quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:50 schreef twentemeisje het volgende:
Ik denk altijd maar zo:
[ afbeelding ]
En die kleur kan toch ook prima bij jullie Ml-etje? Maar je kunt 'm ook in de door jou gewenste kleuren kopen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dank je! Haha, dat zat er allemaal dus al fiiiijjjjn op, die verf...quote:Beijtje wat is je gang mooi geworden!Je hebt toch niet op je mooie tegeltjesvloer geknoeid?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:50 schreef twentemeisje het volgende:
Ik denk altijd maar zo:
[ afbeelding ]
En die kleur kan toch ook prima bij jullie Ml-etje? Maar je kunt 'm ook in de door jou gewenste kleuren kopen:
Beijtje wat is je gang mooi geworden!Je hebt toch niet op je mooie tegeltjesvloer geknoeid?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
1 google award voor Twentemeis![]()
[ afbeelding ]
Das niet heul gekquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:01 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Mijn familie noemt mij altijd Dr. Google
.
Om te kwijlen, echt erg. Deze wil ik ook nog wel, en eigenlijk ook deze... Waarom is dat spul nu net zo knetterduurquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das niet heul gekze hebben echt mooie dingen zeg op de creuset site wow!
Als jij het niet erg vindt, en Beijtje ook niet... Mijn vriendinnetje wil ook graag een ketel voor dr verjaardag, dat hoort natuurlijk als je een los fornuis hebt. En dan kunnen ook wij de waterkoker verbannen van het aanrecht. Ik heb precies dezelfde in gedachten, ook een rode.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:50 schreef twentemeisje het volgende:
Ik denk altijd maar zo:
[ afbeelding ]
Beijtje wat is je gang mooi geworden!Je hebt toch niet op je mooie tegeltjesvloer geknoeid?
Haha doen, hij is gewoon mooi! Net zo rood als de speelgoed brandweerwagen van vroeger, gewoon gaaf dus... :-)quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als jij het niet erg vindt, en Beijtje ook niet... Mijn vriendinnetje wil ook graag een ketel voor dr verjaardag, dat hoort natuurlijk als je een los fornuis hebt. En dan kunnen ook wij de waterkoker verbannen van het aanrecht. Ik heb precies dezelfde in gedachten, ook een rode.
Sorry dames...
Oh ja, vakantie! Veel plezier, hou je goed vastquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:47 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Haha doen, hij is gewoon mooi! Net zo rood als de speelgoed brandweerwagen van vroeger, gewoon gaaf dus... :-)
Ik ga vanavond weg, jippieeee!!!
Kan (gelukkig) geen prijzen ontdekkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:13 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Om te kwijlen, echt erg. Deze wil ik ook nog wel, en eigenlijk ook deze... Waarom is dat spul nu net zo knetterduur.
Dank je!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:00 schreef Ml-etje het volgende:
Wat leuuukkk!
Echt een leuk sfeertje iddoh enne die kroonluchter is wel mooi hoor
I know, maar was toevallig niets moois hier in de buurt voor een goeie prijs. Maar heb inmiddels al weer wat op het oogquote:Maar ze hebben wel vaak "echte" op MP staan
Doe je goed meid
Dank je! (Het ligt nu nogal op zijn gat, dat klussen, dus bedankt voor de opsteker!quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Zijn het geglazuurde tegels?
Zoniet dat wil aceton ook nog weleens helpen tegen lijmresten.
Voor de rest ben ik jaloers op je klusvaardigheid je maakt er echt iets heel moois van.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:26 schreef AnneX het volgende:
goed plan !
De dagelijkse workout...babysteps brengt je een eind op weg.
Was het maar makkelijker om te het spul eraf te krijgen.
Ja idd. Maar zover is het gelukkig nog nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:39 schreef AnneX het volgende:
Schoon en geleefd/ beleefd is ws. aantrekkelijker dan de huidige staat ???
En anders - heel errug anders - en je bent het écht zat:
Gooi je er een coupon zeil overheen zonder lijm.
Staat ook wel weer strak.
En dan kan de volgende bewoner aan de slag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |