SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah ik zie haar eigenlijk nooit, en zelfs dat is al vaak if you know what I mean![]()
Om over rondingen door te gaanstond vrijdag in uniform op station Best (heerlijk onder de grond
) stop er een andere trein (eentje die ik niet moest hebben) stapt er een jonge dame uit (18/19jr) met gewone kleding die wel goed haar vormen weergeeft, je weet wel spijkerbroek, strak truitje.
En die had me een partij memmen, en geen BHBij iedere stap die ze zetten zag je die boezem zo prachtig meetrillen
![]()
Ik wou het zelf niet zeggenquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
Gelukkig hebben alle vrouwen in deze SC een mooi innerlijk.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:49 schreef TAV74 het volgende:
Goed topic![]()
En nu mijn enorme glas Smokehead opdrinken zodat ik misschien nog eens stop met stuiteren
Nog niet. MIJn email adres is dus superboris (apenslinger) gmail (puntgevalletje) com en dat was het goede antwoord van de rebusquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:50 schreef Braamyo het volgende:Ik bedoelde in het algemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah ik zie haar eigenlijk nooit, en zelfs dat is al vaak if you know what I mean![]()
![]()
Je kunt me 100 dingen vertellen over een vrouw.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
innerlijk is wat telt bij een vrouw, negeer de reclames / soap series / films / tijdschriften die je wat anders proberen te vertellen
* Stereotomy steekt hand opquote:
Want jij hebt enorme borsten maar een kleine kontje?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy steekt hand op
Hier nog zo'n eentje! Ex moest bij bikini's kopen altijd kijken of de winkel losse setjes verkocht. Topje XLen slipje maat S.
Mijn ex.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:54 schreef Laydina het volgende:
[..]
Want jij hebt enorme borsten maar een kleine kontje?
ik ben een alles man.quote:
Mijn Digital Dance Revolution is stukquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
Gotsamme..wat een tempo hebben jullie.
Moeten jullie nier gewoon stappen gaan, zoals gewone pubers adolescenten van jullie leeftijd normaal geacht worden te doen.
Waarom zitten jullie nerds achter de PC om deze tijd?
omdat er niemand met mij mee gaat stappen en heul culinear fok niet bij mij woont. anders had ik ze allemaal al lang weggesleept bij die verdomde monitorsquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
Moeten jullie nier gewoon stappen gaan, zoals gewone pubers adolescenten van jullie leeftijd normaal geacht worden te doen.
Jah klopt, maar ik ben nu niet opzoek naar een relatie, maar naar een vrouw die mijn mening qua lichaamelijke lusten er op na houd. En die zijn er zat ! ik moet er alleen nog ff eentje vindenquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:52 schreef Laydina het volgende:
Braam.. steer bedoelt dat je niet zo op het uiterlijk gefixeerd moet zijn, want het innerlijk telt bij een vrouw, en niet haar uiterlijk.
Real Madrid - Barca kijken ging even voor.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
Edit: Ik moet er alleen nog ff eentje in zeeland vinden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah klopt, maar ik ben nu niet opzoek naar een relatie, maar naar een vrouw die mijn mening qua lichaamelijke lusten er op na houd. En die zijn er zat ! ik moet er alleen nog ff eentje vinden
dan ben ik goed bezigquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog niet. MIJn email adres is dus superboris (apenslinger) gmail (puntgevalletje) com en dat was het goede antwoord van de rebus.
Kun je niet in je huidige studie je propeduize hale (of hoe je dat ook spelt) dan is je IBG schuld tot nu toe niet voor niks geweest.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:57 schreef Aure het volgende:![]()
Mijn mama: Ja maar hoe ga je dat financieel doen dan? Je gaat natuurlijk wel een stuk minder verdienen dan he, dat snap je zelf natuurlijk ook wel. Is er uberhaupt wel werk te vinden met die opleiding?!?! Weet je zeker dat je niet gewoon door wil gaan met rechten, ik bedoel, je gaat dan natuurlijk wel veel meer verdienen.
Vervolgens weer voor de duizendste keer uitgelegd dat ik mezelf niet gelukkig zie worden met een afgeronde rechtenstudie en dat docent bkv gewoon beter bij me past. Dat ik heus wel heb nagedacht over het financiële gebeuren en dat ik ook snap dat mn schuld bij de IBG alleen maar hoger wordt zo, maar dat ik meer wil gaan werken om mn lening wat omlaag te kunnen zetten. Antwoord van mn mama: *ZUCHT* Nou, dan ga je een spannende tijd tegemoet. Ik ga slapen.
![]()
Ik had dit ff niet verwacht
Ja ik had alleen verwacht dat ze nu al wat zou bijdraaien... Maar nog niet dusquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh shit Aure.. dat is niet fijn.. Misschien moet ze even aan het idee wennen en draait ze bij? (ik ken je moeder niet.. weet niet of dat bij de mogelijkheden hoort?)
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:57 schreef Aure het volgende:
![]()
Mijn mama: Ja maar hoe ga je dat financieel doen dan? Je gaat natuurlijk wel een stuk minder verdienen dan he, dat snap je zelf natuurlijk ook wel. Is er uberhaupt wel werk te vinden met die opleiding?!?! Weet je zeker dat je niet gewoon door wil gaan met rechten, ik bedoel, je gaat dan natuurlijk wel veel meer verdienen.
Vervolgens weer voor de duizendste keer uitgelegd dat ik mezelf niet gelukkig zie worden met een afgeronde rechtenstudie en dat docent bkv gewoon beter bij me past. Dat ik heus wel heb nagedacht over het financiële gebeuren en dat ik ook snap dat mn schuld bij de IBG alleen maar hoger wordt zo, maar dat ik meer wil gaan werken om mn lening wat omlaag te kunnen zetten. Antwoord van mn mama: *ZUCHT* Nou, dan ga je een spannende tijd tegemoet. Ik ga slapen.
![]()
Ik had dit ff niet verwacht
Dat is liefquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:59 schreef Laydina het volgende:
Aure .. knuffel
Mams denkt blijkbaar alleen aan het geldaspect, erg jammer dat ze enkel dat ziet en niet hoe jij je toekomst graag wil zien.
Bedenk dat je ma dit zegt uit bezorgdheid, maar je zal haar een poepie laten ruiken!! Je zal haar bewijzen dat je het heel goed aankan en dat je ook met dat beetje minder geld een mooi leven gaat leiden
(heb er nog wat bij ge-editquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:59 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik had alleen verwacht dat ze nu al wat zou bijdraaien... Maar nog niet dus
Misschien moet je toch ook eens zoeken naar iemand waar je op intellectueel en emotioneel niveau een klik mee hebtquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik ben een alles man.
Persoonlijk als alles aan een vrouw klopt maar ze heeft een minder aantrekkelijk gezicht, dan kan ik er echt niks mee. Terwijl mijn ex dus echt geen playboy model was, maar wel zo'n lief en aantrekkelijk gezicht had. Daar kon ik dan wel weer wat mee
En onder haar 4 lagen kleding zaten wel twee prachtige borsten (daar ben ik dan ook wel van, wont denie it)
Anyways, ik heb als top veel
1. Gezicht
2. Egale huid
3. Borsten
4. sexy buik (zo enorm geil 6-pack bij een vrouw)
5. billen
6. benen
Hij zei dat ie op dit moment niet op zoek is naar een relatie.. dusja..quote:Op zondag 11 april 2010 00:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien moet je toch ook eens zoeken naar iemand waar je op intellectueel en emotioneel niveau een klik mee hebtKon best een belangrijk blijken...
Ja dat denk ik ook wel, maar normaal is ze niet echt zo.. En normaal is ze al helemaal niet zo op het geldaspect enzo.. Zij is juist degene die me altijd heeft laten inzien dat je gelukkig kunt zijn met minimale middelen.quote:Op zondag 11 april 2010 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed dat je het even van je af geschreven hebt. Dit is natuurlijk wel een lastige situatie, en je wilt natuurlijk dat je ouders trots op je kunnen zijn. Het liefst onvoorwaardelijk.
Waarschijnlijk heb je het op dit moment meer uitgekristalliseerd in je hoofd dan je moeder het heeft. Ze zal dus eerst aan je idee moeten wennen. Morgen nog maar eens proberen. Uiteindelijk snapt ze het wel, maar dat kan even duren.
Zelfs dan snap ik de obsessie niet, maar ik ben daar ook nogal nuchter in geloof ik.quote:Op zondag 11 april 2010 00:02 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hij zei dat ie op dit moment niet op zoek is naar een relatie.. dusja..
Wil je daarmee zeggen dat ik lelijk ben!!quote:Op zondag 11 april 2010 00:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien moet je toch ook eens zoeken naar iemand waar je op intellectueel en emotioneel niveau een klik mee hebtKon best een belangrijk blijken...
Ohja ik zie het nu pas sorry, gaat ook zo snelquote:
Wat ze voor haarzelf doet hoeft niet te zijn wat ze wil dat de kinderen doen.quote:Op zondag 11 april 2010 00:02 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel, maar normaal is ze niet echt zo.. En normaal is ze al helemaal niet zo op het geldaspect enzo.. Zij is juist degene die me altijd heeft laten inzien dat je gelukkig kunt zijn met minimale middelen.
In ieder geval niet lelijker dan ikquote:Op zondag 11 april 2010 00:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat ik lelijk ben!! [ afbeelding ]
Heeft ie vaker dergelijke uitspraken hier?quote:Op zondag 11 april 2010 00:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zelfs dan snap ik de obsessie niet, maar ik ben daar ook nogal nuchter in geloof ik.
Jullie verdienen elkaar.quote:Op zondag 11 april 2010 00:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou dat scheelt, anders was het echt erg met me gesteld hoor
Nou, hij begon zijn carrière hier als de perfecte gevoelige metroman, maar ik geloof dat er ergens onderweg iets misgegaan isquote:Op zondag 11 april 2010 00:04 schreef Laydina het volgende:
[..]
Heeft ie vaker dergelijke uitspraken hier?
Whahaha ik ben half bezet tegenwoordigquote:Op zondag 11 april 2010 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
BRAAM! Emotioneel labiele vrouw gespot!! Pak je kans!!!
Hij zag overal borsten.. en die komen door de lente nu natuurlijk nog meer naar voren.. dus ik ben bang voor de komende maandenquote:Op zondag 11 april 2010 00:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, hij begon zijn carrière hier als de perfecte gevoelige metroman, maar ik geloof dat er ergens onderweg iets misgegaan is
Geloof dat het me dan ook wel te gek was geworden, innerlijk is belangrijk, maar je moet er wel mee over straat kunnen zoals Theo Maassen al zeiquote:Op zondag 11 april 2010 00:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou dat scheelt, anders was het echt erg met me gesteld hoor
ze hebben iig al wel door dat ze je met rechten wilt stoppen, nu moeten ze het idee van die andere opleiding nog door krijgen. realiseren dat het niet zomaar een fase is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:59 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik had alleen verwacht dat ze nu al wat zou bijdraaien... Maar nog niet dus
quote:Op zondag 11 april 2010 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Braam heeft alleen je bovenste helft nodig, geloof ik.
Dit is uiterlijk !quote:Op zondag 11 april 2010 00:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij af. Ligt een beetje welke richting je op wilt en je dat evt als extra aanvulling aan kennis kan gebruiken, mocht je in het zelfde vakgebied blijven.quote:Op zondag 11 april 2010 00:06 schreef Braamyo het volgende:
En probeer je propeduize te halen bij die rechte studie, daar ga je gewoon nog veel aan hebben
* Stereotomy staat klaar met pen en papierquote:Op zondag 11 april 2010 00:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
qua innerlijk heb ik nog wel een mooi lijstje hoowr
welke obsesie? die van mooie vrouwen? die snapt iedere hetro man toch wel dacht ikquote:Op zondag 11 april 2010 00:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zelfs dan snap ik de obsessie niet, maar ik ben daar ook nogal nuchter in geloof ik.
Doe maar niet, op het moment dat je tegen de goede persoon aanloopt zul je toch concluderen dat het niet past in het plaatje dat je altijd ideaal dacht te vindenquote:Op zondag 11 april 2010 00:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dit is uiterlijk !
qua innerlijk heb ik nog wel een mooi lijstje hoowr
Is ook zo ja... Maar toch had ik een andere reactie verwacht..quote:Op zondag 11 april 2010 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat ze voor haarzelf doet hoeft niet te zijn wat ze wil dat de kinderen doen.
Mijn ouders hebben altijd minimumloon geleefd, aangezien ze nooit verder hebben gestudeerd dan de middelbare school, maar ze hebben plaatsvervangende plannen met me sinds ik klein was - ondanks dat ze altijd zeiden dat ik gewoon gelukkig moest worden ende zo.
Jaa ik denk dat dat wel gaat gebeuren, maar nu voelt het gewoon niet fijn...quote:Op zondag 11 april 2010 00:04 schreef borisz het volgende:
Aure![]()
Ik heb niet zulke ouders, die hopen alleen maar dat ik iets vind waarin ik gelukkig ben. Mocht het een jaar langer duren hebben ze er geen moeite mee. Jou moeder moet er gewoon nog een goed nachtje over slapen denk dat ze wel bijdraaien als ze ziet dat jij het echt wilt.
Dat is een hele stille man die niet veel zegt. Zo ook nu niet. Is over het algemeen wel een goed teken, alsie het er niet mee eens is looptie weg of negeert ie me vervolgens, maar dat heeftie beiden niet gedaan. Alhoewel ie het onderwerp zelf wel gewoon negeertquote:Op zondag 11 april 2010 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Aure, ben ff vergeten hoe je familiesituatie in elkaar zit, maar wat vindt je pa ervan?
Dat is niet zoveelquote:Op zondag 11 april 2010 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Braam heeft alleen je bovenste helft nodig, geloof ik.
NIKS ! aure is tof en gezellig, dat wil ik graag zo houden en ga ik niet verpesten met sex/relatie geneuzel.quote:Op zondag 11 april 2010 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
BRAAM! Emotioneel labiele vrouw gespot!! Pak je kans!!!
quote:Op zondag 11 april 2010 00:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hormonen... wat doe je er aan? [ afbeelding ]
Op zich hebben mn ouders er niks over te zeggen als ik straks weer zou besluiten een andere studie te doen. Ik zou alleen mezelf er mee hebben, maar ik zou het nu gewoon prettig vinden als ze me steunen in mn keuze. En ook als mn ouders (naja mn moeder vooral) op dit standpunt blijven, ja dan is dat jammer, maar ik ga sowieso die toelating doen.quote:Op zondag 11 april 2010 00:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
]Maar realiseer je wel dat als je jou ouders op andere gedachten kunt brengen (en ik zeg niet dat het lukt) Dat je dan wel tweehonderdduizend procent zeker van je zaak moet zijn dat je deze opleiding wel gaat fixen. want een derde keer met dergelijk verhaal aan komen is echt not done.
En probeer je propeduize te halen bij die rechte studie, daar ga je gewoon nog veel aan hebben
- Slim ! slim staat echt bovenaan bij mij.quote:Op zondag 11 april 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy staat klaar met pen en papier
Zeg het maar, wat zoek jij qua innerlijk in een vrouw?
Ik zeg dat aure lekker gezellig is !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VERTEL !quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 00:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik zeg dat aure lekker gezellig is !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ass is huge man. Heb je wel goed gekeken?
![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 00:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
- Slim ! slim staat echt bovenaan bij mij.
- Princiepes, morele waarden.
- een stukje eigenwijsheid wat op de meeste rottige momenten echt recht tegen mij in gaat. en waar ik me dan ook gruwelijk aan kan iriteren.
Hm, ik ga toch meer voor de ieeeets stillere varianten.quote:- een kwebelkaus die nooit stil is. maar wel dr mond houd tijdens een goeie film.
Je heupen zijn mooi rond. Dat betekent dat je later veel babies eruit kunt floepen.quote:Op zondag 11 april 2010 00:19 schreef Aure het volgende:
[..]Mijn ass is huge man. Heb je wel goed gekeken?
Neuh die hou ik als flirtquote:Op zondag 11 april 2010 00:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
VERTEL !
dat wisten we nog niet
Toch niet weer die jongen die jou als *terugval meisje gebruikt !* dan moet ik echt ff langskomen en wat gezond verstand bij je naar binnen meppen![]()
anders ben ik overigens wel blij voor je want ik weet zeker dat het dan wel een leuke jonge is
Ik ben nogsteeds de perfect gevoelige metroman. Ik heb op dit moment in mijn leven alleen geen zin om hier aandacht aan te besteden door middel van mijzelf te huisvesten in een relatie. aangezien dat de vorige keer uiteindelijk ook niet lekker uitpakte.quote:Op zondag 11 april 2010 00:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, hij begon zijn carrière hier als de perfecte gevoelige metroman, maar ik geloof dat er ergens onderweg iets misgegaan is
Eens met een kleine aanpassing regel erbij. Iemand die niet zeurt als je voetbal kijktquote:Op zondag 11 april 2010 00:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
- Slim ! slim staat echt bovenaan bij mij.
- Princiepes, morele waarden.
- een stukje eigenwijsheid wat op de meeste rottige momenten echt recht tegen mij in gaat. en waar ik me dan ook gruwelijk aan kan iriteren.
- een kwebelkaus die nooit stil is. maar wel dr mond houd tijdens een goeie film.
En nu het standaar lijstje
- zelfstandig
- zachtaardig
- Lief
- zorgzaam
- volwasse
- humoristiche
en ik kan wss nog wel 100 dingen bedenken
Je stond in je onderbroek ! veel beter kijken kan ik nietquote:Op zondag 11 april 2010 00:19 schreef Aure het volgende:
[..]Mijn ass is huge man. Heb je wel goed gekeken?
Wat deed aure in haar onderbroek voor jou?quote:Op zondag 11 april 2010 00:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je stond in je onderbroek ! veel beter kijken kan ik niet
Ik zou er persoonlijk iets minder serieus op ingaanquote:Op zondag 11 april 2010 00:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben nogsteeds de perfect gevoelige metroman. Ik heb op dit moment in mijn leven alleen geen zin om hier aandacht aan te besteden door middel van mijzelf te huisvesten in een relatie. aangezien dat de vorige keer uiteindelijk ook niet lekker uitpakte.
Daarintegen ben ik nog lang niet klaar met vrouwen, en heb ik meer dan genoeg kennis, spieren (en een sexy uniform) in huis om daar goed (mis)gebruik van te maken.
Kijk! Daar komen de details al!!quote:Op zondag 11 april 2010 00:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Je stond in je onderbroek ! veel beter kijken kan ik niet
quote:Op zondag 11 april 2010 00:23 schreef cybermans het volgende:
Zo de capirinhas en de champagne bijna op, NeXT mojito time
Dr bed in kruipenquote:Op zondag 11 april 2010 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat deed aure in haar onderbroek voor jou?
En oh, is weer de verkeerde helft he Braam
Haha nou veel spannender dan dat zal het niet gaan wordenquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 00:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha nou veel spannender dan dat zal het niet gaan worden
Dan zou deze topic een stuk minder gevuld zijn en er een stuk grotere roddels de ronde doen.quote:Op zondag 11 april 2010 00:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk iets minder serieus op ingaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |