OMGWTFBBQENZ deze staat er nog niet bij!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:09 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]De slowchat van het ESF-forum!
![]()
Waar we het hebben over de dingen rondom het hoogtepunt van het jaar; het EurovisieSongFestival!!!! [ afbeelding ]
Serieus of grappig, alles is welkom. Uiteraard onder strenge controle van mods Greys en Tha_Erik
Game on!!!![]()
Have fun!!!
![]()
[ afbeelding ]
Enkele nuttige smilies in dit subforum:
[ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ]
Deze op is hier te vinden
hier staat alles over de ESF-MEET
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
En uiteraard mag ook Tombola d'r uil niet ontbreken:
[ afbeelding ]
quote:
Leuk apparaatquote:
Heerlijk nummerquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
I peiynted my toe neiyls just for you
OMG!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
OMGWTFBBQENZ deze staat er nog niet bij! [ afbeelding ]
Omdat je het gewoon niet langer kon onderdrukken!quote:
Ik prijs mezelf altijd gelukkig tussen een boel vrouwen, idd.quote:
Alsjeblieft geen orgelquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je het gewoon niet langer kon onderdrukken!
Hier! Pak een vlag!
En neem er een orgel bij! [ afbeelding ]
In het lekkere schone bedje van Ing!quote:
Mag ik mee?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Zullen we morgen blauwe slipjes gaan kopen?
I did it just the other dai!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Zullen we morgen blauwe slipjes gaan kopen?
Nieuw liedje!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:36 schreef Greys het volgende:
Ja maar wacht, dan wil ik nog een andere!
Ff zoeken!
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:37 schreef Greys het volgende:
Dirkh!
Dit gaat over jou!
Confessing he's gay!
Helemaal goedquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:48 schreef Greys het volgende:
I saw the light on the night that I passed by her window
I saw the flickering shadows of love on her blind
She was my woman
As she deceived me I watched and went out of my mind
My, my, my, Delilah
Why, why, why, Delilah
I could see, that girl was no good for me
But I was lost like a slave that no man could free
At break of day when that man drove away, I was waiting
I cross the street to her house and she opened the door
She stood there laughing
I felt the knife in my hand and she laughed no more
My, my, my, Delilah
Why, why, why, Delilah
So before they come to break down the door
Forgive me Delilah, I just couldn't take anymore
She stood there laughing
I felt the knife in my hand and she laughed no more
My, my, my, Delilah
Why, why, why, Delilah
So before they come to break down the door
Forgive me Delilah I just couldn't take anymore
Forgive me Delilah I just couldn't take anymore
Heul niet!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:50 schreef Greys het volgende:
Zit ik hier nou in mijn uppie met mijn armen in de lucht te waaien bij Tom?
*KRAS*
Nee, ik luisterde naar de tekst. Dat doen Gay-men, die zijn van de diepgang.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je ook gezien hoe vaak die shadow van hem aan zijn lippen likt?
Thei red!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
Welke kleur zijn je teennagels?
Die waren groen, tot ik besloot dat dat toch een beetje een ranzig gezicht wasquote:
Euh, dan doe je links blue en rechts rood-geel-roodquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die waren groen, tot ik besloot dat dat toch een beetje een ranzig gezicht was
Dus dat lakje gaat in het archief.
Ik ga ze morgen blue maken, passend bij het ondergoed!
Of zal ik rood-geel-rood doen, voor Dinges?
Keuzes. Ik ben er nooit goed in geweest
Ja is goed!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:03 schreef Greys het volgende:
Oh en kom eens wat vaker ipv alleen op vrijdagavond!
Haha ja ik las het!quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:19 schreef APK het volgende:
Ik ben 75 jaar oud en ik vind het geweldig, Als jonge mensen positief bezig zijn met muziek geniet ik. |Muziek is onmisbaar en vooral vrolijke muziek. Heel goed Caro hoop nog veel van je te horen, Dinkie 17
Ja, volgende week zit ik in Spanje.quote:
Ja, neem even een eh.. Dinges voor me mee!quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, volgende week zit ik in Spanje.
Ol![]()
Caro:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:27 schreef APK het volgende:
Fuck iedereen die aankomende week niet naar Spanje gaat.
Kom zelf ook eens vaker, hoeft niet hoor.quote:
Truste lieve carO.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ga naar bed, trusten!![]()
Tot over 2 weken ofzo!
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:31 schreef CarOnline het volgende:
Yeaahuhuhuh..
I'ts always ten
I'm gonna take all out of the Albert Hall now ladies and gentlemen
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:04 schreef Ml-etje het volgende:
Eejj Tombolala, lekker geslapen @Chez Ingetje?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
En wakker geworden met fluitende vogeltjes
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:05 schreef Goodbye het volgende:
Morning![]()
In mijn straat wonen geen kinderenNouja, een paar van boven de 15 misschien.
Want Ing wil haar niet hier houden, ze moet namelijk nog douchen (Ing dan he)quote:
Cat: "oh god, komt die homo weer he..."quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
Veel plezier dames![]()
Zeg tegen Cat dat ze haar sjaaltje weer goed om doet, ziet er nog fris uit buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rot ze gewoon de deur uit.. 09:30 uitchecken is 09:30 uitchecken, niet 10:15
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat: "oh god, komt die homo weer he..."WhoeeeeeeeehoeeeehoeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/Geer
//GreysAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:
Nee, vergeten op zomertijd te zetttenquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:12 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Andere tijdzone in het Hoge Noorden?
quote:
Mijn tas staat toevallig ingepakt in de gang hoor!quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Vast te jong voor Greys (al is ie al 28
.
Maar ik vind 'm toch goed zingen.
Ja niksquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Wat heeft het n nou met het ander te maken
quote:
Best een mooi nr inderdaad!quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja niks. Maar zeg eerlijk het is een wegsmeltnummer toch
?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
Oh tis trouwens grote opruiming in Polen
Vliegtuig met de huidige president, ex-president, hoofd van de nationale bank, hoofd van het leger en het hoofd van de presidentiele staf uit de lucht gevallen
quote:A plane carrying Polish President Lech Kaczynski has crashed near a Russian airport, officials say.
Russian media reported that 87 people were killed in the crash near Smolensk, and a regional governor was quoted as saying there were no survivors.
Polish officials said Mr Kaczynski was on board along with his wife Maria and several senior government figures.
Mogguh!quote:
Over die bank-directeur staat verder in het artikel, rest uit het NWS topicquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:26 schreef Greys het volgende:
En hoe kwam je aan die andere namen/functies dan? Dat hoofd van het leger en van de nationale bank en presidentile staf? Waar zie je dat dan?
quote:Reuters: The official said the head of the Polish army and the head of the presidential administration were also on board the plane
Jazeker!quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh!
Vind jij ook niet dat het Isralische ESF nummer in het Nederlands door Herman van Veen gezongen zou moeten worden?
Het Herman van Veen Songfestivalquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh!
Vind jij ook niet dat het Isralische ESF nummer in het Nederlands door Herman van Veen gezongen zou moeten worden?
Ik dacht serieus dat men dat echt nooit deed, zoveel belangrijke mensen (de hele legertop zat er ook in las ik in NWS?) tegelijk lieten reizen, juist om te voorkomen dat als er iets gebeurt alles tegelijk dood is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Maar idd Greys, niet echt handig al die lui in 1 vliegtuig te stoppen.
Aldus Radio 1 zaten er nog wat kardinalen en een bisschop is. En de beoogde opvolger van deze president voor de verkiezingen in Oktober
Ja dat leek mij ook. In de VS mogen volgens mij nooit de President en Vice-president tegelijkertijd reizen e.d.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat men dat echt nooit deed, zoveel belangrijke mensen (de hele legertop zat er ook in las ik in NWS?) tegelijk lieten reizen, juist om te voorkomen dat als er iets gebeurt alles tegelijk dood is.
Of iig niet met hetzelfde toestel vliegen e.d.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat leek mij ook. In de VS mogen volgens mij nooit de President en Vice-president tegelijkertijd reizen e.d.
Je hebt ook gezinnen waarvan de ouders gescheiden vluchten nemen, eigenlijk om dezelfde reden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat men dat echt nooit deed, zoveel belangrijke mensen (de hele legertop zat er ook in las ik in NWS?) tegelijk lieten reizen, juist om te voorkomen dat als er iets gebeurt alles tegelijk dood is.
Vind het ook echt bizar dat ze dat gedaan hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of iig niet met hetzelfde toestel vliegen e.d.
Gaat natuurlijk decennia lang goed, tot het een keer fout gaat.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vind het ook echt bizar dat ze dat gedaan hebben
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:38 schreef CarOnline het volgende:
Ja, het zou inderdaad door Herman van Veen gezongen kunnen worden.
Maar omdat je dat zo zegt.
Ik zie Marco in z'n coltrui dit ook nog wel zingen. Die jat toch alles wat los en vast zit.
Muzikaal gezien dan he. De rest zou ik niet durven beweren.
Ik heb hem weer niet helemaal geluisterdquote:Ik heb hem nu helemaal uitgeluistert, de vorige keer lukte dat niet![]()
Toen was ik niet in de stemming denk ik, maar nu vind ik hem wel beter. 't Duurt altijd even bij mij, ofzo
Sommige nummers hebben een incubatietijdquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:38 schreef CarOnline het volgende:
Ja, het zou inderdaad door Herman van Veen gezongen kunnen worden.
Maar omdat je dat zo zegt.
Ik zie Marco in z'n coltrui dit ook nog wel zingen. Die jat toch alles wat los en vast zit.
Muzikaal gezien dan he. De rest zou ik niet durven beweren.
Ik heb hem nu helemaal uitgeluistert, de vorige keer lukte dat niet![]()
Toen was ik niet in de stemming denk ik, maar nu vind ik hem wel beter. 't Duurt altijd even bij mij, ofzo
Het is denk ik een van mijn favorieten vandaagquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Marco zou idd ook kunnen.
Maar ik hoor zelf tien keer liever Herman, dus uit eigenbelang heb ik liever dat hij het doet.
[..]
Ik heb hem weer niet helemaal geluisterd
Ja klein stukje zegt niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk decennia lang goed, tot het een keer fout gaat.
En het was ook maar 'klein stukje' vliegen, van Polen naar Smolensk
Nee zegt inderdaad niks. Vind ook raar dat een regering zoiets dan toch doet. Maar goed, daar hebben die mensen niks meer aan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja klein stukje zegt niks natuurlijk.
Ben ook een keer bijna aan het eind van de straat met een ambulance afgevoerd(
![]()
)
Nou ja, ze zullen het iig nooit weer doen
Mjaaaaa Herman vind ik ook niet denderend. Luister ik ook niet vrijwillig naar.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Marco zou idd ook kunnen.
Maar ik hoor zelf tien keer liever Herman, dus uit eigenbelang heb ik liever dat hij het doet.
[..]
Ik heb hem weer niet helemaal geluisterd
Ja dat klopt wel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige nummers hebben een incubatietijd. Dan duurt het even nadat je het de eerste keer gehoord hebt totdat je er een goede mening over hebt
.
Oh, ik kan wel de hele dag naar Herman luisteren!quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mjaaaaa Herman vind ik ook niet denderend. Luister ik ook niet vrijwillig naar.
Marco kom je wel eens per ongeluk tegen op de radio, Herman gelukkig nooit. Bijna nooit dan.
Alleen op Hilversum 3.
Volgende keer moet je maar iets anders doen dan het topic doodvermoorden!quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:53 schreef Ml-etje het volgende:
ga uit mijn bedje krabbelen en wat doen hier
Oh ik kom erbijquote:
ESF-nummers als Herman van Veen.quote:
Veel plezier in Keulen!quote:
Mogguh! Klaar voor de Cat-Tombolalala invasie?quote:
Dat Drip Drop nummer kan misschien leuk gemixed worden met Spetter pieter paterrrrrquote:
Maar wel in een Tupolev 154, ik heb een keer in zo'n ding gevlogen en tijdens de start lag iedereen gestrekt omdat de stoel automatisch naar achteren ging en toen we door een wolk vlogen regende het in het toestel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
En het was ook maar 'klein stukje' vliegen, van Polen naar Smolensk
Het wakker worden wil nog niet cht lukken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel plezier in Keulen!
[..]
Mogguh! Klaar voor de Cat-Tombolalala invasie?
[..]
Dat Drip Drop nummer kan misschien leuk gemixed worden met Spetter pieter paterrrrr
Srsly? Zo erg?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:14 schreef APK het volgende:
[..]
Maar wel in een Tupolev 154, ik heb een keer in zo'n ding gevlogen en tijdens de start lag iedereen gestrekt omdat de stoel automatisch naar achteren ging en toen we door een wolk vlogen regende het in het toestel.
Ja hoiquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
Het is mooi weer, men heeft een leven vandaag! And so they should!
Ik ga nu Over Mijn Lijk kijken, afl. 6.
Ben benieuwd of ik het droog hou. Ik gok op nee
Lekker, extra saus.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
Ow sterkte Greys![]()
![]()
Ik ga de pizza makenheb kruiden en knoflook dor het deeg gemikt dus ben erg benieuwd, zo snip snot proef ik amper wat dus hij wordt pittig
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:41 schreef Ml-etje het volgende:
pizza 1;
Olijfmayo met daarop plakken ham.
Mas en rode peper met dunne plakken courgette en een likje Honing-mosterd op de ham stukken en courgette
He Ingetjequote:Op zaterdag 10 april 2010 18:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Hier was het heul snel macaroni, onze visite vindt het leuk om al om 18.45 uur te komen ivm een of andere voetbalwedstrijd![]()
Ik haaaaaaaaaaat vroege visite en ik haaaaaaaaaaaat voetbal nog ergerderder
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:59 schreef Ml-etje het volgende:
Dirkh.
Succes met de visite Ing!
Pizza 2;
- tomatensaus met vers gemalen peper en zeezout
- salami![]()
- champi's, courgette, paprika, en worst of all prei
Daarover wat olijolie en dan 1 voor 1 15-20 minuten op de pizzasteen
Nu eerst douchen
Pizza.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga de pizza makenheb kruiden en knoflook dor het deeg gemikt dus ben erg benieuwd, zo snip snot proef ik amper wat dus hij wordt pittig
Dames waren prima.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe waren de dames vanmiddag? Het is zo stil daar FF
Wat wil je nog meer weten dan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo, lekker to the point. Lekker kort ook.
Ja, we hebben gelachen om... etc.quote:
Dat spreek je toch wel uit als Uttttker tegenwoordig he APK?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Pizza.![]()
Ga ik straks ook in de oven gooien, maar dan wel zo'n ding van Oetkah met dun gesneden biefstuk en champignons on top.![]()
Ja fijn is dat. Ik doe het beleefd en krijg je een antwoord van Wat mot je.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Tits?
Ass?
Zat het allemaal nog op de goede plek?
Zo doe je dat, Dirk.
Checkquote:
Checkquote:Ass?
Checkquote:Zat het allemaal nog op de goede plek?
Zo doe je dat, Dirk.
Doe ik niet aan mee.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
Dat spreek je toch wel uit als Uttttker tegenwoordig he APK?
Want dat moet. Schijnt
hoe oud issie, en heb je em wel eens schoongemaakt van binnen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
Zoooo
Het laptoppie was enigszins oververhit, het koelertje deed het niet meer.
Nu weer wel
Ik geloof het nooit, dat ie het er mee eens isquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik niet aan mee.![]()
Ik vraag mij ook af of de dokter het er mee eens is.
Een jaar en 4 maanden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe oud issie, en heb je em wel eens schoongemaakt van binnen?
Hoe maak jij de binnenkant van de laptop zo snel schoon?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof het nooit, dat ie het er mee eens is
[..]
Een jaar en 4 maanden.
En nee. Maar nu wel
Met een schroevendraaier open maken en dan het stekkertje van de ventilator er uit trekken en dan met een kwastje de ventilator schoonmaken. En dan weer dicht doenquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe maak jij de binnenkant van de laptop zo snel schoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Check! Maar ik zit er eigenlijk nooit mee op schoot, staat meestal braaf op tafelquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
check
enne, zit je in de bank met je laptop op schoot, kijk dan even of je niet met je been een ventilatieopening bedekt
Ow dan is op de leunig helemaal foutquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
check
enne, zit je in de bank met je laptop op schoot, kijk dan even of je niet met je been een ventilatieopening bedekt
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een schroevendraaier open maken en dan het stekkertje van de ventilator er uit trekken en dan met een kwastje de ventilator schoonmaken. En dan weer dicht doenNoem je mij nu een eitje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga om de dooie dood de laptop niet openschroeven, weg garantie.
Voel maar eens hoe warm de bank is als hij daar een uurtje heeft staan draaien.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow dan is op de leunig helemaal fout
En schoonmaken?
Ja de toetsen en beeldscherm, morgen eens een schroevendraaier pakken
Ik gebruik mijn laptop alleen maar in bed wegens (gelukkig) gebrek aan partner.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
Check! Maar ik zit er eigenlijk nooit mee op schoot, staat meestal braaf op tafel
Zo warm dat hij de 40 graden wel bereikt heeftquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Voel maar eens hoe warm de bank is als hij daar een uurtje heeft staan draaien.
Ja is ook zoquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Noem je mij nu een eitje?
Welke garantie? Het ding is anderhalf jaar oudquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Noem je mij nu een eitje?
Oh ik soms ook wel eens ja. En dan moet je er idd op letten dat je dekbed niet voor dat wapperding zit.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn laptop alleen maar in bed wegens (gelukkig) gebrek aan partner.
Dat helpt? Is de patner weg als je een laptop mee naar bed neemt?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn laptop alleen maar in bed wegens (gelukkig) gebrek aan partner.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heeft het gebrek aan partner overigens te maken met het feit of je je lapt...
Oh. Nevermind
Ja, als dat niet meer binnen de verwachte levensduur valt niet nee.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
En ik ga toch niet voor een kapot ventilatortje dat ding wegbrengen?
[..]
Ja, mental picture enzo, zou ik niet doen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
Wat heeft het gebrek aan partner overigens te maken met het feit of je je lapt...
Oh. Nevermind
Oeh conformiteitje?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, als dat niet meer binnen de verwachte levensduur valt niet nee.
Er zat geen garantie meer opquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, als dat niet meer binnen de verwachte levensduur valt niet nee.
Ja, ik bedacht me ineens dat je vast geen afleveringen van Grey's Anatomy (no pun) in bed ging liggen kijken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, mental picture enzo, zou ik niet doen.
Ik vind dat iemand dat best zelf kan inschatten. De gemiddelde levensduur van een laptop is drie jaar, maar bij intensief gebruik en gooi en smijtwerk, dan is drie jaar weer lang.quote:
Ik had het in de eerste instantie al niet over jouw laptop open schroeven. Ik doe geen aanname over jouw garantie termijn of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zat geen garantie meer op![]()
Dus dan is het niet zo'n punt.
Oh, ja dan is de garantie direct na aankoop al verlopen.quote:Hij is roze, by the weiy
En wr zit nu dat oordopje?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
FAIL
Ik wilde zojuist het uiteinde van het stroomsnoer in mijn oor stoppen ipv het oortje van mijn koptelefoondingetje.
Vrouwen en multitasken, het is niet meer wat het geweest is.
Wat dat betreft heb ik overigens wel een dilemma.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht me ineens dat je vast geen afleveringen van Grey's Anatomy (no pun) in bed ging liggen kijken.
tombo? Ben jij dat?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:45 schreef Ml-etje het volgende:
Pizza klaarzit er 1 op tv een bossche bol te eten
*rammel, rammel
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Pizza.![]()
Ga ik straks ook in de oven gooien, maar dan wel zo'n ding van Oetkah met dun gesneden biefstuk en champignons on top.![]()
Ik had het net op tijd in de gaten. Geen zorgen!quote:
Je neemt hem mee! Want stl dat je DD tegen het lijf loopt. Zomaar. Spontaan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik overigens wel een dilemma.
Volgende week naar Spanje, neem ik dat ding mee of niet?
Als ik 'em meeneem ga ik waarschijnlijk 6 avonden Band Of Brothers oid kijken of FOK!-en terwijl je op 'vakantie' gewoon lekker op het balkonnetje moet lezen als het 's avonds 20 klein nulletje C is.
Ik heb geen tips, heb nog geen tv plannen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent niet toevallig Hagenees toch?
En helleu allemaal
Iemand nog tvtips? Ws allemaal Linda de Mol kijken?
Zal toch raar zijn, Herman van Veen met een echo.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het net op tijd in de gaten. Geen zorgen!
Thuis latenquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik overigens wel een dilemma.
Volgende week naar Spanje, neem ik dat ding mee of niet?
Als ik 'em meeneem ga ik waarschijnlijk 6 avonden Band Of Brothers oid kijken of FOK!-en terwijl je op 'vakantie' gewoon lekker op het balkonnetje moet lezen als het 's avonds 20 klein nulletje C is.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zal toch raar zijn, Herman van Veen met een echo.
Heb je die nou nog niet gezien?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar Over Mijn Lijk met een echo is nog net een tikkie aparter
Het is in Torremolinos en ik moet naar de verjaardag van mijn ex-schoonmoeder.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
Waarom staat 'vakantie' tussen aanhalingstekens eigenlijk?
Gaan we naar Linda kijken?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Pwtish en Lisa n ook nog Stacey bij Linda
Jammie, zelfgemaakte pizzaquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
Pizza 2 is klaardan kun je me wel wegdragen, machtig
quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:10 schreef Dirkh het volgende:
Patricia is een domme, heeeeeele domme doos.
Vroeger was ze lekker. Nu is het niet zo lekker meer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar niet een lekkere?
Oh waku-waku, sentiment
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:13 schreef Dirkh het volgende:
Zo, zit er iemand in het publiek lekker in zijn neus te graaien. why?
quote:
Wanneer vertrek je? Want het wordt er vanaf dinsdag/woensdag wel echt lekker weer zo te zien!quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:05 schreef APK het volgende:
[..]
Het is in Torremolinos en ik moet naar de verjaardag van mijn ex-schoonmoeder.![]()
Maar wel lekker weer hopelijk.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo? Lekker het volk bij elkaar, lekker zingen, graaien en doen.
Daarom kijk ik het ook nooit, heb het idee dat ik naar de plaatselijke camping van SBS op Lloret aan het kijken ben
quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik voel me niet aangesproken. Ik voel me niet aangesproken. Ik voel me niet aangesproken. lalalalalalalalala lalalalalala NIEHIIIEEEET
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je? Want het wordt er vanaf dinsdag/woensdag wel echt lekker weer zo te zien!
Leuk tripje. Er zijn er niet veel die naar de verjaardag van hun ex-schoonmoeder gaan!
Ik voel me niet aangesproken. Ik voel me niet aangesproken. Ik voel me niet aangesproken. lalalalalalalalala lalalalalala NIEHIIIEEEETquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nee, niet perse alle kijkers, maar die sfeer in de studio en dat hoempapa-hossen-tijdens-carnaval-lalalalalaalala gedoe daarDat overmatige gejuich van Linda en het publiek.
Spel zelf is wel leuk bedacht...
Nou zag net een voorstukje v Paul de Leeuw, " allemaal sugar lee hoopers hier! " duidelijk niet bij stil gestaan ofzo?quote:
Nou, Paul zou dat zomaar kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou zag net een voorstukje v Paul de Leeuw, " allemaal sugar lee hoopers hier! " duidelijk niet bij stil gestaan ofzo?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou zag net een voorstukje v Paul de Leeuw, " allemaal sugar lee hoopers hier! " duidelijk niet bij stil gestaan ofzo?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, Paul zou dat zomaar kunnen zeggen.
Bij beide optiesquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of het is weer typische Paul de Leeuw "humor"
quote:
En van de Citroen reclame en en en en Draadstaal en en en nog veul meer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo'n BNN fanHij is toch van de Lama's?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En van de Citroen reclame en en en en Draadstaal en en en nog veul meer.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja, vis het meest veelzijdige stukje kip vis
Visquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja, vis het meest veelzijdige stukje kip vis
Youtube staat vrij voor opnamesquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ik kan hem gewoon helemaal nadoen inmiddels.
Vlis, Kipvis
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Vis![]()
Net wrapje met zalm en sweet chili saus op![]()
En ik had ook nog een makreel en een paar palingen, maar die blijven dan maar in de koelkast voor morgen.
*burp*
Zalmroze tompoucen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rondje visboer gedaan?Ik heb net 2 tompoucen op
quote:
Ze is nu niet de hort op. Ik heb nog gezegd: Goh, zou het niet leuk zijn als je een avondje met je vriendinnen op mijn kosten naar kabouter Plop zou gaan, ergens in Belgie of zo. Maar nee.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk was Paddo nou de hort op, of was dat vorig weekend?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze is nu niet de hort op. Ik heb nog gezegd: Goh, zou het niet leuk zijn als je een avondje met je vriendinnen op mijn kosten naar kabouter Plop zou gaan, ergens in Belgie of zo. Maar nee.
Kabouter Kwebbel is anders wel seksehquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft ze jou dan een avondje K3 cadeau gedaan? Oh nee das geen eerlijke vergelijking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |