Ik zou niet durven!quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:21 schreef nietzman het volgende:
Jij gaat de stad toch niet verlaten hè Mirjam?.
Quick quote was trouwens ook de rode, niet de blauwe.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
haha, het klinkt mooi, waarmaken is een tweede natuurlijk..
he whut, ik heb alleen maar blauwe haakjes en geen rode?
yeaaaaaaaaaaaah!quote:
jawel he? is er volkomen ingedrild als klein meisje hoor.quote:
Nee, dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
yeaaaaaaaaaaaah!
haha now we're talking!
maar, lay-out? ik zit op een macbook, maakt dat nog uit?! ik ben echt een noob op internet/lay-out/cookies-gebied, scusi.
hahaha wtf, er staat 'baggerlayout'quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, dat maakt niet uit.Maar als je naar opties gaat ergens rechts boven, welke layout staat er?
En ik ben ook een zware n00b, dus ik snap je verwarring.
Oh. Nou daar houdt mijn kennis ook bij op. Want ik heb ook bagger en ik heb wel rode haakjes.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:44 schreef Oneself het volgende:
[..]
hahaha wtf, er staat 'baggerlayout'
oh ik houd van fok.
welke moet ik instellen?
haha nee joh, ik ben schattigheid ten top. twee staartjes met roze elastiekjes en daar roze glazen glitter-bolletjes en veertjes aan, panda-pantoffeltjes en een pyjama met allemaal kleine zonnetjes.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:43 schreef nietzman het volgende:
Maar je hebt toch op z'n minst niet je onschuld en je schattigheid verloren?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh. Nou daar houdt mijn kennis ook bij op. Want ik heb ook bagger en ik heb wel rode haakjes.
Maar dat is de vieze keerzijde van schattigheid. Daar doel ik niet op.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:46 schreef Oneself het volgende:
haha nee joh, ik ben schattigheid ten top. twee staartjes met roze elastiekjes en daar roze glazen glitter-bolletjes en veertjes aan, panda-pantoffeltjes en een pyjama met allemaal kleine zonnetjes.
Verlicht jij ons dan eens, met je oneindige computer kennis.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:52 schreef nietzman het volgende:
Jullie zijn wel een soort van computerbazinnetjes he?
Ik gebruik geen baggerlayout.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:54 schreef Bob. het volgende:
Verlicht jij ons dan eens, met je oneindige computer kennis.
Oh, dat was op zich ook wel logisch.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:04 schreef Oneself het volgende:
ah nice, ik heb em al!
opties > quickreply of quickquote (hoe het heet) zichtbaar maken. yehhh.
haha ergens wel.. aaach ik vind dat we trots kunnen zijn.quote:
aah zo, aight, thanks!quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:22 schreef kikoooooo het volgende:
Onderaan, online users (geloof ik, ik fok nu via mijn telefoon en daar zie ik het niet)
Verder zie je in een topic, links naast een post ook een mannelijk of vrouwelijk icoontje staan. Als deze gekleurd is, is de user online.
Sei capace di parlare in Italiano?quote:
Vroeg hequote:
Dat is wel relaxed. Werk je thuis ofzo dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik mag gelukkig wel beginnen op elke tijd die ik wil.
Nee, ik maak schoon bij mensen. Gewoon zwart enzo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed. Werk je thuis ofzo dan?
Toch niet via dat kaartje van de Albert Heijn hè?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik maak schoon bij mensen. Gewoon zwart enzo.
Maar ze werken de hele dinsdag dus of ik nou om 9 uur of om 1 uur begin dat maakt niet zoveel uit.
Neequote:Op dinsdag 13 april 2010 10:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Toch niet via dat kaartje van de Albert Heijn hè?![]()
Edit: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |