quote:
niet overdrijvenquote:
Users die overal worden uitgekotstquote:
Dankjequote:Op zaterdag 10 april 2010 18:49 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst
enwelkom
Hoi ik ben BONG/Bongetje/Bongie, aangenaamquote:
Ik kookte dat regelmatig in het verledenquote:
Leukleukquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi ik ben BONG/Bongetje/Bongie, aangenaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Thnxquote:
Hoi TLKquote:
Userd die overal worden uitgekotstquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was net bezig op hyves met mn vrienden in groepen verdelen. Ik wilde een groep "vrouwen" want dat is handig. Dus ik al mn vriendjes uitzoeken en toen ik klaar was ging ik even kijken of het klopte.
Wie o wie stond daar als man(nelijk) zijnde tussen al die vrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Ik was net bezig op hyves met mn vrienden in groepen verdelen. Ik wilde een groep "vrouwen" want dat is handig. Dus ik al mn vriendjes uitzoeken en toen ik klaar was ging ik even kijken of het klopte.
Wie o wie stond daar als man(nelijk) zijnde tussen al die vrouwen?Naatje en een groep vol vrouwen, dat kan nooit goed gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond mijn betekenis leukerquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Userd die overal worden uitgekotst![]()
Welkom hier
Heb hem er ook snel tussenuit gehaaldquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Naatje en een groep vol vrouwen, dat kan nooit goed gaan
Maybe the universe is trying to tell me somethingquote:
Wie o wie stond daar als man(nelijk) zijnde tussen al die vrouwen?Lekker bezig HuppelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een warm welkom zoquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Userd die overal worden uitgekotst![]()
Welkom hier
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:56 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben het kip met rijst gebeuren zat. Dat eten wij net iets te vaak.
Oke, ik maak het nooit!quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kookte dat regelmatig in het verledenErg lekker idd
Hehequote:Op zaterdag 10 april 2010 18:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje
Nooit zelf kunnen bedenken btw
Als je dat nou even in de FB gaat zeggenquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat een warm welkom zothnx iig tis hier erg gezellig merk ik al
Zeker gezelligquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Naatje is een vrouw.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb hem er ook snel tussenuit gehaald![]()
[..]
Maybe the universe is trying to tell me something
Zo zijn wijquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Taco'squote:Op zaterdag 10 april 2010 19:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oke, ik maak het nooit!Ma maakte het vroeger wel eens
erg lekker ja
wat ook lekker is alleen je zit na het eten echt onder (vooral als je veel van die saus hebt)
zijn taco'sook echt een verslaving!
Is iemand die het kent, de meeste kennen het nietquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je dat nou even in de FB gaat zeggen![]()
J/k
Nee bedankr, heb net aardappelkroketten opquote:
FB? j/k ? (Sorry ik ken alle termen niet zo, ja FB wel maar wat zou ik daar moeten doen?)quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je dat nou even in de FB gaat zeggen![]()
J/k
Thnx (En bij deze geldt dat tevens voor alle toekomstige welkom berichten gerelateerd aan mijn adres!)quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker gezelligOok namens mij welkom, Bong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |