Reservekopie maken, OS 4 erop zetten en dan reservekopie terugzetten. Alles staat dan weer net zoals voor de update.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:19 schreef Junkie het volgende:
Als je nu overstapt naar OS4 (dev versie) verlies je dan je smsjes en andere data?
Of zet hij die gewoon zoals we gewend zijn terug via de backup?
Hebben jullie nog problemen met Apps en OS4?
Geluktquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:53 schreef nelisb het volgende:
[..]
Reservekopie maken, OS 4 erop zetten en dan reservekopie terugzetten. Alles staat dan weer net zoals voor de update.
Een enkele app sluit weleens af. Ik vind deze beta stabieler dan de eerste beta van 3.0 vorig jaar.
Goeie gok! Succes ermeequote:Op zaterdag 10 april 2010 10:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gelukt![]()
Nu even reservekopie terugzetten.
Want er staan geen vertragingen tussen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm...de Trein app lijkt niet goed te werken onder 4.0...
Wat gaat er mis dan??quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm...de Trein app lijkt niet goed te werken onder 4.0...
Hij crashtquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wat gaat er mis dan??
Want ik ben nogal afhankelijk van Trein.......
Ik heb nog niks geupdate dus, dan kan ik nog even wachten.
Haha, waar dat?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net met een iPad gespeeld. Wat een geweldig stukje techniek.
Dat dus voor mij ook.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:28 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Haha, waar dat?
Ik begin wel te twijfelen of ik 'm ga kopen. Niet om het apparaat zelf, maar om de prijs. Ik wil de 32GB 3g. Dat kan wel aardig oplopen voor mij.
Tja, kan kloppen natuurlijk OS 4.0 is ook vrij grote update. Dat Apps niet 100% werken, zou dan wel in het verwachtingspatroon kunnen liggen. Maar goed, daar zal de Delftse developer komende maand ook wel achter komen...quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hij crasht![]()
Met mijn andere iPhone op 3.1. is er niks aan het handje.
Verder kan ik ook niet via Achtergrond HomeScreen en LockScreen vervangen: blijft alleen Lockscreen zichtbaar.
Zorgen dat ze een programma als coconutbattery hebben geïnstalleerd zodat je kan hoe healthy de accu nog is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:49 schreef Cliffy het volgende:
Iemand nog handige tips mbt waar ik op moet letten bij het kopen van een tweedehands Macbook?
Eerste reactie: Volledig terecht, Adobe steekt enorm veel moeite tijd en geld in dit programma en Apple schiet dit eventjes af, dit had veel beter gemoeten van Apple!quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:16 schreef KingOfMars het volgende:
Op zich is het best oorlog tussen Apple en Adobe geloof ik..
http://tweakers.net/nieuw(...)r-ontwikkelaars.html
Zal wel juni/juli worden, tegelijk met iPhone 4G.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Is nu al bekend wanneer de definitieve versie van OS 4.0 uitkomt?
Inderdaad, nauwelijks apps van professionele ontwikkelaars in de store.quote:Natuurlijk is dat ondernemersrisico, maar wat dit voorval eigenlijk betekend is dat Apple de dictator over hun platform willen zijn. Dat is natuurlijk hun goedrecht, maar maakt het voor externe ontwikkelaars wel erg risicovol om applicaties voor het betreffende platform te maken. Wat vandaag volstrekt mag, wordt morgen ingeperkt en overmorgen (na je aanpassingen/workarounds) verboden, zonder enige vorm van garantie.
Er zijn weinig professionele ontwikkelaars die dat risico kunnen en willen lopen.
Haha, er zitten wat debielen op een forum hèquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Er staan veel domme reacties op tweakers, meer deze
[..]
Inderdaad, nauwelijks apps van professionele ontwikkelaars in de store.
Iddquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Er staan veel domme reacties op tweakers, meer deze
[..]
Inderdaad, nauwelijks apps van professionele ontwikkelaars in de store.
Zuiver. Gelukkig heb ik een eenjarig abonnement afgesloten vorige maand met m'n iPhone. Kan ik in december een nieuwe 4G kopenquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal wel juni/juli worden, tegelijk met iPhone 4G.
Goede vraag, ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Zijn er al wat mensen die wat kunnen zeggen over het energieverbruik van multitasking?
Ik vond het vanaf het begin al raar dat Adobe het mogelijk ging maken om iPhone Apps vanuit Windows te bouwen. Dat daar problemen over zouden gaan ontstaan, kon je van mijlenver al aan zien komen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:16 schreef KingOfMars het volgende:
Op zich is het best oorlog tussen Apple en Adobe geloof ik..
http://tweakers.net/nieuw(...)r-ontwikkelaars.html
Ik heb torrents ontdekt. Toch wel ideaal als je even een filmpje wilt downloaden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:42 schreef Maravilla het volgende:
Heb de iTunes Gift cards herontdekt.. is toch wel heel erg ideaal tv-shows/series kopen. Zou ze waarschijnlijk veel geld op kunnen leveren in Nederland/Europa ook.
NIet echt, dan is usenet toch een tikkie idealerderquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:50 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik heb torrents ontdekt. Toch wel ideaal als je even een filmpje wilt downloaden.
Het gaat om het ideequote:Op zaterdag 10 april 2010 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
NIet echt, dan is usenet toch een tikkie idealerder
volgens mij is dat nog wel lastig, je moet een mini-simkaart hebben en die vind je volgens mij niet zomaar.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:48 schreef WSquater het volgende:
Lange tijd dacht ik om WiFi-only te nemen maar nu ik een . In het buitenland kan je gewoon een 20 euro sim kaartje kopen voor internet.
Kun je zelf mini knippen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
volgens mij is dat nog wel lastig, je moet een mini-simkaart hebben en die vind je volgens mij niet zomaar.
Zijn precies de zelfde als de standaard, alleen dan met minder plastic er om heen. Gewoon het plastic wegknippen en daar is je kaartjequote:Op zaterdag 10 april 2010 20:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
volgens mij is dat nog wel lastig, je moet een mini-simkaart hebben en die vind je volgens mij niet zomaar.
Beetje vreemd stuk, aangezien Apple en de mac bijna ten onder gingen NA het vertrek van jobs en het licenseren van het OS zoals windows. Pas toen jobs terugkeerde en apple weer de volledige grip overnam is apple tot de huidige hoogte gestegen. Dus stellen dat een gesloten iPhone de geschiedenis kan doen herhalen is nogal... dom.quote:
Zou ook niet van Apple doen, zeker omdat het zo duur is bij Apple. Alleen als je echt microfoon + bediening wilt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:10 schreef fyah het volgende:
ik wil nieuwe in-ear koptelefoontjes rond de 50 EUR kopen, maar waarom is alles met zo'n lelijke L-connectorhoe kut is dat om aan je ipod te hangen.. En de apple in-ears schijnen erg zwak te zijn in het laag, gaat de meest voor de hand liggende optie
Het gaat dan ook om de manier van werken/positioneren, niet of persoon a of b aan het roer staat.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Beetje vreemd stuk, aangezien Apple en de mac bijna ten onder gingen NA het vertrek van jobs en het licenseren van het OS zoals windows. Pas toen jobs terugkeerde en apple weer de volledige grip overnam is apple tot de huidige hoogte gestegen. Dus stellen dat een gesloten iPhone de geschiedenis kan doen herhalen is nogal... dom.
Nee het gaat erom of de geschiedenis bij apple zich herhaalt door een systeem gesloten te houden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de manier van werken/positioneren, niet of persoon a of b aan het roer staat.
en dat is dus een manier van werken/positioneren.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee het gaat erom of de geschiedenis bij apple zich herhaalt door een systeem gesloten te houden.
Ja, alleen stelt het stuk dat door de gesloten houding van Jobs (en dus apple) de geschiedenis zoals aan het eind van de vorige eeuw zich zou kunnen herhalen. Echter werd dat juist veroorzaakt door het ontslag van jobs en een opener houding waaronder het licenseren van apple OS op third party machines.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
en dat is dus een manier van werken/positioneren.
Hier een link naar het originele artikel: http://techcrunch.com/201(...)rying-to-rewrite-it/quote:
Nu heb ik voor elkaar gekregen om de install dvd te starten. Schijfhulpprogramma kan niet mijn schijf herstellen: "Controleren van volume is mislukt. Bestandssysteem niet herkend."quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:00 schreef Qunix het volgende:
Fijn.... Ik wil in VMware een linux bak resumen en hij wordt heel traag, mijn macbook. Zo traag dat alles vast loopt (ook buiten VMware) en ik nood gedwongen de aan/uit knop lang moest indrukken om hem opnieuw op te starten. Nu hij uit is geweest kan ik hem niet meer aan krijgen
Verder dan het bekende geluid en het grijze scherm kom ik niet. Ook heb ik geprobeerd om de Apple install cd erin te doen, hij wilt hem niet afspelen en eruit krijgen lukt ook al niet.
Op de Apple site heb ik geprobeerd mijn RAM leeg te maken door voor het opstarten een key combinatie te doen. Dit doet hij wel maar nog kom ik niet verder.
Kan iemand mij helpen? Wat zou ik nog kunnen doen?
Hij rust natuurlijk niet voordat hij windows in z'n zak heeft en steve balmer 'developers, developers, developers, developers.... the default browser on windows 9 will be safari' roept.'quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hier een link naar het originele artikel: http://techcrunch.com/201(...)rying-to-rewrite-it/
Ik denk trouwens dat het heel naïef is om te denken dat Steve Jobs niet van het verleden geleerd heeft, maar ik denk eerlijk gezegd ook dat 'ie het succes van de iPod, iPhone en nu de iPad voornamelijk gebruikt om verder te kunnen ontwikkelen aan de Mac.
Hmm, ik heb daar ook aardig wat mee gekloot op mijn pc, blij dat ik het nog niet op mijn mac heb gezet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nu heb ik voor elkaar gekregen om de install dvd te starten. Schijfhulpprogramma kan niet mijn schijf herstellen: "Controleren van volume is mislukt. Bestandssysteem niet herkend."
Hoe kan dat nou weer?
Mac OS X geprobeerd te installeren, bij doelvolume selecteren zie ik mijn schijf niet.
Bij systeemprofiel ziet hij wel de s-ata schijf.
Was die standaard niet heel ingewikkeld of zoiets? Zouden ze het te ingewikkeld hebben gemaakt voor zichzelf?quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:33 schreef Tijn het volgende:
Over Microsoft gesproken: ze gaan hun eigen OOXML standaard niet in Office 2010 hanteren en op z'n vroegst pas de versie daarna
Even hobby-en met een schaar...quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Was de HDD bezig toen je hem uitdeed?quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nu heb ik voor elkaar gekregen om de install dvd te starten. Schijfhulpprogramma kan niet mijn schijf herstellen: "Controleren van volume is mislukt. Bestandssysteem niet herkend."
Hoe kan dat nou weer?
Mac OS X geprobeerd te installeren, bij doelvolume selecteren zie ik mijn schijf niet.
Bij systeemprofiel ziet hij wel de s-ata schijf.
Jep, daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:56 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Was die standaard niet heel ingewikkeld of zoiets? Zouden ze het te ingewikkeld hebben gemaakt voor zichzelf?
Je kan een tweede/Duo Sim aanvragen bij T-Mobile.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:26 schreef WSquater het volgende:
Ik vraag me trouwens af of, in ons geval, T-Mobile je een nieuwe SIM geeft als deze ('per ongeluk' kapot gaat).
Wat je ook nog altijd kan doen is je SIM gewoon knippen zoals hierboven beschreven, en dan het plastic houden. Dan kan je gewoon je Micro SIM tussen het plastic doen zodat je weer een hele SIM hebt voor je telefoon, en het plastic er omheen weer weghalen voor de iPad.
Hmmm.... Ik weet niet of dat het geval was.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:05 schreef Junkie het volgende:
[..]
Was de HDD bezig toen je hem uitdeed?
Misschien is de bestandindex kapot gegaan.
http://www.insanelymac.com/forum/index.php?showtopic=28780&hl=hfs\++partition+error
(eigen risico)
Is natuurlijk wel mooi. Dan vraag ik die tweede sim aan, knip ik die op formaat van Micro SIM en dan kan ik die in m'n iPad gebruiken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:42 schreef Junkie het volgende:
[..]
Je kan een tweede/Duo Sim aanvragen bij T-Mobile.![]()
Maar je kan maar 1 telefoon (sim) tegelijk aan hebben. En op je iPad kan je natuurlijk geen telefoongesprekken ontvangen.
Voor tijdelijk gebruik is het natuurlijk handig.
Ik hoop dat 't zo kan werken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:47 schreef WSquater het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel mooi. Dan vraag ik die tweede sim aan, knip ik die op formaat van Micro SIM en dan kan ik die in m'n iPad gebruiken.
Dan heb ik onbeperkt internet voor zowel mijn iPhone als iPad. Dat het eene apparaat moet uitgeschakeld zijn om het tweede te laten werken maakt me niet zoveel uit. Als ik m'n iPad ga gebruiken, kan ik mijn telefoon wel even uitzetten. En als ik m'n telefoon bij heb, zet ik de 3G verbinding op me iPad toch uit.
quote:We’ve been there before, and intermediate layers between the platform and the developer ultimately produces sub-standard apps and hinders the progress of the platform.
En als gebruiker.quote:Op zondag 11 april 2010 10:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ergens snap ik het wel. Stel dat dat platform van Adobe nu al bestond, en dat er veel apps in geschreven waren. Nu komt multitasking samen met een zooi andere nieuwe APIs, en dan moet je maar wachten als developer
Ik zie niks over de 13" proquote:Op zondag 11 april 2010 11:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Wellicht eindelijk dan:
http://www.macrumors.com/(...)part-numbers-appear/
Whehe iedereen over de zeik m'n mpb update wat doe je?!quote:Op zondag 11 april 2010 11:59 schreef Tijn het volgende:
Dat zou wel een mooie zijn, straks alleen de 15" en 17" versies met een i5/i7
Zat ik gisteren ook al naar te kijken ja, toen ikquote:Op zondag 11 april 2010 12:46 schreef De_Hertog het volgende:
Van de week ook eens met een iPad mogen spelen. Toch wel erg mooi ding. Alleen die achtergrond is wat vreemd, lijkt alsof er al krassen in zitten
iCal -> voorkeuren : Eerste dag van de week?quote:Op zondag 11 april 2010 13:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Weet iemand hoe je in OSX de eerste dag vd week op maandag (ipv zondag) kunt zetten? Onder systeemvoorkeuren-Datum en Tijd vind ik niks.
Er is denk ik geen instelling voor heel OS X. In iCal kun je het bijvoorbeeld apart instellen.quote:Op zondag 11 april 2010 13:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Weet iemand hoe je in OSX de eerste dag vd week op maandag (ipv zondag) kunt zetten? Onder systeemvoorkeuren-Datum en Tijd vind ik niks.
Staat ie ook al goedquote:Op zondag 11 april 2010 13:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Systeemvoorkeuren - Taal en tekst - Notatie - Eerste dag van de week
Kun je je query niet aanpassen dat 'ie gewoon 7 dagen terug kijkt?quote:Op zondag 11 april 2010 13:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, dat staat ie dus al, maar mijn Smart Folder met bestanden geopend in de laatste week geeft alleen de bestanden van vandaag aan.
Nee, want dat is mijn spotlight bug. Dan pakt ie dus alleen bestanden 7 dagen terug vanaf het moment dat je de smart folder aanmaakt.quote:Op zondag 11 april 2010 13:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kun je je query niet aanpassen dat 'ie gewoon 7 dagen terug kijkt?
Het is 'nieuw' in SL, ja. Het heeft te maken met een bug in de datum van de Raw Query: http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2143180&tstart=45quote:Op zondag 11 april 2010 13:38 schreef Tijn het volgende:
Wat een crap
is dat nieuw in Snow Leopard ofzo? Hier in 10.5 lijkt 'ie het gewoon te doen, maar ik moet toegeven dat ik het niet erg uitgebreid heb onderzocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |