abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80199397
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:20 schreef neen het volgende:

[..]

De rest zijn natuurlijk provincialen
ik stiekem ook
hehe, oh ik kijk nu alweer uit naar onze plaatselijke feestweek! Dan kom ik al mijn oud-klasgenoten weer tegen in de biertent en dan gaan ze naar me staren met blikken van afgunst en zeggen: moast har ris sjen, die hat studeeeeeert en wennet no yn e grutte steeeeeeed"

"Provincialen" leggen zichzelf trouwens ook wel een beetje een misplaatst minderwaardigheidsgevoel op, denk ik soms.
  zondag 11 april 2010 @ 20:25:15 #252
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80199443
Ik ben opgegroeid in een stad en ging naar een Freinet-basisschool die niet in het beste deel stond, met om de hoek een blijfvanmijnlijf-huis en een humanitas-huis. Die kindjes zaten dus bij ons op school, met daarnaast de buurtkinderen en kinderen van progressieve/alternatieve ouders (oa ik). Ik ben blij dat ik op die school zat, want ik keek nergens meer van op Het lijkt me heel genant als je nog nooit een gekleurd iemand hebt gezien en dan gaat lopen staren als je er wel een ziet

Maar bekrompenheid heeft in wezen niks te maken met waar je vandaan komt. Ook stedelingen kunnen vreselijk bekrompen zijn.
  Vis een optie? zondag 11 april 2010 @ 20:27:17 #253
70532 loveli
N
pi_80199553
Over stinkende buitenlanders gesproken... Picture me in een internationale trein in een coupe met 2 Indiers. Die gingen gezellig smakelijk samen eten. En heel vriendelijk boden ze ons ook wat aan.

Maar man man man wat heb ik gebaald in die trein met stinkend eten en 2 smakkende Indiers met spleetjes tussen al hun tanden. En ja, dat kon ik heel goed zien, zelfs terwijl ik dat niet wilde.
Andere plaats zoeken was geen optie met 2 volwassenen en 2 kinderen in een volle trein.
crap in = crap out
pi_80199555
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Bij roeien.

Bij voetbal heeft Ajax gewonnen hoor!
Ja ik begreep het al niet, aangezien iedereen blij was en ik smsjes kreeg dat het 7-0 stond, lijkt me erg sterk dat dat nog ingehaald wordt!
pi_80199567
Mijn zus is onlangs van Muiderberg weer terugverhuisd naar Utrecht (Lunetten). De tweede dag dat ze er woonde liet ze hond uit, en kwam er een vrouw op haar af (gewoon gekleed, ook met hond), of mijn zus een tientje voor haar had Mijn moeder helemaal in shock. Zus: In Muiderberg heb je vast ook drugsverslaafden. Alleen kunnen die het wel betalen.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 11 april 2010 @ 20:28:29 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80199607
quote:
Op zondag 11 april 2010 19:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Het is geen vooroordeel, het is in vergelijking met NewYorkers. In vergelijking met de grotestadsbewoners van New York zijn Amsterdammers opvallend vervelend, onaardig en onbeschoft. In z'n algemeenheid.
Zelfs de New Yorkers die geen fooi verwachten zijn aardig
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_80199717
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:27 schreef loveli het volgende:
Over stinkende buitenlanders gesproken... Picture me in een internationale trein in een coupe met 2 Indiers. Die gingen gezellig smakelijk samen eten. En heel vriendelijk boden ze ons ook wat aan.

Maar man man man wat heb ik gebaald in die trein met stinkend eten en 2 smakkende Indiers met spleetjes tussen al hun tanden. En ja, dat kon ik heel goed zien, zelfs terwijl ik dat niet wilde.
Andere plaats zoeken was geen optie met 2 volwassenen en 2 kinderen in een volle trein.
Trein in NL, ik zat aan het raam, naast me komt een anorectische tiener zitten met een hele vieze rugzak op schoot met daarin een grote zak paprikachips. Twee uur lang: handje in rugzak, handje met chips eruit en gesmak en gesmak en gesmak. Handje weer in rugzak, handje eruit, smak smak smak. GATVERDAMME! En die stank Echt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80199833
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb ook familie in een klein rotdorp ergens in een afgelegen hoekje, en die komen dat dorp ook nooit uit. Naar hun stellige overtuiging is daar alles wat je nodig hebt (en dat is natuurlijk ook zo).
Maar daarnaast denken ze dat negers stinken en buitenlanders criminelen zijn. Zoals je zal begrijpen zijn er daar negers noch buitenlanders, en dus is het oordeel
gegrond op.. (geen idee eigenlijk: hun ouders zijn een stuk minder bekrompen.)
Oh maar een deel van mijn familie komt ook uit een boerengezin hoor, gewoon Amsterdamse boeren. En die waren ook niet blij torn mijn moeder met mijn vader kwam aanzetten op een verjaardag. Mijn opa heeft toen echt gewoon schandalig racistische opmerkingen zitten maken. Dus dat soort vooroordelen komen ook in de stad voor.
  zondag 11 april 2010 @ 20:32:52 #259
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80199858
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen intelligentere tip dan "staat de temperatuur wel goed?"
Ja. Maar halfgaar gegeten, ik had honger.

En ik kom ook uit een dorp, maar toen ik in Maastricht woonde moest ik elke dag in de binnenstad zijn. Wat had ik een hekel aan toeristen die zonder te kijken oversteken, terwijl ik met veel vaart de heuvel af kom fietsen. Ik denk niet dat het verschil stedeling-niet-stedeling is, maar inwoner van een stad- niet uitkijkende, ignorante toerist!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 11 april 2010 @ 20:33:26 #260
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80199893
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:01 schreef sigme het volgende:
Wáárom zou je smerige ongezonde dure rottige en stinkende ovenpatatten eten als je ook heerlijke knapperige ovenaardappeltjes zelf kan maken?
1. niet duur... een kilozak van de lidl is 1,79, daar eet ik 5 keer van
2. ongezond valt heus mee, ik zit me tovenfrites nooit op een ongezonde hoeveelheid verzadigd vet op een dag
3. ovenaardappeltjes moeten minstens 45 minuten in de oven, en dan moet ik ze ook nog voorkoken om ze lekker te maken (met rauw heb ik nog nooit lekkere ovenaardappels gehad)
4. om ovenaardappels lekker te vinden moet ik er veel te veel olie overheen doen naar mijn smaak.

sorry, ik kan er niks aan veranderen, ik vind het écht lekker. en ik ga hier niet tot in den treure lopen verdedigen dat ik mezelf af en toe iets lekkers toesta dat minder moeite is dan ander eten. ik ben het soms gewoon spuugzat om voor mijn alleen te koken.

*ik zit hier serieus om te janken...en ik eet niet eens ovenfrites vanavond...

(@loveli: firtuurfrites zal best verschillen per soort enzo, maar ik heb niet eens een frituur, dus waar praten we over... ik vind ovenfrites lekker. en er zit in élk geval niet teveel verzadigd vet in, of ze nou al een frituurbeurt gehad hebben of niet. ik ga af op de info op de zak. punt.)
Kwak
  zondag 11 april 2010 @ 20:33:34 #261
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80199903
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:27 schreef loveli het volgende:

Dat vind ik dan wel weer heel lief!

Lol @ Shiny met "Help een neger in het dorp"

En ik kom uit het midden van het land dus ik heb awesome in Noord-Oost-Zuid-West, jewaits
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 11 april 2010 @ 20:34:09 #262
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80199940
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:01 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik had het niet alleen over Adam vs. NY maar ook Adam vs. de rest van NL. Ik hoor dan zo vaak van die provincialen klagen dat Amsterdammers zo arrogant zijn.

Vandaag hoorde ik het ook nog een paar keer, vandaar
Ik kan me vergissen hoor, maar ben jij van origine ook geen provinciaal? Of wonen je ouders in Amsterdam?
pi_80199946
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:11 schreef loveli het volgende:

[..]

En bedankt Daar liep ik laatst omheen toen ik snel iets in Delft moesr regelen. Een kudde luidruchtige oost-europese toeristen stond massief midden op straat. Een dame van de groep had een boezem waar die van Dolly magertjes bij afsteekt in een strak roze shirtje gepropt, hoogblond haar, een giga zonnebril en fuchsia lippenstift. Ik was 5 minuten later dan gepland in de parkeergarage omdat ze het vertikten om voor me aan de kant te gaan.

Ook ik heb een schurfthekel aan sommige toeristen.
Die waren het niet! Was eerder.
Twee weken terug heb ik zelf getourist in delft had een vrije middag, ben erheen gefietst en daar de middag rondgesjouwd. Leuk stadje, echt ik zal er nog wel eens komen
  zondag 11 april 2010 @ 20:34:18 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80199952
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:32 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oh maar een deel van mijn familie komt ook uit een boerengezin hoor, gewoon Amsterdamse boeren. En die waren ook niet blij torn mijn moeder met mijn vader kwam aanzetten op een verjaardag. Mijn opa heeft toen echt gewoon schandalig racistische opmerkingen zitten maken. Dus dat soort vooroordelen komen ook in de stad voor.
Dude!

Is dat wel bijgetrokken?
  zondag 11 april 2010 @ 20:35:19 #265
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80200008
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij mij wordt aardappelgratin trouwens ook nooit goed gaar. Verkeerde aardappels? Ik denk dat je er eigenlijk geen vastkokers voor moet gebruiken.
alle recepten zeggen van wel. Ik heb ook ooit een recept gezien waar je de aardappelen eerst even in room kookt, misschien de volgende keer maar eens doen!
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef neen het volgende:
De leukste mensen komen uit het Noorden van het land natuurlijk, uit de hoofdstad van de beste provincie. Ik noem een Goodbye, ik noem een neen en volgens mij aknynke ook? Dat zijn de ware toppers.

Ik ben geboren in het Noorden, in de stad. Maar, opgegroeid in het Oosten, in het dorp.
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:20 schreef neen het volgende:

[..]

De rest zijn natuurlijk provincialen
ik stiekem ook
Ik voor de helft ook, de ene helft van de familie woont in Ljouwert, de andere in een dorp dat niet eens dorp mag heten, maar voor Friese begrippen nog redelijk groot is. En hey, de tocht der tochten komt erdoor!
pi_80200023
Het is me in Friesland 2x gebeurd dat horecapersoneel excuses aanbood omdat we 5 hele minuten moesten wachten voor we konden bestellen. Ik had de menukaart nog niet eens helemaal bekeken Toen vroeg ik me wel af hoe zij de 'stadse' horeca zullen ervaren! (beetje late reactie wellicht; kreeg telefoon tussendoor)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80200069
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:19 schreef loveli het volgende:
Dat boekje heeft Co, of niet?
Ja!

zondag 11 april 2010 @ 20:36:44 #268
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80200088
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

2. ongezond valt heus mee, ik zit me tovenfrites nooit op een ongezonde hoeveelheid verzadigd vet op een dag
3. ovenaardappeltjes moeten minstens 45 minuten in de oven, en dan moet ik ze ook nog voorkoken om ze lekker te maken (met rauw heb ik nog nooit lekkere ovenaardappels gehad)
4. om ovenaardappels lekker te vinden moet ik er veel te veel olie overheen doen naar mijn smaak.

sorry, ik kan er niks aan veranderen, ik vind het écht lekker. en ik ga hier niet tot in den treure lopen verdedigen dat ik mezelf af en toe iets lekkers toesta dat minder moeite is dan ander eten. ik ben het soms gewoon spuugzat om voor mijn alleen te koken.

(@loveli: firtuurfrites zal best verschillen per soort enzo, maar ik heb niet eens een frituur, dus waar praten we over... ik vind ovenfrites lekker. en er zit in élk geval niet teveel verzadigd vet in, of ze nou al een frituurbeurt gehad hebben of niet. ik ga af op de info op de zak. punt.)
  zondag 11 april 2010 @ 20:36:51 #269
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80200096
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:07 schreef P.F het volgende:
Als je niet uit een stad komt maar uit een dorp dan BEN je toch een provinciaal?

In ieder geval, zo gebruik ik het Is toch geen vooroordeel?

Je hebt stedelingen en provincialen. Net als je Nederlanders hebt en Duitsers.
lieve schat, provinciaal is net zo'n soort woord als "vuurtoren" voor roodharigen, en "joden" voor ajax-supporters/amsterdammers

je komt uit de provincie of uit de stad, maar een stedeling heeft géén negatieve lading, en het woord provinciaal wel. het feit dat je dat niet weet maakt het misshcien nog wel een beetje typischer
Kwak
pi_80200149
quote:

Hou. Daar. Mee. Op.

Geen sorry, geen janken, en eerlijk gezegd, ik heb niks gedaan om zo'n zeikpost te verdienen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 11 april 2010 @ 20:37:51 #271
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80200161
provinciaal, of boer. Zeker omdat ik een heel erg licht twents accent heb, dat maakt je automatisch boer.
pi_80200177
quote:

[..]

Hee, niet huilen! Die opmerking was vast richting ovenfriet, niet richting jou. Als jij het lekker vindt, gewoon eten! Punt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_80200191
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dude!

Is dat wel bijgetrokken?
Hij heeft mijn vader wel geaccepteerd ja, want anders was er een kans geweest dat hij zijn dochter en kleindochter niet meer zou zien. Hij is voor mij trouwens altijd de liefste opa van de wereld geweest hoor! Maar hij maakt nog steeds nare opmerkingen over buitenlanders.
pi_80200235
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Hou. Daar. Mee. Op.

Geen sorry, geen janken, en eerlijk gezegd, ik heb niks gedaan om zo'n zeikpost te verdienen.
Interpretatie foutje van kwak, denk ik
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 11 april 2010 @ 20:39:33 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80200266
Er stroomt Drents bloed door m'n aderen, maar ben geboren in Noord-Holland, opgegroeid in een klein stadje en dorpje in Gelderland. Heb gewoond in Nijmegen, Tilburg én R'dam-Zuid. Nu in Gouda en ook mij valt het op dat mensen buiten de grootste steden veel vriendelijker zijn.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80200295
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja!

[ afbeelding ]
!
  zondag 11 april 2010 @ 20:40:14 #277
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80200307
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:11 schreef P.F het volgende:

[..]

Haha, ja sorry ik heb de hele dag termen gehoord als wij v.s. die knorren/die boeren dan is het even omschakelen
wel typsich dat ze in a'dam dus alle studenten uit andere steden knorren vinden, en binnen die steden de term knor alleen geldt voor niet-corpsleden...

nou ja, ik stop deze discussie wel, ik word er chaggo van en heb NOG STEEDS NIET GEGETEN
Kwak
pi_80200317
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef neen het volgende:
De leukste mensen komen uit het Noorden van het land natuurlijk, uit de hoofdstad van de beste provincie. Ik noem een Goodbye, ik noem een neen en volgens mij aknynke ook? Dat zijn de ware toppers.

Nou ik ben anders wel wat botte Friezen tegengekomen hoor. Als je geen Fries spreekt kijken ze je al raar aan en als ze dan ontdekken dat je uit Groningen komt, krijg je gegarandeerd een of andere rare opmerking naar je hoofd geslingerd. Waar ik dan weer amper wat van versta.
  zondag 11 april 2010 @ 20:40:34 #279
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80200326
Ik moest net even hardop grinniken toen ik thee aan het zetten was toen ik me bedacht dat ik donderdag al naar Duitsland vlieg. Ik vind het zo fijn om m'n Duutser weer te zien!
  zondag 11 april 2010 @ 20:41:36 #280
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80200386
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Nou ik ben anders wel wat botte Friezen tegengekomen hoor. Als je geen Fries spreekt kijken ze je al raar aan en als ze dan ontdekken dat je uit Groningen komt, krijg je gegarandeerd een of andere rare opmerking naar je hoofd geslingerd. Waar ik dan weer amper wat van versta.
Ja, het beste aan Groningen zal altijd de bushalte naar Friesland zijn....
  zondag 11 april 2010 @ 20:41:47 #281
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80200391
@nynke: je had de ovenschotel nog even in de magnetron kunnen zetten. Doe ik vaak als het eten maar neit gaar wil worden. En dan eventueel nog even kort onder de grill voor het knapperige.
pi_80200396
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:32 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oh, ik weet wel dat domheid, racisme en bekrompenheid overal voorkomt hoor. Maar slechts bij hoge uitzondering iemand tegenkomen die niet geboren is in je eigen geboortedorp maakt het blikveld wel erg klein. Hoewel er ook daar ruimdenkende, intelligente en vriendelijke mensen tussen zitten.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 11 april 2010 @ 20:42:09 #283
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80200419
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Hou. Daar. Mee. Op.

het ging heul niet om jou persoonlijk...

en blijkbaar is er gewoon iets mis met mij vandaag ofzo.
Kwak
pi_80200447
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Oh, botte friezen zijn er zat!

Alleen was ik laaiend toen mijn schoonvader zei dat hij mijn vader een botte Fries vond, want dat hij geen joviale, op het irritante af, Amsterdammer is maakt hem nog geen botte Fries [/oud zeer ]
  zondag 11 april 2010 @ 20:43:32 #285
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80200493
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
@nynke: je had de ovenschotel nog even in de magnetron kunnen zetten. Doe ik vaak als het eten maar neit gaar wil worden. En dan eventueel nog even kort onder de grill voor het knapperige.
misschien doe ik dat met de rest, morgen!
pi_80200545
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Er is niets mis met je, maar je bent wel erg vaak down de laatste tijd. Niet alleen vandaag. Hopelijk kan je daar weer een draai in vinden.

Niet stom bedoeld, overigens
  zondag 11 april 2010 @ 20:44:27 #287
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80200555
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wel typsich dat ze in a'dam dus alle studenten uit andere steden knorren vinden, en binnen die steden de term knor alleen geldt voor niet-corpsleden...

nou ja, ik stop deze discussie wel, ik word er chaggo van en heb NOG STEEDS NIET GEGETEN
Snel eten jij!
  zondag 11 april 2010 @ 20:44:33 #288
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80200561
ik kom uit een dorp, maar ook in dropen heb je gradaties. met 15.000 inwoners en aardig wat allochtonen, gehandicapten en homo's is het echt niet zo dat men helemaal niks gewend is.

ik vind t altijd zo stom als mensen uit de stad (met name mensen uit zoetermeer hebben hier een handje van blijkt proefondervindelijk) verbaasd doen dat er een trein rijdt naar het dorp
Kwak
  zondag 11 april 2010 @ 20:44:49 #289
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80200575
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, ik weet wel dat domheid, racisme en bekrompenheid overal voorkomt hoor. Maar slechts bij hoge uitzondering iemand tegenkomen die niet geboren is in je eigen geboortedorp maakt het blikveld wel erg klein. Hoewel er ook daar ruimdenkende, intelligente en vriendelijke mensen tussen zitten.
Als ik bij m'n ouders door het dorp loop dan weet ik dat er gepraat gaat worden. Ookal doe ik niets en zeg ik niets, het is 'die van .... heeft het hoog in d'r bol, studeren in Zweden, naar Afrika etc. etc'..en 'ze is te goed voor ons zeker, dat ze zo weinig hier is'....Heerlijk!
pi_80200606
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ok. Zet die computer eens uit, laiverd. Ga douchen, haken en schone kleren aan (pyama, voor mijn part), en éét wat .
En werkze, komende week. Hopelijk niet te hard maar wel succesvol.
  Vis een optie? zondag 11 april 2010 @ 20:47:03 #291
70532 loveli
N
pi_80200693
Kwak, discussie ging niet om jou, maar om ovenfriet! Toch? Scmoochies en niet huilen om die stomme patatten!
crap in = crap out
  zondag 11 april 2010 @ 20:47:45 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80200740
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Hij heeft mijn vader wel geaccepteerd ja, want anders was er een kans geweest dat hij zijn dochter en kleindochter niet meer zou zien. Hij is voor mij trouwens altijd de liefste opa van de wereld geweest hoor! Maar hij maakt nog steeds nare opmerkingen over buitenlanders.
Da's ook die generatie een beetje eigen geloof ik

Maar gelukkig maar!
  zondag 11 april 2010 @ 20:48:55 #293
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80200802
@ goodbye, en de rest: ik ben niet zozeer down, maar ik kan niks hebben...geen idee waarom. ik ben enorm prikkelbaar, en om t minste of t geringste uit mn humeur/verdrietig. maar wel steeds van korte duur. niet constant down ofzo...

ik ga even snel eten koken nu, t is verdorie al kwart voor negen...
Kwak
  zondag 11 april 2010 @ 20:50:37 #294
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80200898
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja!

[ afbeelding ]

Mijn moeder heeft nog een boekje van haar lagere school, en daar staat letterlijk in dat de negertjes in Afrika nog heel wat te leren viel.......
  zondag 11 april 2010 @ 20:50:42 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80200906
Als er tranen komen om fukkin' ovenfrietjes, weet je dat je boog te gespannen staat .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 11 april 2010 @ 20:52:15 #296
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80200979
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:50 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft nog een boekje van haar lagere school, en daar staat letterlijk in dat de negertjes in Afrika nog heel wat te leren viel.......
jaaaa die boekjes heeft mn moeder ook nog staan. ook met walgelijke teksten over de inboorlingen van australië enzo. er is gelukkig behoorlijk veel veranderd in de afgelopen generatie, dat besef je dan wel...
Kwak
pi_80201062
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:50 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Deze was ook van mijn vader, inderdaad. Maar op het einde komt het allemaal goed, dat wel!! Ik geloof dat het woord neger toen nog niet de lading had als het nu heeft.
  zondag 11 april 2010 @ 20:54:35 #298
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80201117
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:48 schreef kwakz0r het volgende:
@ goodbye, en de rest: ik ben niet zozeer down, maar ik kan niks hebben...geen idee waarom. ik ben enorm prikkelbaar, en om t minste of t geringste uit mn humeur/verdrietig. maar wel steeds van korte duur. niet constant down ofzo...

ik ga even snel eten koken nu, t is verdorie al kwart voor negen...
Je bent aan het eind van je proefschrift, je bent in therapie en je verliefdheid is niet wederzijds......
Alle reden om regelmatig prikkelbaar/verdrietig te zijn lijkt me. Calculeer dat in en zorg inderdaad voor genoeg afleiding, eetafspraken bijvoorbeeld. Ik kook ook niet graag voor mezelf, getuige mijn lijstje van vandaag.
pi_80201130
Provinciaal meldt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 11 april 2010 @ 20:56:37 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80201244
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Provinciaal meldt.
Hoe gaat het daar in de provincie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')