haalt 'ie niet meer hoor, voor 17:00!
Net had iemand voor Marijke in de rij allemaal jerricans
quote:
inderdaadquote:Op zondag 11 april 2010 16:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die dacht gooi alles maar vol wat ik heb dan kan ik weer een tijdje, hoe zielig
Ja, inslaan zoveel je kan!quote:Op zondag 11 april 2010 16:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die dacht gooi alles maar vol wat ik heb dan kan ik weer een tijdje, hoe zielig
Zo erg was het hier nog niet.quote:Op zondag 11 april 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat haalt 'ie niet meer hoor, voor 17:00!
Net had iemand voor Marijke in de rij allemaal jerricans
hihihiquote:Op zondag 11 april 2010 16:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zou ik met een tankwagen zijn gekomen
Aso!quote:Op zondag 11 april 2010 16:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zou ik met een tankwagen zijn gekomen
Nee, nu is er ook een terugwegfile natuurlijkquote:Op zondag 11 april 2010 16:47 schreef DeLuna het volgende:
Het is bijna 5 uur en ze zijn nog steeds niet terug
Pakken wat je pakken kanquote:
Hoe laat zijn ze gegaan?quote:Op zondag 11 april 2010 16:47 schreef DeLuna het volgende:
Het is bijna 5 uur en ze zijn nog steeds niet terug
quote:Op zondag 11 april 2010 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, nu is er ook een terugwegfile natuurlijk
15:15 ofzo?quote:Op zondag 11 april 2010 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pakken wat je pakken kan![]()
[..]
Hoe laat zijn ze gegaan?
Eindelijk!quote:Op zondag 11 april 2010 16:53 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke is er!![]()
Dus tot later snoepjes
Veel Plezier en tot laterquote:Op zondag 11 april 2010 16:53 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke is er!![]()
Dus tot later snoepjes
Kan je het een beetje winnen? op de pc?quote:Op zondag 11 april 2010 16:58 schreef justmattie het volgende:
Nee tegen een klasgenootje van me zo meteen. MW2 online
quote:Op zondag 11 april 2010 17:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben echt moe.
Viel net zowat in slaap
maar een uur zegt ze danquote:Op zondag 11 april 2010 17:15 schreef DeLuna het volgende:
Nou, ze zijn terugZe hebben maar een uur in de file gestaan
Dat valt gelukkig nog wel meequote:Op zondag 11 april 2010 17:15 schreef DeLuna het volgende:
Nou, ze zijn terugZe hebben maar een uur in de file gestaan
Diesel he, 85ct per literquote:Op zondag 11 april 2010 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat valt gelukkig nog wel mee
Hoeveel korting ?
Volgensmij was het 1,09 ofzo.quote:Op zondag 11 april 2010 17:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoe hoog staat die normaal dan bij jullie ?
34 liter.quote:Op zondag 11 april 2010 17:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En hoeveel liter hebben ze getankt ?
wat voor soep?quote:Op zondag 11 april 2010 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu maar effe fokken en soep eten
dan hebben ze 8,16 kortingquote:
Best veel tochquote:Op zondag 11 april 2010 17:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laten we eens gokken op een 8 euro korting
Als je niets te doen hebt welquote:Op zondag 11 april 2010 17:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Best veel tochEn ik ging toch niet mee
en waarom is dat niet mee gaan danquote:Op zondag 11 april 2010 17:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik word gauw misselijk in een auto dus dat is geen pretje danquote:Op zondag 11 april 2010 17:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je niets te doen hebt wel
Je kunt beter gaan Fokken dan een uur in de file staanquote:Op zondag 11 april 2010 17:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 april 2010 17:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zat ik er dichtbij zo snel zonder rekenmachine
Tja, weet nietquote:Op zondag 11 april 2010 17:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
en waarom is dat niet mee gaan dan?
Lekker met Pirania in MENquote:Op zondag 11 april 2010 17:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je kunt beter gaan Fokken dan een uur in de file staan
quote:Op zondag 11 april 2010 17:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je kunt beter gaan Fokken dan een uur in de file staan
Jawel, maar dat is nog altijd beter dan misselijk zijn in een autoquote:
Wat is Pirania in MEN?quote:
Mens erger je niet sub forumquote:Op zondag 11 april 2010 17:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pirania is een user, ik weet alleen niet wat MEN is
Ik kom/post nooit in MENquote:Op zondag 11 april 2010 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom vraag je het terwijl je er ook al gepost hebt?
