Nergens maar als je verder gaat denken dan wat je voorgeschoteld krijgt. Zou je denken dat alter-walter het niet zo maar erbij laat zitten dat zijn zoon gekidnapped wordt. Hij is ook een van de weinige die verstand heeft van poorten tussen dimensies. Dus ligt het voor de hand dat hij er iets mee te maken heeft.quote:ik begrijp trouwens niet waar dat "alter-walter is de boosdoener" idee vandaan komt. in welke aflevering komt dat naar voren?
Thanks, done!quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:51 schreef mirved het volgende:
[..]
Nergens maar als je verder gaat denken dan wat je voorgeschoteld krijgt. Zou je denken dat alter-walter het niet zo maar erbij laat zitten dat zijn zoon gekidnapped wordt. Hij is ook een van de weinige die verstand heeft van poorten tussen dimensies. Dus ligt het voor de hand dat hij er iets mee te maken heeft.
Denk niet dat 'onze' nina en bell achter de oorlog zitten en misschien is walternate ook niet de hoofdschurk maar hij heeft er denk ik onbedoeld vrijwel zeker mee te maken, misschien zijn alter bell en nina wel de schurken en denken zij precies over onze realiteit als wij over die van hun denken,quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:36 schreef Rainesz het volgende:
Ondanks dat het plausibel is mbt alter water en de oorzaak v/d oorlog.
Denk ik persoonlijk niet dat dit het geval gaat zijn.
Gok erop dat William Bell het dan wel eerder had gebruikt.
Denk echt dat Bell en Nina hier achterzitten. En Alterwalterhier verder niks mee te maken heeft.
Maar ik kan me vergissen.
Walternate is hoe Walter zijn tegenhanger noemtquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:48 schreef Crutch het volgende:
Alterwalter, walternate![]()
Ik ga helemaal stuk hier.
Was hij zich er wel van bewust dat er 2 dimensies zijn of wist alleen de gewone walter dat?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:51 schreef mirved het volgende:
[..]
Nergens maar als je verder gaat denken dan wat je voorgeschoteld krijgt. Zou je denken dat alter-walter het niet zo maar erbij laat zitten dat zijn zoon gekidnapped wordt. Hij is ook een van de weinige die verstand heeft van poorten tussen dimensies. Dus ligt het voor de hand dat hij er iets mee te maken heeft.
dat dusquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:36 schreef Crutch het volgende:
Je zou je als slimme scientist toch ook kunnen indenken dat die ene- of alterwalter eens bij je op bezoek komt?
Ik hoop trouwens op een super sexy alterolivia die verderop ergens de hoek om komt kijken. Eentje die niet de hele show in van die zakelijke pakkies loopt
Ook als hij het niet wist is hij nadat zijn vrouw hem verteld heeft dat Peter is meegenomen door iemand die sprekend op hem leek misschien de mogelijkheid van een andere dimensie gaan onderzoeken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:22 schreef monsterd. het volgende:
Was hij zich er wel van bewust dat er 2 dimensies zijn of wist alleen de gewone walter dat?
Of de alterwalter bezoekt de gewone wereld en verteld het hemquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:56 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Ook als hij het niet wist is hij nadat zijn vrouw hem verteld heeft dat Peter is meegenomen door iemand die sprekend op hem leek misschien de mogelijkheid van een andere dimensie gaan onderzoeken.
Ben benieuwd of Walter het echt op kan brengen om Peter de waarheid te vertellen.
Klopt, maar daarom vind ik het niet minder jammer...quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:13 schreef Johnny Blaze het volgende:
Weinig series volgen constant de hoofd verhaallijn en daar is Fringe niet anders in.
dus dat..quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:41 schreef Jivis het volgende:
Vond hem erg saai deze week. De case was niet interessant en ik vind het een slechte voorbode voor de rest van de afleveringen... Gaan we nu elke week een andere freak uit Olivia's daycare klasje krijgen?
Weg is de dimensie verhaallijn weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er goed uit!Tough Times Never Last, But Tough People Do!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
quote:Op zondag 11 april 2010 17:05 schreef Rainesz het volgende:
Commercial voor de aflevering van aankomende Donderdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er goed uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |