Ik moet toegegeven dat ik voor het eerst deze week, mij echt enorm moe voel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:16 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom slapen jullie trouwens nog niet? Zijn jullie helemaal betoeterd ofzo, dat jullie op dit tijdstip nog wakker zijn!!1
ik slaap nooit voor 4 uur...quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:16 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom slapen jullie trouwens nog niet? Zijn jullie helemaal betoeterd ofzo, dat jullie op dit tijdstip nog wakker zijn!!1
Godverdomme, ik blijf lachen om jouw posts.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:16 schreef Smart_ass het volgende:
Rond je lies? Voor het eerst geneukt ofzo?quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jap snapt der geen snars meer van. Maar ik word een beetje afgeleid door die verrekte spierpijn rondom mijn lies![]()
Wanneer krijg ik trouwens mijn magnetron
Ik de laatste week ook niet. Over een verneukt ritme gesproken. Werk jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik slaap nooit voor 4 uur...
ja dat is ziek,....ik weet
quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Rond je lies? Voor het eerst geneukt ofzo?
Ja. Ben je ons avontuur nu al vergetenquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Rond je lies? Voor het eerst geneukt ofzo?
verleden tijd nu verlostquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik de laatste week ook niet. Over een verneukt ritme gesproken. Werk jij eigenlijk?
VERDOMME.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:21 schreef Smart_ass het volgende:
Tackle. Hahahahah ik vind dat zo'n raar woord he. Dan denk ik altijd aan die honden. Die Fas heeft dus ja.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:16 schreef Smart_ass het volgende:
Werk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:26 schreef Crack_ het volgende:
Kijk dat bedoel ik, 7 uur gewerkt en ik krijg 15 euro!
Oplichters.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:26 schreef Crack_ het volgende:
Voor een stukje blote arm op mijn webcam krijg ik al meer geld.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:26 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:31 schreef MiVer het volgende:
niet alles is wat het lijkt
wees opgepast !
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor een stukje blote arm op mijn webcam krijg ik al meer geld.
Fijne nachtquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:37 schreef MiVer het volgende:
@BP...ik wil je graag zuigen en al je sap drinken
@4EBE...groetjes aan je spekkoek
@de-rest...nu ja, je weet, weet je
dus groetjes! op deze zaterdagnacht, ik ga... (maar nog niet slapen)![]()
tot gauw!
Je..nou..de mazzel he...quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:37 schreef MiVer het volgende:
@BP...ik wil je graag zuigen en al je sap drinken
@4EBE...groetjes aan je spekkoek
@de-rest...nu ja, je weet, weet je
dus groetjes! op deze zaterdagnacht, ik ga... (maar nog niet slapen)![]()
tot gauw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |