TS ken geen wijf scoren en ziet om zich heen allerhande users mensen die dat wel lukt en dan is hij jaloers en voelt ie zich kutquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:35 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
snapperniksvan
...jezus wat een ellende toch weer.......quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:46 schreef vosss het volgende:
[..]
TS ken geen wijf scoren en ziet om zich heen allerhande users mensen die dat wel lukt en dan is hij jaloers en voelt ie zich kut
Christenen zeg, wat een dom gelul.quote:Op zaterdag 10 april 2010 07:15 schreef matthijs.. het volgende:
De vraag is, is het wel iets om jaloers op te zijn. Misschien gebruiken ze elkaar wel als parasieten en kennen ze elkaar bijna niet. Waar ik tegen opkijk, is als een huwelijk 25 jaar stand houdt, dat ja als man en vrouw lief en leed met elkaar hebt gedeeld. En een vrouw met mededogen, zachtmoedigheid daarvan denk ik dat een vrouw dat niet uit zichzelf heeft maar wat God wel kan geven. Dat een vrouw socialer is en beter in communiceren, zegt niks over dat ze medogen kent of zachtmoedig is.
27 jaren jong...quote:
zo goed had ik het niet kunnen samenvatten..quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:46 schreef vosss het volgende:
[..]
TS ken geen wijf scoren en ziet om zich heen allerhande users mensen die dat wel lukt en dan is hij jaloers en voelt ie zich kut
Ondanks dat dit wel heel gelovig overkomt (wat overigens een keuze is die iemand zelf maakt, ik heb er iig niet voor gekozen) zit er wel wat in.quote:Op zaterdag 10 april 2010 07:15 schreef matthijs.. het volgende:
De vraag is, is het wel iets om jaloers op te zijn. Misschien gebruiken ze elkaar wel als parasieten en kennen ze elkaar bijna niet. Waar ik tegen opkijk, is als een huwelijk 25 jaar stand houdt, dat ja als man en vrouw lief en leed met elkaar hebt gedeeld. En een vrouw met mededogen, zachtmoedigheid daarvan denk ik dat een vrouw dat niet uit zichzelf heeft maar wat God wel kan geven. Dat een vrouw socialer is en beter in communiceren, zegt niks over dat ze medogen kent of zachtmoedig is.
zijn?quote:Moeite met het "zien" van lust
quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:24 schreef Maanvis het volgende:
je bent gewoon jaloers. hoe los je dit op, door zelf te gaan flirten. hoe leer je flirten? door het te doen.
Ik wel nog weleens zien, dat het anders is.(ik sta ervoor open)quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:50 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Christenen zeg, wat een dom gelul.
@ TS: lastig mn jong, succes ermee en vind spoedig zelf een vriendin. Ga heen en doe dat tot mijn gedachtenis.
mooie aanname doe jij. Waar vermeldde TS dat het ging om mensen die elkaar nauwelijks kennen? volgens mij heeft hij moiete heeft met het zien van mensen die close zijn, dat kunnen toch ook vriend en vriendin of zelfs man en vrouw zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 10 april 2010 07:15 schreef matthijs.. het volgende:
Ik zei : Misschien gebruiken ze elkaar wel als parasieten.....quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:22 schreef solaire het volgende:
[..]
mooie aanname doe jij. Waar vermeldde TS dat het ging om mensen die elkaar nauwelijks kennen? volgens mij heeft hij moiete heeft met het zien van mensen die close zijn, dat kunnen toch ook vriend en vriendin of zelfs man en vrouw zijn lijkt me.
Nou dan zou het heel anders zijn denk ik. Dan is er het gevoel niet van "zij wel, ik niet", want je bent dan zelf ook bezig...quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:25 schreef zoeeeeeee het volgende:
En als je zelf een keer staat te knuffelen ofzo?? sta je dan nog om je heen te gluren? of heb je nooit zelf staan knuffelen? nieuwschierig nu
Heb je gelijk in, bedoelde inderdaad het close zijn. Op zich de "one night lovers" ben ik niet specifiek jaloers op, meer eigenlijk de mensen die gewoon het leuk samen hebben als in liefde. Of dat kortstondig is, of een langdurige relatie...quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:22 schreef solaire het volgende:
[..]
mooie aanname doe jij. Waar vermeldde TS dat het ging om mensen die elkaar nauwelijks kennen? volgens mij heeft hij moiete heeft met het zien van mensen die close zijn, dat kunnen toch ook vriend en vriendin of zelfs man en vrouw zijn lijkt me.
Mutualisme dus. Iets anders als parasitisme.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:32 schreef matthijs.. het volgende:
Ik zei : Misschien gebruiken ze elkaar wel als parasieten.....
Nou ja, dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan... Natuurlijk heb ik het wel eens geprobeerd, en van fouten leer je, maar ben daar gewoon niet zo heel succesvol in geweest... Dus dan doe je het gewoon niet vaak, want waar ik zoveel moeite voor doe, is die ene die langs me staat zo gelukt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:50 schreef rijsttafel het volgende:
Dan moet je het zelf ook doen.. Of in ieder geval proberen een meisje aan te spreken. Lukt het niet, jammer dan. Volgende keer beter.
Overigens snap ik dat geknuffel gedoe in het uitgaan nooit.![]()
Op dezelfde manier uit? hoe bedoel je dat? Soort uitgaansgelegeheden? Of meer waar?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:14 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik herken het helemaal, TS. Meestal vind ik het niet erg en denk ik "aww, wat lief", maar soms - als ik me rot voel - en ik zie zoiets, dan denk ik "wel ****, dat doet zeer".
Je hebt van binnen een wens die (nog) niet vervuld is (zo ervaar ik het althans), maar je moet je daar juist niet teveel op richten want dan blijft het zeer doen zolang je zelf nog niemand hebt.
Ga je altijd op dezelfde manier uit?
Als je net zo krom praat als je schrijft, gaat het zeker moeilijk worden..quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:29 schreef sweetguy27 het volgende:
[..]
Nou ja, vaak makkelijker gezegd dan gedaan... Natuurlijk heb ik het wel eens geprobeerd, en van fouten leer je, maar ben daar gewoon niet zo heel succesvol in geweest... Dus dan doe je het gewoon niet vaak, want waar ik zoveel moeite voor doet, is die ene die langs me staat zo gelukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |