Ahh, die haartjes.quote:
Hahaha, wij waren al blij dat Daan vannacht 'pas' om 4.30 uur kwam....quote:Op maandag 12 april 2010 07:45 schreef freecell het volgende:
Ok, zei ik dat hij doorsliep?
*gaaap*
om 4:30 wakker, is wakker, bleef wakker
Maar moeten jullíe 'm na de voeding ook nog een half uur recht op houden en staat de wieg ook schuin? Ik vrees nl. dat Daan best een heftige vorm heeft en vraag me af of het hem gaat helpen, maar ik hoop wel dat we het mogen proberen. Je ziet 'm gewoon werken om z'n voeding binnen te houden en last hebben van het maagzuur. Ik vind het zo sneu, het ging zo goed afgelopen weekquote:Op maandag 12 april 2010 07:59 schreef freecell het volgende:
Arme DaanZantac icm jbpm is hier écht een succes. Gisteren was ik wat laat met de Zantac en dat merk je direct!
Oh ja, dat was hier gister. Geen honger wel wakker vanaf 3 uurquote:En hij kwam niet om 4:30, hij was gewoon wakker en bleef wakker
Het is de wet van Fok, ik zeg het je (hier ook al twee dagenquote:Op maandag 12 april 2010 07:45 schreef freecell het volgende:
Ok, zei ik dat hij doorsliep?
*gaaap*
om 4:30 wakker, is wakker, bleef wakker
Mijn oudste 2 kinderen gooiden ook hele voedingen er net zo hard weer uit als ze het hadden gedronken en mij is bij de tweede door het ziekenhuis het advies gegeven om hem niet verticaal te houden maar eerder schuin, wel 20 minuten tot een half uur maar dus niet omhoog zoals je zou doen voor een boertje. En johannesbroodmeelpit werkte als een trein bij mijn spugende koters.quote:Op maandag 12 april 2010 08:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar moeten jullíe 'm na de voeding ook nog een half uur recht op houden en staat de wieg ook schuin? Ik vrees nl. dat Daan best een heftige vorm heeft en vraag me af of het hem gaat helpen, maar ik hoop wel dat we het mogen proberen. Je ziet 'm gewoon werken om z'n voeding binnen te houden en last hebben van het maagzuur. Ik vind het zo sneu, het ging zo goed afgelopen week![]()
[..]
Oh ja, dat was hier gister. Geen honger wel wakker vanaf 3 uurDie arme man van me is al weer helemaal geradbraakt naar z'n werk vertrokken.
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 12 april 2010 07:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar je koopt zo'n stoeltje juist omdat ze nog niet zelfstandig kunnen zitten.Het is maar net hoe je er zelf tegenaan kijkt. Veel dingen die goed zijn voor het stimuleren van de ontwikkeling van een baby zijn tegelijkertijd niet goed voor de fysieke ontwikkeling, denk bijvoorbeeld aan bij jou op schoot staan en vroeg kunnen lopen.
Minke vind zitten ook helemaal geweldig, kan ze alles goed bekijken (tv heeft voorkeur) en dan kan ze ook heel parmantig zitten kijken... prinses op haar "troon". Ik wilde ook al wel zo'n Bumbo, manlief leek het ook leuk, tot ie een paar heel negatieve reacties las over fysio's die die dingen afraadde en nu mogen we geen Bumbo meerquote:Op maandag 12 april 2010 08:53 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer zo.
Leah vindt het leuk om rechtop te zitten. Ik klem haar wel eens in het voedingskussen in zithouding en dan zit ze echt vrolijk en geinteresseerd om zich heen te kijken.
We hadden ons beter vannacht hier gemeld... Gedeelde smart enzoquote:Op maandag 12 april 2010 09:43 schreef Asyniur het volgende:
Aah ik zie dat er meer baby's zich vannacht ongebruikelijk gemeld hebben![]()
Ik voel me echt beroerd en uitgerekend vannacht komt mijn kind dat normaal altijd doorslaapt 2x voor een nachtvoeding
quote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
We hadden ons beter vannacht hier gemeld... Gedeelde smart enzo![]()
Wij hebben deze namiddag nog kraamvisite en ik moet echt dringend (!) strijken.quote:Op maandag 12 april 2010 10:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik was blij dat ik mijn kind uit en weer in de wieg kreeg na de voeding, laat staan dat ik beneden de laptop ging halenNu hebben we samen pyjamadag. Harry is in slaap gevallen op de bank en natuurlijk lukt het mij nu niet meer om in slaap te vallen...
Geen last van hierquote:Op maandag 12 april 2010 10:15 schreef amaranta het volgende:
Handig trouwens die banner net over het reageerscherm, of ben ik de enige die daar last van heeft?
Dat heb ik al tijden zo nu en dan. Meestal ga ik even uit het topic en er weer in. F5 wil ook wel helpen soms. Heel irri inderdaad.quote:Op maandag 12 april 2010 10:15 schreef amaranta het volgende:
Handig trouwens die banner net over het reageerscherm, of ben ik de enige die daar last van heeft?
Die zie ik op mijn netbook altijd, maar op mijn gewone pc niet.quote:Op maandag 12 april 2010 10:15 schreef amaranta het volgende:
quote:Op maandag 12 april 2010 10:27 schreef Poppejans het volgende:
Ik zie daar op die plek ook geen reclame Amaranta. Wel helemaal onderaan de pagina een vreetreclame van 1 of ander patatmenu
Mag ik even![]()
![]()
gisteravond heeft Wolf voor het eerst een fles met rijstebloem op, om 19.00 en toen hebben we gekeken wat hij zou doen als we de fles van 23.00 niet gaven.
Meneer is wakker geworden om 6.30wat een luxe!
Dus wij zijn ws over naar de 4 flessen.
Volgende maand starten we met een beetje fruit/groente, Wolf doet mee aan een project over ''smaakvoorkeuren bij baby's'' van de Universiteit hier, gaan ze hem ook filmen enzo.Dus spannend!
Zo lekker naar Arnhem winkelen,wandelen en van het weer genieten
Nou, druk bezig niet hoor (Leah dan)..quote:Op maandag 12 april 2010 11:26 schreef Twinkly het volgende:
Minke en Leah ook al zo druk bezig met rollen.
Naar aanleiding van deze opmerking ben ik in mijn filmpjes gaan grasduinen en ik kwam ineens een paar filmpjes van de eerste weken tegen die ik nog nooit had gezien.quote:Op maandag 12 april 2010 09:43 schreef Asyniur het volgende:
Die billetjes van Ivan
Jij 'zei' toch van de week dat je moest huilen omdat je kleine Ivan van 8 weken terug zag?
Nou ik was gisteren ds op zoek naar die filpmjes en nou vond ik er eentje van de 1e dag waarvan ik niet eens wist dat ie gemaakt was en ik moest ook huilen hoor!
graag gedaan!quote:Op maandag 12 april 2010 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze opmerking ben ik in mijn filmpjes gaan grasduinen en ik kwam ineens een paar filmpjes van de eerste weken tegen die ik nog nooit had gezien.Mijn dank is groot!
Dat vroeg ik de laatste keer bij het cb (met 4mnd dus) en toen zei ze dat ik mocht gaan proberen de laatste fles te laten vervallen (die gaven wij toen rond 22:00) dit zijn we steeds een uurtje eerder gaan doen en hij krijgt hem nu om 20:00 en wil eigenlijk naar 19:30 ofzo en dan is dus de laatste fles (die van 22:00) weg gevallen.quote:Op maandag 12 april 2010 10:28 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is eigenlijk het moment om van 5 naar 4 flessen over te stappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |