Ja! Hoe was het in New York? Mooi hè, al die bloesems. En het weerquote:Op zondag 11 april 2010 16:46 schreef Phaidra het volgende:
Fijn he, die lange dagen als je door 6 uur tijdsverschil reist...![]()
Welkom terug Tink, en for what it's worth: mijn jetlag viel reuze mee (en ik heb in t vliegtuig niet geslapen).
Tenminste: doet deze website het bij jullie?quote:Op zondag 11 april 2010 17:19 schreef AKnynke het volgende:
mmm...ik kan m'n werk niet doen want de website die ik nodig heb doet het niet. Shit zeg!
Nee, ook niet via un.org/yearbook.quote:Op zondag 11 april 2010 17:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tenminste: doet deze website het bij jullie?
http://unyearbook.un.org/
In eerste instantie voelde ik me een beetje verloren in die enorme stad, maar hoe meer buurten ik leerde kennen en een beetje een overzicht kreeg, werd het steeds leuker!!quote:Op zondag 11 april 2010 17:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja! Hoe was het in New York? Mooi hè, al die bloesems. En het weer
Hier ook nietquote:
Nope, rest easy, hij doet het hier ook nietquote:Op zondag 11 april 2010 17:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tenminste: doet deze website het bij jullie?
http://unyearbook.un.org/
Haha, ik ben ook op de uitkijk geweest naar jou hoor. Wij hadden een hotel op Long Island/Queens (alleen even de brug over en je zat al in Upper Manhattan). Als ik een New Yorker zou zijn zou ik hier zo gaan wonen, zo leuk. Daarnaast hebben we heel veel gelopen en op deze wijze alle buurten tot aan Centraal Park te voet doorcruist. Alleen Harlem, de Joods-Russische wijk, de Bronx en Brooklin heb ik niet gezien.quote:Op zondag 11 april 2010 17:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In eerste instantie voelde ik me een beetje verloren in die enorme stad, maar hoe meer buurten ik leerde kennen en een beetje een overzicht kreeg, werd het steeds leuker!!Zo fascinerend allemaal en de mensen waren ook zo aardig. Kan de gemiddelde amsterdammer nog wat van leren! De bloesems en het weer waren inderdaad prachtig, we hebben zo'n mazzel gehad!
Heb nog opgelet of ik jullie kon spotten (al heb ik geen idee hoe jullie eruit zien) maar da's niet gelukt. Zou ook wel érg toevallig geweest zijn.
maar jij hebt de hele week al hard gewerkt!quote:Op zondag 11 april 2010 17:40 schreef kwakz0r het volgende:
supergoed nynke!
ik heb t tegenovergestelde gedaan: helft van mn huiswerk voor therapie gedaan, halve dag geslapen, en mn sollicitatiebrieven uitgesteld tot later deze week
en nu ga ik echt onder de douche, I feel icky...
zie PM!quote:Op zondag 11 april 2010 17:42 schreef Tinkepink het volgende:
Goed bezig NynkeNaar wat voor banen solliciteer je?
Wat tof dat je bij mensen thuis bent uitgenodigd! Ik vond de drukte meevallen (in het verkeer idd ook!), maar ik vond de stad in eerste instantie zo onoverzichtelijk ofzo. Of ondoorzichtig. Dat het zo groot is dat je even niet meer weet waar je moet beginnen. Beetje vaagquote:Op zondag 11 april 2010 17:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Haha, ik ben ook op de uitkijk geweest naar jou hoor. Wij hadden een hotel op Long Island/Queens (alleen even de brug over en je zat al in Upper Manhattan). Als ik een New Yorker zou zijn zou ik hier zo gaan wonen, zo leuk. Daarnaast hebben we heel veel gelopen en op deze wijze alle buurten tot aan Centraal Park te voet doorcruist. Alleen Harlem, de Joods-Russische wijk, de Bronx en Brooklin heb ik niet gezien.
Vooraf was ik trouwens ook bang dat het wat te veel en overrompelend zou zijn, vooral voor de kinderen. Maar in tegenstelling tot jouw eerste indruk voelde ik me meteen thuis en viel de drukte me juist erg mee. Had het veel extremer verwacht. We hebben zelfs zonder problemen dwars door Manhatten met de auto gereden.
De mensen waren trouwens inderdaad erg aardig,maar dat waren eigenlijk alle mensen die we ontmoet hebben. We hebben zelfs bij een Amerikaans gezin thuis gegeten, nadat we aan de praat raakten in de supermarkt.
oi, doe je de was op de hand?quote:Op zondag 11 april 2010 18:01 schreef Phaidra het volgende:
Hmm, mijn lijstje ook maar. Morgen is de vakantie officieel over en ga ik weer NOR-MAAL doen.![]()
O: 2 crackers nutella
T: 2 koffie met melk, 2 koekjes
S: bloemetjes planten, was doen
L: 2 boterhammen met ossenworst
T: 3 kleine koekjes, 2 stukjes chocola
D: stoofvlees met sperziebonen en aardappelen
quote:
Ik ben ook heel leuk in het echtquote:Op zondag 11 april 2010 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
New York was geweldig.. Wat supertof dat jullie gewoon bij mensen thuis zijn uitgenodigd, Tink!
Daar kan ik ook niks aan doen!quote:Op zondag 11 april 2010 18:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
TuurlijSorry hoor maar dat zie ik je noet eten.
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh button!! Don't push tge button Deedee... *boem*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Je moet ook altijd eerst poepen, dan rennen!quote:Op zondag 11 april 2010 18:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Een nikserige zondag weer... Maar het mag!
Heb weer gerend, maar na 25 minuten kreeg ik erge buikkrampen en dat resulteerde erin dat ik blij was dat ik netjes thuis kwamheel vervelend!
quote:Op zondag 11 april 2010 18:33 schreef neen het volgende:
Ik heb ook weer gelopen, eindelijk eens 5 kilometer gelopen alleen is de tijd dus nog niet wat het moet zijnnou ja, rustig aan verder met de lessen.
Vandaag gewoon brood gehad in de ochtend, koffie tussendoor en net Indisch.Waarom ben je zielig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En DaD, opzich wel lief natuurlijk maar ik vind het ook een beetje een eng idee!
Toen ik deze reeks vond wilde ik eerst niet meeposten omdat ik bang was er niet tussen te passen, maar ik vond het al snel raar dat ik van alles van mensen hun leven wist zonder dat ze weten dat ik meelees...
Ik moest deze even quoten. Kunnen we hem niet in de OP zetten?quote:Op zondag 11 april 2010 18:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Je moet ook altijd eerst poepen, dan rennen!
Zet hem in je sigquote:Op zondag 11 april 2010 18:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik moest deze even quoten. Kunnen we hem niet in de OP zetten?
Nu snap ik de file op de weg naar ons huis!quote:Op zondag 11 april 2010 17:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-benzinestation.html
Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |