quote:Vanwege geplande onderhoudswerkzaamheden aan Mijn ING op zaterdag 10 april vanaf 20.00 uur tot en met zondag 11 april 24.00 uur zijn het saldo en de af- en bijschrijvingen van uw Spaarrekening(en) tijdelijk niet zichtbaar in Mijn ING. Vanaf maandag 12 april is de dienstverlening weer zoals u van ons gewend bent.
Excuses voor het ongemak.
inderdaad 3 weken geleden stond het er alquote:
quote:Vanwege geplande onderhoudswerkzaamheden aan Mijn ING op zaterdag 10 april vanaf 20.00 uur tot en met zondag 11 juni 24.00 uur zijn het saldo en de af- en bijschrijvingen van uw Spaarrekening(en) tijdelijk niet zichtbaar in Mijn ING. Vanaf maandag 12 juni is de dienstverlening traag zoals u van ons gewend bent.
Succes ermee
Ik had het neit door, toen ging ik kijken nav dit topic en toen voelde ik mij kut.quote:Vanwege gepland onderhoud zijn enkele van uw Spaarrekeningen tijdelijk niet beschikbaar.
Excuses voor het ongemak. (Meldingscode: 14.40.3.514)
Vanwege geplande onderhoudswerkzaamheden aan Mijn ING op zaterdag 10 april vanaf 20.00 uur tot en met zondag 11 april 24.00 uur zijn het saldo en de af- en bijschrijvingen van uw Spaarrekening(en) tijdelijk niet zichtbaar in Mijn ING. Vanaf maandag 12 april is de dienstverlening weer zoals u van ons gewend bent.
Excuses voor het ongemak.
Eensch, ik weet uberhaupt niet waarom ze daar vanaf zijn gestapt.quote:Op zondag 11 april 2010 16:02 schreef Socios het volgende:
ING![]()
Postbank ftw!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |