Gaat bij mij niet werkenquote:Op zondag 11 april 2010 19:10 schreef loveli het volgende:
Da's dan wsch om die 60 kilo eerst aan te komen.
quote:Op zondag 11 april 2010 18:44 schreef loveli het volgende:
Je moet ook altijd eerst poepen, dan rennen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De moussaka, eerste poging, was erg lekker
Dat wegmetdiekilos moet je geen tijd aan verspillen, was er ooit nieuwsgierig naar en het komt er op neer dat je voor 60 euro een dieet kan kopen en elke week spam krijgt als 'drink 2 glazen water voor je gaat snacken' en '30 minuten extra bewegen per dag is al goed', doorspekt met neurolinguistische onzin.
ik vind ovenfrietjes wel lekker, eigenlijk!quote:Op zondag 11 april 2010 19:12 schreef loveli het volgende:
Om het wat makkelijker te maken: ovenfrites waren vies, daar waren we het toch over eens?
BMI-calculator op de site ingevuld met 64 kilo en 178 cm. Wat zeggen ze?quote:Op zondag 11 april 2010 19:02 schreef Goodbye het volgende:
Moet jij wel afvallen?
Is afvallen wel nodig? Controleer gratis met de bmi meter op de site
afvallen.101tips.nl
Ik vind ze ook wel lekker, al kan het niet op tegen gefrituurde frietjes van de snackbar...quote:Op zondag 11 april 2010 19:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind ovenfrietjes wel lekker, eigenlijk!
Nou nouquote:Op zondag 11 april 2010 17:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In eerste instantie voelde ik me een beetje verloren in die enorme stad, maar hoe meer buurten ik leerde kennen en een beetje een overzicht kreeg, werd het steeds leuker!!Zo fascinerend allemaal en de mensen waren ook zo aardig. Kan de gemiddelde amsterdammer nog wat van leren! De bloesems en het weer waren inderdaad prachtig, we hebben zo'n mazzel gehad!
Heb nog opgelet of ik jullie kon spotten (al heb ik geen idee hoe jullie eruit zien) maar da's niet gelukt. Zou ook wel érg toevallig geweest zijn.
Oh, maar hoewel ik wel dikker ben dan eerst vind ik het nog steeds heerlijk hoor.quote:Op zondag 11 april 2010 19:19 schreef loveli het volgende:
[..]
@Ewelina: Als we nu chocola chocola chocola typen, krijgen we dan leuke ads voor jou? Om de een of andere reden ben ik geen grote fan meer van niet verwerkte chocola. Iig niet meer zo'n fan als 5 kilo geleden.
Ik las flapdrolquote:Op zondag 11 april 2010 18:51 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
haha oja! Zodra ik op m'n flaptop zit morgen
Ze ruiken naar kattepis.quote:Op zondag 11 april 2010 19:12 schreef loveli het volgende:
Om het wat makkelijker te maken: ovenfrites waren vies, daar waren we het toch over eens?
Dan slank ik inderdaad af... van de misselijkheid.quote:Op zondag 11 april 2010 19:25 schreef loveli het volgende:
http://afvallen.101tips.nl/afvallen.htm
Drink om af te slanken iedere ochtend een glas gekookt water met citroensap en wat zout op de nuchtere maag.
Heb ik al gedaan, al was het water niet gekooktquote:Op zondag 11 april 2010 19:25 schreef loveli het volgende:
http://afvallen.101tips.nl/afvallen.htm
Drink om af te slanken iedere ochtend een glas gekookt water met citroensap en wat zout op de nuchtere maag.
Ik vind het zo eng dat er datingsites zijn waar mannen vrouwen met kinderen kunnen zoeken. Hoe weet je nou of zo'n man niet eigenlijk in het kind geinteresseerd is?quote:Op zondag 11 april 2010 19:21 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb nu een ad van papa's. Of ik wil daten met een alleenstaande papaNee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |