dat is vast allemaal omdat we anders op pure inner strentgh twéé keer zo oud zouden worden als mannen.er moet iets zijn dat ons langzaam afbreekt om dat te voorkomenquote:Op zondag 11 april 2010 10:46 schreef loveli het volgende:
Wij vrouwen komen er soms zo bekaaid vanaf met onze hormonen, baarmoeders en weet ik wat nog meer. Kans op hart- en vaatziekten is bij vrouwen hoger, we vallen lastiger af, overgang met opvliegers, botontkalking na de overgang, meer kans op borstkanker als we nachtdiensten werken, terwijl mannen gewoon ouder worden.
/rant
Ai, dat klinkt ook niet al te best... Wordt de pijn ook niet minder? Het moet toch een keer over gaan? (hoop ik!)quote:Op zondag 11 april 2010 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand een zaag om mijn arm eraf te halen?
<Mo>quote:Op zondag 11 april 2010 13:28 schreef Syrena het volgende:
Oh Maria, ik wilde nog zeggen dat ik het echt zoooo leuk vind dat je gevraagd bent voor het zumba-demo-team!! Echt doen hoor![]()
En broeken en spiegel geloven, niet de weegschaal. Poepen ftw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jaaa ik vind het ook leuk! De eerste demo mis ik ivm Rome, dus hopelijk komt de tweede snel
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dat jaquote:Op zondag 11 april 2010 10:13 schreef Goodbye het volgende:
Oh DaD... wat verschrikkelijk kut voor je, ik kan er gewoon geen woorden voor vinden! Heel veel sterkte meissie
quote:Op zondag 11 april 2010 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand een zaag om mijn arm eraf te halen?
ik moet ook een brief schrijven, en eigenlijk twee. Dan staat het aantal sollicitaties voor dit weekend op 3. Best okay, denk ik.quote:Op zondag 11 april 2010 14:28 schreef kwakz0r het volgende:
zuhuuuuucht ik heb géén zin... ik moet mn huiswerk voor therapie doen, en ik moet sollicitatiebrieven schrijven. blergh...
ik begin maar met mn huiswerk...
Moet je twee keer werken op een dag? Zou ik ook vertikken.quote:Op zondag 11 april 2010 15:49 schreef uniekhoorn het volgende:
DaDWat erg zeg.
Heel veel sterkte met alles... de pm scheldbox staat open hoor
Het werken was kut, eigenlijk moet ik er vanavond weer naar toe maar ik vertik het, chefke zoekt het maar uit
Alte weintradition?quote:Op zondag 11 april 2010 16:20 schreef Syrena het volgende:
Klinkt echt fijn Tink, je vakantie![]()
Ik heb net een zoet wit wijntje opEn nu wil ik slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |