quote:
Op zaterdag 10 april 2010 21:14 schreef Igen het volgende:En eigenlijk zou ik ook gewoon het hele nest wegkieperen.
En aan de mensen die hier beweren dat je ze gewoon moet laten uitnestelen: dat is wachten op sint-juttemis. Ze blijven gewoon het hele jaar door zitten, en maken er een gigantische bende van met centimeters dikke plakken aangekoekte vogelpoep. Bij mijn de buren hebben de duiven zelfs nog eieren uitgebroed toen er 10 centimeter sneeuw lag, waarna het jong natuurlijk doodvroor en nog een tijd heeft liggen wegrotten.

Nee, stadsduiven zijn gewoon echt niet grappig.
Gelukkig zijn bij ons nou de meeste balkons helemaal met stekels afgeschermd
ZEKER weten wegkieperen, anders kom je er niet meer van af. Ik vond het eerst ook zielig. Maar echt, je hele balkon wordt ranzig en je kan er zelf niet eens meer op. Bovendien maken ze een teringherrie, waardoor ik na 6 uur s'ochtends ook niet meer kon slapen.
Heb nu een net gespannen zodat ze het balkon niet meer op kunnen, dus van de nesten ben ik af. Alleen nu gaan ze op de vensterbanken zitten. Vreselijke beesten om vanaf te komen. In sommige buurten zitten er ook echt veeeeeeeel te veel.
quote:

I like it