Is al bijna avond ja
 Is al bijna avond ja  

Klopt wel maar tochquote:Op maandag 12 april 2010 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]
@Frank; je huis is leeg, wat gaat ie jatten dan? Ik heb die Polen ook gewoon achter gelaten in m'n huis trouwens
 Ik moet toch studeren dus zit hier sinds half 9 in de zon in de tuin een boek over Content Management voor m'n hertentamens te leren!
 Ik moet toch studeren dus zit hier sinds half 9 in de zon in de tuin een boek over Content Management voor m'n hertentamens te leren!

quote:Op maandag 12 april 2010 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou meer omdat ik die gasten niet ken.
 !
!

ja gaat lekker de laatste tijd, ben een ouwe dieselquote:Op zondag 11 april 2010 17:03 schreef FJD het volgende:
Onbedreigd aan kopInco gaat met de huidige stand nog 28 punten inlopen op basis van de eindstand maar dat is te behappen

je moet eerst met ze slapen eer je hun alleen achter laat in je lege huis?quote:Op maandag 12 april 2010 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou meer omdat ik die gasten niet ken.

Wat??quote:Op maandag 12 april 2010 16:01 schreef Incolumis het volgende:
urs wat heb jij een vertrouwen in Heracles zeg!

ja als het verdomme op 1-0 blijft steken dan kom ik al niet naar het stadion hoor!quote:Op maandag 12 april 2010 16:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat??
Ik zet ze toch op winst tegen RKC

Omdat je zo aandringtquote:Op maandag 12 april 2010 16:06 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja als het verdomme op 1-0 blijft steken dan kom ik al niet naar het stadion hoor!
oprollen die brabo's!

quote:Op maandag 12 april 2010 16:00 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je moet eerst met ze slapen eer je hun alleen achter laat in je lege huis?

Ik vertrouw een vol huis ook gewoon toequote:Op maandag 12 april 2010 16:21 schreef Sickert het volgende:
Een leeg huis niet toe vertrouwen aan een paar schilders die je hebt ingehuurd!
 Alleen geef ik geen sleutels af. Wat gaat die Pool doen dan? M'n huis leeg halen? Lijkt me verstandig, ligt er 's middags een aanklacht + verzoek tot schadevergoeding bij politie & opdrachtnemer. Die Pool is echt niet achterlijk hoor
 Alleen geef ik geen sleutels af. Wat gaat die Pool doen dan? M'n huis leeg halen? Lijkt me verstandig, ligt er 's middags een aanklacht + verzoek tot schadevergoeding bij politie & opdrachtnemer. Die Pool is echt niet achterlijk hoor  

Hele oude dan, heeft 4 jaar gekost voor je in de top mee kon draaienquote:Op maandag 12 april 2010 15:56 schreef Incolumis het volgende:
ja gaat lekker de laatste tijd, ben een ouwe diesel
kan denk ik nog wel kees inhalen, maar Fer wordt te lastig

Ik denk dat dat meer over jou dan over JP zegtquote:Op maandag 12 april 2010 15:47 schreef ursel het volgende:
Ik denk dat jij meer krijgt dan ik verdien anders

Het huis is niet helemaal leeg. Staat inmiddels genoeg (duur) gereedschap en zoals ik eerder al zei was ik vandaag sowieso vrij. Maar goed de kozijnen staan in de grondverf, trap is geschuurd. Morgen worden de kozijnen afgelakt en de trap in de grondverf gezet + afgelakt.quote:Op maandag 12 april 2010 16:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
Een leeg huis niet toe vertrouwen aan een paar schilders die je hebt ingehuurd!

quote:Op zondag 11 april 2010 22:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
OH MY GOD! Wat een geniale 2 afleveringen!
Zat op het eind met tranen in mijn ogen en rillingen over mijn lijf. Wat nou seizoen 8 is slecht, als het zo doorgaat is dit één van de beste seizoenen.
Enorm zonde dat het stopt, iets beters zal er niet snel komen.
 !
 !

Emotie net na het kijken maar vind het nog steeds zo. En die muziek van Sean Callery tijdens die laatste scene van Ep16 vind ikquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een spannende serie maar de flaws int verhaal worden echt storend. Net als t karakter v Dana trouwens, dramatische rol.
[ Bericht 4% gewijzigd door Morpheus2002 op 12-04-2010 22:11:41 ]Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)

Ga je nou ruzie maken met je grote vriendje?quote:Op maandag 12 april 2010 22:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gelukkig is iemands mening respecteren in dit topic veelal ver te zoeken

Neuh geen ruzie. Maar of ik er een beetje moe van word? Ja dat wel.quote:Op maandag 12 april 2010 22:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga je nou ruzie maken met je grote vriendje?

!
! 

quote:Op maandag 12 april 2010 22:10 schreef FJD het volgende:Dana die van bang onzeker meisje ineens koele kikker blijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een spannende serie maar de flaws int verhaal worden echt storend. Net als t karakter v Dana trouwens, dramatische rol.
maar de laatste 2 afleveringen zijn puik!
@Frankie, ik zit maar te kwallen, echter je stelt jezelf zo heerlijk kwetsbaar op met je posts. Forum is leuk maar gevoelens delen met de hele wereld vind ik toch weer erg ver gaan.
Enthousiastme voor "the pacific" moet ook nog loskomen..
Volgend jaar eindelijk weer seizoenskaart NAC

Ach ik ben gewoon mezelf. Liever dat dan me anders voordoen op een forum dan ik benquote:Op maandag 12 april 2010 22:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dana die van bang onzeker meisje ineens koele kikker blijkt
maar de laatste 2 afleveringen zijn puik!
@Frankie, ik zit maar te kwallen, echter je stelt jezelf zo heerlijk kwetsbaar op met je posts. Forum is leuk maar gevoelens delen met de hele wereld vind ik toch weer erg ver gaan.
Enthousiastme voor "the pacific" moet ook nog loskomen..
Volgend jaar eindelijk weer seizoenskaart NAC

Dat dus jaquote:Op maandag 12 april 2010 22:22 schreef jpjedi het volgende:
Dana die van bang onzeker meisje ineens koele kikker blijkt

Net de aflevering van vorige week gekeken. Vond de aandacht voor de psychische aanslag wel goed gedaan. Dat miste in BoB toch wel.quote:Enthousiastme voor "the pacific" moet ook nog loskomen..

Daar heeft het geen zak mee te maken natuurlijk.quote:Op maandag 12 april 2010 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ach ik ben gewoon mezelf. Liever dat dan me anders voordoen op een forum dan ik ben

Dat vind jijquote:Op maandag 12 april 2010 22:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar heeft het geen zak mee te maken natuurlijk.

Bepaalde dingen niet op een forum slingeren is dus je anders voordoen dan je bent? Dan wordt t wel een pot-ketel verhaal, je hebt zelf ook een grens van dingen die je wel of niet post.quote:

quote:Op maandag 12 april 2010 22:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb het even in spoiler tags gezet voor o.a. Jorrit

Een lulhannes. Iemand die zo graag het recht nastreeft lapt ut gewoon aan zijn laars en gaat zelf bepalen wat maatschappelijk is.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zeg wat vinden jullie nu van die Peter R. de V.
Hij mocht het niet uitzenden doet het toch, want die boete stelt niks voor.
Nu gaan ze hem weer aanklagen en een hogere dwangsom eisen.
Terecht of onterecht?
Ik zal zo ook mijn mening geven, maar moet nu eerst echt even weg.
Lekker squashen

Terecht dat hij het toch heeft uitgezonden. De nabestaanden hebben al aangegeven tevreden te zijn met de uitzending. Dit zal vast van tevoren met hun besproken zijn dus waarom niet dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zeg wat vinden jullie nu van die Peter R. de V.
Hij mocht het niet uitzenden doet het toch, want die boete stelt niks voor.
Nu gaan ze hem weer aanklagen en een hogere dwangsom eisen.
Terecht of onterecht?
Ik zal zo ook mijn mening geven, maar moet nu eerst echt even weg.
Lekker squashen

Als ik het goed heb was de eis ook al 1 mln, maar is dit door de rechter opgelegd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:24 schreef staticdata het volgende:
Moster na de maaltijd. Had eerder nagedacht over de hoogte van de boete zodat hij het op voorhand niet zou hebben gedaan. Aanklagen zou nu alleen van toepassing zijn mocht hij de beelden nogmaals uitzenden.

De mening van de nabestaanden is volstrekt irrelevant in de discussie over het wel of niet uitzenden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Terecht dat hij het toch heeft uitgezonden. De nabestaanden hebben al aangegeven tevreden te zijn met de uitzending. Dit zal vast van tevoren met hun besproken zijn dus waarom niet dan?
Dan moet je naar een bananenrepubliek verhuizen. Een moderne samenleving geeft iedereen een gelijke behandeling in de rechtzaal. Vrouwe Justitia heeft niet voor niets een blinddoek op. Gooi je dat principe weg dan ondermijn je elk vertrouwen in het correct functioneren vd overheid. Wat dat voor effect heeft op de bevolking kun je (in extreme mate) zien in bv China & Noord-Korea.quote:Tevens vind ik dat die Koos H. geen enkel recht meer mag hebben, die kerel heeft 3 weerloze meisjes koelbloedig vermoord, dan verlies je wat mij betreft al je rechten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |