Gelijk de eerste keer doen.quote:Als het zo door blijft gaan zal ik er wat van zeggen.
pik je dit Juicy?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Je verwart je kartonnen doos onder een brug met een willekeurig luxe appartementje.
quote:
Nee. Je moet niet komen janken als je Amsterdam niet kent.quote:
Maar wel in Amsterdam-Zuidoostquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee. Je moet niet komen janken als je Amsterdam niet kent.
Jij zit op FOK!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Je verwart je kartonnen doos onder een brug met een willekeurig luxe appartementje.
Klopt, dat is geen bijlmer. Bijlmermeer is een wijk in Zuidoost.quote:
Held!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:21 schreef Juicyhil het volgende:
Als het zo door blijft gaan zal ik er wat van zeggen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Toen dat vliegtuig er doorheen kwam, ja.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Toen dat vliegtuig er doorheen kwam, ja.
je gaat toch dood van drugs?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:39 schreef Appelknaller het volgende:
Steek er ook een op TS dan ontspan je misschien een beetje
Blowende buurmanquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:21 schreef Juicyhil het volgende:
Pfff, zit ik dan met m`n dure appartement in hartje Amsterdam zo. Iedere avond dat ik m`n ramen open heb met dit mooie weer ruikt m`n hele appartement naar wiet.![]()
![]()
Niet als je met mate gebruikt.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ben jij toevallig de bovenbuurman, TS?
Ja dat vind jij en heel veel mensen ook niet. Maar stoer dat je blowt in huis.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:59 schreef cyberbull het volgende:
nou en
mijn woonkamer ruikt ook regelmatig naar dat :-)
lekker toch
Irritant idem had ook zo een buurmanquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:21 schreef Juicyhil het volgende:
Pfff, zit ik dan met m`n dure appartement in hartje Amsterdam zo. Iedere avond dat ik m`n ramen open heb met dit mooie weer ruikt m`n hele appartement naar wiet.![]()
![]()
Boor een gat in je vloer en zet daar je toiletpot op, elke keer dat je je ontlasting kwijt moet krijgt je buurman een gratis toevoeging op z'n broodje shoarma.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:07 schreef Anoniemst het volgende:
Jaag hem dan weg!
kleef scheermesjes op z'n deurklink, steek een hagelpatroon in de uitlaat van z'n auto, gooi zwavelzuur in z'n gezicht, geef em een broodje met aluminium phosphide, verspreid pamfletten met z'n naam, adres en foto als een veroordeelde pedofiel, etc...
Wat wil je ervan zeggen? Het is niet alsof het niet mag, ik zou iemand die mij dit kwam zeggen, uitlachen en groeten. deur dicht. lol.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:21 schreef Juicyhil het volgende:
![]()
Vooral amsterdamquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Wat wil je ervan zeggen? Het is niet alsof het niet mag, ik zou iemand die mij dit kwam zeggen, uitlachen en groeten. deur dicht. lol.
Op het laatst heeft TS dan een levend skelet aan de deur dat vraagt om een zakcentje.. dat wil je van je leven ook niet meemakenquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:29 schreef NotYou het volgende:
Wiet zou een gateway drug zijn, ik raad de ts dan ook aan zijn onderbuurman Crystal Meth te verstrekken. De overlast zal waarschijnlijk eerst even wat erger woorden maar daarna ben je er ook wel vanaf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |