Hm nou na die laatste sessie van laatst niks meer gedaan, nog geen tijd gehad, dusss... Ik zal het melden als er vorderingen zijn...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:24 schreef WRH het volgende:
wat een klus zeg, die tegeltjes.
lukt het al wel?
Natuurlijk niet, want dan had ik zel wel gepostquote:
Beide scheef... En dan tegen elkaar in... Dus eigenlijk hangt ie recht!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:56 schreef TheOneAndOnly het volgende:
hangt de lamp recht en is je huis scheef of hangt de lamp scheef en is je huis recht?
Ik snap wat je bedoelt, maar dat is het niet. Volgens mij is het het ding waar de ketting aan vast zit, dus waar het ding aan de ketting hangt (niet de ketting aan de haak): dat is iets gebogen. Of het is in het ding zelf, dat de "kern" gewoon scheef staat t.o.v. de rest. Maar ach, echt alles is hier scheef (vaak ook de bedoeling overigens), dus dit mag ook zo lekker blijven als ik het niet omgebogen krijg. Karakteristiek, zullen we maar zeggen...quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
Maar hij hangt wel schattig scheef![]()
De stroomdraad welke steviger is dan de sierdinges-ketting iets te strak wellicht tov het ophangpunt vd kroonluchter?
( Ben ik weer ff duidelijk maar toch, je snapt het vast wel????)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:47 schreef Dulk het volgende:
ik betaal rond de 50 euro per stuk voor (belgisch) hardstenen dorpels (op maat gemaakt)
en de houten bouwmarkt dorpels die ik heb zijn inderdaad wit (zoals de kozijnen)Hier was hij ook niet duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Bedankt voor de info! Die prijs rekende ik ook wel op idd. En wit dus...quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:47 schreef Dulk het volgende:
ik betaal rond de 50 euro per stuk voor (belgisch) hardstenen dorpels (op maat gemaakt)
en de houten bouwmarkt dorpels die ik heb zijn inderdaad wit (zoals de kozijnen)
quote:Thanx, had ik nog niet gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speciaal voor Ml-etje nog eventjes een close-upje (ja je moet je topic ergens mee vullen he). En nog een fototje waarop je ziet dat ie leuk in lijn hangt met zijn plastice evenknie in de keuken...
![]()
(Nog steeds scheef, uiteraard)
![]()
Haha, mooi dat jij ook niet kan kiezen! Maar geen hardsteen overal, dus, ondanks goeie prijs?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:51 schreef Ml-etje het volgende:dilemma heb ik hier ook ze liggen er dus nog blank tussen
Boven tussen het laminaat niet nee (daar liggen de ongelakte), beneden tussen de tegels welquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:56 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Haha, mooi dat jij ook niet kan kiezen! Maar geen hardsteen overal, dus, ondanks goeie prijs?
Precies, heb er 5 nodig, en andere dingen hebben even prioriteit, dus daar gaat die 250 euro dan eerst heen...quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:10 schreef Ml-etje het volgende:
Boven tussen het laminaat niet nee (daar liggen de ongelakte), beneden tussen de tegels wel
En moet bekennen 5x 50 euro oid tikt ook nog aan.
First things first helaas,*kijkt naar bontkleedquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:22 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Precies, heb er 5 nodig, en andere dingen hebben even prioriteit, dus daar gaat die 250 euro dan eerst heen...
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
First things first helaas,*kijkt naar bontkleedehh niet altijd
Meis ik ga de lucifers vantussen mijn oogleden halen, truste vast!quote:
Ik was al half in slaap gevallen ondertussen, haha...quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Meis ik ga de lucifers vantussen mijn oogleden halen, truste vast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |