Volgens mij bedenken ze dat zelf niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
OMG
Best goed gezongen hoor! Maar hoe kan je nou met zúlke heupen zulke lichte jeans aantrekken?
En veel te kleine bustiers?
Surinamers houden niet van Europese heupen, dit is seksehhhh, dus moet gezien wordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
OMG
Best goed gezongen hoor! Maar hoe kan je nou met zúlke heupen zulke lichte jeans aantrekken?
En veel te kleine bustiers?
Bg?quote:
Maar dan weiger je dat toch aan te trekken?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij bedenken ze dat zelf niet.
Dat is wel waar idd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Surinamers houden niet van Europese heupen, dit is seksehhhh, dus moet gezien worden
Hahahaha, ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan weiger je dat toch aan te trekken?
Ik vind het echt vreselijk
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan weiger je dat toch aan te trekken?
Ik vind het echt vreselijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dan moet je op z'n minst ook de tv uitzetten nu. Hmpfquote:
Gemiste kans, het kan véél sekseher!quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:![]()
Wij hebben Toffifee!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Gemiste kans, het kan véél sekseher!
Maar wel erg goed gezongen
Zesendertig is het nieuwe vierentwintig!
quote:
Wie mag er niet mee, ik stem voor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:16 schreef Goodbye het volgende:
Kunnen we ook mensen un-inviten voor de 15e
Ik was weggestemd door de juryquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
Zijn we just me kwijt? Nee toch?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |