abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84619064
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:50 schreef twentemeisje het volgende:
Ik denk altijd maar zo:
[ afbeelding ]

En die kleur kan toch ook prima bij jullie Ml-etje? Maar je kunt 'm ook in de door jou gewenste kleuren kopen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

:@ Je hebt gelijk :D :P

quote:
Beijtje wat is je gang mooi geworden! O+ Je hebt toch niet op je mooie tegeltjesvloer geknoeid? ;)
Dank je! Haha, dat zat er allemaal dus al fiiiijjjjn op, die verf... :(
pi_84619183
quote:
Ik denk altijd maar zo:
[ afbeelding ]

En die kleur kan toch ook prima bij jullie Ml-etje? Maar je kunt 'm ook in de door jou gewenste kleuren kopen:

Beijtje wat is je gang mooi geworden! O+ Je hebt toch niet op je mooie tegeltjesvloer geknoeid? ;)
:9~

1 google award voor Twentemeis *O*

Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:01:17 #228
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84619337
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:9~

1 google award voor Twentemeis *O*

[ afbeelding ]
_O- Mijn familie noemt mij altijd Dr. Google :D .
pi_84619402
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:01 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

_O- Mijn familie noemt mij altijd Dr. Google :D .
Das niet heul gek ;) ze hebben echt mooie dingen zeg op de creuset site wow!
  donderdag 29 juli 2010 @ 11:13:30 #230
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84619706
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Das niet heul gek ;) ze hebben echt mooie dingen zeg op de creuset site wow!
Om te kwijlen, echt erg. Deze wil ik ook nog wel, en eigenlijk ook deze... Waarom is dat spul nu net zo knetterduur -O- .
pi_84620504
Ja, ik zou idd ook wel zo'n hele set willen... Dat wordt sparen (wederom). ;(
pi_84622497
Beijtje... goed geklust voor je vakantie.
Dat is prettig thuiskomen.

Fijne vakantie.
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:10:29 #233
130803 Gripper
Get a grip
pi_84623692
quote:
Ik denk altijd maar zo:
[ afbeelding ]

Als jij het niet erg vindt, en Beijtje ook niet... Mijn vriendinnetje wil ook graag een ketel voor dr verjaardag, dat hoort natuurlijk als je een los fornuis hebt. En dan kunnen ook wij de waterkoker verbannen van het aanrecht. Ik heb precies dezelfde in gedachten, ook een rode.
Sorry dames... :@
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_84625172
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:10 schreef Gripper het volgende:

[..]

Als jij het niet erg vindt, en Beijtje ook niet... Mijn vriendinnetje wil ook graag een ketel voor dr verjaardag, dat hoort natuurlijk als je een los fornuis hebt. En dan kunnen ook wij de waterkoker verbannen van het aanrecht. Ik heb precies dezelfde in gedachten, ook een rode.
Sorry dames... :@
Haha doen, hij is gewoon mooi! Net zo rood als de speelgoed brandweerwagen van vroeger, gewoon gaaf dus... :-)

Ik ga vanavond weg, jippieeee!!! *O*
  donderdag 29 juli 2010 @ 14:45:56 #235
130803 Gripper
Get a grip
pi_84627602
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:47 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Haha doen, hij is gewoon mooi! Net zo rood als de speelgoed brandweerwagen van vroeger, gewoon gaaf dus... :-)
Ik ga vanavond weg, jippieeee!!! *O*
Oh ja, vakantie! Veel plezier, hou je goed vast :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_84635522
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:13 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Om te kwijlen, echt erg. Deze wil ik ook nog wel, en eigenlijk ook deze... Waarom is dat spul nu net zo knetterduur -O- .
Kan (gelukkig) geen prijzen ontdekken ;)
pi_85290760
Heb wat leuke snuisterijen op de kop getikt vandaag...

Maar eerst: vorig weekend de klimop gesnoeid, wat kwam daar veel af zeg! :oMoest echt gebeuren, als ik even de ramen open had, zaten er als ik ze dicht deed een paar takken tussen. Er komt nu ook opeens veel meer licht de kamer in. :P Wel leuk hoor, zo'n ding op je huis, maar wat een gedoe. :{

Inmiddels her en der wat schilderijtjes opgehangen. De verwarming hangt ook weer in de gang, moet ik nog wel even verven. Ook de lampen ben ik eindelijk aan het ophangen. Het begint al echt een beetje aangekleed te raken zo langzamerhand. Moet dus echt die tegeltjesvloer eens aan gaan pakken... }:|

Ik wilde een mooie kroonluchter in de keuken, maar een mooie grote glazen luchter kan ik momenteel niet betalen, dus vanochtend maar even die uit het Gamma krantje gehaald. Wel meteen een mooi verschil met het kale spaarpeertje, meteen veel meer sfeer! (Oude gloeilamplicht is toch echt wel mooi warm hoor)
(Let niet op de bende en ik moet nog even een afdekplaatje voor het elektrapunt in het plafond halen)

Vandaag liep ik even de kringloopwinkel binnen en vond daar allemaal leuke dingetjes! :D Dit was de oogst voor 18 euro:

Ook had ik nog een leuk tafeltje op MP gevonden, dat ik vanavond heb opgehaald. Het geheel komt er dan zo uit te zien:

Er moeten eigenlijk wat verschillende bloemetjes in, want nu is het wel erg zoetsappig, maar appie had niet zoveel moois. En ook ga ik die kleine vaasjes apart zetten van de melkbus en het kannetje, want is nu wel erge overkill, maar dit is een beetje het idee. Misschien zet ik het tafeltje later in de keuken of in de gang als die helemaal af zijn, moet ik ff kijken, maar vond hem zo leuk!

Nou, lekker spannende update was dit he? ;)
Op de nabije planning staat nu eerst de verwarming weer vullen (kutklus maar is de laatste keer als het goed is, misschien doe ik dat morgen), de lampen in de gang, slaap- en studeerkamer ophangen (2 heb ik al, 1 zal ik via MP opscharrelen) dan de radiator in de gang schilderen en dan toch maar echt de vloer. Heb helaas alleen weinig tijd komende weken, maar ik heb in elk geval wel weer heel veel kluszin!
pi_85291496
Wat leuuukkk!
Echt een leuk sfeertje idd O+ oh enne die kroonluchter is wel mooi hoor :Y
Maar ze hebben wel vaak "echte" op MP staan ;)

Doe je goed meid ^O^
pi_85291797
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:00 schreef Ml-etje het volgende:
Wat leuuukkk!
Echt een leuk sfeertje idd O+ oh enne die kroonluchter is wel mooi hoor :Y
Dank je!

quote:
Maar ze hebben wel vaak "echte" op MP staan ;)

Doe je goed meid ^O^
I know, maar was toevallig niets moois hier in de buurt voor een goeie prijs. Maar heb inmiddels al weer wat op het oog ;)
pi_85298577
Wat een schattig tafeltje! O+
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_85329079
Ik erger me aan mijn vloer maar heb momenteel geen tijd hele dagen te gaan krabben/prutsen. Dus ik dacht, ik probeer dat spul (HG Limex) eens wat minder te verdunnen, misschien gaat het dan wat sneller. Dan kan ik gewoon af en toe een Limex sessie doen zonder al te veel te krabben, dan kost het me maar een half uur a een uur. En de cementprut gaat er dan (ongeveer 2 a 3 delen water op 1 deel Limex verdund) redelijk goed af. Als ik dat de komende weken een paar keer een avondje doe, ben ik al snel toe aan de volgende stap: de okergele prut (vermoedelijk lijm) verwijderen.

Zie hier de uitkomst van de test:

Voor: Na:

Voor: Na:

Best aardig resultaat al he, voor een half uurtje werk?
pi_85337462
Zo dat wordt mooi :D
pi_85343052
Wat mooi!! Zonde dat je die vloer niet meer helemaal gaaf krijgt!
pi_85355316
Zijn het geglazuurde tegels?
Zoniet dat wil aceton ook nog weleens helpen tegen lijmresten.
Voor de rest ben ik jaloers op je klusvaardigheid je maakt er echt iets heel moois van.
pi_85355517
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Zijn het geglazuurde tegels?
Zoniet dat wil aceton ook nog weleens helpen tegen lijmresten.
Voor de rest ben ik jaloers op je klusvaardigheid je maakt er echt iets heel moois van.
Dank je! (Het ligt nu nogal op zijn gat, dat klussen, dus bedankt voor de opsteker! ;))
Aceton, goede tip, er zit geloof ik geen glazuur op. Maar tast dan dan niet juist de kleur aan? (Omdat er dus geen beschermend laagje op zit ofzo, of zit die kleur 'ingebakken' zeg maar? Is niet goed te zien aan de tegels.) Nou ja, ik zal het eens proberen op een stuk onder het fornuis ofzo, maar eerst probeer ik de lijmverwijderaar van HG die ik nog heb staan (miss zit daar trouwens ook wel aceton in). En daarvoor moet ik eerst de cementresten/-sluier weghebben... }:| Dus we gaan vrolijk verder... ;)
pi_85356181
goed plan !

De dagelijkse workout...babysteps brengt je een eind op weg.
Was het maar makkelijker om te het spul eraf te krijgen.
pi_85356416
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:26 schreef AnneX het volgende:
goed plan !

De dagelijkse workout...babysteps brengt je een eind op weg.
Was het maar makkelijker om te het spul eraf te krijgen.
:Y Ja idd, maar helaas :N

Heb net even m'n cheap-ass aceton nagellakremover ter hand genomen om een stukje te testen. :P Er komt wel kleur van de "lijm" (weet nog steeds niet of het echt lijm is, haha) af, maar het gaat niet echt hard. Maar goed, dat moet je wsch ook in grotere hoeveelheden/concentraties gebruiken op zo'n vloer denk ik. De vloer zelf lijkt er verder niet echt onder te lijden iig.
pi_85356746
Schoon en geleefd/ beleefd is ws. aantrekkelijker dan de huidige staat ???

En anders - heel errug anders - en je bent het écht zat:
Gooi je er een coupon zeil overheen zonder lijm.
Staat ook wel weer strak.

En dan kan de volgende bewoner aan de slag.
pi_85358234
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:39 schreef AnneX het volgende:
Schoon en geleefd/ beleefd is ws. aantrekkelijker dan de huidige staat ???

En anders - heel errug anders - en je bent het écht zat:
Gooi je er een coupon zeil overheen zonder lijm.
Staat ook wel weer strak.

En dan kan de volgende bewoner aan de slag.
Ja idd. Maar zover is het gelukkig nog niet ;)
pi_85364103
Nog niet opgeven hoor! :P
Ze zijn zo schattig die tegeltjes. O+
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')