Wat een stuk chagrijn vanavond, heeft Cambuur weer verloren ofzo?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:20 schreef PabloLopez het volgende:
Zoooo Genee is niet meer enthousiast te krijgen
Nee, 2-0 gewonnen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat een stuk chagrijn vanavond, heeft Cambuur weer verloren ofzo?
Nee, Derksen hed een mes in zen rug gestoken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat een stuk chagrijn vanavond, heeft Cambuur weer verloren ofzo?
Ik las het op de vorige pagina netquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, Derksen hed een mes in zen rug gestoken.
precies zoals het hoort bij een bondscoachquote:
Ik let daar ook vaak op, maar dat komt omdat ik dan naar die bardame kijkquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie die gasten aan de bar gezien? Vooral die kerel die zijn kop steeds scheef hield.
Hij kon bij Talpa de zondagavond 7 uur, waar hij als kind al van droomde, gaan presenteren (en bovendien werd hij baas van de hele voetbaltoko daar). Zijn keus was dus niet enkel vanwege het geld (al zal het best voor een deel hebben meegespeeld neem ik aan). Kon me zijn boosheid wel een beetje voorstellen, al kwam hij er niet heel sterk uit. Mooi stukje televisie weer in ieder gevalquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:58 schreef Burlapeater het volgende:
Genee veroordeelde de overstap van Advocaat naar Rusland voor het geld.
Derksen ging erop in door te zeggen dat Genee ook van RTL naar Talpa ging, puur voor het geld.
Volgens Genee was dat dus niet waar.
Nee Genee ging naar Talpa voor de lekkere kantine broodjes.
Staat online. Ff relax kijken nu met een biertje.quote:
Tja, was weer makkelijk scoren van Johanquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Hij kon bij Talpa de zondagavond 7 uur, waar hij als kind al van droomde, gaan presenteren (en bovendien werd hij baas van de hele voetbaltoko daar). Zijn keus was dus niet enkel vanwege het geld (al zal het best voor een deel hebben meegespeeld neem ik aan). Kon me zijn boosheid wel een beetje voorstellen, al kwam hij er niet heel sterk uit. Mooi stukje televisie weer in ieder geval
Dat klopt. Wilfred is ook meer partij voor Johan dan Hansie. Maar goed, zijn irritatie zal wel door slaaptekort komen, door de baby veroorzaakt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind zo'n moment Johan - Wilfred ook veel spannender dan altijd maar het Hansie bashen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |