En weer wat dunner.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:53 schreef static het volgende:
Volgens mij is ze wat dikker geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie haar ava.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:29 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
doe eens posten foto's van jezelf
sorry maar ben ik niet met je eens, zij spant toch wel de kroon het is niet enkel de kleding het is ook die onverzorgde look waar ze altijd mee rond looptquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:24 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zie haar ava.
Ja Britney ziet er buiten die shows nooit uit. Maar dat geldt voor al die amerikanen, die hebben echt totaal geen gevoel voor kleding.
Ze moet natuurlijk ook haar extreme hot-ness een beetje maskeren in het dagelijkse leven. Anders zou ze elke dag aangerand worden door hitsige mannen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:34 schreef sherezade het volgende:
[..]
sorry maar ben ik niet met je eens, zij spant toch wel de kroon het is niet enkel de kleding het is ook die onverzorgde look waar ze altijd mee rond loopt
Er zijn tal celebs die zul je niet zo over straat zien in hun vrije tijd
in dat geval , dan doet ze het goed..ik zou haar nog niet met een tang aanraken zoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:44 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ze moet natuurlijk ook haar extreme hot-ness een beetje maskeren in het dagelijkse leven. Anders zou ze elke dag aangerand worden door hitsige mannen!
quote:Vader Britney Spears verdient aan dochter.
Britney Spears moet diep in de buidel tasten voor haar eigen vader. Jamie Spears is als manager betrokken bij de tournee van zijn dochter en krijgt daarvoor minimaal een miljoen dollar op zijn bankrekening.
Britneys algemeen manager Larry Rudolph krijgt tien procent van wat de popprinses verdient. Jamie Spears krijgt op zijn beurt twee procent van het deel van Rudolph. Dat schrijft entertainmentwebsite TMZ op basis van documenten rondom de ondertoezichtstelling van Britney. Hoe het bedrag van ruim een miljoen dollar precies tot stand is gekomen, is niet duidelijk.
Jamie Spears heeft nog steeds zeggenschap over de financiën van zijn dochter. Britney staat sinds februari 2008, vlak na haar inzinking, onder curatele. Haar vader regelt alle financiële zaken van de popprinses.
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:07 schreef ouderejongere het volgende:
volgende week in Ahoy, ik kan niet wachten, ik slaap bijna niet meer.
Hoe was het?quote:
Nog steeds zeuren dat het playback isquote:Britney Spears raast door Rotterdam
door Bart Wijlaars
ROTTERDAM - Voor het eerst sinds 2004 was Britney Spears vanavond weer eens te zien in ons land. Ahoy zag een stralende sexy 'femme fatale', maar hoorde haar helaas wat minder.
De kritiek is niet van vandaag, ook na eerdere concerten op deze Femme Fatale Wereldtour kreeg Spears het verwijt een groot deel van haar setlist te playbacken. Ondanks die waarschuwing viel het tegen van de vrouw die wereldwijd meer dan 70 miljoen albums verkocht. Temeer omdat de avond verder weinig mankeerde.
Zoals het een Amerikaanse superster betaamt zag Britneys show er verder van begin tot eind even gelikt uit. Grote bewegende LED-schermen en podiumdelen transformeerden soepel en flitsend mee met de garderobewisselingen van de zangeres en haar dansers en danseressen. In steeds gewaagdere niemandalletjes kwamen ze ten tonele. Niet tegen de zin van Ahoy in overigens.
In anderhalf uur voerde Britney een behoorlijk snelle, maar uitgebreide en spectaculaire greatest hits show op. Van haar oudste hit ...Baby one more time tot de clubstampers van haar laatste album Femme Fatale. Dat ze zo weinig zong was jammer, maar dat het aanzienlijk beter met haar gaat dan enkele jaren geleden daar hebben we op termijn meer aan. Dat was in Ahoy best te zien. Volgende keer willen we het ook weer horen.
Live zingen is overratedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:20 schreef Copycat het volgende:
Geld uitgeven voor een playbackshow, in geen honderd jaar.
Underrated lijkt het meer. Naar een concert gaan en er genoegen mee nemen dat de 'artiest' playbackt. Nooit.quote:
Ik heb iets teveel concerten gezien waar de artiesten hun albums perfect naspeelden maar er geen enkele vorm van show te bespeuren was om daar nog genoegen mee te nemen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Underrated lijkt het meer. Naar een concert gaan en er genoegen mee nemen dat de 'artiest' playbackt. Nooit.
Nu ga ik vanavond naar Janis Ian. Oh wee als die lesbo ook maar een woordje playbackt!
Het liefst beide, maar helaas is het tegenwoordig vaker of-of dan en-en, maar misschien stel ik te hoge eisenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef Copycat het volgende:
Jij gaat vooral voor de show en niet zozeer voor de muziek? Ik heb het liefst een combinatie (tenminste, als het bij de artiest past), maar is het wikken of wegen, dan wel echte muziek en geen show.
Eerder leg je andere prioriteiten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef L3viathan het volgende:
Het liefst beide, maar helaas is het tegenwoordig vaker of-of dan en-en, maar misschien stel ik te hoge eisen
Bij Shownieuws zeiden ze net dat ze playback van Britney gewend zijn, maar dat het dit keer nog véél erger wasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:16 schreef ouderejongere het volgende:
Wat een geweldige show !!!
Het is helemaal niet waar dat het een playbackshow is, de meeste liedjes zong Britney gewoon live.
Nou ik denk dat ze net een ongunstig stuk lieten zien bij SBSquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:09 schreef AppleBlossom het volgende:
Een rollade???? Je mag wel eens naar Specsavers gaan.
Ben gisteren bij de show geweest en ze is echt super slank!!
Helemaal mee eens! En dan ben ik niet een grote fan. Ik heb altijd een zwak voor britney gehad en ik vind vooral de laatste albums leuk, maar ik vond de show gewoon ook entertaining.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef AppleBlossom het volgende:
Ze heeft ook niet alles geplaybackt, Don't let me be the last to know was iig live...
En al was het wel zo...Geweldige show!!
Volgens mij heeft ze gisteren niet een klein slipje met enkel touwtjes op de heupen gedragen. Misschien oude beelden uit een dikkere periode??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze net een ongunstig stuk lieten zien bij SBS
Als ik op foto's google zie ik een veel slankere, waar niks mis mee is. Op tv was het een klein slipje, met enkel touwtjes op de heupen en dat was alles behalve flatteus.
Zou me niks verbazen van SBSquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:23 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gisteren niet een klein slipje met enkel touwtjes op de heupen gedragen. Misschien oude beelden uit een dikkere periode??
Ik houd eigenlijk meer van de oudere pop-albums, maar het is eigenlijk allemaal heel voorspelbaar: De azijnzure rechtse pers schrijft vanachter hun slecht verlichte burelen hoe slecht de vertoning was en dat de hele show geplaybackt was, terwijl de fans het geen fuck uitmaakt. Het publiek weet wel dat sommige van de liedjes niet live gezongen zijn, maar dat maakt ook weinig uit. We komen voor de prachtige show. We kunnen allemaal wel het beeld op 1 ongelukkig moment bevriezen, maar als je aanwezig bent is het gewoon een geweldige beleving.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:21 schreef Mula het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! En dan ben ik niet een grote fan. Ik heb altijd een zwak voor britney gehad en ik vind vooral de laatste albums leuk, maar ik vond de show gewoon ook entertaining.
Ik vind trouwens dat Britney er de laatste jaren niet zo mooi heeft uitgezien als in de Criminal-clip.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:23 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gisteren niet een klein slipje met enkel touwtjes op de heupen gedragen. Misschien oude beelden uit een dikkere periode??
(bijna) 30 jaar, twee kinderen en er nog zo goed uitzienquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had het dus wel degelijk goed gezienDit is het slipje wat ik bedoelde en op tv zag het er écht niet flatteus uit, dit op afstand is al beter, maar voor mij geen strakke Britney
De gangbare vrouwen, die er voorheen ook al goed uitzagen, kunnen dat gewoon.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:16 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
(bijna) 30 jaar, twee kinderen en er nog zo goed uitzien
quote:Britney kondigt verloving aan op Twitter.
De Amerikaanse zangeres Britney Spears heeft zich verloofd met haar vriend en voormalige agent Jason Trawick. Jason Trawick en Britney Spears zijn samen sinds 2009.
Trawick kondigde het heuglijke nieuws aan in de uitzending 'Access Hollywood' en verklaarde dolgelukkig te zijn. La Spears zelf maakte het nieuws wereldkundig met een tweet. "Oh my God, vorige nacht heeft Jason voor een verrassing gezorgd, een cadeau waarop ik hoopte. Ik kan niet wachten om het jullie te tonen! ", twitterde de zangeres, blijkbaar verwijzend naar een verlovingsring.
De 40-jarige Jason Trawick deed het aanzoek naar eigen zeggen volgens de regels van de kunst: op een knie en onder goedkeurend oog van de kinderen van Britney, de 6-jarige Sean Preston en de 5-jarige Jayden James.
Eerder trad Spears al in het huwelijksbootje met jeugdvriend Jason Alexander en met Kevin Federline, de vader van haar twee zonen.
Bron: telegraafquote:Ex-man Britney Spears: 'Verloving is nep'
van onze redactie
AMSTERDAM - Niet alle exen van Britney Spears zijn blij dat de zangeres is verloofd met Jason Trawick.
Jason Alexander, de jongen die in 2004 met Britney trouwde, vindt het verschrikkelijk dat zijn ex weer in het huwelijksbootje stapt.
"Ik weet dat iedereen heel graag wil dat ik blij ben met dit nieuws, maar dat ben ik niet. Ik denk dat het allemaal nep is en dat niemand dat durft te zeggen", zegt Jason in US Weekly. "Als je naar hun foto's kijkt, dan zie je dat er geen klik is. Het is eigenlijk heel erg verdrietig."
Kevin Federline, Brits andere ex en vader van haar kinderen Sean Preston (5) en Jayden (4), liet eerder al weten wél blij te zijn voor het aanstaande bruidspaar. "De kinderen zijn enthousiast over hem. Het is een stap in de goede richting. Ik ben helemaal gelukkig voor haar."
Ik ben bij het echte concert geweestquote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef L3viathan het volgende:
As. zaterdag op Veronica: Femme Fatale tour
Ik ook, maar is toch leuk om even terug te zien?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:09 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik ben bij het echte concert geweest. Waarschijnlijk is dit gewoon de dvd die aan het begin van de tour is gemaakt, tientallen keren onderbroken door reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |