Heb wat leuke snuisterijen op de kop getikt vandaag...
Maar eerst: vorig weekend de klimop gesnoeid, wat kwam daar veel af zeg!

Moest echt gebeuren, als ik even de ramen open had, zaten er als ik ze dicht deed een paar takken tussen. Er komt nu ook opeens veel meer licht de kamer in.

Wel leuk hoor, zo'n ding op je huis, maar wat een gedoe.
![]()
Inmiddels her en der wat schilderijtjes opgehangen. De verwarming hangt ook weer in de gang, moet ik nog wel even verven. Ook de lampen ben ik eindelijk aan het ophangen. Het begint al echt een beetje aangekleed te raken zo langzamerhand. Moet dus echt die tegeltjesvloer eens aan gaan pakken...
Ik wilde een mooie kroonluchter in de keuken, maar een mooie grote glazen luchter kan ik momenteel niet betalen, dus vanochtend maar even die uit het Gamma krantje gehaald. Wel meteen een mooi verschil met het kale spaarpeertje, meteen veel meer sfeer! (Oude gloeilamplicht is toch echt wel mooi warm hoor)
(Let niet op de bende en ik moet nog even een afdekplaatje voor het elektrapunt in het plafond halen)
![]()
Vandaag liep ik even de kringloopwinkel binnen en vond daar allemaal leuke dingetjes!

Dit was de oogst voor 18 euro:
![]()
Ook had ik nog een leuk tafeltje op MP gevonden, dat ik vanavond heb opgehaald. Het geheel komt er dan zo uit te zien:
![]()
Er moeten eigenlijk wat verschillende bloemetjes in, want nu is het wel erg zoetsappig, maar appie had niet zoveel moois. En ook ga ik die kleine vaasjes apart zetten van de melkbus en het kannetje, want is nu wel erge overkill, maar dit is een beetje het idee. Misschien zet ik het tafeltje later in de keuken of in de gang als die helemaal af zijn, moet ik ff kijken, maar vond hem zo leuk!
Nou, lekker spannende update was dit he?
Op de nabije planning staat nu eerst de verwarming weer vullen (kutklus maar is de laatste keer als het goed is, misschien doe ik dat morgen), de lampen in de gang, slaap- en studeerkamer ophangen (2 heb ik al, 1 zal ik via MP opscharrelen) dan de radiator in de gang schilderen en dan toch maar echt de vloer. Heb helaas alleen weinig tijd komende weken, maar ik heb in elk geval wel weer heel veel kluszin!