Twinkly, succes bij het UWV, je hebt gelijk, je wordt daar behandeld alsof je een of andere tokkie bent die doelbewust uitkering trekt en niet actief naar een baan zoekt. Succes, hopelijk heb je snel een baan en heb je die eppo's van het uwv niet nodig.
Laten we trouwens hopen dat je slapeloze nacht maar eenmalig was.
Jamie, tot het volgende topic.
Free, wat fijn dat Florian tóch wel in zn eigen bedje kan slapen, wel fijn.
Lijnloos, wat leuk om te lezen, dat Minke zo kan genieten van simpele dingen zoals op een kleed liggen. En lekker tv kijken.
Nieuwe User, beterschap voor jezelf.
Beterschap voor Leah, Lily, wat vervelend dat ze koorts heeft. Ik ben ook niet zo van de zetpillen, ik denk dat Eva er misschien 1 keer een heeft gehad. Ben meer van het afwachtende.
Is de koorts al gezakt?
Oh, en ik lees dat Niels al kan zitten, wat goed! Hopelijjk leert hij nu om steeds langer zelfstandig te zitten. Wat worden ze snel groot he!
Inca, zijn jullie aan het kijken voor een andere woning, of blijven jullie voorlopig nog evne klimmen?
Succes met oefenen met de meitai!
Lijnloos ookal zo'n fijne nacht achter de rug 

Keshet, wat gaat Teigetje hard! Super zeg, nog even en ze mag mee naar huis. Zou toch helemaal  geweldig zijn he.
Heb je inmiddels al wat met je werk kunnen regelen? Zorgverlof ofzo??
Octo, ik hoop niet dat je klein spruw heeft, dat lijkt me zo vervelend. En de 1e prikjes komen eraan, spannend he. Ach, vaak is het pijnlijker voor de mama dan voro de baby.
Asy, is de koorts bij Harry al gezakt??
Voor de genen die zich nog herinneren dat ik zoveel beenpijn had, ook na de bevalling. Nou  het is nog stees niet over. Gisteren bij de ha geweest en die heeft me doorverwezen naar de neuroloog. Die heeft inmiddels een MRI-scan ingepland om uit te sluiten of te bevestigen of het (g)een hernia 

is.
Mooi kut dus.
Gelukkig gaat het met de kindjes goed, gaan de nachten beetje bij beetje beter. Fabian is weer een beetje aan het spugen, maar hij is ook snip verkouden. Arm ventje, en dan als mama de pietjes uit zn neusje haalt is hij nog verdrietiger.