Zoals ik al zei: het is een populariteitspoll, geen kwaliteitlijstje (kwaliteit is inderdaad ook niet te meten bij gitaristen)quote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja hij is goed, maar ik kan niet meer dan 30 sec naar dat zenuwachtige gepingel luisteren, zoalgn ze niet duidelijk maken op wat voor punten die lijst gebaseerd is kan niemand zeggen wie er wel of neit in hoort
Als het oa gaat om toegankelijkheid voor het publiek is zo'n man als hij absoluut niet op z'n plek n zo'n lijst.
Ja het blijft appels met peren vergelijken iddquote:Op zondag 11 april 2010 20:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: het is een populariteitspoll, geen kwaliteitlijstje (kwaliteit is inderdaad ook niet te meten bij gitaristen)
Helemaal eens kun je het nooit worden maar alles beter dan ditquote:Op zondag 11 april 2010 20:58 schreef cafca het volgende:
Misschien moeten we eens een toernooi houden hier. Maar dan krijg je waarschijnlijk een soortgelijk lijstje, waar ook weer bijna niemand het mee eens is
Ik vind dat je iedereen die de afgelopen 30 jaar nieuw werk heeft geleverd moet meetellen, behalve gitaristen die echt nog teren op hun oude werk en met niks nieuws komenquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:28 schreef belsen het volgende:
[..]
Het gaat om de beste gitaristen van de afgelopen 30 jaar. Ik denk dat ze iedereen die al langer bezig was eruit hebben gelaten.
Telt de nieuwe CD van Hendrix dan ook?quote:Op maandag 12 april 2010 21:49 schreef DuranK het volgende:
Ik vind dat je iedereen die de afgelopen 30 jaar nieuw werk heeft geleverd moet meetellen, behalve gitaristen die echt nog teren op hun oude werk en met niks nieuws komen
Of kijk It might get loud.quote:Op zondag 18 april 2010 01:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
zoek eens wat van hem op. Van the White Stripes en the Raconteurs.
Dus iemand die goed kan imiteren en naspelen is de beste gitarist? Dan zijn er echt hele ladingen studiomuzikanten die dat ook kunnen en voor de titel in aanmerking komen.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:09 schreef Polybios het volgende:
Zeer terechte winnaar. John Frusciante kon op z'n 12e al alles van Jimi Hendrix spelen en heeft naast RHCP iets van 10 soloplaten uitgebracht. Hij kan echt gitaar spelen wat barst van de muzikaliteit en gevoel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |