abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85365026
Regel een sloot acetoon, wat andere drankjes en wat vrienden, en ga met z'n allen een uurtje poetsen. :Y
pi_85365121
Ik weet niet hoe schadelijk aceton voor je tegels is. Maar als je het erna meteen goed schoonmaakt kan het wellicht minder kwijt.
Ik heb het hier ook gebruikt om verf en lijm resten te verwijderen. Zelfs op plastic gaf het geen verschil.
Maar ik geef geen garantie ik ben geen expert en zou het zonde vinden als die mooie vloer verpest wordt.
pi_85365681
Nou aceton leek goed te gaan hoor!
En ik geef nog lang niet op!
Ja dat van die vrienden is een goed idee, maar zoiets heb ik eigenlijk al gedaan met het schuren en verven van het hele huis en nog 1000 andere klusjes dus ik durf ze eigenlijk niet met nog zo'n k*tklus op te zadelen. :@ Maar wie weet zijn ze het lijden van toen inmiddels vergeten en kan ik weer eens een klusdag opperen ;)
pi_85365926
Oeh de tegeltjes O+ keep up the good work :)
~ Bonito La Risa ~
pi_85435572
wat een klus zeg, die tegeltjes.
lukt het al wel?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_85439702
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:24 schreef WRH het volgende:
wat een klus zeg, die tegeltjes.
lukt het al wel?
Hm nou na die laatste sessie van laatst niks meer gedaan, nog geen tijd gehad, dusss... Ik zal het melden als er vorderingen zijn... ;)
pi_86807540
*O* en zijn die er?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_86833181
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
*O* en zijn die er?
Natuurlijk niet, want dan had ik zel wel gepost ;) O-)

Over een paar weken neem ik een week vrij om wat dingen af te ronden hier, daarna zal er hopelijk veel te posten zijn! :D (Wat er op de planning staat - weet niet of het allemaal gaat lukken hoor - is het volgende: afmaken inbouwkast slaapkamer, 'muurtje' naast vaatwasser in keuken, vloer keuken en gang, plinten keuken)

Ik heb wel een lampie opgehangen van de week. In de gang. Niet heel boeiend, maar goed, toch maar een plaatje dan nu ik toch bezig ben. Een glazen kroonluchtertje, via MP op de kop getikt. Past mooi bij die in de keuken...

Voor:

Ende na:

Ja, hij hangt scheef idd. Weet ook niet hoe dat komt, zal er nog wel eens naar kijken...
pi_86839941
Lekker klusweekje vrij, en een to do lijstje erbij ^O^
Kan je kroonluchter zo niet zo goed zien :@ maar hij hangt idd scheef ;)
pi_86840438
hangt de lamp recht en is je huis scheef of hangt de lamp scheef en is je huis recht?

;)
pi_86840577
Maar hij hangt wel schattig scheef O-)
De stroomdraad welke steviger is dan de sierdinges-ketting iets te strak wellicht tov het ophangpunt vd kroonluchter?
( Ben ik weer ff duidelijk maar toch, je snapt het vast wel???? _O_ )
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_86844415
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:56 schreef TheOneAndOnly het volgende:
hangt de lamp recht en is je huis scheef of hangt de lamp scheef en is je huis recht?
Beide scheef... En dan tegen elkaar in... Dus eigenlijk hangt ie recht! ;)

quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
Maar hij hangt wel schattig scheef O-)
De stroomdraad welke steviger is dan de sierdinges-ketting iets te strak wellicht tov het ophangpunt vd kroonluchter?
( Ben ik weer ff duidelijk maar toch, je snapt het vast wel???? _O_ )
Ik snap wat je bedoelt, maar dat is het niet. Volgens mij is het het ding waar de ketting aan vast zit, dus waar het ding aan de ketting hangt (niet de ketting aan de haak): dat is iets gebogen. Of het is in het ding zelf, dat de "kern" gewoon scheef staat t.o.v. de rest. Maar ach, echt alles is hier scheef (vaak ook de bedoeling overigens), dus dit mag ook zo lekker blijven als ik het niet omgebogen krijg. Karakteristiek, zullen we maar zeggen...

Maar nu ik dan toch weer hier ben, graag jullie mening over iets: ik wil andere dorpels. Deze zijn te hoog (3 tot 3,5 cm) omdat ik het laminaat er uit heb gehaald en de oude vloer heb gebruikt. En ze zijn ook niet passend van kleur. Uiteindelijk wil ik hardstenen dorpels ofzo, maar daar heb ik nu even het geld niet voor, dus ik ga houten dorpels nemen (nieuwe kopen of ergens deze een stuk af laten zagen zodat ze dunner worden als dat kan). Ik wil ze dan wit verven. Maar nu zat ik te denken: wordt dat wel mooi, wit? Al het houtwerk is wit dus het ligt wel voor de hand. Welke kleur hebben jullie dorpels bijvoorbeeld?
pi_86844590
ik betaal rond de 50 euro per stuk voor (belgisch) hardstenen dorpels (op maat gemaakt)
en de houten bouwmarkt dorpels die ik heb zijn inderdaad wit (zoals de kozijnen)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
namaste
pi_86844736
:D dilemma heb ik hier ook ze liggen er dus nog blank tussen :@
pi_86844779
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:47 schreef Dulk het volgende:
ik betaal rond de 50 euro per stuk voor (belgisch) hardstenen dorpels (op maat gemaakt)
en de houten bouwmarkt dorpels die ik heb zijn inderdaad wit (zoals de kozijnen)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was hij ook niet duur.
pi_86844873
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:47 schreef Dulk het volgende:
Bedankt voor de info! Die prijs rekende ik ook wel op idd. En wit dus...

quote:
SPOILER
Thanx, had ik nog niet gezien! ;)

Speciaal voor Ml-etje nog eventjes een close-upje (ja je moet je topic ergens mee vullen he ;)). En nog een fototje waarop je ziet dat ie leuk in lijn hangt met zijn plastice evenknie in de keuken... :s)
(Nog steeds scheef, uiteraard :P )

pi_86844925
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
:D dilemma heb ik hier ook ze liggen er dus nog blank tussen :@
Haha, mooi dat jij ook niet kan kiezen! Maar geen hardsteen overal, dus, ondanks goeie prijs?
pi_86844958
Oja en voor wat, hoort wat: jij kan kroonluchter niet goed zien, ik maak close-uppie, ik wil graag blokhutje zien, jij maakt fototje :P
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:03:03 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_86845154
Props voor jou zeg, jeetje _O_ wat knap je het toch allemaal mooi op!
disclaimer
pi_86845393
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:56 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Haha, mooi dat jij ook niet kan kiezen! Maar geen hardsteen overal, dus, ondanks goeie prijs?
Boven tussen het laminaat niet nee (daar liggen de ongelakte), beneden tussen de tegels wel :)
En moet bekennen 5x 50 euro oid tikt ook nog aan.

Foto blokhut komt morgen :Y, zelfs 't hondje wil niet naar buiten nu :P
-edit- schattige kroonluchtertjes!
pi_86845855
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:10 schreef Ml-etje het volgende:

Boven tussen het laminaat niet nee (daar liggen de ongelakte), beneden tussen de tegels wel :)
En moet bekennen 5x 50 euro oid tikt ook nog aan.

Precies, heb er 5 nodig, en andere dingen hebben even prioriteit, dus daar gaat die 250 euro dan eerst heen...
pi_86845907
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:22 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Precies, heb er 5 nodig, en andere dingen hebben even prioriteit, dus daar gaat die 250 euro dan eerst heen...
First things first helaas,*kijkt naar bontkleed :@ ehh niet altijd :@
pi_86846081
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:24 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

First things first helaas,*kijkt naar bontkleed :@ ehh niet altijd :@
_O- :D
pi_86846112
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:29 schreef Beijtje het volgende:

[..]

_O- :D
Meis ik ga de lucifers vantussen mijn oogleden halen, truste vast! :W
pi_86855168
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:30 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Meis ik ga de lucifers vantussen mijn oogleden halen, truste vast! :W
Ik was al half in slaap gevallen ondertussen, haha...
Maar een nieuwe morgen, een nieuwe dag, ik wacht de fototjes van de hut in spanning af!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')