hij heeft toch echt gelijk!!11quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:36 schreef Aqualyx het volgende:
TS die denkt dat hij slim is omdat hij fout zit
zeg dan ook met een harde g, en niet met zo'n flikker-ch combinatiequote:Op zaterdag 10 april 2010 16:38 schreef Kamikazi25 het volgende:
[..]
Mechool Bekt lekker, met een HARDE G, mijn mening....
quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef Rijpie het volgende:
[..]
zeg dan ook met een harde g, en niet met zo'n flikker-ch combinatie
Me harde g ool.... staat ook lekker ja, Thanksquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef Rijpie het volgende:
[..]
zeg dan ook met een harde g, en niet met zo'n flikker-ch combinatie
Van zijn zusje dan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:44 schreef Crutch het volgende:
Je moet eerst je tieten posten!
Oh, kut weer een dude.
Voila! Dat was ik even vergeten.quote:
gesteleriseerd bedoel je?quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:50 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
dit is gewoon de enige juiste stelling!
Dank u ts
Iedereen die dit tegenspreekt moet gesteriliseerd worden
nee, twee keer een half is gelijk aan één.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:24 schreef Kamikazi25 het volgende:
Nederlands: Twee keer de helt is gelijk aan één
0,5 is niet de helft. 0,5 is een half. Een half != de helft.quote:Wiskundig : 2 x 0,5 = 1
je hebt wederom een half keer een half.quote:Hoe kan 2 keer de helft nou gelijk zijn aan de helft keer de helft?
wat deze meneer/mevrouw bedoelt is:
Wiskundig : 0,5 x 0,5 = 0,52 = 0,25
nederlands: de helft keer de helft is gelijk aan de helft tot de tweede is gelijk aan een kwart
Hmm bedankt voor kindvriendelijke manier van uitleggen want nu snap ik het ookquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:56 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, twee keer een half is gelijk aan één.
[..]
0,5 is niet de helft. 0,5 is een half. Een half != de helft.
[..]
je hebt wederom een half keer een half.
GOED:
juf: "we hebben 100 appels. we nemen één keer de helft. hoeveel appels hebben we nog?"
klas: "50!"
juf: "goedzo. we nemen nóg een keer de helft. hoeveel appels hebben we nog?"
klas: "25!"
juf: "goedzo. hoeveel keer hebben we de helft genomen?"
klas: "twee keer juf!"
juf: "goedzo!"
FOUT:
juf: "we hebben 100 appels. we nemen één keer de helft. hoeveel appels hebben we nog?"
klas: "50!"
juf: "goedzo. we nemen nóg een keer de helft. hoeveel appels hebben we nog?"
klas: "100!"
juf: "wtf?!? de helft van 50 is 100?!?!? Iedereen nablijven!"
quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
loop je weer te trollen danny
ja zo zegt het woordenboek hetquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:01 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
gesteriliseerd
ge - ste - ri - li - seerd [-` zeert] bijvoeglijk naamwoord 1 bacterievrij gemaakt door verhitting boven 100°C; 2 geneeskunde onvruchtbaar gemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |