abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:08:48 #1
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_80147273

In het nieuwe sci-fi drama Fringe van J.J. Abrams (Lost, Alias), bundelen FBI-agente Olivia Dunham (Anna Torv, The Secret Life of Us) en wetenschapper Peter Bishop (Joshua Jackson, Dawson's Creek) hun krachten onder leiding van hoofd van de 'Fringe'-afdeling Phillip Broyles (Lance Reddick, The Wire, Oz) om paranormale zaken te onderzoeken.

Ze krijgen hulp van Peters vader, Walter (John Noble, Lord of the Rings), een briljante (wellicht gestoorde) wetenschapper die zijn dagen in een psychiatrisch verzorgingstehuis sleet na een verkeerd afgelopen experiment met dodelijke afloop.

Fringe behandelt zowel paranormale mysteries en mythologiën, als de relaties tussen de personages.

Fringe begint op dinsdag 9 september met de 2 uur durende pilot en zal daarna wekelijks te zien zijn.

Algemene Informatie:
  • Officiële Site
  • Fringe op IMDb
  • Fringe op TV.com
  • Fringe Op Wikipedia

Fansites:
  • FringeTVSeries.com
  • Fringe-TV.com
  • Fringe-Forum.com
  • FringeTV.Blogspot.com
  • Fringepedia

Trailers & Interviews:
  • Trailer - YouTube
  • YouTube - FringeOnline

Deze OP staat hier en is daar tevens aan te passen.
  • Je moeder is een hamster
      zaterdag 10 april 2010 @ 00:09:26 #2
    118585 Crutch
    pi_80147296
    Ik ga nu aflevering 17 kijken.
    Je moeder is een hamster
    pi_80147428
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 00:09 schreef Crutch het volgende:
    Ik ga nu aflevering 17 kijken.
    Veel plezier
      zaterdag 10 april 2010 @ 00:51:14 #4
    167595 mirved
    Infobesitas
    pi_80148601
    quote:
    ik begrijp trouwens niet waar dat "alter-walter is de boosdoener" idee vandaan komt. in welke aflevering komt dat naar voren?
    Nergens maar als je verder gaat denken dan wat je voorgeschoteld krijgt. Zou je denken dat alter-walter het niet zo maar erbij laat zitten dat zijn zoon gekidnapped wordt. Hij is ook een van de weinige die verstand heeft van poorten tussen dimensies. Dus ligt het voor de hand dat hij er iets mee te maken heeft.
    Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
      zaterdag 10 april 2010 @ 01:05:41 #5
    118585 Crutch
    pi_80148899
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 00:13 schreef Symer het volgende:

[..]

Veel plezier
    Thanks, done!

Moest wel even wennen bij deze aflevering na die bijna onovertrefbare van vorige week.
    Je moeder is een hamster
      zaterdag 10 april 2010 @ 01:46:17 #6
    152047 Yurithemaster
    Winter is coming
    pi_80149832
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 00:51 schreef mirved het volgende:

[..]

Nergens maar als je verder gaat denken dan wat je voorgeschoteld krijgt. Zou je denken dat alter-walter het niet zo maar erbij laat zitten dat zijn zoon gekidnapped wordt. Hij is ook een van de weinige die verstand heeft van poorten tussen dimensies. Dus ligt het voor de hand dat hij er iets mee te maken heeft.
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 10:36 schreef Rainesz het volgende:
    Ondanks dat het plausibel is mbt alter water en de oorzaak v/d oorlog.

Denk ik persoonlijk niet dat dit het geval gaat zijn.
    Gok erop dat William Bell het dan wel eerder had gebruikt.

Denk echt dat Bell en Nina hier achterzitten. En Alterwalter hier verder niks mee te maken heeft.
    Maar ik kan me vergissen.
    Denk niet dat 'onze' nina en bell achter de oorlog zitten en misschien is walternate ook niet de hoofdschurk maar hij heeft er denk ik onbedoeld vrijwel zeker mee te maken, misschien zijn alter bell en nina wel de schurken en denken zij precies over onze realiteit als wij over die van hun denken,
      zaterdag 10 april 2010 @ 01:48:36 #7
    118585 Crutch
    pi_80149881
    Alterwalter, walternate Ik ga helemaal stuk hier.
    Je moeder is een hamster
    pi_80151488
    TVP!
    Tough Times Never Last, But Tough People Do!
    pi_80151874
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 01:48 schreef Crutch het volgende:
    Alterwalter, walternate Ik ga helemaal stuk hier.
    Walternate is hoe Walter zijn tegenhanger noemt
      zaterdag 10 april 2010 @ 11:17:06 #10
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_80154308
    Ziektes

Leuke episode weer.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zaterdag 10 april 2010 @ 12:22:03 #11
    222903 monsterd.
    fine, beautiful, lovely
    pi_80155846
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 00:51 schreef mirved het volgende:

[..]

Was hij zich er wel van bewust dat er 2 dimensies zijn of wist alleen de gewone walter dat?
    baby you're not here
    but I can feel you there
    think I better body up
    ooo, it's that magic touch.
      zaterdag 10 april 2010 @ 12:36:17 #12
    118585 Crutch
    pi_80156173
    Je zou je als slimme scientist toch ook kunnen indenken dat die ene- of alterwalter eens bij je op bezoek komt?

Ik hoop trouwens op een super sexy alterolivia die verderop ergens de hoek om komt kijken. Eentje die niet de hele show in van die zakelijke pakkies loopt
    Je moeder is een hamster
      zaterdag 10 april 2010 @ 13:29:34 #13
    16570 Thijz
    Ignorance Is Bliss
    pi_80157566
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 12:36 schreef Crutch het volgende:
    Je zou je als slimme scientist toch ook kunnen indenken dat die ene- of alterwalter eens bij je op bezoek komt?

Ik hoop trouwens op een super sexy alterolivia die verderop ergens de hoek om komt kijken. Eentje die niet de hele show in van die zakelijke pakkies loopt
    dat dus
    Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
    Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
    Held :D
      zaterdag 10 april 2010 @ 13:46:31 #14
    35623 PPL
    Autumnus Sempre
    pi_80157961
    Ik meld mij alvast en ga nu snel weer weg aangezien ik ep17 nog moet zien
    Burnt to the core but not broken
      zaterdag 10 april 2010 @ 14:56:49 #15
    244901 dutch-treat
    Try If You Like
    pi_80159790
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 12:22 schreef monsterd. het volgende:
    Was hij zich er wel van bewust dat er 2 dimensies zijn of wist alleen de gewone walter dat?
    Ook als hij het niet wist is hij nadat zijn vrouw hem verteld heeft dat Peter is meegenomen door iemand die sprekend op hem leek misschien de mogelijkheid van een andere dimensie gaan onderzoeken.

Ben benieuwd of Walter het echt op kan brengen om Peter de waarheid te vertellen.
    Live your life each day, Meet the tides my friend
    We're all nomads forever on our way
    A journey to the end
      zaterdag 10 april 2010 @ 17:57:22 #16
    222903 monsterd.
    fine, beautiful, lovely
    pi_80164329
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 14:56 schreef dutch-treat het volgende:

[..]

Ook als hij het niet wist is hij nadat zijn vrouw hem verteld heeft dat Peter is meegenomen door iemand die sprekend op hem leek misschien de mogelijkheid van een andere dimensie gaan onderzoeken.

Ben benieuwd of Walter het echt op kan brengen om Peter de waarheid te vertellen.
    Of de alterwalter bezoekt de gewone wereld en verteld het hem
    baby you're not here
    but I can feel you there
    think I better body up
    ooo, it's that magic touch.
    pi_80165446
    Vond hem erg saai deze week . De case was niet interessant en ik vind het een slechte voorbode voor de rest van de afleveringen... Gaan we nu elke week een andere freak uit Olivia's daycare klasje krijgen?

Weg is de dimensie verhaallijn weer .
    Amen.
    pi_80166421
    Weinig series volgen constant de hoofd verhaallijn en daar is Fringe niet anders in.
    pi_80166846
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 19:13 schreef Johnny Blaze het volgende:
    Weinig series volgen constant de hoofd verhaallijn en daar is Fringe niet anders in.
    Klopt, maar daarom vind ik het niet minder jammer...
    Amen.
    pi_80176656
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 18:41 schreef Jivis het volgende:
    Vond hem erg saai deze week . De case was niet interessant en ik vind het een slechte voorbode voor de rest van de afleveringen... Gaan we nu elke week een andere freak uit Olivia's daycare klasje krijgen?

Weg is de dimensie verhaallijn weer .
    dus dat..
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_80191112
    Ik ben bij met kijken Ben blij, na al de hints en verwijzingen dat Peter eigenlijk dood is gegaan in de "normale" dimensie, dat we voorgeschoteld hebben gekregen wat Walter nu allemaal heeft uitgespookt.

Verder vind ik John Noble echt op straatlengtes afstand de sterkste acteur van de serie. Naar mijn mening draagt hij Fringe met zijn ijzersterke spel. Anna Torv blijf ik matig vinden.

En Astrid Jasika Nicole acteert als een vaatdoek, maar wat is ze lief

Op naar het eind van dit seizoen, heb er een goed gevoel over hoe ze dit jaar gaan afronden en het aangekondige derde seizoen is natuurlijk helemaal top
    lekker faxen heel de dag echt genot
      zondag 11 april 2010 @ 17:05:41 #22
    251119 Rainesz
    flets outz
    pi_80191485
    Commercial voor de aflevering van aankomende Donderdag.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ziet er goed uit!
    Tough Times Never Last, But Tough People Do!
      zondag 11 april 2010 @ 17:11:43 #23
    167595 mirved
    Infobesitas
    pi_80191713
    Ik kreeg iets te horen over seizoen 3
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
      zondag 11 april 2010 @ 17:17:17 #24
    35623 PPL
    Autumnus Sempre
    pi_80191951
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 17:05 schreef Rainesz het volgende:
    Commercial voor de aflevering van aankomende Donderdag.
    SPOILER
    Ziet er goed uit!
    SPOILER
    Burnt to the core but not broken
    pi_80214322
    TerugVindTaffy
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')