Ik had de OP niet helemaal gelezen, ik zal hem even aanpassenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:38 schreef iBenny het volgende:
Fairydust, kun je de volgende keer een leuke exit schrijven? (zoals in de OP staat beschreven)
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zodra ze weer in de 30 staat, laat ik haar weer met rust
En vergeten dat je 2x minpunten moet gevenquote:Op zondag 25 april 2010 12:04 schreef Tomoya het volgende:
Vergeten mijn vorige post te editen. Ja, sorry.
Wait what?: "Je geeft 3 personen twee pluspunten of twee minpunten, waarvan bij minimaal 1 persoon minpunten gegeven moeten worden. Je mag dus wel 3x minpunten weggeven, maar niet 3x pluspunten."quote:Op zondag 25 april 2010 12:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En vergeten dat je 2x minpunten moet geven
Hier is de regel ingevoerd dat je 1 keer pluspunten en 2 keer minpunten moet geven.quote:Op zondag 25 april 2010 12:13 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Wait what?: "Je geeft 3 personen twee pluspunten of twee minpunten, waarvan bij minimaal 1 persoon minpunten gegeven moeten worden. Je mag dus wel 3x minpunten weggeven, maar niet 3x pluspunten."
quote:Op zondag 25 april 2010 12:13 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Wait what?: "Je geeft 3 personen twee pluspunten of twee minpunten, waarvan bij minimaal 1 persoon minpunten gegeven moeten worden. Je mag dus wel 3x minpunten weggeven, maar niet 3x pluspunten."
Okay, alleen naar de OP gekeken.
Ja, sorry. Moet toch iemand kiezen?quote:Op zondag 25 april 2010 12:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Dat wil niet zeggen dat je Maaike dan maar minpunten moet geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |