Ik ben een Italiaan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:35 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb 't ook gedaan, Italianen vinden mijn hot.
Viel best mee, 1 op de 6/7 maar. Dat is dus niet die 50% waar iedereen het altijd over heeft.quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:56 schreef Smart_ass het volgende:
En je bent zeker nog 0 piemels tegengekomen?
Ik ook. Heb echt bagger geslapen. En een bloedneus gehad in mijn slaap, maar het niet gemerkt.quote:
Ik was om 6 uur allang aan het werk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook. Heb echt bagger geslapen. En een bloedneus gehad in mijn slaap, maar het niet gemerkt.
Ffs, zo een briefje aan de muur "Helaas mogen wij de studentenactie niet meer voeren van de Gemeente X". Met andere woorden, ¤1,50 voor een glas bier. Iedereen die niet uit mijn hometown komt en/of niet bekend is bij het café komt niet door de bewaking. Iedereen die wel uit mijn hometown komt, maar niet bekend is moet zich identificeren. Dan staat er echt een fucking ME-busje met dubbele camera op het dak aan de overkant alles te filmen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nog lang stand gehouden tegen de politie gisteren?
Tijd om een nieuw stamcafe te zoekenquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik was om 6 uur allang aan het werk.
[..]
Ffs, zo een briefje aan de muur "Helaas mogen wij de studentenactie niet meer voeren van de Gemeente X". Met andere woorden, ¤1,50 voor een glas bier. Iedereen die niet uit mijn hometown komt en/of niet bekend is bij het café komt niet door de bewaking. Iedereen die wel uit mijn hometown komt, maar niet bekend is moet zich identificeren. Dan staat er echt een fucking ME-busje met dubbele camera op het dak aan de overkant alles te filmen.
Je merkte gister echt dat er geen petjesvolk binnen was.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Tijd om een nieuw stamcafe te zoeken. Maar 1.50 voor een biertje is nog steeds niet duur, hier betaal je inmiddels 1.80 of 1.90 of zo
.
Was je weer om 6 uur op het land aan het spitten?
Hier betaal je 2.20 voor een vaasje, overal.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Tijd om een nieuw stamcafe te zoeken. Maar 1.50 voor een biertje is nog steeds niet duur, hier betaal je inmiddels 1.80 of 1.90 of zo
.
Was je weer om 6 uur op het land aan het spitten?
¤2,20 voor een vaasje. Pff, ¤1,50 voor een vaasje van 33cl is het hier.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hier betaal je 2.20 voor een vaasje, overal.
Alhoewel ze in Hsum nog wel 10 fluitjes voor 10 euro hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |