Scherp +3quote:Op woensdag 14 april 2010 18:09 schreef ursel het volgende:
Is het niet om dezelfde reden dat jij hier alleen verschijnt als het goed gaat met ajax, of als het slecht gaat met feyenoord.
Volgens mij ben ik hier niet heel het seizoen?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Is het niet om dezelfde reden dat jij hier alleen verschijnt als het goed gaat met ajax, of als het slecht gaat met feyenoord.
Geintje moet kunnenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:38 schreef Diamond3d het volgende:
Ik denk het ook jongens
heerlijk hoe hard sommige hopen dat Ajax verliest.. zegt wel weer hoe pijn het ergens doet
Van Inco kan ik nog begrijpen ivm Heracles.
V Persie... Een van de weinige spelers in de laatste 10j die uit de kuip komt.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:23 schreef FJD het volgende:
Als de eerste helft zo dramatisch blijft dan schakel ik lekker over naar Tottenham - Arsenal met de terugkeer van v Persie
En maar trollen...quote:Op woensdag 14 april 2010 21:04 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
V Persie... Een van de weinige spelers in de laatste 10j die uit de kuip komt.
Klinkt goedquote:Op woensdag 14 april 2010 22:41 schreef FJD het volgende:Deel 2 vd aflevering staat er ook op
-edit-
v Persie is net ingevallen. Die kan gewoon mee met OranjeIn z'n eerste aanname speelt ie de bal door z'n eigen benen om daarmee z'n man uit te spelen. 5 minuten later in de 16 loopt hij zichzelf vrij, bal komt hoog, aanname op de borst en direct een halve omhaal op goal. 5 minuten daarna draait ie een bal met een belachelijke effect richting de kruising (geniale redding van Gomes) om bijna direct daarna een medespeler vrij te spelen die de assist voor de 2-1 geeft.
Bannen of overheen lezen.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
En maar trollen...
Standaard protocol op fok hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 08:06 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja doe is bannen omdat iemand iets post![]()
![]()
BoF! is wel scherp de laatste dagen zegquote:
Jeugd is de toekomst en verdient een goede opvoedingquote:Op donderdag 15 april 2010 09:49 schreef ursel het volgende:
Kaarten feyenoord - heerenveen besteld
kleine neefje mee. Voordat die verpest wordt en ajaxied gaat worden.
Je kent me.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Jeugd is de toekomst en verdiend een goede opvoedingGoed om te zien dat je je verantwoordelijkheid daarin neemt.
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:49 schreef ursel het volgende:
Kaarten feyenoord - heerenveen besteld
kleine neefje mee. Voordat die verpest wordt en ajaxied gaat worden.
Een regio waar merendeel ajaxieden zijn, jezelf als Feyenoorder profileren. Dat noem jij geen mening hebben?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:29 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Arme jongen, wordt nu al verpest en mag geen mening hebben.
Leuk, zeg zo jong en dan al hard richting een sociaal isolement. Kan die straks ook gezellig op FoK! postenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Een regio waar merendeel ajaxieden zijn, jezelf als Feyenoorder profileren. Dat noem jij geen mening hebben?
Ahja want ik weet waar je neefje woont.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Een regio waar merendeel ajaxieden zijn, jezelf als Feyenoorder profileren. Dat noem jij geen mening hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |