Wat goed van al die grote kindjes/ dreumessen.
Books wat goed dat je kind loopt
En Lennon ook eerste stapjes
Fijn, dat Elin weer beter is.
Hopelijk gaat het met Seb snel beter en komen jullier erachter wat hij heeft.
Heb een hele tijd niet gepost. Waren op vakantie in Engeland. De boottrip heen was een drama(nacht). Hij strekte zich steeds en begon te huilen. Het bed daar was echt krap. Dus ik hem in bed nemen en in het reisbedje leggen zodra hij in slaap was gevallen. Overhevelen ging goed maar na een tijdje begon het weer. Na twee keer heb ik het opgegegeven. Jair is nu heel erg bezig met zich optrekken, zijn benen strekken en zo. Soms strekt hij zijn benen door en leunt op zijn handjes. Hij strekte zijn benen op de boot en leunde tegen de deurpost van de badkamer, die een traptrede hoger lag. Hij is ook erg aan het oefenen met vork en lepel te eten, nog met veel begeleiding van ons. In Engeland was een kindje van drie weken jonger dan het onze die kreeg gewoon chocolade, zusje van 2 jaar krijgt cola en koffie. Nou dat vind ik echt niet kunnen!
Dan waren wij nog gezellig een weekendje in Duitsland bij mijn Familie. Nu weer aan de slag met werk en zo. Ik las in het laatste topic iets over een kinder servies set. Wie had dat ook alweer gekocht en welk setje heb je gekocht? Wie zitten ook over zoiets na te denken.