abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80142580
Britney #11 - ze is wel leuk hoor (vorige topic)

Welkom in alweer het 12e Showbizztopic over Britney Spears.

Geen Babe-fototopic, maar een plek om alle gossip, paparazzifoto's en shocking stories te delen!

Want de oude Britney...

... heeft in de laatste jaren plaats moeten maken voor een ietwat labiele Britney...

.... ze krabbelde weer wat op en scoorde weer bescheiden hitjes met:

Womanizer

If You Seek Amy (F.U.C.K. me)

Circus

3

...

Verder voedt ze twee zoontjes op:

Jayden James

en

Sean Preston
... verder haalt ze regelmatig de covers van de bladen...

... inmiddels date ze alweer een tijdje met Jason Trawick...

... toch is ze recent tot 2x toe huilend in de auto gespot...

WHAT'S GOING ON?
pi_80143633
Ze ziet er misschien wat frisser uit weer, maar volgens mij heeft ze de borderline gewoon een beetje onder controle.. Maar is ze nog steeds een borderliner.
-nee-
pi_80165646
Nieuw twitter bericht:
I’m shooting my Fall Candie's campaign with Cliff Watts in a few weeks. Super excited! More exciting news very soon…. -Brit
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 april 2010 @ 19:03:54 #4
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80166119
Oeh tvp'tje!
Brit, o+ .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_80166832
Britvp<3
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_80198305
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:47 schreef Syb.ren het volgende:
Nieuw twitter bericht:
I’m shooting my Fall Candie's campaign with Cliff Watts in a few weeks. Super excited! More exciting news very soon…. -Brit
Bij die twitterberichten van haar denk ik altijd dat haar manager die schrijft. Gewoon een gevoel
pi_80202456
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Bij die twitterberichten van haar denk ik altijd dat haar manager die schrijft. Gewoon een gevoel
Dat is volgens mij ook zo ja

Oh en ze was gisteren bij Jack in the Box:
  zondag 11 april 2010 @ 22:46:08 #8
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_80207799
Geen eten in d'r hand?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 12 april 2010 @ 10:15:05 #9
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80216812
Soda in baby bottles

Brit
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80216857
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:46 schreef Vivi het volgende:
Geen eten in d'r hand?
ja je mist toch die starbucks beker he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80221682

At the White Party in Palm Springs. Sooooo fun!!! About to check out Agnes. -Brit
  woensdag 14 april 2010 @ 08:36:27 #12
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_80293284
Britney
Waar blijft toch die sextape?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_80306478
Britney!
pi_80375643
Ik vind haar toch echt wel geweldig. :3
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_80385104
Die eerste .gif komt uit haar tour van vorig jaar en is dus geen 'oude Britney'.

Verder:
quote:
Britney Spears agrees to release un-airbrushed images of herself

Celebrities and the industry around them is often accused of producing images that affect young people's body image.Which is why it's so refreshing to see one of the world's most famous pop stars allowing all of their imperfections to be highlighted.
Britney Spears has allowed the pre-airbrushed images from a shoot she took part in for fashion firm Candie's to be used ALONGSIDE the digitally-altered ones, so people can see the difference.
The 29-year-old singer made the extraordinary move in order to highlight the pressure exerted on women to look perfect.
In the first shot, she is seen facing the camera with her arms behind her back.
Imperfections that can be clearly seen in the un-airbrushed shot include blemishes on her calf, her larger thighs and, if you look really closely, you can see her feet have dry skin on them.
The airbrushed pictures, however, tell a different story with a slimmed-down waist and flawless, skinny legs.
Meanwhile, in the second picture, she is seen from the back - in the un-airbrushed shot she has areas of cellulite on the back of her thighs, a tattoo on her lower back (sometimes called a 'tramp stamp') is clearly visible and her backside is a little out of shape.
However, in the altered photo all of these imperfections have been wiped out - and she appears to have a pert rear, unrealistically smooth skin, slimmer legs and the tattoo has vanished.
bron

vrijdag 16 april 2010 @ 14:46:38 #16
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80385165
Noes, gebruiken ze photoshop?!?!!??!?!
pi_80385345
Ja ongelooflijk hé, aangezien het origineel er al zo goed uit ziet!
  zondag 25 april 2010 @ 15:00:36 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80695083
Nou, is de verkering uit?
  zondag 25 april 2010 @ 15:20:56 #19
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80695576
Hoera!
quote:
Uh-oh! The leash is being tightened!

Sources are claiming that Jamie Spears, who still has legal control over our beloved Brit Brit's life, is none too pleased with some mild signs that the pop star may be going off the deep end again, so he's nipping that shiz right in the bud before it escalates!

First order of action: girlfriend must wear a bra whenever she leaves the house, and her security guards must enforce it if she says otherwise!

WTF?? HA!

It sounds pretty ridiculous, but we suppose as a parent, it must not be fun to see your daughter running around with her nips out!

What do U think?? Is Jamie overreacting or is Brit Brit starting to act a little crazy??

Read More: Celebrity gossip juicy celebrity rumors Hollywood gossip blog from Perez Hilton http://perezhilton.com/page/3/#ixzz0m7MWjZcf
Celebrity Juice, Not from Concentrate
pi_80738147
DJ Tiësto is druk in overleg met niemand minder dan Britney Spears. Het management van de dj vertelt RTL Boulevard dat er zeer waarschijnlijk een single komt.
pi_80859205
tvp
I had a signature once. It was awful.
pi_81014933
Britney's demoversie van 'Telephone'!

Lady Gaga had 'Telephone' namelijk niet voor zichzelf geschreven, maar voor Britney!
Helaas voor Brit heeft is het om onbekende reden niet doorgegaan, en heeft Lady Gaga het nummer voor zichzelf gehouden... waar ze nu vast geen spijt van heeft. Bron

Of het wel echt is betwijfel ik, maar het klinkt best wel leuk!
Wel een beetje vervormd en eentonig, maar ik denk dat het bij Britney ook wel een hit was geworden.
Amor omnia vincit
pi_81020407
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:36 schreef Ireentje het volgende:
Britney's demoversie van 'Telephone'!

Lady Gaga had 'Telephone' namelijk niet voor zichzelf geschreven, maar voor Britney!
Helaas voor Brit heeft is het om onbekende reden niet doorgegaan, en heeft Lady Gaga het nummer voor zichzelf gehouden... waar ze nu vast geen spijt van heeft. Bron

Of het wel echt is betwijfel ik, maar het klinkt best wel leuk!
Wel een beetje vervormd en eentonig, maar ik denk dat het bij Britney ook wel een hit was geworden.
Darkchild, de producer ervan, heeft bevestigt dat hij echt is. Hij zegt ook een betere versie te hebben, maar die wilt hij niet op internet zetten.
Nja, kan niet echt oordelen, want het is echt een demo...
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:42:33 #24
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_81031027
Als Britney het nummer uit had gebracht dan was het waarschijnlijk bijna nooit op de radio gekomen.. lijkt wel of er een soort Britney boycot op de nederlandse radio is
  zondag 23 mei 2010 @ 13:30:53 #25
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_81788366
quote:
'Britney Spears weer doorgedraaid'.

Britney Spears zag het onlangs helemaal niet meer zitten en weer moest haar kapsel eraan geloven...

Haar nieuwe korte kapsel is niet het gevolg van een erg creatieve kapper maar van een inzinking, vertellen bronnen aan In Touch Weekly.

Onlangs werden haar twee zoontjes in Disneyland gespot met een nanny en bodyguard in plaats van hun moeder. Dat was niet geheel volgens plan: Britney, haar vriend Jason en de jongens zouden gezellig met zijn allen een weekend Disneyland verkennen, maar Brit en Jason kregen slaande ruzie. Daarop sloot Britney zich krijsend op in de wc en weigerde naar buiten te komen.

Een bron vertelt: "De jongens moesten de dag dus maar doorbrengen met de nanny, want met Britney was geen land te bezeilen. Een paar uur later bestelde Britney een schaar bij roomservice en begon al haar haar af te knippen. Toen de schoonmaaksters de volgende ochtend langskwamen zat de wc verstopt door de plukken haar."

Brit zou zich weer raar gedragen omdat haar vader, die volledige zeggenschap over haar heeft, haar wat meer loslaat. Een slecht plan, want ze kan nog absoluut niet op eigen benen staan, volgens de bron. "In mei heeft ze een rode kroon op haar kont laten tatoëren om aan te tonen dat ze de koningin van haar eigen leven is. Dat wil tot zover dus nog niet erg lukken. Iedereen vreest dat ze weer terug bij af is."
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO zondag 23 mei 2010 @ 13:58:16 #26
22592 crew  Ole
pi_81789321
Ik zou toch niet met haar willen ruilen zeg.
Ik vind het gewoon zielig
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_81795951
who cares, ze is allang afgeschreven
  zondag 23 mei 2010 @ 17:52:58 #28
182751 MisterO
wispelvurig
pi_81796019
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:51 schreef sherezade het volgende:
who cares, ze is allang afgeschreven
En toch was haar tour 1 van de meest succesvolle van het jaar 2009/2010
  zondag 23 mei 2010 @ 18:14:27 #29
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_81796590
ik weiger te geloven, .
  zondag 23 mei 2010 @ 18:21:46 #30
182751 MisterO
wispelvurig
pi_81796749
quote:
Op zondag 23 mei 2010 18:14 schreef Harajuku. het volgende:
ik weiger te geloven, .
quote:
Britney Spears came in at number nineteen on Pollstar.com’s list of the top grossing touring acts of the last decade. The singer brought in $195.7 million dollars, selling 3.5 million tickets.

Other top acts of the 2000s include Metallica at number 15 with $225.5 million earned, Jimmy Buffett at number 10 with $285.8 million earned, the Rolling Stones at number five with $426.9 million earned and Dave Matthews Band at number one with $529.1 million.

Though it’s been a rocky decade for Britney, the pop star’s touring success has been significant. Her most recent trek, The Circus Featuring Britney Spears tour, packed in 97 shows between last March and last November.

Overall, the tour grossed $96,213,121, placing her in Pollstar’s top five touring acts of 2009.

According to Britney’s label, Jive Records, the singer plans to release a new album in May. The new disc will reportedly feature collaborations with Max Martin, who penned Spears’ 1999 hit, “Baby One More Time.”
  zondag 23 mei 2010 @ 19:19:31 #31
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_81798298
Ik bedoelde die nieuwe breakdown.
pi_81804261
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:30 schreef static het volgende:

[..]

Theorie waarom het niet waar kan zijn:
simpel: Britney zou haar haar geknipt hebben in Disney met haar kinderen. Maar Britney was 8 mei met haar kinderen in Disney.

Dit was op 28 april:

Dit was 12 mei in de ochtend:

Dit was op 12 mei eind van de dag:

Dit was 19 mei:

Dus, tussen 12 mei en 19 mei heeft ze haar haar afgeknipt (volgens mij zijn gewoon de extensions eruit gehaald, want iedereen weet natuurlijk dat ze extensions heeft.)
pi_81820622
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:52 schreef MisterO het volgende:

[..]

En toch was haar tour 1 van de meest succesvolle van het jaar 2009/2010
leuk voor haar, maar zo zie je maar geld en succes maakt niet gelukkig
  dinsdag 25 mei 2010 @ 09:28:58 #34
15080 static
pi_81859598
quote:
Britney Spears is populairste op Twitter.

Britney Spears (28) is de nieuwe Twitterqueen. De popster stoot acteur Ashton Kutcher (32) van de troon als Twittergebruiker met de meeste lezers of followers. Spears klokt af op 4,94 miljoen followers. "WOW!!!!! #1 on Twitter! Thank you!", bedankte Spears haar Twittergevolg in een "tweet".

"Het is me allemaal eender", reageerde de onttroonde Kutcher.
In april 2009 ging Kutcher een weddenschap aan met de Amerikaanse nieuwszender CNN en hij won. Hij haalde als eerste twitteraar een miljoen followers. Ashton Kutcher is getrouwd met Demi Moore (47), ook al een actieve twitteraar met meer dan 2,72 miljoen followers.

Via Twitter kunnen gebruikers korte berichtjes van maximaal 140 tekens op het internet plaatsen om met iedereen te delen. Als je je abonneert op de melding van iemand wordt je zijn/haar follower.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:35:36 #35
22273 Dizer
Save the beard!
pi_81861512
Leuk de laatste foto's!!
Echter vraag ik me af of de demo's van telephone die nu op Youtube zijn ook echt zijn. Kan makkelijk omgevormd zijn.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_81869295
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 10:35 schreef Dizer het volgende:
Leuk de laatste foto's!!
Echter vraag ik me af of de demo's van telephone die nu op Youtube zijn ook echt zijn. Kan makkelijk omgevormd zijn.
Darkchild (die producer) heeft het bevestigt, en veel youtube filmpjes met Telephone erin worden door Britney's platenmaatschappij verwijderd
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:21:03 #37
15080 static
pi_81869471
quote:
Britney Spears wil na haar dood ingevroren worden.

Britney Spears is naar verluidt geobsedeerd door de zogenaamde cryogenische invriestechnologie en wil dat haar lichaam na haar dood in vloeibaar stikstof wordt bewaard. De 'Break the Ice'-zangeres is ervan overtuigd dat de wetenschap ooit in staat zal zijn haar opnieuw tot leven te wekken.

"Britney ontwikkelt van tijd tot tijd een nieuwe obsessie en dit is de nieuwste".

Net als Walt Disney
"Het begon toen iemand haar vertelde dat Walt Disney ingevroren werd om in de toekomst weer tot leven gewekt te worden. Toen ging ze op onderzoek uit en raakte ze ervan overtuigd dat het het proberen waard is", aldus een ingewijde.

Investeren in technologie
Tijdens haar tripje naar Disneyland, op moederdag, zat Britney de hele dag te surfen naar informatie over de invriestechniek terwijl een nanny met haar zoontjes het pretpark bezocht. Ze heeft het zo ferm te pakken dat ze een deel van haar fortuin, dat door haar vader wordt beheerd, wil investeren in de technologie.

"Haar vader Jamie vindt het niet erg dat Britney zich hier in vastbijt. Als ze er haar geld wil in investeren, doet ze maar. Het gaat voorlopig om slechts 350.000 dollar. Mocht ze meer willen investeren, zal hij er wel een stokje voor steken", aldus nog de bron in The Sun.

Diamanten van asse
Voordat ze er haar zinnen op zette terug tot leven gebracht te worden van zodra de technologie het toelaat, wilde Britney een glamoureuze crematie. Ze wilde diamanten laten maken van haar asse, maar de kans terug tot leven gewekt te worden lijkt haar net iets aantrekkelijker.

pi_82579007
Britney Spears beschuldigd van seksuele intimidatie van onze redactie
AMSTERDAM - Fernando Flores, voormalig bodyguard van Britney Spears, gaat de zangeres aanklagen wegens seksuele intimidatie.

Fernando voelde zich niet veilig met Britney in de buurt. "Ze liep altijd naakt rond in huis en lokte me vaak haar slaapkamer in", zegt de bodyguard in de Britse krant The Sun.

De zangeres werd eerder aangeklaagd door een bodyguard. In 2007 diende Tony Barretto een klacht in. Hij stoorde zich aan haar exhibitionistische gedrag en haar drang om in haar blootje rond te lopen.

Bron telegraaf
pi_82587501
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef Eleentje86 het volgende:
Britney Spears beschuldigd van seksuele intimidatie van onze redactie
AMSTERDAM - Fernando Flores, voormalig bodyguard van Britney Spears, gaat de zangeres aanklagen wegens seksuele intimidatie.

Fernando voelde zich niet veilig met Britney in de buurt. "Ze liep altijd naakt rond in huis en lokte me vaak haar slaapkamer in", zegt de bodyguard in de Britse krant The Sun.

De zangeres werd eerder aangeklaagd door een bodyguard. In 2007 diende Tony Barretto een klacht in. Hij stoorde zich aan haar exhibitionistische gedrag en haar drang om in haar blootje rond te lopen.

Bron telegraaf
Wat een huilie!
pi_82588498
Ik moest echt lachen toen ik dat las!
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:58:06 #41
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_82609222
Die gast is gek! Ik zou gelijk tekenen voor die baan!
pi_82780555
Ze was gisteren bij de premiere van Toy Story 3

pi_82780732
Ze ziet er goed uit nu zeg.
Haters gonna hate.
pi_82780924
wat heeft ze vieze benen??!!!!!!!!!!!
  maandag 14 juni 2010 @ 12:24:05 #45
24752 mandatory
Wat moet je nou?
pi_82781730
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:01 schreef sherezade het volgende:
Post die van jouw eens.
Bladiebla...
  maandag 14 juni 2010 @ 12:25:19 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_82781780
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:01 schreef sherezade het volgende:
pi_82782480
ja wat nou???!

mooi is anders laten we eerlijk zijn,
  maandag 14 juni 2010 @ 12:44:57 #48
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_82782522
Ik vind dat ze een stel normale benen heeft.
  maandag 14 juni 2010 @ 12:46:10 #49
24752 mandatory
Wat moet je nou?
pi_82782555
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:43 schreef sherezade het volgende:
ja wat nou???!

mooi is anders laten we eerlijk zijn,
Post die van jouw eens dan, kunnen we een vergelijkend warenonderzoek doen.
Bladiebla...
pi_82788016
triest geval ik ben niet zo goedkoop dat ik mijn benen ga plaatsen hier...ik vind haar benen gewoon voor haar leeftijd oud uitzien en daarbij is het jurkje te kort omdat ze te dikke bovenbenen heeft ...einde discussie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')