Ik was er nog ik vergat te quotenquote:
Hmmm hebben ze toch al een paar x eerder geprobeerd?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:49 schreef Chell het volgende:
Tot volgende week!![]()
Kan iedereen trouwens even gaan klagen bij RTL voor het feit dat het terugkijken van gemiste uitzendingen online ineens geld kost... belachelijk gedoe!
ja maar ik had het zeker niet gehoordquote:
Oh, het is er wel, maar die gaan echt niet lopen kutten bij een X-factor of Popstars. Het zijn leuke opstapprogramma's, maar echt talent zit al veel eerder bij platenmaatschappijen te leuren met demo's.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt talent is er nog maar weinig, de laatste show die ik heb gezien zonder entertainment was toen ik 13 was van U2
OF JE EVEN KAN GAAN KLAGEN BIJ RTL VOOR HET FEIT DAT HET TERUGKIJKEN VAN GEMISTE UITZENDINGEN ONLINE INEES GELD KOST WANT DAT IS NAMELIJK BELACHELIJK GEDOEN!quote:
U2 zonder entertainment? Ik vind ze anders very entertainingquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt talent is er nog maar weinig, de laatste show die ik heb gezien zonder entertainment was toen ik 13 was van U2
Prima genoten vorig jaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
U2 zonder entertainment? Ik vind ze anders very entertaining
je kijkt zeker ook X-factor? Oh wacht...quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh oke. Icm. dat je ook al vond dat Joanne eruit moest dacht ik dat je het niet gevolgd hadquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja maar ik had het zeker niet gehoord
Wat een onzin!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:51 schreef Chell het volgende:
[..]
Online terugkijken van de afleveringen bij RTL gemist kost nu 99ct
gewoon boycotten, dan is dat weer snel afgelopen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:51 schreef Chell het volgende:
[..]
Online terugkijken van de afleveringen bij RTL gemist kost nu 99ct
quote:
Weet ik wel, maar dan komen ze uit met een cd (wou al plaat zeggenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het is er wel, maar die gaan echt niet lopen kutten bij een X-factor of Popstars. Het zijn leuke opstapprogramma's, maar echt talent zit al veel eerder bij platenmaatschappijen te leuren met demo's.
quote:
dat zeg je toch nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jaap zijn lichaamshouding is kut. Dony is lelijk. Maar zingen kunnen ze wel. Wat mij betreft de uitblinkers, dat wel.
Ja tegenwoordig wel ja, maar ik heb het over The Joshua Tree uit 1987, toen stonden ze gewoon zonder poespas op het podium hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, we kunnen ook wel zeggen dat hij een apart uiterlijk heeft, dat hij wat meer aanleg heeft voor een buikje, dat hij qua uiterlijk niet de xfactor heeft etc... Maar we weten allemaal wat er bedoelt wordt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |