abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80353591
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef Vlindur het volgende:
Maar o wat ben ik blij dat ie de fles pakt zeg! De Tommee Tippee van Sorbootje
Staat ie in elk geval niet te verstoffen

tot morgen

smeert em weer naar d'r 'eigen' topic
  donderdag 15 april 2010 @ 18:46:15 #252
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_80353644
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:44 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Staat ie in elk geval niet te verstoffen

tot morgen

smeert em weer naar d'r 'eigen' topic

Ik was gewoon helemaal voorbij aan jullie vertek van hiero volgens mij! Of heb ik nou wél gedag gezegd? Grmbl, tjonge, nou, lieve Sorbootje en Isabeau, dikke en tot over iets meer als een maandje!
3!
  donderdag 15 april 2010 @ 18:46:28 #253
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80353654
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:41 schreef Incantrix het volgende:
Haha, Wolf Stef plast nog wel eens ín bad, dan zie je zo'n fonteinstraaltje boven het water uitkomen! Wildplassen op het voedingskussen hebben we.. Weet je, ik zeg het gewoon lekker niet, er was iets met zo'n wet enzo

Lijnloos, blij voor je dat Minke in elk geval niet allergisch is, ik hoop maar dat het met deze crème snel weer over is allemaal!

BJ, Stef is nu ongeveer 8,5 kilo (onze weegschaal wijkt natuurlijk af met die van het CB, dus ik weet het niet helemaal), de laatste keer bij het CB (1 april was dat) woog hij op 2 plakjes ham na 8 kilo en ze hebben hem gemeten op 66 cm. maar dat klopt niet volgens mij, omdat ze hem heel raar hield en broekjes maat 68 echt te kort zijn geworden nu. Vanmiddag heb ik Aviva gezien en da's zo'n prachtig klein popje Dan is Stef ineens een enorme speknek joh! Ben ook wel benieuwd naar Evie hoor, nu we het er zo over hebben. Hoop dat we de komende meet allebei kunnen komen!
Evie is niet zo groot hoor. Twee weken geleden 62 cm en 6135 gram... dus nu iets langer en iets zwaarder. zal eens ff een foto maken zo, waar ze helemaal op staat...
en jeetje echt een grote meneer heb je al! en Stef gaat dus al broekjes maat 74 dragen???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 15 april 2010 @ 18:49:18 #254
95408 Incantrix
pi_80353734
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:46 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Evie is niet zo groot hoor. Twee weken geleden 62 cm en 6135 gram... dus nu iets langer en iets zwaarder. zal eens ff een foto maken zo, waar ze helemaal op staat...
en jeetje echt een grote meneer heb je al! en Stef gaat dus al broekjes maat 74 dragen???
Evie en Stef schelen, uit mijn hoofd gezegd, een week of 3-4? Qua uitgerekende datum bedoel ik, jij was op 31-12 uitgerekend dacht ik? Ik op 4 december Dus dan was Stef de laatste keer bij het CB ongeveer even oud zijn als Evie nu

En ja, maatje 74 inderdaad.. Qua truitjes eigenlijk ook al.. 68 gaat nog wel, maar het is proppen. Het gaat niet meer goed over zijn hoofd (heel gezellig wordt hij daarvan ) en het is ook wat aan de korte kant, dus het kruipt op allemaal..
3!
  donderdag 15 april 2010 @ 18:55:46 #255
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80353923
klopt idd 31-12, maar Evie doet het prima; op de meisjescurve zit ze precies gemiddeld... dus die 4 weken te vroeg heeft ze ingehaald:
vanmiddag aan het spelen...

trekt ze weer een heerlijk bekkie
lekker ding
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80353929
Hier vandaag after-prik-dag en krampjes.

Tot nu toe aantal slaapjes gewoon in bed: één! Van 8 tot half 9 vanochtend oid

Straks maar lekker zijn bedje in, meestal gaat de avond prima. En gelukkig is er de doek Fijn op zulke dagen!
  donderdag 15 april 2010 @ 18:59:52 #257
95408 Incantrix
pi_80354037
Oh, wat is ze lief zo Lekker spelen.. En dat pakje is ook leuk zeg! Grappig dat ze verder op de gemiddelde groeicurve zit, best netjes! Volgens mij zit er trouwens best een verschil tussen de curves voor jongens en die voor meisjes, had ik het vanmiddag ook al over met Davinia.

Haha, ondertussen zit Stef naast me in zijn wippertje te spelen en te kletsen, hoor ik ineens niks meer.. Dus ik kijk wat er is, zit hij enórm aandachtig te luisteren, echt zo met zijn oogjes helemaal opzij te kijken De wasmachine is water aan het afpompen en dat is dus een raar geluid

Free, kusje voor de kleine man, prikjes zijn best ok in doelstelling, maar de dagen erna vind ik altijd heel stom. Fijn dat je erdoorheen komt met je doeken!
3!
  donderdag 15 april 2010 @ 19:10:05 #258
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80354322
Wat fijn dat er niks is met minke!

Vlindur, hoe is het met je moeder gegaan?

Wat fijn dat Evie toch nog aan de borst wil drinken!

Florian, je moet wel slapen joh!

Mijn kaboutertje slaapt gelukkig wel de hele dag al prima, ondanks (of misschien juist dankzij) de prikken. Bij mij werd er bijverteld dat het dieptepunt ongeveer 4-5 uur na de vaccinatie is en daar zijn we al overheen. Geen koorts, niks huilen. Gewoon z'n eigenste vrolijke zelfje...
pi_80354598
Ik vind Stef niet zo reusachtig, hoor. Ivan is 11 dagen ouder en hij is zwaarder en langer en zit ook in maat 74. Zijn groeicurve zit weliswaar boven het gemiddelde maar niet helemaal bovenin de curve. Op die ene foto lijkt Stef heel groot, maar dat komt volgens mij ook door zijn houding, de hoek van waaruit de foto is genomen en de kleren die een beetje groot zitten. En hij heeft nog steeds een fijn hoofdje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80354606
Koorts was hier gisteren. Vandaag is het huilen

Wel fijn dat Harry er geen last van heeft
  donderdag 15 april 2010 @ 19:20:40 #261
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80354673
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:18 schreef freecell het volgende:
Koorts was hier gisteren. Vandaag is het huilen

Wel fijn dat Harry er geen last van heeft
misschien moet ik het afkloppen
  donderdag 15 april 2010 @ 19:24:08 #262
95408 Incantrix
pi_80354805
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Stef niet zo reusachtig, hoor. Ivan is 11 dagen ouder en hij is zwaarder en langer en zit ook in maat 74. Zijn groeicurve zit weliswaar boven het gemiddelde maar niet helemaal bovenin de curve. Op die ene foto lijkt Stef heel groot, maar dat komt volgens mij ook door zijn houding, de hoek van waaruit de foto is genomen en de kleren die een beetje groot zitten. En hij heeft nog steeds een fijn hoofdje.
Gelukkig, dank je Ik wist zo onderhand al niet meer wat ik ervan moest denken.

Zijn truitjes kruipen altijd wat op, dan ziet hij er echt uit als de hunchback of notre dame En ik vind het lastig, wanneer is een baby nou groot en wanneer niet? Ik vind het wel best eigenlijk, al sjouw ik me ondertussen wel een breuk met hem. We wonen 2 hoog zonder lift, dus ik ga stoppen hem in de maxicosi te vervoeren en de Mei Tai in de kelder leggen voor het vervoer van de auto/fiets en terug. Da's zo'n gebruik dat erin is geslopen dat constant onhandiger wordt.
3!
pi_80356315
Geen lift hebben is helemaal ruk ik vind het ook zo'n enorm gesjouw met de maxi cosi nu al, en dan zitten ze er ook nog vaak in tot ze een maand of 10 zijn
Wolf heeft mt 68 echt wel nodig rondom buik, maar de broekspijpen zijn vaak nog te lang, dus maar omgeslagen pijpjes heeft hij nu steeds.
We moeten pas weer naar CB over ruim 2 weken, dan zal ie wel iets van 6,8 kilo zijn ofzo gok ik

aah Evie lacht dus ook met geluid, zo leuk he
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80356779
Dat vraag ik mij ook af, wanneer een baby echt groot is

Mart is 60 cm en 5,5 kilo met zes weken. (was met de geboorte 55 cm en 4,5 kilo).
pi_80356951
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:11 schreef ymme het volgende:
Dat vraag ik mij ook af, wanneer een baby echt groot is

Mart is 60 cm en 5,5 kilo met zes weken. (was met de geboorte 55 cm en 4,5 kilo).
Lucas is nu 4,5 kilo en ik schat 55 cm, met 9 weken.....
Bij de geboorte: 48 cm en 2925 gram...
pi_80357394
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:24 schreef Incantrix het volgende:
Gelukkig, dank je Ik wist zo onderhand al niet meer wat ik ervan moest denken.
Ben je gek!

Daarom zei ik al: wat ziet hij er groot uit op die foto. Foto's vertekenen altijd erg! Niks mis met dat lekkere joch van jou hoor!

En oh; geen lift en dan sjouwen met de maxi-cosi. Bweh. Ik benijd jullie niet.
Op het KDV (twee verdiepingen) zit de baby afdeling boven en achterin (ja, vraag me niet waarom in godsnaam ) maar daar moet ik dus ook slepen met dat ding.
Pffff, zweet van voorhoofd veegt
pi_80357622
Hier iets meer dan 4 KG nu.

En blij nu:

En geen lift hebben op de tweede is inderdaad stom. Hadden we ook tot December...
Zo blij dat we nu zomaar met de boodschappen het huis in kunnen wandelen!
En dan heb ik nog een heel licht veertje als kind
pi_80359456
Florian! Hyper Blijhoofd

Ohja Poppejans ik wilde je dat nog vragen hoe jij dat doet als je gaat wandelen met de kinderwagen, lastig hoor!!

Niels kan zitten! Vanmiddag dacht ik al dat het hem lukte, maar vond hij het zelf nog wat eng en greep steeds mijn been vast (ik zat met mijn benen om hem heen zeg maar) maar daarnet zette ik hem op de co-sleeper en hij bleef gewoon zitten!
En hij tilt sinds vandaag ook zijn hoofd op als hij op zijn rug ligt.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80359784
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:08 schreef Twinkly het volgende:

Niels kan zitten! Vanmiddag dacht ik al dat het hem lukte, maar vond hij het zelf nog wat eng en greep steeds mijn been vast (ik zat met mijn benen om hem heen zeg maar) maar daarnet zette ik hem op de co-sleeper en hij bleef gewoon zitten!
En hij tilt sinds vandaag ook zijn hoofd op als hij op zijn rug ligt.

Wat goed van Niels!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80360020
Oh wat goed van Niels zeg.
Zelf zitten, nu kun je ook met het hem gaan fietsen (of niet?).
pi_80360143
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:19 schreef ymme het volgende:
Oh wat goed van Niels zeg.
Zelf zitten, nu kun je ook met het hem gaan fietsen (of niet?).
Nee, daarvoor moeten ze echt lang en heel stabiel kunnen zitten. Dit was misschien een minuut ofzo Volgens mij kan dat met ongeveer 9 maanden?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80360448
voor Niels! Goed joh...
Haha, Florian, lekker blij hoofd
Trix, maakt toch niks uit dat/of Stef nou wat groter is, lekker boeiend... als ie maar gelukkig is, en getuige de foto's is dat zekers het geval!

UHm, tja... verders weet ik het effe niet meer... ik ga mijn kind maar es "verversen" en in der slaapzak wurmen... kijken of ze al een beetje moe wordt (vanochtend tot half 12 uitgeslapen saampjes in het grote bed, dus nu de hele dag al hyper).
pi_80360759
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:21 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Nee, daarvoor moeten ze echt lang en heel stabiel kunnen zitten. Dit was misschien een minuut ofzo Volgens mij kan dat met ongeveer 9 maanden?
Och ja, logisch ook
  donderdag 15 april 2010 @ 22:12:32 #274
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80363483
even een vraag: mijn ventje heeft dus vandaag zijn vaccinaties gehad. hij heeft nu iets verhoging (38). verder slaapt hij veel, drinkt goed, beetje rustiger dan anders.
moet ik hem nou een zetpil geven voor die verhoging of alleen bij koorts?
pi_80363869
Asyniur, ik zou nog even wachten als ik jou was met een zetpil. Zo kan zijn lichaam zelf de antistoffen aanmaken en de prikken verwerken. Bij mij zeiden ze dat ik met 39,5 pas een zetpil zou kunnen geven, uiteindelijk heeft Finn geloof ik alleen bij zijn eerst prik verhoging van 38,6 gehad. Niet te warm aankleden en de volgende ochtend was het weer prima!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')