Staat ie in elk geval niet te verstoffenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:12 schreef Vlindur het volgende:
Maar o wat ben ik blij dat ie de fles pakt zeg!De Tommee Tippee van Sorbootje
![]()

quote:Op donderdag 15 april 2010 18:44 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Staat ie in elk geval niet te verstoffen![]()
tot morgen
smeert em weer naar d'r 'eigen' topic

Evie is niet zo groot hoor. Twee weken geleden 62 cm en 6135 gram... dus nu iets langer en iets zwaarder. zal eens ff een foto maken zo, waar ze helemaal op staat...quote:Op donderdag 15 april 2010 18:41 schreef Incantrix het volgende:
Haha, WolfStef plast nog wel eens ín bad, dan zie je zo'n fonteinstraaltje boven het water uitkomen! Wildplassen op het voedingskussen hebben we.. Weet je, ik zeg het gewoon lekker niet, er was iets met zo'n wet enzo
Lijnloos, blij voor je dat Minke in elk geval niet allergisch is, ik hoop maar dat het met deze crème snel weer over is allemaal!
BJ, Stef is nu ongeveer 8,5 kilo (onze weegschaal wijkt natuurlijk af met die van het CB, dus ik weet het niet helemaal), de laatste keer bij het CB (1 april was dat) woog hij op 2 plakjes ham na 8 kilo en ze hebben hem gemeten op 66 cm. maar dat klopt niet volgens mij, omdat ze hem heel raar hield en broekjes maat 68 echt te kort zijn geworden nu. Vanmiddag heb ik Aviva gezien en da's zo'n prachtig klein popjeDan is Stef ineens een enorme speknek joh!
Ben ook wel benieuwd naar Evie hoor, nu we het er zo over hebben. Hoop dat we de komende meet allebei kunnen komen!

Evie en Stef schelen, uit mijn hoofd gezegd, een week of 3-4? Qua uitgerekende datum bedoel ik, jij was op 31-12 uitgerekend dacht ik? Ik op 4 decemberquote:Op donderdag 15 april 2010 18:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Evie is niet zo groot hoor. Twee weken geleden 62 cm en 6135 gram... dus nu iets langer en iets zwaarder. zal eens ff een foto maken zo, waar ze helemaal op staat...
en jeetje echt een grote meneer heb je al! en Stef gaat dus al broekjes maat 74 dragen???

misschien moet ik het afkloppenquote:Op donderdag 15 april 2010 19:18 schreef freecell het volgende:
Koorts was hier gisteren. Vandaag is het huilen![]()
Wel fijn dat Harry er geen last van heeft

Gelukkig, dank jequote:Op donderdag 15 april 2010 19:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Stef niet zo reusachtig, hoor. Ivan is 11 dagen ouder en hij is zwaarder en langer en zit ook in maat 74. Zijn groeicurve zit weliswaar boven het gemiddelde maar niet helemaal bovenin de curve. Op die ene foto lijkt Stef heel groot, maar dat komt volgens mij ook door zijn houding, de hoek van waaruit de foto is genomen en de kleren die een beetje groot zitten. En hij heeft nog steeds een fijn hoofdje.

Lucas is nu 4,5 kilo en ik schat 55 cm, met 9 weken.....quote:Op donderdag 15 april 2010 20:11 schreef ymme het volgende:
Dat vraag ik mij ook af, wanneer een baby echt groot is
Mart is 60 cm en 5,5 kilo met zes weken. (was met de geboorte 55 cm en 4,5 kilo).

Ben je gek!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:24 schreef Incantrix het volgende:
Gelukkig, dank jeIk wist zo onderhand al niet meer wat ik ervan moest denken.

quote:Op donderdag 15 april 2010 21:08 schreef Twinkly het volgende:
Niels kan zitten!![]()
Vanmiddag dacht ik al dat het hem lukte, maar vond hij het zelf nog wat eng en greep steeds mijn been vast (ik zat met mijn benen om hem heen zeg maar) maar daarnet zette ik hem op de co-sleeper en hij bleef gewoon zitten!
En hij tilt sinds vandaag ook zijn hoofd op als hij op zijn rug ligt.

Nee, daarvoor moeten ze echt lang en heel stabiel kunnen zitten. Dit was misschien een minuut ofzoquote:Op donderdag 15 april 2010 21:19 schreef ymme het volgende:
Oh wat goed van Niels zeg.![]()
Zelf zitten, nu kun je ook met het hem gaan fietsen (of niet?).

Och ja, logisch ookquote:Op donderdag 15 april 2010 21:21 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moeten ze echt lang en heel stabiel kunnen zitten. Dit was misschien een minuut ofzoVolgens mij kan dat met ongeveer 9 maanden?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |