SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah ik zie haar eigenlijk nooit, en zelfs dat is al vaak if you know what I mean![]()
Om over rondingen door te gaanstond vrijdag in uniform op station Best (heerlijk onder de grond
) stop er een andere trein (eentje die ik niet moest hebben) stapt er een jonge dame uit (18/19jr) met gewone kleding die wel goed haar vormen weergeeft, je weet wel spijkerbroek, strak truitje.
En die had me een partij memmen, en geen BHBij iedere stap die ze zetten zag je die boezem zo prachtig meetrillen
![]()
Ik wou het zelf niet zeggenquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
Gelukkig hebben alle vrouwen in deze SC een mooi innerlijk.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:49 schreef TAV74 het volgende:
Goed topic![]()
En nu mijn enorme glas Smokehead opdrinken zodat ik misschien nog eens stop met stuiteren
Nog niet. MIJn email adres is dus superboris (apenslinger) gmail (puntgevalletje) com en dat was het goede antwoord van de rebusquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:50 schreef Braamyo het volgende:Ik bedoelde in het algemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah ik zie haar eigenlijk nooit, en zelfs dat is al vaak if you know what I mean![]()
![]()
Je kunt me 100 dingen vertellen over een vrouw.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
innerlijk is wat telt bij een vrouw, negeer de reclames / soap series / films / tijdschriften die je wat anders proberen te vertellen
* Stereotomy steekt hand opquote:
Want jij hebt enorme borsten maar een kleine kontje?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy steekt hand op
Hier nog zo'n eentje! Ex moest bij bikini's kopen altijd kijken of de winkel losse setjes verkocht. Topje XLen slipje maat S.
Mijn ex.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:54 schreef Laydina het volgende:
[..]
Want jij hebt enorme borsten maar een kleine kontje?
ik ben een alles man.quote:
Mijn Digital Dance Revolution is stukquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
Gotsamme..wat een tempo hebben jullie.
Moeten jullie nier gewoon stappen gaan, zoals gewone pubers adolescenten van jullie leeftijd normaal geacht worden te doen.
Waarom zitten jullie nerds achter de PC om deze tijd?
omdat er niemand met mij mee gaat stappen en heul culinear fok niet bij mij woont. anders had ik ze allemaal al lang weggesleept bij die verdomde monitorsquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
Gotsamme..wat een tempo hebben jullie.
Moeten jullie nier gewoon stappen gaan, zoals gewone pubers adolescenten van jullie leeftijd normaal geacht worden te doen.
Waarom zitten jullie nerds achter de PC om deze tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |