Wacht maar totdat ik jou negeer om dezelfde redenquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:30 schreef fl1pp13 het volgende:
Die zijn toch ook helemaal niet belangrijk?
Inderdaad, ik ben ook jarig vandaag murp!quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:11 schreef LudoSanders het volgende:
Gezellig met het hele gezin eten of eet je buiten de deur vanavond?
Thuis trek krijgen en dan voor de vlugge hap buiten de deur gaan, toch?quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:11 schreef LudoSanders het volgende:
hehehequote:Op zaterdag 10 april 2010 11:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat ie al gereserveerd heeft ergensquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ik snap dat je een hekel hebt aan Paul. Maar dat is toch wel een extreem grove belediging hoorquote:
Ik ben al wat gewendquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap dat je een hekel hebt aan Paul. Maar dat is toch wel een extreem grove belediging hoor
Het_hupt is geen user meerquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:10 schreef Dagonet het volgende:
Ah, userbashen door crew. Tof.
Het tegenovergestelde is natuurlijk banwaardig, maar dat mag de pret niet drukken.
Dus omdat hij niet kan reageren mag je hem de grond in trappen? Weer eens? Want het is de zoveelste keer.quote:
jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus omdat hij niet kan reageren mag je hem de grond in trappen? Weer eens? Want het is de zoveelste keer.
Randdebiel.quote:
Kijkend naar je fobo, nee. Sorry.quote:
-kssssst-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |