Communismequote:Op zondag 11 april 2010 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op het moment dat er gigantische inkomensverschillen en daardoor verschillen in welvaart ontstaan met alle gevolgen van dien is dat een teken dat een bepaalde groep niet of nauwelijks van het kapitalisme profiteert.
Het feit dat dit soort verschillen kunnen ontstaan is juist een teken dat ook mensen die minder profiteren in de gelegenheid worden gesteld om meer te gaan verdienen.quote:Op zondag 11 april 2010 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op het moment dat er gigantische inkomensverschillen en daardoor verschillen in welvaart ontstaan met alle gevolgen van dien is dat een teken dat een bepaalde groep niet of nauwelijks van het kapitalisme profiteert.
Als jij ziet dat je baas 100 miljoen verdient aan jouw inspanningen, en jij doet je mond niet open, wie doet het dan fout, je baas of jij?quote:
Want?quote:
Het is per definitie niet objectief vast te stellen of een beloning terecht is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:02 schreef waht het volgende:
[..]
Nonsens. Dat is puur een gevoelsargument.
Wat doet het antwoord daarop er toe bij de opmerking dat wat ik roep ook maar iets met communisme te maken heeft?quote:Op maandag 12 april 2010 10:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als jij ziet dat je baas 100 miljoen verdient aan jouw inspanningen, en jij doet je mond niet open, wie doet het dan fout, je baas of jij?
Dat schreef ik niet, maar iemand anders.quote:Op maandag 12 april 2010 17:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat doet het antwoord daarop er toe bij de opmerking dat wat ik roep ook maar iets met communisme te maken heeft?
Goed werk!quote:
En jij bepaalt wel even waarom dat "krankzinnig" is?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:17 schreef TNA het volgende:
[..]
100 miljoen euro is zelfs voor de slimste en beste baas een krankzinnige salaris.
Als jij dat later verdient, dan vind ik het knap als jij nog tijd vover hebt.quote:Op maandag 12 april 2010 23:22 schreef bijdehand het volgende:
Tering, als ik dat later verdien dan geef ik een keigroot feest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |