Ik moet toegegeven dat ik voor het eerst deze week, mij echt enorm moe voel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:16 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom slapen jullie trouwens nog niet? Zijn jullie helemaal betoeterd ofzo, dat jullie op dit tijdstip nog wakker zijn!!1
ik slaap nooit voor 4 uur...quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:16 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom slapen jullie trouwens nog niet? Zijn jullie helemaal betoeterd ofzo, dat jullie op dit tijdstip nog wakker zijn!!1
Godverdomme, ik blijf lachen om jouw posts.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:16 schreef Smart_ass het volgende:
Rond je lies? Voor het eerst geneukt ofzo?quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jap snapt der geen snars meer van. Maar ik word een beetje afgeleid door die verrekte spierpijn rondom mijn lies![]()
Wanneer krijg ik trouwens mijn magnetron
Ik de laatste week ook niet. Over een verneukt ritme gesproken. Werk jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik slaap nooit voor 4 uur...
ja dat is ziek,....ik weet
quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Rond je lies? Voor het eerst geneukt ofzo?
Ja. Ben je ons avontuur nu al vergetenquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Rond je lies? Voor het eerst geneukt ofzo?
verleden tijd nu verlostquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik de laatste week ook niet. Over een verneukt ritme gesproken. Werk jij eigenlijk?
VERDOMME.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:21 schreef Smart_ass het volgende:
Tackle. Hahahahah ik vind dat zo'n raar woord he. Dan denk ik altijd aan die honden. Die Fas heeft dus ja.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:16 schreef Smart_ass het volgende:
Werk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:26 schreef Crack_ het volgende:
Kijk dat bedoel ik, 7 uur gewerkt en ik krijg 15 euro!
Oplichters.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:26 schreef Crack_ het volgende:
Voor een stukje blote arm op mijn webcam krijg ik al meer geld.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:26 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:31 schreef MiVer het volgende:
niet alles is wat het lijkt
wees opgepast !
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor een stukje blote arm op mijn webcam krijg ik al meer geld.
Fijne nachtquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:37 schreef MiVer het volgende:
@BP...ik wil je graag zuigen en al je sap drinken
@4EBE...groetjes aan je spekkoek
@de-rest...nu ja, je weet, weet je
dus groetjes! op deze zaterdagnacht, ik ga... (maar nog niet slapen)![]()
tot gauw!
Je..nou..de mazzel he...quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:37 schreef MiVer het volgende:
@BP...ik wil je graag zuigen en al je sap drinken
@4EBE...groetjes aan je spekkoek
@de-rest...nu ja, je weet, weet je
dus groetjes! op deze zaterdagnacht, ik ga... (maar nog niet slapen)![]()
tot gauw!
Dit is toch wat je wil?quote:
quote:
Ja, dat is onder andere de reden dat ik zei dat ik nog maar 1x per maand wilde oppassen bij hunquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar euh, 15 euro voor 7u is wel een beeeeetje belachelijk he.
Ja kan ik doen maar ze hebben ongeveer 5 oppassers dus dan zeggen ze gewoon "okee dagg" en ik doe het niet alleen voor 't geldquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:54 schreef Japsnars het volgende:
Zeg gewoon dat je het een beetje belachelijk laag bedrag vind?
5 oppassers? Wat is dat voor ongein. Als er iets slecht is..quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja kan ik doen maar ze hebben ongeveer 5 oppassers dus dan zeggen ze gewoon "okee dagg" en ik doe het niet alleen voor 't geld.
?quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
5 oppassers? Wat is dat voor ongein. Als er iets slecht is..
Ja maar het is totaal niet goed voor die kinderen om allemaal verschillende oppassers te hebben. Je kan het beste vasthouden aan 1 iemand.quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
?
Ik zeg niet dat ze elke dag een oppasser nodig hebben, maar die kindjes zijn nog zo jong dat iedereen ze lief vindt
Zitten ze in de schuldsanering ofzo?quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is onder andere de reden dat ik zei dat ik nog maar 1x per maand wilde oppassen bij hun. Ik vind het ook gewoon super leuk om te doen want die kindjes zijn zo lief
, dus dan kan 1x in de maand wel..
Maar weinig is het ja ..
Ik vind dat juist goed, zo is dat kind niet zo eenkennigquote:Op zaterdag 10 april 2010 03:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar het is totaal niet goed voor die kinderen om allemaal verschillende oppassers te hebben. Je kan het beste vasthouden aan 1 iemand.
Mijn zusje heeft het bij 1 adres zelfs zo erg, dat ze daar echt tot 4x toe een middagje is geweest, terwijl de moeder ook thuis was, om 'kennis te maken 'Oke dat gaat dan wel weer een tikkeltje te ver
Zij kan niet werken door de rug dus het komt allemaal bij der man neer die wel kei hard werkt, maarrr die is gewoon niet zo slim en die is kok. Dus ja veel geld zullen ze niet hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2010 03:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zitten ze in de schuldsanering ofzo?
Dat kind ziet voor de rest wel genoeg mensen. Ik zou dus echt nooit meer dan 2 verschillende oppassers regelen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat juist goed, zo is dat kind niet zo eenkennig
quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zitten ze in de schuldsanering ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |