abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80184814
Ik heb een nieuwe IPod shuffle, verpakking is nog dicht 2 GB, grijs , ik wil hem ruilen tegen Call of Duty: Modern Warfare 2 voor de pc. Uiteraard wil ik de key kunnen gebruiken dus ik wil graag het aankoopbewijs erbij hebben anders krijg je namelijk geen nieuwe key mocht je me onverhoopt willen flessen en de key zelf willen blijven gebruiken.
Het is dit model.

http://www.geeky-gadgets.(...)w-ipod-shuffle_1.jpg

[ Bericht 22% gewijzigd door henkm op 11-04-2010 14:22:53 ]
pi_80187962
Filter ingesteld
Juin uit Eigen Tuin!
pi_80188066
een gebruikte CoD MW 2 is net nutteloos als vuil . Tenzij diegene zijn Steam account aan je wilt geven
pi_80188389
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:45 schreef chibii het volgende:
een gebruikte CoD MW 2 is net nutteloos als vuil . Tenzij diegene zijn Steam account aan je wilt geven
Fout, met een scan van het serienummer en het aankoopbewijs wordt hij gewoon gereset. Been there, done that...
pi_80189127
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:52 schreef henkm het volgende:

[..]

Fout, met een scan van het serienummer en het aankoopbewijs wordt hij gewoon gereset. Been there, done that...
En als ik nou een gebande MW2 account heb. Kan ik dan ook aankloppen voor een reset of niet? Zo ja, waar moet ik dan aankloppen?
pi_80189831
quote:
Op zondag 11 april 2010 16:09 schreef LennyCole het volgende:

[..]

En als ik nou een gebande MW2 account heb. Kan ik dan ook aankloppen voor een reset of niet? Zo ja, waar moet ik dan aankloppen?
Op het moment dat je hem schoon installeerd zal hij zeggen gebanned of al in gebruik. Daar geeft hij de stappen die je moet doen om hem te resetten. Onder andere een scan van het boekje met serienummer en het aankoopbewijs zijn nodig.

Probeer maar als je hem hebt om hem nogmaals op een andere pc te installeren, dan krijg je meteen het scherm waar ik het over heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')