quote:Op zondag 11 april 2010 17:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Doe fucking moeilijk.
Gebruik www.wieowie.nl
5 regels kan nooit ranzig zijnquote:Op zondag 11 april 2010 17:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Beware dat het snel geschreven, ranzige code is.
Geloof me nou maar.quote:
Uploaded en fixedquote:Op zondag 11 april 2010 17:55 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Geloof me nou maar.HC heeft trouwens een andere versie nu, FOK! haalde de \'s weg.
K, heb het gefixt. Blijkbaar was het probleem dat jij een groep gebruikte en ik een gebruikerquote:Op zondag 11 april 2010 17:55 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Geloof me nou maar.HC heeft trouwens een andere versie nu, FOK! haalde de 's weg.
Welke foto gebruik je?quote:
Laat maar, kwam omdat de link die ik gebruikte per ongeluk ge-urlencode() was.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 18:02 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Laat maar, kwam omdat de link die ik gebruikte per ongeluk ge-urlencode() was.
Ditquote:Op zondag 11 april 2010 18:05 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
![]()
En bedankt he. Je hebt FOK! een grote dienst bewezen.
Sure, roep/PM maar als er nog iets nodig isquote:Op zondag 11 april 2010 18:05 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
![]()
En bedankt he. Je hebt FOK! een grote dienst bewezen.
Zal ik doen. Deze is voor je sig:quote:Op zondag 11 april 2010 18:18 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Sure, roep/PM maar als er nog iets nodig is
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | preg_match('/\/(?P<id1>\w+)_(.*)_(?P<id2>\w+)/', $url, $match); $url = "http://hyvers.hyves.nl/fotos/".$match['id1']."//".$match['id2']."/"; $source = file_get_contents($url); $profile = explode("Door: <a href=\"", $source); $profile = explode("\">", $profile[1]); $hyves->url = $profile[0]; $profile = explode("<", $profile[1]); $hyves->name = $profile[0]; return $hyves; } |
quote:Op zondag 11 april 2010 17:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Doe fucking moeilijk.
Gebruik www.wieowie.nl
Jij ook. Je hebt je hele anonimiteit hier op Fok verpest door het maken van die site.quote:
Huh wut? Was even etenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |