Klopt. Feyenoord heeft betere tegenstanders gehad dan Ajax.quote:Op woensdag 14 april 2010 08:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan lijkt me ook wel terecht wie de beker moet gaan winnen..

En jij wil zeggen dat je trots bent op het spel van ajax in de beker?quote:Op woensdag 14 april 2010 08:22 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Klopt. Feyenoord heeft betere tegenstanders gehad dan Ajax.
Alleen op een loting heeft Ajax geen invloed. Twente wel op hun eigen spel.

Scherp +1quote:Op woensdag 14 april 2010 08:19 schreef ursel het volgende:
Dan lijkt me ook wel terecht wie de beker moet gaan winnen..

Scherp +2quote:Op woensdag 14 april 2010 08:26 schreef ursel het volgende:
En jij wil zeggen dat je trots bent op het spel van ajax in de beker?

Oe.. dat wordt wat vanmiddag met fietsen dan.quote:

Sinds wanneer hebben feyenoortders het over 'het spel'quote:Op woensdag 14 april 2010 08:26 schreef ursel het volgende:
[..]
En jij wil zeggen dat je trots bent op het spel van ajax in de beker?

Als je zo scherp bent moet je wel uitkijken dat je niet lek rijdtquote:Op woensdag 14 april 2010 09:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Oe.. dat wordt wat vanmiddag met fietsen dan.
Heb de planning omgegooid. Sanne is vanmiddag thuis en kan dan mooi op aaron passen. Kan ik mooi fietsen. Heb ik ook wat meer uurtjes..

Nee dat is PSV, maar die zijn klaar dit seizoenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:28 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben feyenoortders het over 'het spel'
Resultaat is daar heilig toch?

Kunnen we het nog een jaar lang hypenquote:

Launch party bij mijquote:

Vanavond komt beetje rot uit met voetbal enzo. Vrijdag zou wel kunnen en donderdagavond ook wel denk ikquote:Op woensdag 14 april 2010 11:04 schreef FJD het volgende:
Vanavond deel 2 weer eens doen? Blijft wel geinig

Mooi, ik haak in vanaf de Rielseweg tot aan Dorst.quote:Op woensdag 14 april 2010 07:38 schreef FJD het volgende:
Yup alleen dan kom ik zaterdag vanaf m'n zus. Terugreis dusIk kom langs de Bausjes @ Rijen
Zal vanavond wel efkes m'n route posten en dan kijken we wat het handigste is
Mogguh
-edit-
De route zoals die er nu ligt;
http://xs.to/image-E507_4BC5559F.jpg

Monteer ik wel een Xbox op m'n fietsquote:Op woensdag 14 april 2010 11:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond komt beetje rot uit met voetbal enzo. Vrijdag zou wel kunnen en donderdagavond ook wel denk ik
We waren laatst toch weer begonnen met de campaign van deel 2 op Insane?
 Zaterdagmiddag kan efkes of anders zondag
 Zaterdagmiddag kan efkes of anders zondag  

Wie weet kan die dan ook wel bij mij gehouden wordenquote:

en zondag ookquote:Op woensdag 14 april 2010 14:48 schreef RudyCarell het volgende:
En.... Ajax die krijgt klop vanavond. Troelala, troelala... En Ajax die krijgt klop vanavond troelalalala...

Ga je nu ineens genuanceerd posten?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:38 schreef Diamond3d het volgende:
Ik denk het ook jongens
heerlijk hoe hard sommige hopen dat Ajax verliest.. zegt wel weer hoe pijn het ergens doet
Van Inco kan ik nog begrijpen ivm Heracles.

Is het niet om dezelfde reden dat jij hier alleen verschijnt als het goed gaat met ajax, of als het slecht gaat met feyenoord.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:38 schreef Diamond3d het volgende:
Ik denk het ook jongens
heerlijk hoe hard sommige hopen dat Ajax verliest.. zegt wel weer hoe pijn het ergens doet
Van Inco kan ik nog begrijpen ivm Heracles.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |