abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80214365
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:14 schreef Asyniur het volgende:
mijn kletsende baby'tje

Ahh, die haartjes. Wat luister hij goed, hè? Je ziet hem zo reageren op jouw stem.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80214382
Ok, zei ik dat hij doorsliep?
*gaaap*
om 4:30 wakker, is wakker, bleef wakker
  maandag 12 april 2010 @ 07:58:12 #53
57497 happyme28
I'm so happy
pi_80214486
quote:
Op maandag 12 april 2010 07:45 schreef freecell het volgende:
*gaaap*
Hahaha, wij waren al blij dat Daan vannacht 'pas' om 4.30 uur kwam....

Daan heeft helaas sinds vrijdag weer mega last van de reflux vandaag gelukkig belafspraak met de kinderarts, maar ik weer effe niet meer wat we er nu nog aan kunnen doen. Misschien toch aansturen op Zantac.
pi_80214502
Arme Daan Zantac icm jbpm is hier écht een succes. Gisteren was ik wat laat met de Zantac en dat merk je direct!

En hij kwam niet om 4:30, hij was gewoon wakker en bleef wakker
  maandag 12 april 2010 @ 08:07:28 #55
57497 happyme28
I'm so happy
pi_80214566
quote:
Op maandag 12 april 2010 07:59 schreef freecell het volgende:
Arme Daan Zantac icm jbpm is hier écht een succes. Gisteren was ik wat laat met de Zantac en dat merk je direct!
Maar moeten jullíe 'm na de voeding ook nog een half uur recht op houden en staat de wieg ook schuin? Ik vrees nl. dat Daan best een heftige vorm heeft en vraag me af of het hem gaat helpen, maar ik hoop wel dat we het mogen proberen. Je ziet 'm gewoon werken om z'n voeding binnen te houden en last hebben van het maagzuur. Ik vind het zo sneu, het ging zo goed afgelopen week
quote:
En hij kwam niet om 4:30, hij was gewoon wakker en bleef wakker
Oh ja, dat was hier gister. Geen honger wel wakker vanaf 3 uur Die arme man van me is al weer helemaal geradbraakt naar z'n werk vertrokken.
pi_80214727
quote:
Op maandag 12 april 2010 07:45 schreef freecell het volgende:
*gaaap*
Het is de wet van Fok, ik zeg het je (hier ook al twee dagen )
pi_80214781
Happy, Zantac en Nexium zorgen ervoor dat het maagzuur veel minder zuur is als het omhoog komt. Daardoor kan de slokdarm genezen. De Motilium zorgt ervoor dat de maag sneller geleegd wordt en er dus minder omhoog kan komen.

Ik hoef L. nu niet meer heel lang rechtop te houden, behalve als het heel erg is omdat ze bijvoorbeeld ziek is. Haar bedje staat wel nog steeds schuin. Samen met de Nexium is dit voor haar voldoende. Ze lijkt er de laatste tijd nog maar weinig last van te hebben!

Ik zou de Zantac of Nexium proberen!
pi_80214896
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:07 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Maar moeten jullíe 'm na de voeding ook nog een half uur recht op houden en staat de wieg ook schuin? Ik vrees nl. dat Daan best een heftige vorm heeft en vraag me af of het hem gaat helpen, maar ik hoop wel dat we het mogen proberen. Je ziet 'm gewoon werken om z'n voeding binnen te houden en last hebben van het maagzuur. Ik vind het zo sneu, het ging zo goed afgelopen week
[..]

Oh ja, dat was hier gister. Geen honger wel wakker vanaf 3 uur Die arme man van me is al weer helemaal geradbraakt naar z'n werk vertrokken.
Mijn oudste 2 kinderen gooiden ook hele voedingen er net zo hard weer uit als ze het hadden gedronken en mij is bij de tweede door het ziekenhuis het advies gegeven om hem niet verticaal te houden maar eerder schuin, wel 20 minuten tot een half uur maar dus niet omhoog zoals je zou doen voor een boertje. En johannesbroodmeelpit werkte als een trein bij mijn spugende koters.
pi_80215020
Zes maanden geleden, om 5.20u werd dit prachtige mensje op mijn borst gelegd:

Ze groeide van:

Via:

En:

Tot deze prachtige meid (vanmorgen):

Ik weet zeker dat mijn eerste half jaar met Isabeau véél moeilijker was geweest zonder jullie. Wat is het waardevol om een groep mensen in dezelfde levensfase te hebben aan wie je vragen kunt stellen, je blijdschap of juist frustratie kwijt kunt. Hoe vaak heb ik niet gedacht: "Gelukkig, ik ben niet de enige!"

In het afgelopen jaar ben ik een andere vrouw geworden. Een moeder. Een rol waar ik me steeds meer in thuisvoel. En Isabeau is steeds meer écht mijn dochter geworden. Het was fijn dat met jullie te delen. Ik ga een topicje opschuiven.

Tot snel!
pi_80215026
quote:
Op maandag 12 april 2010 07:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar je koopt zo'n stoeltje juist omdat ze nog niet zelfstandig kunnen zitten. Het is maar net hoe je er zelf tegenaan kijkt. Veel dingen die goed zijn voor het stimuleren van de ontwikkeling van een baby zijn tegelijkertijd niet goed voor de fysieke ontwikkeling, denk bijvoorbeeld aan bij jou op schoot staan en vroeg kunnen lopen.

Ja, dat is ook wel weer zo.

Leah vindt het leuk om rechtop te zitten. Ik klem haar wel eens in het voedingskussen in zithouding en dan zit ze echt vrolijk en geinteresseerd om zich heen te kijken.
pi_80215036
Wat een droppie is het, Sorbo, jouw prachtige meisje

tot snel
pi_80215066
Isabeau is 6 maanden oud! Gefeliciteerd met je grote baby, Sorbo. Ze is een prachtexemplaar en ze boft maar met zo'n leuke, lieve moeder.
  maandag 12 april 2010 @ 09:00:12 #63
57497 happyme28
I'm so happy
pi_80215104
Thanks voor de reacties. We houden 'm idd vooral schuin ipv rechtop. Ben benieuwd of de ka met me meegaat als ik vraag om Zantac of Nexxium. Het blijft sinds ik 'm uit de fles voed wel binnen allemaal maar niet beneden dus.

Verder is het een heerlijk ventje die tussen de reflux door lekker aan het brabbelen en lachen is.

Isabeau (en trotse moeder, terecht!!), tot in het volgende topic
pi_80215270
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:53 schreef lily het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wel weer zo.

Leah vindt het leuk om rechtop te zitten. Ik klem haar wel eens in het voedingskussen in zithouding en dan zit ze echt vrolijk en geinteresseerd om zich heen te kijken.
Minke vind zitten ook helemaal geweldig, kan ze alles goed bekijken (tv heeft voorkeur) en dan kan ze ook heel parmantig zitten kijken... prinses op haar "troon". Ik wilde ook al wel zo'n Bumbo, manlief leek het ook leuk, tot ie een paar heel negatieve reacties las over fysio's die die dingen afraadde en nu mogen we geen Bumbo meer

Isabeau(niet meer -tje) en Sorbootje tot over een tijdje bij de grote baby's! Je omschrijft het mooi hoor, en lang leve Fok! inderdaad... heerlijk om je niet zo stom te hoeven voelen, maar gewoon saamhorigheid te vinden hier. Gefeliciteerd met de halfjaardag!
pi_80215295
Arme Daan.

Om nog op dat spelen terug te komen: ik had vanochtend een doos met billendoekjes in Ivans box gezet (om zijn dunne poep telkens van het zeiltje te vegen ) en daar speelde hij heel enthousiast mee. De wereld die voor ons zo alledaags is zit voor een baby'tje vol avonturen.

pi_80215314
Ik kan me volledig vinden in Sorbo's en Lijnloos' post. Heerlijk inderdaad om hier op Fok! te kunnen posten over alle fases in een zwangerschap en na de bevalling En wat is Isabeau een prachtige dochter (en nu is ze eigenlijk toch weer een beetje -tje in het andere topic ).
pi_80215842
Lieve Sorbo en Isabeau,

Wat ben ik blij dat ik jullie in het echt heb leren kennen! Jullie zijn zo leuk! Wat ga ik jullie missen hier! Maar gelukkig zien we elkaar gauw weer!

Beessie, Dat drinken? Is dat een sprongetje? Want meneer is hier ook flink aan het kloten. Overstrekken na 4 slokken en dan weer aanhappen. Weer 4 slokken en dan niet meer willen. Andere borst dan maar, 4 slokken en weer overstrekken enzovoort enzovoort.. Dat gaat verdorie al bijna een week zo
Goeie nieuws, vannacht kwam ie om 00:30, toch maar een fles gemaakt, wel 90cc gedronken!

Vanmiddag naar het CB. Even aankaarten daar dus En ook het litteken tussen zn neus en mond, bultjes op zn hoofd (schedelpuntjes) en ook voor het poepen..

Joy
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_80215855
hoi

@ Sorbo, tot morgen! Al post ik nauwelijks, ik lees wel mee!
Weet nog dat ik je sms in het zkh kreeg haha.

@ Bumbo, wilde er hier ook een maar niet gekocht.
Met de fysio over gehad en die raadde het ook echt af.
Wij hebben het wipstoeltje erg veel gebruikt inde diverse standen en nu met fruit en groente hap in de kinderstoel een paar minuutjes.

@ Free, fijn dat die combi goed gaat!

@ Happy, succes met de arts.
Was er al zantac voorgesteld?

Wij hadden ook een perfecte combi van zantac en jhbm.

Op een geg. moment begon tijn weer meer te huilen als hij in bed werd gelegd enzo en leek hij er weer meer last van te hebben.
Was toen bijna 1,5 tot 2 kilo zwaarder dan met start van de zantac dus ff denken dat de zantac t.z.t iets op moet worden gehoogd, was hier wel het geval.

@ Babygym, tijn heeft er 1 van chicco, als je een beestje aanraakt komt er geluid en komen er lichtjes dat vind hij geweldig.

Verder hebben we hier een spiegel die geluiden opneemt en afspeelt,d at vind hij ook helemaal geweldig om zichzelf te horen.
  maandag 12 april 2010 @ 09:43:11 #69
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80215963
Die billetjes van Ivan
Jij 'zei' toch van de week dat je moest huilen omdat je kleine Ivan van 8 weken terug zag?
Nou ik was gisteren ds op zoek naar die filpmjes en nou vond ik er eentje van de 1e dag waarvan ik niet eens wist dat ie gemaakt was en ik moest ook huilen hoor!

Harry reageert al op mijn stem vanaf dag 1. Ik was toen in het ziekenhuis op mijn kamer en in de aangrenzende badkamer was een verpleegster hem aanhet verzorgen. Ik liep naar binnen terwijl ik de verpleegster iets vroeg waarop Harry zijn koppie draait in de richting van het geluid. Ik had het niet eens gezien maar de verpleegster zei tegen hem: hoor je mama? ja dat is je mama die daar aankomt...

Aah ik zie dat er meer baby's zich vannacht ongebruikelijk gemeld hebben
Ik voel me echt beroerd en uitgerekend vannacht komt mijn kind dat normaal altijd doorslaapt 2x voor een nachtvoeding
  maandag 12 april 2010 @ 09:45:34 #70
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80216025
Vergeet ik helemaal te zwaaien naar Isabeau!
Lief zijn voor je mama en papa hoor!

(en ik vergeet verder nog een heeeeeleboel maar mijn hoofd zit zo vol watten )
  maandag 12 april 2010 @ 09:50:46 #71
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80216148
en toen hadden we weer een half topic gemist!

sorbo en isabeau, veel plezier bij de grote babies (:P ) en het is een hele herkenbare post met de foto's

vwb speelgoed, wij hebben vtech ernstig vermeden, en alle herrieapparatuur ligt op eli's kamer. kan hij er daar mee spelen. voor aviva doen e hetzelfde. we hebben wel het activity center van fisher price.
vooralsnog vermaakt aviva zich met het ontdekkenn van haar handjes, sit-ups, alles besabbelen en het ontdekken van de volumeknop en verschillende toonhoogtes.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80216244
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:43 schreef Asyniur het volgende:
Aah ik zie dat er meer baby's zich vannacht ongebruikelijk gemeld hebben
Ik voel me echt beroerd en uitgerekend vannacht komt mijn kind dat normaal altijd doorslaapt 2x voor een nachtvoeding
We hadden ons beter vannacht hier gemeld... Gedeelde smart enzo
  maandag 12 april 2010 @ 10:08:57 #73
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80216658
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef leonieke het volgende:

[..]

We hadden ons beter vannacht hier gemeld... Gedeelde smart enzo

ik was blij dat ik mijn kind uit en weer in de wieg kreeg na de voeding, laat staan dat ik beneden de laptop ging halen Nu hebben we samen pyjamadag. Harry is in slaap gevallen op de bank en natuurlijk lukt het mij nu niet meer om in slaap te vallen...
  maandag 12 april 2010 @ 10:15:00 #74
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80216810
Mijn baby ligt nu gewoon te slapen boven terwijl er een klusjeman aan het boren is in het toilet. Volgens kun je hem 3 straten verderop nog wel horen.
pi_80216820
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:08 schreef Asyniur het volgende:

[..]

ik was blij dat ik mijn kind uit en weer in de wieg kreeg na de voeding, laat staan dat ik beneden de laptop ging halen Nu hebben we samen pyjamadag. Harry is in slaap gevallen op de bank en natuurlijk lukt het mij nu niet meer om in slaap te vallen...
Wij hebben deze namiddag nog kraamvisite en ik moet echt dringend (!) strijken.
Ga ik maar eens aan beginnen terwijl Thomas nu ligt te slapen (maar ik zou zelf best wel een dutje kunnen doen )
  maandag 12 april 2010 @ 10:15:33 #76
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80216825
Handig trouwens die banner net over het reageerscherm, of ben ik de enige die daar last van heeft?
pi_80216848
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:15 schreef amaranta het volgende:
Handig trouwens die banner net over het reageerscherm, of ben ik de enige die daar last van heeft?
Geen last van hier
pi_80216866
Ik heb helemaal geen reclame!
  maandag 12 april 2010 @ 10:19:33 #79
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80216920
Ik zie dus dit:

maandag 12 april 2010 @ 10:25:17 #80
57497 happyme28
I'm so happy
pi_80217089
quote:
Dat heb ik al tijden zo nu en dan. Meestal ga ik even uit het topic en er weer in. F5 wil ook wel helpen soms. Heel irri inderdaad.
pi_80217096
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:19 schreef amaranta het volgende:
Ik zie dus dit:

[ afbeelding ]
Oh, dat sucks
pi_80217134
quote:
Die zie ik op mijn netbook altijd, maar op mijn gewone pc niet.
pi_80217168
Ik zie daar op die plek ook geen reclame Amaranta. Wel helemaal onderaan de pagina een vreetreclame van 1 of ander patatmenu

Mag ik even gisteravond heeft Wolf voor het eerst een fles met rijstebloem op, om 19.00 en toen hebben we gekeken wat hij zou doen als we de fles van 23.00 niet gaven.
Meneer is wakker geworden om 6.30 wat een luxe!
Dus wij zijn ws over naar de 4 flessen.
Volgende maand starten we met een beetje fruit/groente, Wolf doet mee aan een project over ''smaakvoorkeuren bij baby's'' van de Universiteit hier, gaan ze hem ook filmen enzo.Dus spannend!

Zo lekker naar Arnhem winkelen,wandelen en van het weer genieten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80217204
Wat leuk dat jullie meedoen met onderzoek, Poppejans!

Wat is eigenlijk het moment om van 5 naar 4 flessen over te stappen?
  maandag 12 april 2010 @ 10:28:52 #85
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80217205
jompeltjes voor wolf!!
pi_80218092
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:27 schreef Poppejans het volgende:
Ik zie daar op die plek ook geen reclame Amaranta. Wel helemaal onderaan de pagina een vreetreclame van 1 of ander patatmenu

Mag ik even gisteravond heeft Wolf voor het eerst een fles met rijstebloem op, om 19.00 en toen hebben we gekeken wat hij zou doen als we de fles van 23.00 niet gaven.
Meneer is wakker geworden om 6.30 wat een luxe!
Dus wij zijn ws over naar de 4 flessen.
Volgende maand starten we met een beetje fruit/groente, Wolf doet mee aan een project over ''smaakvoorkeuren bij baby's'' van de Universiteit hier, gaan ze hem ook filmen enzo.Dus spannend!

Zo lekker naar Arnhem winkelen,wandelen en van het weer genieten
toppie!!

En wat tof dat onderzoek, zag er laatst al iets over op tv, zag er zo leuk uit... al die kleine muppets die langzaam smaakjes gaan leren/proeven. Hoe kom je daar zo bij? Is dat in Wageningen op de uni?

@banner.... soms ook last van, maar eigenlijk altijd op de laptop, niet op de pc geloof ik.
  maandag 12 april 2010 @ 11:18:05 #87
57497 happyme28
I'm so happy
pi_80218893
Wat grappig Poppejans, ben benieuwd naar de bevindingen.

Nou, hier net de Ka gesproken. Ben gematigd positief. Omdat het eerst toch wel beter leek te gaan en nu dus weer slechter, wil ze nog tot vrijdag wachten om te zien of het niet een tijdelijke terugslag is. Zo niet, dan vrijdag Zantac. Ieder geval uitzicht op een oplossing.....

Nu maar weer mannetje troosten want hij heeft ontiegelijke krampen. Hij heeft 1 goede poepluier per dag, maar daar moet ie de hele dag voor werken en dat doet heeeeeeeel veel pijn. (de hoeveelheid poep daar is dan ook geen luier tegen opgewassen en zorgt altijd voor een vies stel kleertjes....)
  maandag 12 april 2010 @ 11:23:26 #88
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80219100
hehey

ff snel vanaf het werk; Sorboo en Isabeau, heel veel plezier bij de grote beebs. We zullen jullie missen...
En Sorboo; je bent een top-mama; tot over ruim 1.5 maand!

ennuh mooooie nieuwe outfit! (hema toch??)

@Poppejans; jeuj!! 4 flessen! Evie zit op 5 en dat vind ik al zo heerlijk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80219196
Teigetje heeft mama ondergespuugd En is weer goed gegroeid maar nog steeds 1337 hoor!

Icantrix Niels was ook gek op zo'n sleutelbosachtig-iets, kun je goed vasthouden en mee rammelen. En hij vond toen hij heel klein was het speelkleed al heel leuk, dan keek hij naar de beestjes. Nu rukt hij ze eraf rammelt er enthousiast mee en vreet ze op.
Die koe is van Lilliputiens uit België, ik weet niet of het ook in NL te koop is. Niels heeft haar gekregen van een vriendin van mij die in België studeert.

Simmu fijn dat het allemaal goed gaat thuis met Ravi. Ik zou gewoon naar hem kijken hoeveel hij nodig heeft, net zoals je doet met troosten. Zo'n ziekenhuis heeft vaak een heel strak protocol waarbij ze niet naar het individu kijken.

Claudia ik was gisteren bezig foto's van Niels in te plakken en toen werd ik ook emo, wat was hij klein

Wat grappig dat Florian naar zij nmobiel mept met zijn voeten Wat heeft hij die snel ontdekt!

Dat lieve mooie Isabeau, tot snel!! Wat een mooie foto's, die eerste <333 Dat is toch geweldig fantastisch super als dat de eerste blik op je kind is na al dat gepers?
Ik krijg helemaal kippenvel van je stukje Sorbootje, het is zo waar

Minke en Leah ook al zo druk bezig met rollen. Wat Claudia schreef, dat Ivan duidelijk een innerlijke drang heeft tot bewegen, volgens mij mist Niels dat een beetje Hij draait soms heel ietsjes op zijn zij, maar heeft echt geen drang om door te gaan met proberen. Als hij ergens niet bij kan is het of miepen of hij gaat gewoon lekker rondkijken onder luid gebabbel. Het liefste friemelt hij aan dingen, dan gaan zijn vingertoppen over stof om de textuur te voelen bijvoorbeeld.

Jammer dat Rienk zo'n moeite heeft met de fles, maar wel fijn dat hij er in ieder geval iets uitkrijgt!
Vervelend dat geklooi aan de borst, maar ik zie dat hij bijna 4 maanden is? Dat was hier ook een hele moeilijke periode, ik werd soms helemaal gestoord. Het goede nieuws is dat het over gaat

Ohhh Asyniur wat een scheet, zo leuk dat geklets he

LOL Evie die haar moeder aflikt Wat kan ze al veel op per fles.

Happy ik sluit me aan bij Rubey, Nexium maakt het veel minder vervelend dat de voeding toch nog omhoog komt omdat het niet meer zo zuur is, dat geeft de slokdarm ook de kans om te herstellen. Ik hoop dat jullie nu eindelijk maagzuurremmende medicijnen krijgen.

Ohh Poppejans wat fijn dat Wolf zolang doorgeslapen heeft! Wij hebben dat foldertje over het smaakonderzoek ook gekregen. Ik vind het wel leuk dat er onderzoek naar gedaan wordt, maar ik wil heel graag met Rapley beginnen en het ging over potjes toch?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80222085
Dag Sorbo en Isabeau tot vrijdag
Jeetje nu staan wij dus boven aan de lijst
Ravi is thuis hopelijk volgt Kiro snel
Teigetje wat groei je hard zeg! Wat een sterke kleine meid ben je toch

Jamie is weer redelijk opgeknapt, hij hoest nog wel maar gelukkig is de koorts gedaald naar normale waardes en kon hij vanmorgen weer gewoon naar het kdv. AB kuur gaat erin zonder problemen, meneer vind t lekker Hopelijk stopt het hoesten snel, anders moeten we weer terug naar de HA. Vrijdag weer naar het CB kijken hoe veel mijn kleine kerel nu weer gegroeit is.
pi_80222114
Twinky, wat een trixpost

Isa en Sorbo, dág! (tot vrijdag )
pi_80222496
Poppejans, wat leuk dat onderzoek (en doorgeslapen van 19.00 tot 6.30 )
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:26 schreef Twinkly het volgende:

Minke en Leah ook al zo druk bezig met rollen.
Nou, druk bezig niet hoor (Leah dan)..
Ze rolt wat op haar zij (af en toe), als je haar stimuleert met iets.
pi_80225790
Dat is al meer dan Niels

Speciaal voor Icantrix laat Niels de binnenkant van de koe even zien!

maf beest Blijkt dus dat koeien toch carnivoren zijn!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80226045
Ik vind die koe geweldig! Icantrix, misschien is een labeldoekje ook wel leuk voor Stef. Da's heel goedkoop (vooral als je het doekje zelf maakt) en baby's vinden het heel leuk om eraan te voelen. Ik geloof dat Huup er een voor Amélie heeft gemaakt.

Zo, ik heb mijn opfriscursus autorijden achter de rug. Ik baalde er zo van dat ik altijd maar aan mijn lief moest vragen of hij iemand van het station wilde halen en hij haalde altijd Ivan op. Ik wil dat Ivan een mama heeft die hem ook overal heen kan karren, dus ik ben blij dat ik weer een paar lessen heb genomen.
pi_80228258
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:43 schreef Asyniur het volgende:
Die billetjes van Ivan
Jij 'zei' toch van de week dat je moest huilen omdat je kleine Ivan van 8 weken terug zag?
Nou ik was gisteren ds op zoek naar die filpmjes en nou vond ik er eentje van de 1e dag waarvan ik niet eens wist dat ie gemaakt was en ik moest ook huilen hoor!
Naar aanleiding van deze opmerking ben ik in mijn filmpjes gaan grasduinen en ik kwam ineens een paar filmpjes van de eerste weken tegen die ik nog nooit had gezien. Mijn dank is groot!
pi_80228841
3 maanden, 3 weken en 5 dagen oud:

6265 gram

62 centimeter

Rienk doet het goed. Hij zat de hele tijd naar dr te lachen Ze heeft 'charmeur' in zn map gezet
Over 2 maanden hoeven we pas weer!

Prikjes zitten er weer in.. Ben benieuwd!
  maandag 12 april 2010 @ 15:46:12 #97
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80228972
vlindur, kzie geen foto's oh, tis vast zn groeicurve... naja, dan wil ik alsnog foto's

aviva is ook erg aan het oefenen met rollen.
gister verschoonde ik haar op een heel klein tafeltje, ik knipper iets te lang, en ze lit half van de tafel af
en net bij de fysio weer

mn kleine baby

ik moet idd maar eens de babyspeelgoedjes gaan opduiken, (en beschermen tegen eli) nu ik jullie verhalen zo lees, en aviva bezig zie met dr handjes. die sleutels waren hier ook een enorm succes met eli, namelijk.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 12 april 2010 @ 15:55:57 #98
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80229324
quote:
Op maandag 12 april 2010 15:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Naar aanleiding van deze opmerking ben ik in mijn filmpjes gaan grasduinen en ik kwam ineens een paar filmpjes van de eerste weken tegen die ik nog nooit had gezien. Mijn dank is groot!
graag gedaan!

ik realiseer me zojuist dat mijn piepkleine baby'tje vandaag alweer 8 weken oud is

[ Bericht 12% gewijzigd door Asyniur op 12-04-2010 18:05:03 ]
pi_80232121
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:28 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is eigenlijk het moment om van 5 naar 4 flessen over te stappen?
Dat vroeg ik de laatste keer bij het cb (met 4mnd dus) en toen zei ze dat ik mocht gaan proberen de laatste fles te laten vervallen (die gaven wij toen rond 22:00) dit zijn we steeds een uurtje eerder gaan doen en hij krijgt hem nu om 20:00 en wil eigenlijk naar 19:30 ofzo en dan is dus de laatste fles (die van 22:00) weg gevallen.

Ik vroeg het naar aanleiding van de 5 flessen waarbij ik steeds op de klok moest kijken of het alweer tijd voor de fles was want hij meldde zich zelf dan nog niet maar als ik het er op aan zou laten komen dan zou ik totaal niet utikomen met 5 flessen.

Hopelijk is dit duidelijk.
pi_80232609
Onderzoek is inderdaad op de Universiteit van Wageningen. Eerst de allereerste hapjes moet ik daarheen 2 dagen achter elkaar om het daar te geven + laten filmen, daarna ruim 2,5 week thuis potjes geven (die we meekrijgen) en dan de laatste 2 dagen weer naar de Universiteit weer daar eten geven en filmen, en zelf op papier het 1 en ander bijhouden hoe lekker je denkt dat je kind het vond, hoeveel het at enz.

Twinkly, ik wil ook aan de Rapley, maar daar begin ik na het onderzoek mee. Ga het beetje afwisselen denk ik.
Wat een ontzettend leuk ding heeft Niels daar vast!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')