Ik zie toch echt MEN je je posthistory staan.quote:Op zondag 11 april 2010 17:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kom/post nooit in MEN
Misschien ooit 1 keer ofzo
Die stond eerst in general chat.quote:Op zondag 11 april 2010 17:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zie toch echt MEN je je posthistory staan.
Vandaarquote:Op zondag 11 april 2010 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die stond eerst in general chat.
Die hebben ze vast verplaatst ofzo, want ik wist niet eens van MEN af
Doe ik ook altijdquote:Op zondag 11 april 2010 17:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Anders misschien bij active topics gekeken en daar toevallig terrecht gekomen.
Ik verveel me nu ook, vandaar dat ik in MEN zitquote:Op zondag 11 april 2010 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja als ik me verveel dan zoek ik daar leuke topics op
Daar zitten wat leuke postopkrik topics tussenquote:Op zondag 11 april 2010 18:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik verveel me nu ook, vandaar dat ik in MEN zit
Klopt.quote:Op zondag 11 april 2010 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar zitten wat leuke postopkrik topics tussen
Dat je daar men voor nodig hebtquote:Op zondag 11 april 2010 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar zitten wat leuke postopkrik topics tussen
Als of dat wat uit maaktquote:Op zondag 11 april 2010 18:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, want hier ging het niet echt snel zonet
Nee maar ik kan moeilijk steeds op mezelf reageren he.quote:
kan ook wel in eentjequote:Op zondag 11 april 2010 18:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kan ook in meerdere slowchats
hoezo niet?quote:Op zondag 11 april 2010 18:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee maar ik kan moeilijk steeds op mezelf reageren he.
denken en weekend is geen goede combiequote:Op zondag 11 april 2010 18:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar zijn de mods niet zo blij mee denk ik.
quote:Op zondag 11 april 2010 18:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
denken en weekend is geen goede combie
Dat kost tijdquote:
Valt wel meequote:Op zondag 11 april 2010 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat kost tijd
Vroeger deed ik echt overal posten
Nu alleen deze slowchat en een beetje in klaagbaak en onzin
quote:Op zondag 11 april 2010 18:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee maar ik kan moeilijk steeds op mezelf reageren he.
Uit eigen ervaring is 1tje ook wel genoegquote:Op zondag 11 april 2010 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat meerdere topics goed kunnen zijn voor je postaantal
Het kan ook wel in 1 SC, alleen dan moet iedereen wel meewerkenquote:Op zondag 11 april 2010 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat kost tijd
Vroeger deed ik echt overal posten
Nu alleen deze slowchat en een beetje in klaagbaak en onzin
Maar ik ken het snellerquote:Op zondag 11 april 2010 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring is 1tje ook wel genoeg![]()
En dan nog een topic op de achtergrond erbij !quote:Op zondag 11 april 2010 18:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het kan ook wel in 1 SC, alleen dan moet iedereen wel meewerken
Ik vroeger altijd.quote:
Ik wil vandaag boven de SBS kliek uitkomenquote:Op zondag 11 april 2010 18:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vroeger altijd.
We hadden een vaste club die bezig was met de nummer 1 positie van de dagcijfers
Die hadden vorige week een slechte dagquote:Op zondag 11 april 2010 18:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil vandaag boven de SBS kliek uitkomen
ik denk dat het ook wel te maken had dat het Pasen wasquote:Op zondag 11 april 2010 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die hadden vorige week een slechte dag
Toen was het idd niet moeilijkquote:Op zondag 11 april 2010 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die hadden vorige week een slechte dag
Peter R de Vriesquote:Op zondag 11 april 2010 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk dat het ook wel te maken had dat het Pasen was
Nog 1 week volhouden en dan heb ik vakantiequote:Op zondag 11 april 2010 18:29 schreef eNGine10 het volgende:
Zo weekend loopt weer ten einde. Weer van genoten
Best wel jammer dat het weer bijna afgelopen isquote:Op zondag 11 april 2010 18:29 schreef eNGine10 het volgende:
Mooiquote:Op zondag 11 april 2010 18:29 schreef eNGine10 het volgende:
Nog maar 19 dagen en dan ik ook permanent van schoolquote:Op zondag 11 april 2010 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nog 1 week volhouden en dan heb ik vakantie
Ik heb gewoon een week vrij van mijn werk ivm de crisisquote:Op zondag 11 april 2010 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog maar 19 dagen en dan ik ook permanent van school, alleen nog maar 4 weken van 4 dagen en eentje van 3
Ik hoop dat ik een baan daarna hebquote:Op zondag 11 april 2010 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een week vrij van mijn werk ivm de crisis
tenzij we opeens een groot werk krijgen
Altijd hetzelfde ja. Vanavond nog even relax op de bank liggen en daarna weer gewoon een week stage.quote:Op zondag 11 april 2010 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Best wel jammer dat het weer bijna afgelopen is
Wat voor een stage doe je dan, wat moet je doen?quote:Op zondag 11 april 2010 18:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde ja. Vanavond nog even relax op de bank liggen en daarna weer gewoon een week stage.
Bis Laterquote:Op zondag 11 april 2010 18:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben weg
Misschien tot straks en anders tot morgen
Tot straksquote:Op zondag 11 april 2010 18:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben weg
Misschien tot straks en anders tot morgen
Ik moet digitale trainingen maken voor leraren waarmee ze leren om te gaan met bijvoorbeeld twitter, mindmeister en meer van dat soort dingen. En ook een onderzoek wat daarbij hoort of het ook zin heeft om leraren die trainingen te laten volgen.quote:Op zondag 11 april 2010 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een stage doe je dan, wat moet je doen?
Aha, en is het leuk?quote:Op zondag 11 april 2010 18:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik moet digitale trainingen maken voor leraren waarmee ze leren om te gaan met bijvoorbeeld twitter, mindmeister en meer van dat soort dingen. En ook een onderzoek wat daarbij hoort of het ook zin heeft om leraren die trainingen te laten volgen.
Jawel. Alleen af en toe een beetje het probleem dat ik niet door kan werken. Moet wachten op antwoord van anderen enzo. Oftewel ik had eigenlijk al verder willen zijn als ik nu ben en daar maak ik me soms wel een beetje zorgen over.quote:
Oh?quote:Op zondag 11 april 2010 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Ik dacht even lekker een uurtje te slapen. Laat dat lekker dus maar weg
Jeej kippenhokquote:Op zondag 11 april 2010 18:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Zo he, m;n zus haalt even 4 vriendinnen hierheen om een make-up party te doen.
Ben ik blij dat ik dan niet daar benquote:Op zondag 11 april 2010 18:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Inderdaad. En make-upjesquote:
Party, bierquote:Op zondag 11 april 2010 18:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee.quote:
Make-upquote:
Ik heb het wel maar ik weet niet waaromquote:Op zondag 11 april 2010 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Make-up
Alleen ik draag ;t bijna nooit
Stoepsey.quote:Op zondag 11 april 2010 18:54 schreef Stoeprand het volgende:
Ooit lig ik op het strand met DW in mijn armen.
JAquote:Op zondag 11 april 2010 18:54 schreef Stoeprand het volgende:
Ooit lig ik op het strand met DW in mijn armen.
Ja en, vrouwen en bierquote:Op zondag 11 april 2010 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.Het zijn vrouwen. En er is sowieso 1 zwanger.
Nog niet milf.quote:Op zondag 11 april 2010 18:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja en, vrouwen en bier
Met 1 milf erbij dus
Pics om te oordelen of ze een toekomstige milf isquote:Op zondag 11 april 2010 18:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog niet milf.
Het zijn van die wijndrinkende vrouwen.
Als ze maar geil worden, hoe oud is je zus?quote:Op zondag 11 april 2010 18:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog niet milf.
Het zijn van die wijndrinkende vrouwen.
Niet van mij, in ieder geval. Ik quote alleen maar.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 19:02 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Niet van mij, in ieder geval. Ik quote alleen maar.
Neuh.quote:Op zondag 11 april 2010 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pics om te oordelen of ze een toekomstige milf is
27.quote:Op zondag 11 april 2010 19:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als ze maar geil worden, hoe oud is je zus?
Ik noem het geen milf!quote:Op zondag 11 april 2010 19:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus we moeten je op je woord geloven?
Hulp nodig?quote:
Hey Trevquote:
Ga je je nu als een neger gedragen?quote:
Dat heb ik vorige week gehad.quote:
Eh, nouja, dan is dat niet de eerste keerquote:Op zondag 11 april 2010 19:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga je je nu als een neger gedragen?
Nee, maar lief dat je het aanbiedtquote:
Ja hoor, beetje moe alleen omdat ik te weinig geslapen hebquote:
Ik ookquote:
Da's wel logisch danquote:Op zondag 11 april 2010 19:12 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje moe alleen omdat ik te weinig geslapen heb
Jij bent meer neger dan ikquote:Op zondag 11 april 2010 19:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eh, nouja, dan is dat niet de eerste keer
Joah bij mij ook, lekker lopen bieren met een zoot vrienden.quote:
Je moet een gans nadoen. Vindt ze leuk.quote:
quote:
Ik heb geen huiswerk meer, maar ik wil je wel bijles gevenquote:Op zondag 11 april 2010 19:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, maar lief dat je het aanbiedt
Zullen we samen huiswerk maken?
Alleen als jij ;t doet, Stoepiequote:Op zondag 11 april 2010 19:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je moet een gans nadoen. Vindt ze leuk.
Ja, doe!quote:Op zondag 11 april 2010 19:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb geen huiswerk meer, maar ik wil je wel bijles geven
Ik ook zoiets alleen dan met film en cola, want ik drink niet.quote:Op zondag 11 april 2010 19:14 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Joah bij mij ook, lekker lopen bieren met een zoot vrienden.
Was weer hartstikke tof.
We vieren de 17.777e welquote:
Vanwege het zwemmen?quote:Op zondag 11 april 2010 19:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook zoiets alleen dan met film en cola, want ik drink niet.
quote:
Neeuh, gewoon niet. Ik heb genoeg dronken teamleden gezien hoor, dat is het punt niet.quote:
Ah lekker gezond.. roken ook niet neem ik aan?quote:Op zondag 11 april 2010 19:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neeuh, gewoon niet. Ik heb genoeg dronken teamleden gezien hoor, dat is het punt niet.
Inclusief mantelpakje?quote:Op zondag 11 april 2010 19:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, doe!Als een sexay docente bijles geven!
Wat heb jij tegen roken?quote:Op zondag 11 april 2010 19:19 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ah lekker gezond.. roken ook niet neem ik aan?
Nee, daar kan ik dus niet tegen.quote:Op zondag 11 april 2010 19:19 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ah lekker gezond.. roken ook niet neem ik aan?
Moet ik die eerst ook nog aanschaffen.quote:
Dat was een eendquote:
Moet je niet aan mij vragen. Maar aan Saaaaab.quote:
Ik weet niet hoe een gans moetquote:Op zondag 11 april 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat was een eendDie van Stoep is leuker!
Niks eigenlijk, zelf hoef ik het alleen niet.quote:
Google.quote:
Gelukkig. Anders vind ik jen iet lief meer.quote:Op zondag 11 april 2010 19:24 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, zelf hoef ik het alleen niet.
Ja maar je vond me toch al stom vanwege mijn liefde voor Heineken?quote:Op zondag 11 april 2010 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig. Anders vind ik jen iet lief meer.
Ja maar in de file om te tanken?quote:Op zondag 11 april 2010 19:25 schreef Gotrick het volgende:
Oh, ik lees de TT nu pas, stond dernet ook in de file...
Ohja en werd nog van de weg getrokken door de Politie (KLPD).
En kep eergister weern boete gehad.. teller staat iets onder de 400 nu
Maar ben niet stout hoor![]()
quote:
Ik las KPDquote:Op zondag 11 april 2010 19:25 schreef Gotrick het volgende:
Oh, ik lees de TT nu pas, stond dernet ook in de file...
Ohja en werd nog van de weg getrokken door de Politie (KLPD).
En kep eergister weern boete gehad.. teller staat iets onder de 400 nu
Maar ben niet stout hoor![]()
Dat klopt. Maar jij hebt andere kwaliteiten.quote:Op zondag 11 april 2010 19:27 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja maar je vond me toch al stom vanwege mijn liefde voor Heineken?
Heinekenquote:Op zondag 11 april 2010 19:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar jij hebt andere kwaliteiten.
Je turkenbak.quote:Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heineken
Wat zijn mijn kwaliteiten??
En je mooie hoofdjequote:
Ach jaquote:
Ik had geen Duits in de 1equote:
Net als Frans, dat kon ik ook niet maar ik haalde wel altijd 7ens.quote:Op zondag 11 april 2010 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn duits zuigt, maar had toch altijd goede cijfers in de 3e
Ik had een lerares waarbij je heel makkelijk kon spiekenquote:Op zondag 11 april 2010 20:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Net als Frans, dat kon ik ook niet maar ik haalde wel altijd 7ens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |