quote:Op zondag 11 april 2010 11:25 schreef henrydg het volgende:
Als de TROS nou zo'n nummer zou inzenden, eindigden we echt wel hoog.
Als ik op een 18-jarige zangeres geil, dan is dat omdat ze extravagant is en een eigen zangstijl heeft.quote:
Ik wil een bijzondere act, geen oubollig nummer of een mierzoete 145-in-een-gros ballad.quote:Op zondag 11 april 2010 11:25 schreef henrydg het volgende:
Als de TROS nou zo'n nummer zou inzenden, eindigden we echt wel hoog.
Sieneke is anders best bijzonderquote:Op zondag 11 april 2010 11:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil een bijzondere act, geen oubollig nummer of een mierzoete 145-in-een-gros ballad.
Dit is pas een act, net zoals LT United:quote:
Nee, sorry.quote:Op zondag 11 april 2010 11:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Sieneke is anders best bijzonder
Jammer dat dit de finale niet haalde.quote:
Nou, luistertttt, de Finse inzending van dit jaar:quote:Op zondag 11 april 2010 01:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Uhuh, voortaan alleen Finland mee laten doen aan het songfestivalWordt het ineens een hoogstaand muziek spektakel.
FinlandMetal
Echt heel metalquote:Op zondag 11 april 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, luistertttt, de Finse inzending van dit jaar:
Welnee, het is tegenwoordig juist hip ende happening om het te omarmen. Cult!quote:Op zondag 11 april 2010 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Eurovisie SongFestival moet gewoon bedacht zijn door een natte nicht want alleen die gasten luisteren erna en durven zelfs om ernaar te kijken
Ik kan niks garanderenquote:
Ehh neequote:Op zondag 11 april 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, het is tegenwoordig juist hip ende happening om het te omarmen. Cult!
Dus kom, durf het aan. Zet die stap. We zullen je geen natte nicht noemen
Ah?quote:
Ik heb gekeken en moest huilenquote:Op zondag 11 april 2010 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah?![]()
Nee maar luister dit dan... dit doet voor Litouwen mee. Even wachten tot het refrein.
Da's toch tof?
Omdat je het zo prachtig vond zekerquote:
Ik merk het al... je durft nog niet zo goedquote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 11 april 2010 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik merk het al... je durft nog niet zo goed
Kom gewoon onder een kloon naar ESF straks, we zullen net doen alsof we niet door hebben dat jij het bent.
Deal?
Ja, of 'Underkuffer' en dan als ondertitel 'stiekem Stevenmac26'quote:Op zondag 11 april 2010 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Zal anders wel KloonvanStevenmac26 aanmaken als dat kan
EuroMac26 valt ook niet op denk ikquote:Op zondag 11 april 2010 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, of 'Underkuffer' en dan als ondertitel 'stiekem Stevenmac26'![]()
Nou gezellig. Tot straks!
Mwa, scandinavische folk kan ook goed zijn. Maar dit is inderdaad poeier.quote:Op zondag 11 april 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, luistertttt, de Finse inzending van dit jaar:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |