quote:
niet overdrijvenquote:
Users die overal worden uitgekotstquote:
Dankjequote:Op zaterdag 10 april 2010 18:49 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst
enwelkom
Hoi ik ben BONG/Bongetje/Bongie, aangenaamquote:
Ik kookte dat regelmatig in het verledenquote:
Leukleukquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi ik ben BONG/Bongetje/Bongie, aangenaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Thnxquote:
Hoi TLKquote:
Userd die overal worden uitgekotstquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was net bezig op hyves met mn vrienden in groepen verdelen. Ik wilde een groep "vrouwen" want dat is handig. Dus ik al mn vriendjes uitzoeken en toen ik klaar was ging ik even kijken of het klopte.
Wie o wie stond daar als man(nelijk) zijnde tussen al die vrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Ik was net bezig op hyves met mn vrienden in groepen verdelen. Ik wilde een groep "vrouwen" want dat is handig. Dus ik al mn vriendjes uitzoeken en toen ik klaar was ging ik even kijken of het klopte.
Wie o wie stond daar als man(nelijk) zijnde tussen al die vrouwen?Naatje en een groep vol vrouwen, dat kan nooit goed gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond mijn betekenis leukerquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Userd die overal worden uitgekotst![]()
Welkom hier
Heb hem er ook snel tussenuit gehaaldquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Naatje en een groep vol vrouwen, dat kan nooit goed gaan
Maybe the universe is trying to tell me somethingquote:
Wie o wie stond daar als man(nelijk) zijnde tussen al die vrouwen?Lekker bezig HuppelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een warm welkom zoquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Userd die overal worden uitgekotst![]()
Welkom hier
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:56 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben het kip met rijst gebeuren zat. Dat eten wij net iets te vaak.
Oke, ik maak het nooit!quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kookte dat regelmatig in het verledenErg lekker idd
Hehequote:Op zaterdag 10 april 2010 18:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje
Nooit zelf kunnen bedenken btw
Als je dat nou even in de FB gaat zeggenquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat een warm welkom zothnx iig tis hier erg gezellig merk ik al
Zeker gezelligquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Naatje is een vrouw.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb hem er ook snel tussenuit gehaald![]()
[..]
Maybe the universe is trying to tell me something
Zo zijn wijquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Taco'squote:Op zaterdag 10 april 2010 19:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oke, ik maak het nooit!Ma maakte het vroeger wel eens
erg lekker ja
wat ook lekker is alleen je zit na het eten echt onder (vooral als je veel van die saus hebt)
zijn taco'sook echt een verslaving!
Is iemand die het kent, de meeste kennen het nietquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je dat nou even in de FB gaat zeggen![]()
J/k
Nee bedankr, heb net aardappelkroketten opquote:
FB? j/k ? (Sorry ik ken alle termen niet zo, ja FB wel maar wat zou ik daar moeten doen?)quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je dat nou even in de FB gaat zeggen![]()
J/k
Thnx (En bij deze geldt dat tevens voor alle toekomstige welkom berichten gerelateerd aan mijn adres!)quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker gezelligOok namens mij welkom, Bong
Wij helaas ook bijna nooitquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:02 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Is iemand die het kent, de meeste kennen het niet
maar het is zo lekker, gekruid gehakt, tomaatjes, saus![]()
maar we eten het bijna nooit, en nu krijg ik weer trek in avond eten
Hoeft niet naar de Fb hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
FB? j/k ? (Sorry ik ken alle termen niet zo, ja FB wel maar wat zou ik daar moeten doen?)
[..]
Thnx (En bij deze geldt dat tevens voor alle toekomstige welkom berichten gerelateerd aan mijn adres!)
* BONG4002 gaat gelijk even koffie zetten, voor de sfeerquote:
Dank, ja ik lees vaak wel over kliekjesvorming en besloten SC's, maar dat is hier @the moment gelukkig niet het gevalquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoeft niet naar de Fb hoorAlleen deze SC is gesloten geweest omdat er (onder andere) zogenaamd niemand welkom zou zijn. Maar dat is dus niet zo
![]()
* 3keernix geeftquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
geef die aardappelkroketten maar aan mij, heerlijk zijn die !![]()
binnenkort maar eens vragen wanneer we weer taco's eten
Nee, daaromquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dank, ja ik lees vaak wel over kliekjesvorming en besloten SC's, maar dat is hier @the moment gelukkig niet het geval
Welneequote:Op zaterdag 10 april 2010 19:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dank, ja ik lees vaak wel over kliekjesvorming en besloten SC's, maar dat is hier @the moment gelukkig niet het geval
Zo jij bent vrienden aan het makenquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
Huppel, ik moest even lachen om de TT nu en van dat je naatje bij de vrouwen had geplaatst ofzo iets, zo lijkt de TT te passen dat naatje word vernederd door een koe (omdat hij bij de vrouwen was geplaatst
)
maar je bent toch geen koe
Idd klaagbaak is pas een echte kliek/quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik aflevering 1 pas gezien hebquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben ik weer, was ff afl4 aan het kijken van the pacific
j/k just kiddingquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
FB? j/k ? (Sorry ik ken alle termen niet zo, ja FB wel maar wat zou ik daar moeten doen?)
[..]
Thnx (En bij deze geldt dat tevens voor alle toekomstige welkom berichten gerelateerd aan mijn adres!)
Nee maar ik vond gewoon toevallig de situatiequote:Op zaterdag 10 april 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo jij bent vrienden aan het maken
Toen de sc dicht ging werden we daarheen gestuurd, resultaat veel klbers met een 3 maanden banquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd klaagbaak is pas een echte kliek/
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee maar ik vond gewoon toevallig de situatie
pff wat een dag, kan nergens iets goeds zeggen vandaag
Maar je Nijntje blijft lievquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee maar ik vond gewoon toevallig de situatie
pff wat een dag, kan nergens iets goeds zeggen vandaag
Okejquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, daaromZelfs de mods die hem gesloten hebben zijn nog steeds welkom
Ik kom ook uit een ander tijdperkquote:
Aardig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
Huppel, ik moest even lachen om de TT nu en van dat je naatje bij de vrouwen had geplaatst ofzo iets, zo lijkt de TT te passen dat naatje word vernederd door een koe (omdat hij bij de vrouwen was geplaatst
)
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik aflevering 1 pas gezien heb
En wij ONZ;ers nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen de sc dicht ging werden we daarheen gestuurd, resultaat veel klbers met een 3 maanden ban
Zo, jij hebt je kansen goed verpest bij Huppel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
)
Ik ben wel lief hequote:
Note to self: weer wat geleerdquote:
Jij kent mij al een beetje heb ik doorquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zo, jij hebt je kansen goed verpest bij Huppel.
Die ken ik dus weer nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Note to self: weer wat geleerd![]()
Kende wel tl;dr sinds kort, is ook nog een vrij nieuwe term die ik voorheen totaal niet kende
Ja echt een flinke relquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen de sc dicht ging werden we daarheen gestuurd, resultaat veel klbers met een 3 maanden ban
Klein beetje maar. Ik weet wel dat ik beter aan jouw kant kan staan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kent mij al een beetje heb ik door
Bijna geen.quote:
Van onz had niemand een ban toen hoorquote:
Elmo had er eentje gekregenquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van onz had niemand een ban toen hoor
Too long, didn't readquote:
Dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Klein beetje maar. Ik weet wel dat ik beter aan jouw kant kan staan.
PUB voel ik mij echt te oud voorquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja echt een flinke rel
PUB was in het begin ook wennen al waren suikertaartje en marijke er al snel favoriet !
Ik ken ;m wel maar ik weet ;t niet meer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Note to self: weer wat geleerd![]()
Kende wel tl;dr sinds kort, is ook nog een vrij nieuwe term die ik voorheen totaal niet kende
quote:
Sorryquote:
Ach ik verpest wel meerquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zo, jij hebt je kansen goed verpest bij Huppel.
Die kwam uit klb naar onzquote:
Aight toch ook? Of was dat ergens anders om?quote:
We leren allemaal van elkaarquote:
Hou dat maar voor je.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:14 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
[..]
Sorry![]()
[..]
Ach ik verpest wel meer
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Aight toch ook? Of was dat ergens anders om?
GMTAquote:
IBTL enzoquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
GMTA(en dus ook automatisch leren)
QFTquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
GMTA(en dus ook automatisch leren)
Ja je moet toch watquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor![]()
[..]
PUB voel ik mij echt te oud voor
In before the lock(down)quote:
Quote For teh win (toch?)quote:
Quote For Truth dacht ikquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In before the lock(down)
[..]
Quote For teh win (toch?)
Okej, ja dat zou goed kunnen eigenlijk, maar las altijd automatisch for the win, dat vond ik ergens logisch klinkenquote:
Ik dus ookquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, ja dat zou goed kunnen eigenlijk, maar las altijd automatisch for the win, dat vond ik ergens logisch klinken
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In before the lock(down)
[..]
Quote For teh win (toch?)
quote:
Wieso?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Terug! (met supertraag internet...)
WBquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Hebben ze gewonnen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Was het leuk?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Gewoon doenquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:42 schreef BONG4002 het volgende:
Veel plezier nog allemaal, ik ga nu offline en ff wat andere dingen doen, thnx voor het welkom iig en maybe kom ik later op de avond nog ff langs![]()
Bis Laterquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:42 schreef BONG4002 het volgende:
Veel plezier nog allemaal, ik ga nu offline en ff wat andere dingen doen, thnx voor het welkom iig en maybe kom ik later op de avond nog ff langs![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:42 schreef BONG4002 het volgende:
De goede oude tijd dat je er bijna 10 minuten over deed om een pagina te ladenquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger was fok altijd traag overdag.
Dat was pas vervelend
Roulette weer jajaja?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:42 schreef BONG4002 het volgende:
Ohhh, da's nou jammerquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:44 schreef suikertaartje het volgende:
Wat een warm welkom terug![]()
Hoi allemaal, ik reageer even in 1 bericht, anders ben ik een uur verder voordat ik iedereen apart een kusje heb gegeven..stom internet!![]()
En Luna: ZE ZIJN IN DE PAN GEHAKT!![]()
![]()
Ja, best wel, en we deden nog wel zo ons best met aanmoedigen...quote:
Doeg!quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben weg mensen.
Misschien tot straks
Bis Laterquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben weg mensen.
Misschien tot straks
Nijn in zwembroek?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, best wel, en we deden nog wel zo ons best met aanmoedigen...![]()
En meestal winnen ze ook gewoon![]()
Maaaaar ik heb wel filmpjes en foto's van nijn (in zijn nieuwe zwembroek)
Ghehehe, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, best wel, en we deden nog wel zo ons best met aanmoedigen...![]()
En meestal winnen ze ook gewoon![]()
Maaaaar ik heb wel filmpjes en foto's van nijn (in zijn nieuwe zwembroek)
Je krijgt natuurlijk alleen iets te zien als het van hem mag, dat snap je wel he?quote:
Ik weet, maar ik wil het wel zien.quote:
Natuurlijk, maar het mag vast wel, ik zie wel vaker waterpolo'ersquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je krijgt natuurlijk alleen iets te zien als het van hem mag, dat snap je wel he?
Zodra het mag dan komt dat helemaal goedquote:
Zulke buren heb ik ook ja, wel klagen vanwege zogenaamde herrie om 11 uur s'avonds. Maar wel zo'n kut hond om 6 uur s'ochtends, OOK in het weekend.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Vorige week komt mn buurman zeiken dat ik de muziek uit moet zetten want zijn kids, die altijd janken btw, lagen te huilen ipv slapen.
Dat was om half 8.
Nu is het 8 uur en vindt diezelfde buurman het wel een goed plan om te gaan klussen in zn tuin. Hij is iets aan het slijpen ofzo. Het maakt iig wel een takkeherrie.
Achterlijke mongool.
Anyway Ik hou van Holland begint dus![]()
Het Zwolse team had heule lelijke donkerblauwe zwembroeken met logoquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het mag vast wel, ik zie wel vaker waterpolo'ers
Ziet Nijn er een beetje goed uit in een zwembroek?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het Zwolse team had heule lelijke donkerblauwe zwembroeken met logo![]()
Komt nijn aan met zijn knalroze zwembroek![]()
Ik heb ook een foto, dat hij het water uit is en langs een mevrouwtje loopt en die kijkt echt zo:
Stukken beter dan ik in badpakquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ziet Nijn er een beetje goed uit in een zwembroek?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het Zwolse team had heule lelijke donkerblauwe zwembroeken met logo![]()
Komt nijn aan met zijn knalroze zwembroek![]()
Ik heb ook een foto, dat hij het water uit is en langs een mevrouwtje loopt en die kijkt echt zo:
Ik denk dat Knijn en ik daar wel eens anders over kunnen denkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stukken beter dan ik in badpak
Dat kan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat Knijn en ik daar wel eens anders over kunnen denken
Foto;s van jou in badpak?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stukken beter dan ik in badpak
De laatste die ik daarvan heb is nog van voor de digitale cameraquote:
Tijd voor een nieuwe.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De laatste die ik daarvan heb is nog van voor de digitale camera
Dat geldt ook voor mijn badpakquote:
Wat nog meer dan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mijn badpak
Jij loopt nooit rond in badpak?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De laatste die ik daarvan heb is nog van voor de digitale camera
Zelfs ik loop wel eens rond in badpak.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij loopt nooit rond in badpak?
Ik niet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zelfs ik loop wel eens rond in badpak.
Dat ook weinig, en er maakt bijna nooit iemand een foto van me..quote:
Succesquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:31 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar weer eens een paar rondje rijdentot straks een keertje
We gaan samen afvalzwemmen he?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ook weinig, en er maakt bijna nooit iemand een foto van me..
Waarom? Ik houd van zwembroeken.quote:
Badpakken geven een beschermend gevoel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom? Ik houd van zwembroeken.
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Badpakken geven een beschermend gevoel.
Jaaaaaaaaaaaa!quote:
Je wint wel van het internet!quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa!
Nadat ik mijn internet voor de tweede keer tijdelijk de nek omdraai...als ik niet zo weer terugkom..vaarwel!
Ik vind badpakken niet chill.quote:
Ik wel. Ik krijg er een kick van om ze stiekem onder mijn kleding te dragen.quote:
Maar jij bent stiekem een beetje raar.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wel. Ik krijg er een kick van om ze stiekem onder mijn kleding te dragen.
Ja, ach.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar jij bent stiekem een beetje raar.
Omdat jij het bent.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
waarom zijn mijn naamtopics altijd zo negatief
Wie o wie stond daar als man(nelijk) zijnde tussen al die vrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Goed bezig![]()
Gelukkig maarquote:
Maar wel lekker.quote:
Je doet teruglezenquote:
of ctrl +f naar zn naamquote:
Omdat je zelf tv ging kijken?quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
of ctrl +f naar zn naam![]()
En waarom reageert niemand op mijn "ik mis jullie"
Omdat jij tv aan ;t kijken bentquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
of ctrl +f naar zn naam![]()
En waarom reageert niemand op mijn "ik mis jullie"
quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat je zelf tv ging kijken?
Maar in de reclames kom ik jullie pestenquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat jij tv aan ;t kijken bent
Ik doe dat ook.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Maar in de reclames kom ik jullie pesten
Dus missen we jou niet, want je komt 324 keer terug ivm reclamequote:Op zaterdag 10 april 2010 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar in de reclames kom ik jullie pesten
Ken je het programma Echt waar?! Dat is leukquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus missen we jou niet, want je komt 324 keer terug ivm reclame
Nee, maar dat zei Marijke ook al!quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ken je het programma Echt waar?! Dat is leuk
PO?quote:
Dat is heel leukquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je het programma Echt waar?! Dat is leuk
Ik weet hetquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
altijd is kortjakje ziek is een KINDERliedje over een prostituee
Met Echt waar?! dan. Niet met prostituee zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het
Ik wil ook mee doen
Ik ook ik ook ik ookquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het
Ik wil ook mee doen
Samen doen?quote:
Jaquote:
Tofquote:
Dat!quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
Caro Emerald komt hier op het bevrijdingsfestival!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is dat?quote:
Ik ga er niet heen, 4 mei een concertquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:24 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb geen zin bevrijdingsfestivals dit jaar
Komt alleen maar shit overal
Ik ga wel wat anders doen
Moet ik nog even vragen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga er niet heen, 4 mei een concert
En IK ook!quote:
Ja, ik ben een goede topic killerquote:
Leukquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ben een goede topic killer![]()
Hoe is jou weekend?
Ja, dan moet je dat ook niet doenquote:Op zondag 11 april 2010 00:02 schreef ToT het volgende:
Gofferdomme, net een buurman naar zijn bed moeten slepen nadat we samen anderhalve fles Jägermeister en ieders een halve fles rum hebben gezopen!![]()
En hij weegt sowieso 20 kilo meer dan ik!:')
En eventjes het jouwe dusquote:Op zondag 11 april 2010 00:09 schreef ToT het volgende:
Hey IK voel me nog 100 tiptop in orde!
Dat HIJ een lightweight drinker is, is ZIJN probleem!
Gewoon over je schouder gooienquote:Op zondag 11 april 2010 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, beetje spiertraining om ff 85 kilo gezelligheid de trap op te sjouwen....
Iemand die 20 kilo meer weegt dan ikzelf, terwijl ikzelf ook al goed teut ben?quote:Op zondag 11 april 2010 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon over je schouder gooien
Ben jij een mager klein mannetje ?quote:Op zondag 11 april 2010 00:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand die 20 kilo meer weegt dan ikzelf, terwijl ikzelf ook al goed teut ben?
Dat weeg ik ookquote:Op zondag 11 april 2010 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, beetje spiertraining om ff 85 kilo gezelligheid de trap op te sjouwen....
Meh, ik ben een ex-ICT medewerker, om je beeldvorming ff compleet te maken!quote:Op zondag 11 april 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik dacht eerst dat je een wat flinker iemand was
Ik ken ook iemand met dunne botten en je zou zeggen dat hij breekbaar isquote:Op zondag 11 april 2010 00:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik ben een ex-ICT medewerker, om je beeldvorming ff compleet te maken!
Wel zit ik tegenwoordig met 1 van de sterkste kettingzagen ter wereld hout te zagen, waarna ik al het gezaagd hout met een kliefbijl zit te kloven!
Okee, volgens wetenschappelijke weegschalen heb ik gewoon een gezonde spierbouw, maar heb ik gewoon flinterdunne botten. Vandaar dus dat ik zo weinig weeg.
Maakt eigenlijk ook niets uitquote:Op zondag 11 april 2010 00:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet zeg!
Denk 60 of zo
Dan heb je zeker al veel gebroken in je leven of niet?quote:Op zondag 11 april 2010 00:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik ben een ex-ICT medewerker, om je beeldvorming ff compleet te maken!
Wel zit ik tegenwoordig met 1 van de sterkste kettingzagen ter wereld hout te zagen, waarna ik al het gezaagd hout met een kliefbijl zit te kloven!
Okee, volgens wetenschappelijke weegschalen heb ik gewoon een gezonde spierbouw, maar heb ik gewoon flinterdunne botten. Vandaar dus dat ik zo weinig weeg.
Persoon wat ik ken nog nooit wat gebroken !quote:Op zondag 11 april 2010 00:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan heb je zeker al veel gebroken in je leven of niet?
Ik zelf 4 keer... alle keren was het m'n rechter (onder)been, dus die is zo zwak als een luciferstokje.![]()
Misschien zijn je botten wel sterker ofzoquote:Op zondag 11 april 2010 00:33 schreef ToT het volgende:
Ik heb werkelijk nog NOOIT wat gebroken in mijn leven, en ik heb redelijk wat doodsmakken gemaakt!
Okee, er is 1 keer een stukje uit een botje in mijn voet losgebroken.
Adamantiumquote:Op zondag 11 april 2010 00:33 schreef Desunoto het volgende:
Dan zijn je botten van diamant of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2010 00:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Quleadtzaque! Ff mijn grap voor mijn neus wegkapen, wil je!
Oké hier snap ik niks vanquote:Op zondag 11 april 2010 00:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Quleadtzaque! Ff mijn grap voor mijn neus wegkapen, wil je!
Die die heb ik af, maar ik heb wel meestal een brilquote:Op zondag 11 april 2010 00:38 schreef ToT het volgende:
Je hebt geen zonnebril op op de foto in je fobo!
Dat is wel erg langquote:Op zondag 11 april 2010 00:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb al sinds december een dikke duim en soms, nu bijvoorbeeld, doet hij pijn
Volgends de dokter is er niets aan de hand
Ik heb al sinds jaaaaren een dikke kont, zou dat ook iets zijn?quote:Op zondag 11 april 2010 00:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb al sinds december een dikke duim en soms, nu bijvoorbeeld, doet hij pijn
Volgends de dokter is er niets aan de hand
Batmanquote:Op zondag 11 april 2010 00:41 schreef Desunoto het volgende:
Spiderman en Batman zijn cooler
Ben je erop gevallen ?quote:Op zondag 11 april 2010 00:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb al sinds jaaaaren een dikke kont, zou dat ook iets zijn?
Hm tja dan zal het wel zo zijnquote:Op zondag 11 april 2010 00:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en ik heb zelfs foto's laten maken en er was niets op te zien.
Nee in een donkere gang tegen de muur gelopenquote:Op zondag 11 april 2010 00:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hm tja dan zal het wel zo zijn
Gewoon een flinke klap gekregen of zo?
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Gister quiz night en die was topquote:
Ja, ik wil dat hij weer normaal is.quote:Op zondag 11 april 2010 00:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Maar klote van je duim
Heeft iemand met kusjes-skills er al een kusje op gegeven?quote:Op zondag 11 april 2010 00:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gister quiz night en die was top
[..]
Ja, ik wil dat hij weer normaal is.
Is dat net zoiets als een pub quiz?quote:Op zondag 11 april 2010 00:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gister quiz night en die was top
Klinkt leuk!quote:Op zondag 11 april 2010 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee.
Moordenaars en slachtoffers.
Landenvlaggen.
Bekende Nederlands.
Muziek raden etc etc
Met teams en drank erbij?quote:Op zondag 11 april 2010 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee.
Moordenaars en slachtoffers.
Landenvlaggen.
Bekende Nederlands.
Muziek raden etc etc
dat lijkt verdacht veel op een pub quizquote:Op zondag 11 april 2010 01:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja 11 teams van 5 man en heel veel drank
Gelukkig waren we met oudere mensenquote:Op zondag 11 april 2010 01:04 schreef Neelix het volgende:
[..]
dat lijkt verdacht veel op een pub quiz
Pfff beetje late reactie hier!quote:
Hij bedoelt pub als in een café, gekkie!quote:Op zondag 11 april 2010 01:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gelukkig waren we met oudere mensen
Ik dacht aan puberquote:Op zondag 11 april 2010 01:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij bedoelt pub als in een café, gekkie!
Omdat ie ontzettend extrovert is en ik dat in het echt niet ben/was?quote:Op zondag 11 april 2010 01:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Pfff beetje late reactie hier!![]()
Tikkie aangeschoten, maar verder gaat-ie lekker hoor!
Maar waarom heb je die neuroot gekozen als nickname?
Inderdaad...in Utrecht is dat elke 2 weken in de engelse pubquote:Op zondag 11 april 2010 01:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij bedoelt pub als in een café, gekkie!
Theatre Of Tragedy; een band waar ik vroeger echt idolaat van was. Hun muziek heeft mijn leven compleet veranderd.quote:Op zondag 11 april 2010 01:11 schreef Neelix het volgende:
[..]
Omdat ie ontzettend extrovert is en ik dat in het echt niet ben/was?![]()
Wat is het verhaal achter die 3 letters dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |