abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80150448
hoi,

ja ik vond het moeilijk een goede titel te verzinnen die meteen duidelijk maakt waar het over gaat.

Ik zal het in ieder geval proberen uit te leggen..
Ik kan het op de een of andere manier niet hebben om verliefheid/flirten ofzo aan te zien. Tenminste, vaker/veel om me heen.

Stel: ik ga stappen en het is lekker gezellig... Ik heb ff moment voor mezelf, wat rustiger, kijk om me heen en zie dan twee mensen het heel leuk hebben, met elkaar dansen, zoenen... Als dat wat vaker voorkomt en ik meer van dat soort dingen proef, dan is m'n hele humeur naar de klote en voel ik me rot...

Ik weet het, het is een zwaar achterlijk iets, misschien ook wel jaloezie omdat ik het niet ken (wat met name aan mezelf ligt denk ik, ben niet lelijk, ben geen kutpersoon, maar heb het vertrouwen niet zo/ben verlegen). Eigenlijk zou ik moeten denken "leuk joh voor ze!" en dat vind ik ook wel, maar het doet me gewoon pijn... Het is iets ongrijpbaars... maar zolang ik het m'n avond laat verpesten zal dat er niet beter op worden hehe...

Wie heeft tips voor me? Ik kan er niet meer tegen, 9 vd 10 (uitgaans)avonden worden daardoor verziekt, sluit ik klote af... Dat is toch niet normaal???
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:19:04 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80150488
Hoe oud ben je?

[ Bericht 77% gewijzigd door nattermann op 10-04-2010 02:27:55 ]
Tics van je petten.
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:30:39 #3
218710 LittleTortillaBoy
Fill'em and Fold'em
pi_80150681
Ik ken het helemaal. Heb er nog geen oplossing voor gevonden.
In the city you must fight to survive. Double the action, triple the excitement. About me
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:33:18 #4
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80150716
Ik ken het ook. Bij mij is het vanzelf goedgekomen (zo rond mijn 19e).
Tics van je petten.
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:35:11 #5
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80150740
snapperniksvan
Snollebolt
pi_80150896
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:35 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
snapperniksvan
TS ken geen wijf scoren en ziet om zich heen allerhande users mensen die dat wel lukt en dan is hij jaloers en voelt ie zich kut
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:59:02 #7
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80151026
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:46 schreef vosss het volgende:

[..]

TS ken geen wijf scoren en ziet om zich heen allerhande users mensen die dat wel lukt en dan is hij jaloers en voelt ie zich kut
...jezus wat een ellende toch weer.......
thnx voor de uitleg.!
Snollebolt
  zaterdag 10 april 2010 @ 07:15:40 #8
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_80151822
De vraag is, is het wel iets om jaloers op te zijn. Misschien gebruiken ze elkaar wel als parasieten en kennen ze elkaar bijna niet. Waar ik tegen opkijk, is als een huwelijk 25 jaar stand houdt, dat ja als man en vrouw lief en leed met elkaar hebt gedeeld. En een vrouw met mededogen, zachtmoedigheid daarvan denk ik dat een vrouw dat niet uit zichzelf heeft maar wat God wel kan geven. Dat een vrouw socialer is en beter in communiceren, zegt niks over dat ze medogen kent of zachtmoedig is.

[ Bericht 31% gewijzigd door matthijs.. op 10-04-2010 07:22:56 ]
pi_80152166
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 07:15 schreef matthijs.. het volgende:
De vraag is, is het wel iets om jaloers op te zijn. Misschien gebruiken ze elkaar wel als parasieten en kennen ze elkaar bijna niet. Waar ik tegen opkijk, is als een huwelijk 25 jaar stand houdt, dat ja als man en vrouw lief en leed met elkaar hebt gedeeld. En een vrouw met mededogen, zachtmoedigheid daarvan denk ik dat een vrouw dat niet uit zichzelf heeft maar wat God wel kan geven. Dat een vrouw socialer is en beter in communiceren, zegt niks over dat ze medogen kent of zachtmoedig is.

Christenen zeg, wat een dom gelul.

@ TS: lastig mn jong, succes ermee en vind spoedig zelf een vriendin. Ga heen en doe dat tot mijn gedachtenis.
pi_80152341
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:19 schreef nattermann het volgende:
Hoe oud ben je?
27 jaren jong...
Dus op m'n 19e goedkomen zit er niet meer in hehe
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:46 schreef vosss het volgende:

[..]

zo goed had ik het niet kunnen samenvatten..
quote:
Ondanks dat dit wel heel gelovig overkomt (wat overigens een keuze is die iemand zelf maakt, ik heb er iig niet voor gekozen) zit er wel wat in.

Het is inderdaad mooier om een langdurige relatie met iemand te hebben dan zomaar ff een one-night affaire. Maargoed, de relatie moet wel ergens beginnen en dat is beetje lastig...

Ik wil dat vrij graag, ga ook van mezelf uit: als ik eenmaal die relatie heb, dan zal ze me niet meer kwijt willen Maar dat eerste is zo moeilijk en als ik dan mensen om me heen zie, die een keer bij wijze van in hun vingers knippen en het zo voor elkaar krijgen, dan voel ik mezelf "minder"/rot...
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:54:40 #11
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_80153907
Schenkstroop... kom er maar in, we hebben een soulmate voor je
Overal verstand van.
pi_80154009
Moet de TT niet
quote:
Moeite met het "zien" van lust
zijn?
  zaterdag 10 april 2010 @ 11:24:04 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80154424
je bent gewoon jaloers. hoe los je dit op, door zelf te gaan flirten. hoe leer je flirten? door het te doen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 10 april 2010 @ 11:25:50 #14
298671 zoeeeeeee
I feel so ....................
pi_80154466
En als je zelf een keer staat te knuffelen ofzo?? sta je dan nog om je heen te gluren? of heb je nooit zelf staan knuffelen? nieuwschierig nu
I think that the men in the white coats are very nice. They gave me this REALLY COOL jacket that makes me hug myself and they said that I was special!!! SOOOO SWEEETTTTTT :-)
  zaterdag 10 april 2010 @ 11:41:48 #15
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_80154813
-edit

[ Bericht 36% gewijzigd door matthijs.. op 10-04-2010 12:21:01 ]
  zaterdag 10 april 2010 @ 12:09:38 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_80155539
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:24 schreef Maanvis het volgende:
je bent gewoon jaloers. hoe los je dit op, door zelf te gaan flirten. hoe leer je flirten? door het te doen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 10 april 2010 @ 12:12:02 #17
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_80155623
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 08:50 schreef kadeautje het volgende:

[..]

Christenen zeg, wat een dom gelul.

@ TS: lastig mn jong, succes ermee en vind spoedig zelf een vriendin. Ga heen en doe dat tot mijn gedachtenis.
Ik wel nog weleens zien, dat het anders is.(ik sta ervoor open)

[ Bericht 1% gewijzigd door matthijs.. op 10-04-2010 12:21:39 ]
pi_80155856
quote:

mooie aanname doe jij. Waar vermeldde TS dat het ging om mensen die elkaar nauwelijks kennen? volgens mij heeft hij moiete heeft met het zien van mensen die close zijn, dat kunnen toch ook vriend en vriendin of zelfs man en vrouw zijn lijkt me.
  zaterdag 10 april 2010 @ 12:32:32 #19
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_80156100
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 12:22 schreef solaire het volgende:

[..]

mooie aanname doe jij. Waar vermeldde TS dat het ging om mensen die elkaar nauwelijks kennen? volgens mij heeft hij moiete heeft met het zien van mensen die close zijn, dat kunnen toch ook vriend en vriendin of zelfs man en vrouw zijn lijkt me.
Ik zei : Misschien gebruiken ze elkaar wel als parasieten.....
pi_80157798
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:25 schreef zoeeeeeee het volgende:
En als je zelf een keer staat te knuffelen ofzo?? sta je dan nog om je heen te gluren? of heb je nooit zelf staan knuffelen? nieuwschierig nu
Nou dan zou het heel anders zijn denk ik. Dan is er het gevoel niet van "zij wel, ik niet", want je bent dan zelf ook bezig...

Dat is ook wel het probleem, heb wel eens staan knuffelen hoor, maar dat is ehhh zeg maar jaren geleden
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 12:22 schreef solaire het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, bedoelde inderdaad het close zijn. Op zich de "one night lovers" ben ik niet specifiek jaloers op, meer eigenlijk de mensen die gewoon het leuk samen hebben als in liefde. Of dat kortstondig is, of een langdurige relatie...

En ja, het is alleen met leeftijdsgenoten... Als twee oudere mensen het hebben, boeit het me niet zoveel.

Maar het klinkt allemaal wel raar, maar ik moet toch zeggen dat het niet is dat ik het die mensen niet gun... Absoluut niet! Ik gun het ze super (nou ja, behalve de players zeg maar, kent ze wel). Gun het mezelf alleen ook, en dat valt wat tegen
pi_80158063
Dan moet je het zelf ook doen.. Of in ieder geval proberen een meisje aan te spreken. Lukt het niet, jammer dan. Volgende keer beter.

Overigens snap ik dat geknuffel gedoe in het uitgaan nooit.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_80158707
Ik herken het helemaal, TS. Meestal vind ik het niet erg en denk ik "aww, wat lief", maar soms - als ik me rot voel - en ik zie zoiets, dan denk ik "wel ****, dat doet zeer".
Je hebt van binnen een wens die (nog) niet vervuld is (zo ervaar ik het althans), maar je moet je daar juist niet teveel op richten want dan blijft het zeer doen zolang je zelf nog niemand hebt.

Ga je altijd op dezelfde manier uit?
pi_80159328
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 12:32 schreef matthijs.. het volgende:
Ik zei : Misschien gebruiken ze elkaar wel als parasieten.....
Mutualisme dus. Iets anders als parasitisme.
pi_80162217
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 13:50 schreef rijsttafel het volgende:
Dan moet je het zelf ook doen.. Of in ieder geval proberen een meisje aan te spreken. Lukt het niet, jammer dan. Volgende keer beter.

Overigens snap ik dat geknuffel gedoe in het uitgaan nooit.
Nou ja, dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan... Natuurlijk heb ik het wel eens geprobeerd, en van fouten leer je, maar ben daar gewoon niet zo heel succesvol in geweest... Dus dan doe je het gewoon niet vaak, want waar ik zoveel moeite voor doe, is die ene die langs me staat zo gelukt.
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:14 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik herken het helemaal, TS. Meestal vind ik het niet erg en denk ik "aww, wat lief", maar soms - als ik me rot voel - en ik zie zoiets, dan denk ik "wel ****, dat doet zeer".
Je hebt van binnen een wens die (nog) niet vervuld is (zo ervaar ik het althans), maar je moet je daar juist niet teveel op richten want dan blijft het zeer doen zolang je zelf nog niemand hebt.

Ga je altijd op dezelfde manier uit?
Op dezelfde manier uit? hoe bedoel je dat? Soort uitgaansgelegeheden? Of meer waar?

[ Bericht 0% gewijzigd door sweetguy27 op 10-04-2010 17:26:56 ]
  zaterdag 10 april 2010 @ 16:38:41 #25
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_80162430
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:29 schreef sweetguy27 het volgende:

[..]

Nou ja, vaak makkelijker gezegd dan gedaan... Natuurlijk heb ik het wel eens geprobeerd, en van fouten leer je, maar ben daar gewoon niet zo heel succesvol in geweest... Dus dan doe je het gewoon niet vaak, want waar ik zoveel moeite voor doet, is die ene die langs me staat zo gelukt.
Als je net zo krom praat als je schrijft, gaat het zeker moeilijk worden..
Overal verstand van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')