abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80150448
hoi,

ja ik vond het moeilijk een goede titel te verzinnen die meteen duidelijk maakt waar het over gaat.

Ik zal het in ieder geval proberen uit te leggen..
Ik kan het op de een of andere manier niet hebben om verliefheid/flirten ofzo aan te zien. Tenminste, vaker/veel om me heen.

Stel: ik ga stappen en het is lekker gezellig... Ik heb ff moment voor mezelf, wat rustiger, kijk om me heen en zie dan twee mensen het heel leuk hebben, met elkaar dansen, zoenen... Als dat wat vaker voorkomt en ik meer van dat soort dingen proef, dan is m'n hele humeur naar de klote en voel ik me rot...

Ik weet het, het is een zwaar achterlijk iets, misschien ook wel jaloezie omdat ik het niet ken (wat met name aan mezelf ligt denk ik, ben niet lelijk, ben geen kutpersoon, maar heb het vertrouwen niet zo/ben verlegen). Eigenlijk zou ik moeten denken "leuk joh voor ze!" en dat vind ik ook wel, maar het doet me gewoon pijn... Het is iets ongrijpbaars... maar zolang ik het m'n avond laat verpesten zal dat er niet beter op worden hehe...

Wie heeft tips voor me? Ik kan er niet meer tegen, 9 vd 10 (uitgaans)avonden worden daardoor verziekt, sluit ik klote af... Dat is toch niet normaal???
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:19:04 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80150488
Hoe oud ben je?

[ Bericht 77% gewijzigd door nattermann op 10-04-2010 02:27:55 ]
Tics van je petten.
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:30:39 #3
218710 LittleTortillaBoy
Fill'em and Fold'em
pi_80150681
Ik ken het helemaal. Heb er nog geen oplossing voor gevonden.
In the city you must fight to survive. Double the action, triple the excitement. About me
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:33:18 #4
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80150716
Ik ken het ook. Bij mij is het vanzelf goedgekomen (zo rond mijn 19e).
Tics van je petten.
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:35:11 #5
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80150740
snapperniksvan
Snollebolt
pi_80150896
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:35 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
snapperniksvan
TS ken geen wijf scoren en ziet om zich heen allerhande users mensen die dat wel lukt en dan is hij jaloers en voelt ie zich kut
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:59:02 #7
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80151026
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:46 schreef vosss het volgende:

[..]

TS ken geen wijf scoren en ziet om zich heen allerhande users mensen die dat wel lukt en dan is hij jaloers en voelt ie zich kut
...jezus wat een ellende toch weer.......
thnx voor de uitleg.!
Snollebolt
  zaterdag 10 april 2010 @ 07:15:40 #8
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_80151822
De vraag is, is het wel iets om jaloers op te zijn. Misschien gebruiken ze elkaar wel als parasieten en kennen ze elkaar bijna niet. Waar ik tegen opkijk, is als een huwelijk 25 jaar stand houdt, dat ja als man en vrouw lief en leed met elkaar hebt gedeeld. En een vrouw met mededogen, zachtmoedigheid daarvan denk ik dat een vrouw dat niet uit zichzelf heeft maar wat God wel kan geven. Dat een vrouw socialer is en beter in communiceren, zegt niks over dat ze medogen kent of zachtmoedig is.

[ Bericht 31% gewijzigd door matthijs.. op 10-04-2010 07:22:56 ]
pi_80152166
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 07:15 schreef matthijs.. het volgende:
De vraag is, is het wel iets om jaloers op te zijn. Misschien gebruiken ze elkaar wel als parasieten en kennen ze elkaar bijna niet. Waar ik tegen opkijk, is als een huwelijk 25 jaar stand houdt, dat ja als man en vrouw lief en leed met elkaar hebt gedeeld. En een vrouw met mededogen, zachtmoedigheid daarvan denk ik dat een vrouw dat niet uit zichzelf heeft maar wat God wel kan geven. Dat een vrouw socialer is en beter in communiceren, zegt niks over dat ze medogen kent of zachtmoedig is.

Christenen zeg, wat een dom gelul.

@ TS: lastig mn jong, succes ermee en vind spoedig zelf een vriendin. Ga heen en doe dat tot mijn gedachtenis.
pi_80152341
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:19 schreef nattermann het volgende:
Hoe oud ben je?
27 jaren jong...
Dus op m'n 19e goedkomen zit er niet meer in hehe
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:46 schreef vosss het volgende:

[..]

zo goed had ik het niet kunnen samenvatten..
quote:
Ondanks dat dit wel heel gelovig overkomt (wat overigens een keuze is die iemand zelf maakt, ik heb er iig niet voor gekozen) zit er wel wat in.

Het is inderdaad mooier om een langdurige relatie met iemand te hebben dan zomaar ff een one-night affaire. Maargoed, de relatie moet wel ergens beginnen en dat is beetje lastig...

Ik wil dat vrij graag, ga ook van mezelf uit: als ik eenmaal die relatie heb, dan zal ze me niet meer kwijt willen Maar dat eerste is zo moeilijk en als ik dan mensen om me heen zie, die een keer bij wijze van in hun vingers knippen en het zo voor elkaar krijgen, dan voel ik mezelf "minder"/rot...
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:54:40 #11
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_80153907
Schenkstroop... kom er maar in, we hebben een soulmate voor je
Overal verstand van.
pi_80154009
Moet de TT niet
quote:
Moeite met het "zien" van lust
zijn?
  zaterdag 10 april 2010 @ 11:24:04 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80154424
je bent gewoon jaloers. hoe los je dit op, door zelf te gaan flirten. hoe leer je flirten? door het te doen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 10 april 2010 @ 11:25:50 #14
298671 zoeeeeeee
I feel so ....................
pi_80154466
En als je zelf een keer staat te knuffelen ofzo?? sta je dan nog om je heen te gluren? of heb je nooit zelf staan knuffelen? nieuwschierig nu
I think that the men in the white coats are very nice. They gave me this REALLY COOL jacket that makes me hug myself and they said that I was special!!! SOOOO SWEEETTTTTT :-)
  zaterdag 10 april 2010 @ 11:41:48 #15
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_80154813
-edit

[ Bericht 36% gewijzigd door matthijs.. op 10-04-2010 12:21:01 ]
  zaterdag 10 april 2010 @ 12:09:38 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_80155539
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:24 schreef Maanvis het volgende:
je bent gewoon jaloers. hoe los je dit op, door zelf te gaan flirten. hoe leer je flirten? door het te doen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 10 april 2010 @ 12:12:02 #17
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_80155623
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 08:50 schreef kadeautje het volgende:

[..]

Christenen zeg, wat een dom gelul.

@ TS: lastig mn jong, succes ermee en vind spoedig zelf een vriendin. Ga heen en doe dat tot mijn gedachtenis.
Ik wel nog weleens zien, dat het anders is.(ik sta ervoor open)

[ Bericht 1% gewijzigd door matthijs.. op 10-04-2010 12:21:39 ]
pi_80155856
quote:

mooie aanname doe jij. Waar vermeldde TS dat het ging om mensen die elkaar nauwelijks kennen? volgens mij heeft hij moiete heeft met het zien van mensen die close zijn, dat kunnen toch ook vriend en vriendin of zelfs man en vrouw zijn lijkt me.
  zaterdag 10 april 2010 @ 12:32:32 #19
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_80156100
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 12:22 schreef solaire het volgende:

[..]

mooie aanname doe jij. Waar vermeldde TS dat het ging om mensen die elkaar nauwelijks kennen? volgens mij heeft hij moiete heeft met het zien van mensen die close zijn, dat kunnen toch ook vriend en vriendin of zelfs man en vrouw zijn lijkt me.
Ik zei : Misschien gebruiken ze elkaar wel als parasieten.....
pi_80157798
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:25 schreef zoeeeeeee het volgende:
En als je zelf een keer staat te knuffelen ofzo?? sta je dan nog om je heen te gluren? of heb je nooit zelf staan knuffelen? nieuwschierig nu
Nou dan zou het heel anders zijn denk ik. Dan is er het gevoel niet van "zij wel, ik niet", want je bent dan zelf ook bezig...

Dat is ook wel het probleem, heb wel eens staan knuffelen hoor, maar dat is ehhh zeg maar jaren geleden
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 12:22 schreef solaire het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, bedoelde inderdaad het close zijn. Op zich de "one night lovers" ben ik niet specifiek jaloers op, meer eigenlijk de mensen die gewoon het leuk samen hebben als in liefde. Of dat kortstondig is, of een langdurige relatie...

En ja, het is alleen met leeftijdsgenoten... Als twee oudere mensen het hebben, boeit het me niet zoveel.

Maar het klinkt allemaal wel raar, maar ik moet toch zeggen dat het niet is dat ik het die mensen niet gun... Absoluut niet! Ik gun het ze super (nou ja, behalve de players zeg maar, kent ze wel). Gun het mezelf alleen ook, en dat valt wat tegen
pi_80158063
Dan moet je het zelf ook doen.. Of in ieder geval proberen een meisje aan te spreken. Lukt het niet, jammer dan. Volgende keer beter.

Overigens snap ik dat geknuffel gedoe in het uitgaan nooit.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_80158707
Ik herken het helemaal, TS. Meestal vind ik het niet erg en denk ik "aww, wat lief", maar soms - als ik me rot voel - en ik zie zoiets, dan denk ik "wel ****, dat doet zeer".
Je hebt van binnen een wens die (nog) niet vervuld is (zo ervaar ik het althans), maar je moet je daar juist niet teveel op richten want dan blijft het zeer doen zolang je zelf nog niemand hebt.

Ga je altijd op dezelfde manier uit?
pi_80159328
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 12:32 schreef matthijs.. het volgende:
Ik zei : Misschien gebruiken ze elkaar wel als parasieten.....
Mutualisme dus. Iets anders als parasitisme.
pi_80162217
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 13:50 schreef rijsttafel het volgende:
Dan moet je het zelf ook doen.. Of in ieder geval proberen een meisje aan te spreken. Lukt het niet, jammer dan. Volgende keer beter.

Overigens snap ik dat geknuffel gedoe in het uitgaan nooit.
Nou ja, dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan... Natuurlijk heb ik het wel eens geprobeerd, en van fouten leer je, maar ben daar gewoon niet zo heel succesvol in geweest... Dus dan doe je het gewoon niet vaak, want waar ik zoveel moeite voor doe, is die ene die langs me staat zo gelukt.
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:14 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik herken het helemaal, TS. Meestal vind ik het niet erg en denk ik "aww, wat lief", maar soms - als ik me rot voel - en ik zie zoiets, dan denk ik "wel ****, dat doet zeer".
Je hebt van binnen een wens die (nog) niet vervuld is (zo ervaar ik het althans), maar je moet je daar juist niet teveel op richten want dan blijft het zeer doen zolang je zelf nog niemand hebt.

Ga je altijd op dezelfde manier uit?
Op dezelfde manier uit? hoe bedoel je dat? Soort uitgaansgelegeheden? Of meer waar?

[ Bericht 0% gewijzigd door sweetguy27 op 10-04-2010 17:26:56 ]
  zaterdag 10 april 2010 @ 16:38:41 #25
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_80162430
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:29 schreef sweetguy27 het volgende:

[..]

Nou ja, vaak makkelijker gezegd dan gedaan... Natuurlijk heb ik het wel eens geprobeerd, en van fouten leer je, maar ben daar gewoon niet zo heel succesvol in geweest... Dus dan doe je het gewoon niet vaak, want waar ik zoveel moeite voor doet, is die ene die langs me staat zo gelukt.
Als je net zo krom praat als je schrijft, gaat het zeker moeilijk worden..
Overal verstand van.
pi_80162562
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:29 schreef sweetguy27 het volgende:

[..]

Nou ja, vaak makkelijker gezegd dan gedaan... Natuurlijk heb ik het wel eens geprobeerd, en van fouten leer je, maar ben daar gewoon niet zo heel succesvol in geweest... Dus dan doe je het gewoon niet vaak, want waar ik zoveel moeite voor doet, is die ene die langs me staat zo gelukt.
[..]

Op dezelfde manier uit? hoe bedoel je dat? Soort uitgaansgelegeheden? Of meer waar?
Soort uitgaansgelegenheden ja.
pi_80163588
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:44 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Soort uitgaansgelegenheden ja.
Dat zijn:
- kroeg/"de stad"
- festivals/concerten

De kroeg is niet wekelijks dezelfde. Kom vaak genoeg in andere steden, waar je weer andere mensen tegen het lijf loopt.
pi_80165447
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:28 schreef sweetguy27 het volgende:

[..]

Dat zijn:
- kroeg/"de stad"
- festivals/concerten

De kroeg is niet wekelijks dezelfde. Kom vaak genoeg in andere steden, waar je weer andere mensen tegen het lijf loopt.
OK, dat is dan wel weer mooi. Waarom ben je dan (te) verlegen om een meisje aan te spreken? Ben je bang om uitgelachen te worden o.i.d.?
pi_80168355
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:41 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

OK, dat is dan wel weer mooi. Waarom ben je dan (te) verlegen om een meisje aan te spreken? Ben je bang om uitgelachen te worden o.i.d.?
Waarom? Hele goed vraag, kan vanalles verzinnen: bang om geen goede indruk te maken, met m'n bek vol tanden te staan.
Misschien ook wel dat er zoveel mannen rondlopen die stuk beter zijn op het eerste gezicht dan mij, dus waarom zou ze op mij zitten te wachten?
pi_80169040
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:21 schreef sweetguy27 het volgende:

[..]

Waarom? Hele goed vraag, kan vanalles verzinnen: bang om geen goede indruk te maken, met m'n bek vol tanden te staan.
Misschien ook wel dat er zoveel mannen rondlopen die stuk beter zijn op het eerste gezicht dan mij, dus waarom zou ze op mij zitten te wachten?
Dat is doemdenken, is het je wel eens overkomen? Als je dit allemaal "moet" van jezelf maak je het jezelf natuurlijk wel moeilijk(er). Of zie jij het als "ik moet/wil een vriendin hebben, want dan hoor ik erbij"?

Waarom zijn die andere mannen op het eerste gezicht dan een stuk beter dan jou? Hoe ze zich gedragen, kleden, met mensen omgaan?
Iedereen heeft iets te bieden, jij dus ook. Er zijn mensen die er bij iedereen gelijk van alles uitflappen, jij moet je misschien eerst bij iemand op je gemak voelen wil je ermee kunnen babbelen.
pi_80169525
Je moet je gewoon vol gieten aan de bar TS, heb je nergens meer last van
pi_80170106
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:57 schreef Urquhart het volgende:
True.
  zondag 11 april 2010 @ 07:59:08 #33
298671 zoeeeeeee
pi_80178198
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:21 schreef sweetguy27 het volgende:

[..]

een jongen die op een lieve manier verlegen is, vind ik persoonlijk meer aantrekkelijk dan die haantjes die erbij lopen hoor.
en waarom een meisje mischien niet op jou zit te wachten moet je zelf niet in gaan vullen
je weet nooit wat iemand denkt
I think that the men in the white coats are very nice. They gave me this REALLY COOL jacket that makes me hug myself and they said that I was special!!! SOOOO SWEEETTTTTT :-)
pi_80178799
Moeite met het zien van liefde... dat kan ik wel begrijpen. Ik heb dat namelijk zelf ook. Ik zorg er zelf voor dat ik mezelf verre van die situaties houd (zoals bruiloften enzo). Fijn dat ze gelukkig zijn enzo, maar dring het niet aan mij op en wrijf het er ook niet nog even lekker in. Al zien die mensen dat anders natuurlijk
Tempus fugit et nos fugimus in illus
- Ovid Fasti
pi_80183980
quote:
Op zondag 11 april 2010 07:59 schreef zoeeeeeee het volgende:

[..]

een jongen die op een lieve manier verlegen is, vind ik persoonlijk meer aantrekkelijk dan die haantjes die erbij lopen hoor.
en waarom een meisje mischien niet op jou zit te wachten moet je zelf niet in gaan vullen
, hier ben ik het zó mee eens, hè.
pi_80186308
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dat is doemdenken, is het je wel eens overkomen? Als je dit allemaal "moet" van jezelf maak je het jezelf natuurlijk wel moeilijk(er). Of zie jij het als "ik moet/wil een vriendin hebben, want dan hoor ik erbij"?

Waarom zijn die andere mannen op het eerste gezicht dan een stuk beter dan jou? Hoe ze zich gedragen, kleden, met mensen omgaan?
Iedereen heeft iets te bieden, jij dus ook. Er zijn mensen die er bij iedereen gelijk van alles uitflappen, jij moet je misschien eerst bij iemand op je gemak voelen wil je ermee kunnen babbelen.
Ja het is me wel eens overkomen, sterker nog: op 1x na altijd... Nee, het hebben van een vriendin is niet tegenover anderen om erbij te horen, het is echt voor mezelf. Wat anderen denken daarover maakt me zoveel niet uit.

Waarom die andere mannen beter zijn?
- zien er beter uit
- zijn vlotter/praten meer
- zijn algemeen leuker/aardiger

Moet me inderdaad bij iemand op m'n gemak voelen, maar daar krijg je zelden de kans voor als vrouwen je meteen al "afwijzen".
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:57 schreef Urquhart het volgende:
Je dacht dat ik dat nooit doe?
quote:
Op zondag 11 april 2010 07:59 schreef zoeeeeeee het volgende:

[..]

Leuk gezegd, maar als ik om me heen kijk zie ik toch hele andere dingen. De mannen waarmee vrouwen met uitgaan of waar dan ook een leuke avond/flirt hebben, zijn niet die verlegen jongens.
quote:
Op zondag 11 april 2010 09:48 schreef Sempiterna het volgende:
Moeite met het zien van liefde... dat kan ik wel begrijpen. Ik heb dat namelijk zelf ook. Ik zorg er zelf voor dat ik mezelf verre van die situaties houd (zoals bruiloften enzo). Fijn dat ze gelukkig zijn enzo, maar dring het niet aan mij op en wrijf het er ook niet nog even lekker in. Al zien die mensen dat anders natuurlijk
Ik wil het eigenlijk nog niet gaan ontwijken, misschien moet ik dat toch maar eens gaan doen... Ik gun ze inderdaad het geluk ook, probeer zo goed mogelijk te doen alsof het me niets doet, m'n gewone leven leiden, maar dat valt wel eens tegen.
pi_80186454
Tja, de enige manier om hier vanaf te komen is door zelf een meisje te versieren enzv. Haal jezelf gewoon een keer over TS. Laat desnoods je vrienden een handje helpen.
pi_80186637
Dat werkt niet voor iedereen, bij hem krijg ik het idee dat het geforceerd zou gaan en dan schiet het nog niet op. Hoewel ik hiermee niet wil beweren dat hij het absoluut niet moet doen, dat is niet aan mij .

Misschien zou je toch eens kunnen kijken naar andere manieren om uit te gaan, jij komt blijkbaar niet de juiste types tegen en dat kan te maken hebben met de manier waarop je uitgaat. Als een meisje je bovendien meteen al "afwijst" heb ik daar ook niet zo'n hoge pet van op.

Vraagje, TS: ben jij een gevoelige jongen?
pi_80186949
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:04 schreef Say-Ahh het volgende:
Tja, de enige manier om hier vanaf te komen is door zelf een meisje te versieren enzv. Haal jezelf gewoon een keer over TS. Laat desnoods je vrienden een handje helpen.
Daar heb je gelijk in, het is alleen beetje vervelend om elke keer weer die afwijzing/dat blauwtje te krijgen zonder enig succes tussendoor. Maar als ik inderdaad zelf succes op dat gebied zou hebben, zou ik niet meer zo "jaloers" kijken naar de mensen om me heen.
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:09 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Dat werkt niet voor iedereen, bij hem krijg ik het idee dat het geforceerd zou gaan en dan schiet het nog niet op. Hoewel ik hiermee niet wil beweren dat hij het absoluut niet moet doen, dat is niet aan mij .

Misschien zou je toch eens kunnen kijken naar andere manieren om uit te gaan, jij komt blijkbaar niet de juiste types tegen en dat kan te maken hebben met de manier waarop je uitgaat. Als een meisje je bovendien meteen al "afwijst" heb ik daar ook niet zo'n hoge pet van op.

Vraagje, TS: ben jij een gevoelige jongen?
Het op iemand afstappen zou inderdaad niet iets "natuurlijks" zijn zeg maar. Het zou inderdaag geforceerd zijn.

Dat het meisje me meteen "af zou wijzen" heeft meer te maken met het idee dat ik dus niets boeiends weet te brengen. Kan niet zomaar uit het niets met een onbekende een gesprek voeren ofzo. Dat ligt me gewoon niet (al lukt me dat op m'n werk/zakelijk vlak met klanten wel).

En ja, ben inderdaad een gevoelige jongen. Ben wel benieuwd waarom je dat wil weten? :p
pi_80187360
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:17 schreef sweetguy27 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, het is alleen beetje vervelend om elke keer weer die afwijzing/dat blauwtje te krijgen zonder enig succes tussendoor. Maar als ik inderdaad zelf succes op dat gebied zou hebben, zou ik niet meer zo "jaloers" kijken naar de mensen om me heen.
[..]

Het op iemand afstappen zou inderdaad niet iets "natuurlijks" zijn zeg maar. Het zou inderdaag geforceerd zijn.

Dat het meisje me meteen "af zou wijzen" heeft meer te maken met het idee dat ik dus niets boeiends weet te brengen. Kan niet zomaar uit het niets met een onbekende een gesprek voeren ofzo. Dat ligt me gewoon niet (al lukt me dat op m'n werk/zakelijk vlak met klanten wel).

En ja, ben inderdaad een gevoelige jongen. Ben wel benieuwd waarom je dat wil weten? :p
Voel je je wel op je gemak bij de manier waarop je uitgaat? Of doe je het omdat je het zo gewend bent?

Dat je gevoelig bent meende ik uit je posts al op te maken. Ik weet niet, iets in me zegt dat je het misschien niet alleen in die manier van uitgaan moet zoeken.
Misschien moet het bij jou wat voorzichtiger gaan dan in een disco of weet ik wat zomaar op iemand afstappen, dat is niet voor iedereen de meest geschikte manier.
Je lijkt me niet zo'n "populaire jongen die van hot naar her fladdert". Haantjesgedrag en competitiedrang, juist omdat je gevoelig bent lijkt me dat niet echt bevorderlijk om steeds mee geconfronteerd te worden en het is het ook niet waard om jezelf voor te "verkrachten".

Ik wil niet zeggen dat je dat alleen maar in het uitgaansleven hebt, maar kun je geen mensen ontmoeten via je interesses ofzo?

[ Bericht 0% gewijzigd door Jumping-Skippy op 11-04-2010 15:54:20 ]
pi_80189441
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:28 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Voel je je wel op je gemak bij de manier waarop je uitgaat? Of doe je het omdat je het zo gewend bent?

Dat je gevoelig bent meende ik uit je posts al op te maken. Ik weet niet, iets in me zegt dat je het misschien niet alleen in die manier van uitgaan moet zoeken.
Misschien moet het bij jou wat voorzichtiger gaan dan in een disco of weet ik wat zomaar op iemand afstappen, dat is niet voor iedereen de meest geschikte manier.
Je lijkt me niet zo'n "populaire jongen die van hot naar her fladdert". Haantjesgedrag en competitiedrang, juist omdat je gevoelig bent lijkt me dat niet echt bevorderlijk om steeds mee geconfronteerd te worden en het is het ook niet waard om jezelf voor te "verkrachten".

Ik wil niet zeggen dat je dat alleen maar in het uitgaansleven hebt, maar kun je geen mensen ontmoeten via je interesses ofzo?
Nou misschien deels gewenning, en omdat "de groep" ook gaat, maar het is niet dat ik me niet op m'n gemak voel ofzo. Tenminste, nooit dat gevoel gehad (op het probleem van het topic na dan).

Het voorzichtiger gaan is inderdaad beter, maar daarvoor moet je langduriger contact met iemand hebben. Het probleem daarbij is dat het langdurige contact ergens moet beginnen en dat niet echt gebeurd. Wat je voorstelt is soort van "ontwijkgedrag" en daar ben ik niet zo van, al snap ik de suggestie wel hoor.

Met m'n interesses zal ik niet zo snel iemand ontmoeten. Op het sporten na (tennis/zwemmen) zijn het met name "solo" activiteiten, waarbij je niet zo snel iemand tegenkomt.
pi_80190353
Ik vind het best lastig om advies te geven. Als je je lekker voelt bij waar en hoe je uitgaat, moet je dat vooral blijven doen natuurlijk. Maar om contact te krijgen met een meisje en dat ook te houden (vooral voor je probleem) komt het op mij over alsof je het niet in de kroeg moet zoeken.
Je straalt waarschijnlijk uit dat je jezelf minder voelt dan het "haantjesvolk" en dat werkt niet echt in je voordeel. Dat is iets in jezelf waar je aan moet werken dan, je spiegelt je teveel aan wat je ziet.
Wat ik me goed kan voorstellen hoor, maar jij bent jezelf en echt wel de moeite waard. Je bent alleen nog niet een geschikt persoon tegengekomen.
Heb je wel eens een vriendin gehad, als ik vragen mag?

Hoe gaat dat uitgaan bij jullie in zijn werk, eigenlijk? Gaan jullie altijd met z'n allen en ook naar dezelfde plek? En hoe doet "de groep" (apart van jou) het qua meisjes?
pi_80209957
quote:
Op zondag 11 april 2010 16:36 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik vind het best lastig om advies te geven. Als je je lekker voelt bij waar en hoe je uitgaat, moet je dat vooral blijven doen natuurlijk. Maar om contact te krijgen met een meisje en dat ook te houden (vooral voor je probleem) komt het op mij over alsof je het niet in de kroeg moet zoeken.
Je straalt waarschijnlijk uit dat je jezelf minder voelt dan het "haantjesvolk" en dat werkt niet echt in je voordeel. Dat is iets in jezelf waar je aan moet werken dan, je spiegelt je teveel aan wat je ziet.
Wat ik me goed kan voorstellen hoor, maar jij bent jezelf en echt wel de moeite waard. Je bent alleen nog niet een geschikt persoon tegengekomen.
Heb je wel eens een vriendin gehad, als ik vragen mag?

Hoe gaat dat uitgaan bij jullie in zijn werk, eigenlijk? Gaan jullie altijd met z'n allen en ook naar dezelfde plek? En hoe doet "de groep" (apart van jou) het qua meisjes?
Snap het, maar sowieso al bedankt voor de moeite!
Het is inderdaad wel dat ik dat niet in de kroeg moet zoeken, maar woon zelf in een relatief klein "ons-kent-ons" dorp waardoor hier weinig nieuwe mensen langskomen. Die zie je dus eerder met uitgaan.

Ik geloof goed dat ik dat uitstraal, dat minder voelen... Niet bewust, maar het zal vast doorwerken in mijn uitstraling. Voel me ook wel minder dan dat "haantjesvolk". Ben vast ook wel de moeite waard, maar niet zoveel mensen die moeite willen doen dat te leren kennen. Het ligt er niet dik bovenop zeg maar, het zit dieper in me.

Ik heb een keer een vriendin gehad. Was jaar of 8 geleden inmiddels, en misschien mis ik dat wel heel erg.

Het uitgaan is vaak hier in de plaatselijke kroeg, maar ook regelmatig verder in de omgeving. Meestal met een groepje, waarbij de jongens allemaal al een relatie hebben. De meeste hebben ook geen probleem met flirten enzo, die zijn er zeer behendig in. Het verschil is ook sowieso al dat zij die uitstraling hebben, waardoor mensen sneller ervoor open staan.
  maandag 12 april 2010 @ 00:09:18 #44
298671 zoeeeeeee
pi_80211757
Je zei Leuk gezegd, maar als ik om me heen kijk zie ik toch hele andere dingen. De mannen waarmee vrouwen met uitgaan of waar dan ook een leuke avond/flirt hebben, zijn niet die verlegen jongens.

Lijkt mij ook dat je het een beetje op de verkeerde plek zoekt joh, en mischien ook een beetje naar de verkeerde meisjes
pi_80280030
quote:
Op maandag 12 april 2010 00:09 schreef zoeeeeeee het volgende:
Je zei Leuk gezegd, maar als ik om me heen kijk zie ik toch hele andere dingen. De mannen waarmee vrouwen met uitgaan of waar dan ook een leuke avond/flirt hebben, zijn niet die verlegen jongens.

Lijkt mij ook dat je het een beetje op de verkeerde plek zoekt joh, en mischien ook een beetje naar de verkeerde meisjes
Maar waar dan wel te zoeken? Je komt zo weinig mensen tegen verder eigenlijk...
Denk ook niet dat het de verkeerde types zijn, lopen zoveel types rond tijdens het stappen/bij evenementen... Als dat allemaal de foute types zijn, kan ik het maar beter helemaal opgeven...
pi_80280392
Waar let je op bij meisjes? Stap je wel eens op een meisje af of durf je dat niet goed? Komt er wel eens een meisje naar jou toe of is er wel eens een meisje naar jou toe gekomen?
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:36:32 #47
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_80285905
Je zou in de kroegen waar je komt eens random gesprekjes aan kunnen knopen, gewoon voor het praatje niet persé omdat je graag een relatie wil. Zo kan je er een beetje aan wennen. Maar je zult als je contact wil wel contact moeten leggen.

Hoe is de groep waar je mee uitgaat? Ik kom bij het uitgaan vaak genoeg mannengroepen tegen die samen gaan stappen waarbij ik al meteen de kriebels krijg en ik geen enkele interesse meer heb om ze te leren kennen. De groepen waar ik het over heb zijn van die brallerige clubjes, types die in een groepje bij elkaar zichzelf geweldig staan te vinden, of groepen die zich collectief laten vollopen en daarna alleen nog maar over 'wijven' in plaats van vrouwen kunnen vragen. Is jouw groep zo'n groep dan zou ik eens kijken of je met andere mensen uit kunt gaan. En verder helpt het ook niet als je steeds 'in' de groep blijft.

Verder zorg dat je je lekker voelt. Trek keren aan waarin je je goed en aantrekkelijk voelt en hetzelfde geldt voor je kapsel. Als je in de kroeg steeds moet denken dat je shirt eigenlijk net te krap is, of je haar steeds verkeerd zit straal je dat ook uit.
pi_80314503
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:10 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Waar let je op bij meisjes? Stap je wel eens op een meisje af of durf je dat niet goed? Komt er wel eens een meisje naar jou toe of is er wel eens een meisje naar jou toe gekomen?
Waar ik op let? Uitstraling, beetje hoe iemand op het eerste gezicht overkomt. Zoek "vriendelijkheid" zeg maar.
Ik durf dat niet zo heel goed, zeg maar heel slecht om op een vrouw af te stappen. Heb dat in het verleden wel eens gedaan, maar niet veel successen. Dan wordt de neiging om met goede moed erop af te stappen steeds kleiner.

Vrouwen die naar mij toekomen? Dat vergeet maar haha... Dat is nog nooit gebeurd, zal ook nooit gebeuren.
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:36 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Je zou in de kroegen waar je komt eens random gesprekjes aan kunnen knopen, gewoon voor het praatje niet persé omdat je graag een relatie wil. Zo kan je er een beetje aan wennen. Maar je zult als je contact wil wel contact moeten leggen.

Hoe is de groep waar je mee uitgaat? Ik kom bij het uitgaan vaak genoeg mannengroepen tegen die samen gaan stappen waarbij ik al meteen de kriebels krijg en ik geen enkele interesse meer heb om ze te leren kennen. De groepen waar ik het over heb zijn van die brallerige clubjes, types die in een groepje bij elkaar zichzelf geweldig staan te vinden, of groepen die zich collectief laten vollopen en daarna alleen nog maar over 'wijven' in plaats van vrouwen kunnen vragen. Is jouw groep zo'n groep dan zou ik eens kijken of je met andere mensen uit kunt gaan. En verder helpt het ook niet als je steeds 'in' de groep blijft.

Verder zorg dat je je lekker voelt. Trek keren aan waarin je je goed en aantrekkelijk voelt en hetzelfde geldt voor je kapsel. Als je in de kroeg steeds moet denken dat je shirt eigenlijk net te krap is, of je haar steeds verkeerd zit straal je dat ook uit.
Dat gewoon gesprekken gaan uitvoeren met vrouwen, dat is een goed idee. Sowieso leerzaam, wordt er niet slechter van. Ben sowieso niet zo'n prater, ook niet tegenover mannen.

De groep waarmee ik uitga is over het algemeen vrij "samen", beetje gesloten denk ik. We zijn er met name om met elkaar een leuke avond te hebben, te ouwehoeren etc. In ieder geval niet zo'n brallerig clubje of mensen die zichzelf beter voelen dan de rest. Die mannen zitten er wel bij, maar dat is overal wel geloof ik.
Ik zal over het algemeen ook niet snel uit de groep stappen. Wat moet ik daar doen? Alleen wat voor me uit kijken?

Het is wel dat als je alleen bent, dat soort dingen stuk makkelijker gaat. Heb vorig jaar op vakantie met een vriend van me wel wat contacten gelegd/gehad, en toen ook wel wat "succes". Toen viel me op dat ik op zo'n moment het wel "kan"/doe en dat het ook wel leuk. Ligt misschien ook er wel aan dat we maar met z'n tweeen waren en niet met een hele groep. Dan moet je wel eens met iemand anders praten.

M'n kleding/uiterlijk voel ik mezelf sowieso niet zo lekker bij, maar dat is niet wat jij bedoeld. Het is in ieder geval de meest comfortabele positie die ik daarin kan hebben. Voel mezelf sowieso wel leuk, dus ook dat kapsel en die kleren "konden beter".
  woensdag 14 april 2010 @ 19:10:05 #49
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_80315142
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:53 schreef sweetguy27 het volgende:

[..]
M'n kleding/uiterlijk voel ik mezelf sowieso niet zo lekker bij, maar dat is niet wat jij bedoeld. Het is in ieder geval de meest comfortabele positie die ik daarin kan hebben. Voel mezelf sowieso wel leuk, dus ook dat kapsel en die kleren "konden beter".
Is dat niet iets om mee te beginnen dan? Je uiterlijk opzich kan je natuurlijk niet al te veel aan veranderen maar dor kleding te dragen waar je je echt lekker in voelt kun je dat ook uitstralen.

En misschien is het een idee om eens met een kleinere groep uit te gaan? Je geeft zelf al aan dat dat eens heeft geholpen dus dat lijkt me wel een plan.
an urge to help mankind overcomes me
pi_80315204
Mij lijkt dat je wel contact kan maken als het moet maar als je comfortabel tussen je vrienden zit je het niet doet. Je kunt er altijd uitstappen om wat drinken te gaan halen, maar ook gewoon eens op stap gaan met 1 of 2 vrienden in plaats van de hele groep.

Verder is je uiterlijk deels natuurlijk niet aan te passen dat heb je van je ouders gekregen. Dan is belangrijk dat je gewoon accepteert dat je eruitziet zoals je doet. Je doet er (behalve als je echt rigoreus te werk wil gaan) toch niks aan en over het algemeen vinden meiden het belangrijker dat je er verzorgd uitziet dan dat je een blonde jonge god bent, tenminste, meiden van boven de 16. Als je uitstraalt dat je je lekker voelt in je lijf heb je het halve werk al gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')