SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ja, dat dusquote:Op zondag 11 april 2010 07:31 schreef sigme het volgende:
Ach D&D.
Ik wou dat er iets opbeurends te bedenken is, maar dat is er niet.
Dat!quote:Op zondag 11 april 2010 10:13 schreef Goodbye het volgende:
Oh DaD... wat verschrikkelijk kut voor je, ik kan er gewoon geen woorden voor vinden! Heel veel sterkte meissie
quote:Op zondag 11 april 2010 07:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt, lieverds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet zo goed wat te zeggen, maar wat kut zeg.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ik had het niet duidelijk (en onvolledig) geformuleerd. Het ging over een onderzoek naar beweging bij obese mensen om insulineresistentie te voorkomen. Punt was dat de hersenen bij beweging iets verwachten. Beweeg je zonder dat je eet, dan nemen ze aan dat er een vluchtreactie is en ze in de stress schieten en verkeerde stofjes laten vrijkomen (waarom zou je anders einden rennen, denk loopband).quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik moet heeeeeeel erg uitkijken met belonen met voedsel, dat is nou juist een patroon waar ik me uit aan het vechten ben. soms is het niet slecht om te doen, maar ik moet de reflex kwijtraken en dus voorlopig eten en beloning zo veel mogelijk echt loskoppelen.
ik probeer wel voornamelijk eten te eten waar ik moeite (enigszins) voor moet doen, dus niet kant en klaar en zakkies, maar vers, waar je wat aan bereidt. dat schijnt te helpen met afvalklen, maakt je bewuster van wat je eet en het is vaak ook gezonder.
Ik denk dat loveli bedoelt dat mannen ouder worden zonder een hoop gedoe eromheen.quote:Op zondag 11 april 2010 10:48 schreef Ewelina het volgende:
Eh... volgens mij worden vrouwen nog altijd ouder dan mannen loveli.
Yup. Zij wel.quote:Op zondag 11 april 2010 10:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat loveli bedoelt dat mannen ouder worden zonder een hoop gedoe eromheen.
Al m'n spulletjes staan in Groningen.quote:Op zondag 11 april 2010 11:32 schreef sigme het volgende:
Troostrijke taartjes bakken & eten met familie & vrienden?
Ja nou, dat weet ik nog zo net niet, nu is het voornamelijk kut denk ik.quote:Op zondag 11 april 2010 12:38 schreef loveli het volgende:
“Love is never lost. If not reciprocated, it will flow back and soften and purify the heart.”
quote:Op zondag 11 april 2010 12:45 schreef Syrena het volgende:
En als je erover wil praten of gewoon even schelden, gewoon doen. Desnoods PM je iedereen helemaal vol
Dikke kus!!
quote:Op zondag 11 april 2010 10:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet zo goed wat te zeggen, maar wat kut zeg.
Dat het niet meer van 2 kanten komt is idd kut, net als toekomstverwachtingen die niet meer kloppen en alle andere dingen die erbij komen. Feit is dat je in staat bent liefde te voelen en te willen delen, daar is nog nooit iemand slechter van geworden.quote:Op zondag 11 april 2010 12:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja nou, dat weet ik nog zo net niet, nu is het voornamelijk kut denk ik.
Dadeetje, wat erg. Niet veel anders op te zeggen. Als de één nog wel wil en de ander niet, dat is wel het ergste zo ongeveer ja. Maar ooit komt het goed en zal het beter worden. Wel fijn dat je zoveel familie en vrienden om je heen hebt, dat je dit niet helemaal alleen hoeft te doen.x1000.
Eten om verdriet te verwerken lijkt me nou ook niet echt ideaal. Tenzij je in de dieetclub wilt belanden natuurlijk.quote:Op zondag 11 april 2010 11:32 schreef sigme het volgende:
Troostrijke taartjes bakken & eten met familie & vrienden?
quote:Op zondag 11 april 2010 13:02 schreef loveli het volgende:
OT: vanaf dinsdag bij de Makro B&J voor 3.71
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |