quote:Op zondag 11 april 2010 11:25 schreef henrydg het volgende:
Als de TROS nou zo'n nummer zou inzenden, eindigden we echt wel hoog.
Als ik op een 18-jarige zangeres geil, dan is dat omdat ze extravagant is en een eigen zangstijl heeft.quote:
Ik wil een bijzondere act, geen oubollig nummer of een mierzoete 145-in-een-gros ballad.quote:Op zondag 11 april 2010 11:25 schreef henrydg het volgende:
Als de TROS nou zo'n nummer zou inzenden, eindigden we echt wel hoog.
Sieneke is anders best bijzonderquote:Op zondag 11 april 2010 11:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil een bijzondere act, geen oubollig nummer of een mierzoete 145-in-een-gros ballad.
Dit is pas een act, net zoals LT United:quote:
Nee, sorry.quote:Op zondag 11 april 2010 11:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Sieneke is anders best bijzonder
Jammer dat dit de finale niet haalde.quote:
Nou, luistertttt, de Finse inzending van dit jaar:quote:Op zondag 11 april 2010 01:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Uhuh, voortaan alleen Finland mee laten doen aan het songfestivalWordt het ineens een hoogstaand muziek spektakel.
FinlandMetal
Echt heel metalquote:Op zondag 11 april 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, luistertttt, de Finse inzending van dit jaar:
Welnee, het is tegenwoordig juist hip ende happening om het te omarmen. Cult!quote:Op zondag 11 april 2010 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Eurovisie SongFestival moet gewoon bedacht zijn door een natte nicht want alleen die gasten luisteren erna en durven zelfs om ernaar te kijken
Ik kan niks garanderenquote:
Ehh neequote:Op zondag 11 april 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, het is tegenwoordig juist hip ende happening om het te omarmen. Cult!
Dus kom, durf het aan. Zet die stap. We zullen je geen natte nicht noemen
Ah?quote:
Ik heb gekeken en moest huilenquote:Op zondag 11 april 2010 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah?![]()
Nee maar luister dit dan... dit doet voor Litouwen mee. Even wachten tot het refrein.
Da's toch tof?
Omdat je het zo prachtig vond zekerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |