Nou als ie nog inspiratie nodig heeft wil ik wel Bobby Womack horen met Across 110th Streetquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Kevin vroeg al om requestjes, dus wie weet onze platen
Ik zou graag iets horen van Krezip, Kane of Di-rectquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:20 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zijn er nog verzoekjes?
maar verder mag je et zelf invullenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zou graag iets horen van Krezip, Kane of Di-rect![]()
Iets uit dit rijtje zou leuk zijnModest Mouse - Dashboard, Absynthe_minded-envoi, Aviv Geffen - It's Alright, Yeah_Yeah_Yeahs_-_Heads_Will_Roll__A-Trak_Remix, The Magic Numbers - Take A Chance, The Shins - Phantom Limb, The Pigeon Detectives - Take Her Back, Friska Viljor - Gold,
White Lies, Röyksopp of Hit Me TV.
Dat dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:44 schreef borisz het volgende:
JOnsi mag ook wel de playlist bij der Rudy
Bescheiden lijstje Hansquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zou graag iets horen van Krezip, Kane of Di-rect![]()
Iets uit dit rijtje zou leuk zijnModest Mouse - Dashboard, Absynthe_minded-envoi, Aviv Geffen - It's Alright, Yeah_Yeah_Yeahs_-_Heads_Will_Roll__A-Trak_Remix, The Magic Numbers - Take A Chance, The Shins - Phantom Limb, The Pigeon Detectives - Take Her Back, Friska Viljor - Gold,
White Lies, Röyksopp of Hit Me TV.
Tim Knol is echt tof iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:45 schreef alors het volgende:
[..]
Bescheiden lijstje Hans!
Tim Knol kunnen de meesten hier ook zeer waarderen
Volgens mij issie overdag niet eens veel gedraaid trouwens. Wel heel veel bij Ericquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
pay the piper "misschien heb je um wel eens gehoord" ja duhh!
Misschien luister ik teveel eric cortonquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij issie overdag niet eens veel gedraaid trouwens. Wel heel veel bij Eric
Te heftig idd voor de std. 3FM luisteraar. Heb de stats op 3fmfan niet bekeken, maar ik geloof niet dat die plaat vaak overdag te horen is geweest.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij issie overdag niet eens veel gedraaid trouwens. Wel heel veel bij Eric
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=tristquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien luister ik teveel eric corton
Dat dus..quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:51 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=trist1 keer overdag bij Timur, verder altijd na 18.00 en meestal nog veel later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |