Ja klopt, die konden dus niet beter op elkaar aangesloten worden omdat we niet goed verschillende hoeken konden zagen en niks is hier haaks. Maar resultaat is toch aardig geworden (zeker als je niet op je hurken gaat om een close-up foto te nemenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:06 schreef Gurb het volgende:
zo dan, op die hoeken van de plinten kon je je wel even uitleven met de kitspuit.
Ja, heb ook weer halve kitspuit opgemaakt volgens mij! Geen naadje meer te bekennen in dit kamertje!quote:Kitten is mooi werk idd, alleen als je eenmaal begint zie je overal kiertjes en naadjes die je wilt afdichten en voor je het weet is je kitspuit leeg en je vinger en trui wit
Bedankt! Ik zal er eens naar kijken!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef zwartschaap66 het volgende:
Matte vierkante zeepdispenser voor in de keuken van het merk Spring, de Velvet serie
In deze serie ook een vierkante prullenbak.
http://www.springcollection.nl
Probeer dat dus in één keer te doen (of als het hoog zomer is ;-)), dan heb je dat gedoe maar één keer...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:40 schreef DABAMaster het volgende:
Daar ben ik ook bang voor ja. Moet in mijn huisje binnenkort 6 radiatoren gaan vervangen
Dank!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:45 schreef vannelle het volgende:
Je gaat echt hard en het wordt mooi.
Complimenten hoor!
Dank! Ben er ook mee in mijn sas :-p En hoe staat het bij jullie?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:47 schreef WRH het volgende:
echt een heel mooi gezicht zo, de glimmend wit geverde plintjes en deuren in combinatie met die prachtige vloer, ziet er schitterend uit!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:40 schreef DABAMaster het volgende:
Daar ben ik ook bang voor ja. Moet in mijn huisje binnenkort 6 radiatoren gaan vervangen
Gedver zeg! Hopelijk lukt het allemaal in 1 dag! Wel handig dat je pa cv monteur is!quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:22 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
vrijdag hier 2 radiatoren terug hangen, ketel verhangen, radiator bijplaatsen op zolder, alle waterleidingen omzetten... heb daar ook al zo een hekel aan, gelukkig komt mijn pa de CV monteur meehelpen... Maar laat die ouwe niet teveel doen natuurlijk...
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:34 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Gedver zeg! Hopelijk lukt het allemaal in 1 dag! Wel handig dat je pa cv monteur is!![]()
Gekleurde lampjes zijn idd leukWilde die eigenlijk ook in mijn woonkamer inbouwen, is niet meer gelukt. Mijn straat schijnt in de jaren '70 vol gezeten te hebben met meisjes voor de ramen, daar zijn die grote oude ramen op de begane grond ook heel geschikt voor
dus is maar goed dat het niet is gelukt, anders gaan mensen nog rare dingen denken als ik op de bank tv zit te kijken met dat licht aan
Pfff ja met al die kosten aan het huis zou je bijna...quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:26 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
kan je nog wat bijverdienen...![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:48 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Pfff ja met al die kosten aan het huis zou je bijna...![]()
Jongens ik ben zo zat brak ik ga vandaag niets gedaan krijgen vrees ik...
Jaquote:
Dat gaat hard dan!!! Waarvoor doe je dat eigenlijk? In verband met nieuwe cv ketel of ga je de indeling van badkamer of keuken ofzo wijzigen? (Weet t ff niet meer, je hebt het vast wel gezegd)quote:ik heb er al bijna alle waterleidingen in zitten nu... nu effe pauze (ben pas 1,5 uur aan de gang)
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:54 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
[..]
Dat gaat hard dan!!! Waarvoor doe je dat eigenlijk? In verband met nieuwe cv ketel of ga je de indeling van badkamer of keuken ofzo wijzigen? (Weet t ff niet meer, je hebt het vast wel gezegd)
Ja ik heb besloten de plinten in de keuken maar te laten vervallen en de vloer ook te laten voor wat ie is. En de badkamer en de gang niets meer aan te doen. Ach, ik woon er toch maar een jaar of 5 denk ik...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:19 schreef rioohhh het volgende:
Ik las net dat je inmiddels klaar met klussen bent.. Gefeliciteerd!![]()
Ja dank je, echt af nu he? ;-)quote:Overigens, ziet er mooi uit zo met die plintjes!! Ik kan niet wachten tot ik zover ben dat ik die dingen ook kan plaatsen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |