De conclusie moet zijn dat TS redelijk acceptabel zwaar bier heeft, dat niet perse ijskoud gedronken hoeft te worden en dat hij er over een klein kwartiertje van gaat genieten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:44 schreef renwan het volgende:
Dus de samenvatting is dat TS smerig bier heeft een het ook nog lauw is?
Epic fail
Ik begin ook steeds meer de drang te krijgen om toch naar het feest te gaan.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Lul, bier moet je ALTIJD ijskoud drinken, dat de condensdruppels over je glas lopen.
Ik drink pas 6 jaar bier, maar ben de laatste 5,5 jaar wel als excessieve drinker te beschouwen. Mag ik meepraten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:49 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
owja en iedereen die niks van bier weet moet gewoon ff lekker z'n bek houden over bier in dit topic, overigens niet te verwarren met pils.
Dus kids, gewoon mondje dicht en kom maar terug als je + 10 jaar bier/pils drink ervaring hebt! Dan mag je meepraten met ons oke?
Zeikerd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:55 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
nou voor jou maken we er 5 jaar van ghek!![]()
Maar geen kids die naar 3 bier en een half sjekkie hier beginnen te brallen over "alle bier en ijskoud"
ben ik verdomme ook!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:57 schreef renwan het volgende:
Meneer de Bruin is een alcoholist
Maar ik blijf erbij, Kanon is smerige rotzooi!
Dat hield ik mezelf de eerste jaren ook altijd voor en dacht er nooit echt over na, tot ik ging beseffen dat ik omgerekend een glas bier of 80 / 100 dronk per week. Zeker als je amper les hebt en bijna elke dag kunt uitslapen wil het nogal snel oplopen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
ben ik verdomme ook!![]()
De laatste dag zonder alcohol is toch wel een jaar of 3 geleden denk ik... Maar gelukkig drink ik niet (extreem) veel moet ik zeggen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |