oh!! instant verliefd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:15 schreef Soneal het volgende:
Buuf, wat is je droomhuis enorm![]()
![]()
![]()
Ik ben iedere keer als ik er langsrij al helemaal weg van een huis in Oudewater, en dat het onbetaalbaar is verbaast me ook niet (en dan moet er nog voor een vermogen tegenaan gegooid worden om er weer wat van te maken) maar darn wat vind ik dit huis geweldig
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben blij met mijn huis!
Allen die verrekte mongoltuin... Dat wordt echt nog een heeeeeeeele grote klus. Met goed fatsoen durf ik er zelfs geen mensen even een peukie te laten roken zo aftands, lelijk en begroeid is het.
Ik zet effe een andere bril op.
Oooooh, vrije natuur in mijn tuintje
Hondenuitlaatplek ook
![]()
Ja, en dan is het rieten dak volgens de makelelaar nog in goede staat.... en iedere keer als ik er langsrij dan begint mijn rijtje met kosten voor het opknappen met een nieuw rieten dakquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh!! instant verliefd.En ze mogen de meubels wel laten staan, want állemaal leuk
![]()
En de staat nog helemaal goed. *zucht* Maar duur hè.
Een kerkje is ook altijd leuk, in Amersfoort staat net aan de rand van de binnenstad ook een kerkje wat al jaren bewoond wordt, zoquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:27 schreef innepin het volgende:
Over droomhuizen gesproken...Iemand nog een kerkje uit de vijftiende eeuw kopen?
Ja! Goed!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:46 schreef miss_sly het volgende:
Hoe was het gisteren (dat was toch gisteren) met je mentor?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:27 schreef innepin het volgende:
Over droomhuizen gesproken...Iemand nog een kerkje uit de vijftiende eeuw kopen?
Tssssquote:prijs op aanvraag
Sjaquote:
mooi! Met sauna zelfsquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:40 schreef Oxymoron het volgende:
mijn droomhuis én mijn overburen![]()
ECHT!
't Is een prachthuis en 't zou zo leuk zijn als er een OUDer in de straat kwam wonen
Dan zeg ik: bol!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:41 schreef innepin het volgende:
En zwangere vrouwenbuiken zijn niet dik, die zijn groot
Ja maaaar je woont dan aan de Kromme Rijn, met leuke overburenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:42 schreef innepin het volgende:
[..]
mooi! Met sauna zelfs![]()
Wel erg duur voor een huis met drie slaapkamers.
Fijn dat het goed was! En dat je blij met haar was/bent.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:34 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja! Goed!We hebben lekker koffie gedronken, en een muffin gegeten.
En ze zei zelf al dat ze dacht, dat ik het moeilijk vond. En we hebben het nog even over de documentaire ''Machteloos'' gehad, en toen zei ze dat ik het vast als wormenbuik voelde hoe dat was. Wormenbuik = niet leuke kriebels en misselijkheid.
En dat klopte dus ik was weer blij (met haar).![]()
En haar buik is diiiiik![]()
Maar haar man komt met beschuit&muisjes rond als ze bevallen
is, en dan mag ik op kraamvisite komen!
Oh, wat bedoel je? Flauwvallen oid?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:46 schreef Ticootje het volgende:
Oeke zolang je niet crasht valt het wel mee joh.
Gij optimist!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:46 schreef Ticootje het volgende:
Oeke zolang je niet crasht valt het wel mee joh.
mijn favoriete makelaars-sitequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:27 schreef innepin het volgende:
Dat lijkt me sowieso al niet gezond, maar als je ook nog borstvoeding geeft dan ben je volgens mij in een week tijd volledig gesloopt letterlijk gecrashtquote:
Laat es zien! Die buik bedoel ik! Rug hoeft niet, mag welquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb spijt van het versjouwen van het konijnenhok. Oh ik heb echt rugpijn, maar dan ook echt. Ik lijkt wel een oud wijf.
ja s goed. Na t vakantiegeld sowiesoquote:
verstandige meidquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:18 schreef Ticootje het volgende:
Uiteindelijk welze kijkt de kat uit de boom. Ze pakt ook geen koekje aan van tf.
Old-wanna-newby-achtigietsigiemand?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:28 schreef Ticootje het volgende:
Wie ben jij? Nieuw of kloon?
Ik zit al een uur te surfen over die sitequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
mijn favoriete makelaars-site![]()
![]()
Als ik toch morgen die 17 miljoen win.. mag hij voor me op zoek
*terugaait*quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:34 schreef Ticootje het volgende:
*aai.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga vanavond sushi bikken bij SumoHeb er nu al zin in
Binnenstadquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:59 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eten bij Shabu. Maar ik heb gehoord dat de sushi beter is bij Sumo. Maar de warme gerechten dan weer lekkerder bij Shabu. Ga je in de binnenstad of in Scheveningen?
Hey, zegt oudste, da's die Egel die om zijn eigen grappen lacht.quote:
* Saffier doet hard haar best om jaloerse neigingen te onderdrukkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga vanavond sushi bikken bij SumoHeb er nu al zin in
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey, zegt oudste, da's die Egel die om zijn eigen grappen lacht.Vervolgens kijken wij Kabouter Wesley-filmpjes en blijkt hij ze allemaal te kennen
En ligt zowat op de grond van het lachen. een aardigheid,
In Den Haag hoor ik hetzelfdequote:Op zaterdag 10 april 2010 10:16 schreef Saffier het volgende:
[..]
* Saffier doet hard haar best om jaloerse neigingen te onderdrukken![]()
She-Wolf ik vind in zijn geheel dat het bij Sumo lekkerder is, maar dan wel die in Rotterdam, ik heb geen ervaring met die in Den Haag.
Het is zó leuk, het ontdekken van het "eigen" van je kind.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik moet zo om die egel lachen iedere keer haha. Ik herken dat wel, een mop vertellen en dan halverwege al zo hard gieren dat je hem niet eens uit kunt vertellen. En t mooiste is dan als de aanhoorder hem niet snapt
mn lief noemt me niet voor niets Mar-lame van tijd tot tijd
Shabuquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:59 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eten bij Shabu. Maar ik heb gehoord dat de sushi beter is bij Sumo. Maar de warme gerechten dan weer lekkerder bij Shabu. Ga je in de binnenstad of in Scheveningen?
Ik ga naar Shabu in Zoetermeer. Het is een etentje met collega's en dan is het een stuk gemakkelijker qua bereikbaarheid, parkeren etc.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:16 schreef Saffier het volgende:
[..]
* Saffier doet hard haar best om jaloerse neigingen te onderdrukken![]()
She-Wolf ik vind in zijn geheel dat het bij Sumo lekkerder is, maar dan wel die in Rotterdam, ik heb geen ervaring met die in Den Haag.
Innepin ik heb je pm gelezen, zal 'm vanmiddag even beantwoorden
Lekker fietsen Miss![]()
ik ben mijn fietssleuteks kwijt
snap er niets van
Maar hier ziet het er koud uit ook, niet echt fietsweer.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:53 schreef moussy het volgende:
Ik mis de kleurdoos, zullen we een petitie starten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]Ja maar das zooo undercover!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]Undercover?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hip: ik vier mijn verjaardag vaak op parkpop, en raad eens wie er dit jaar op mijn feestje speelt?
Snoop dog! 8) (edit: hmpf, kweeniemeer hoe de zonnebril-smiley moet en ik zit op de telefoon dus kannie kijken.. Denk er maar even wat l33t smileys bij enzo)
3!
Hij is hier bij mij, aan het stralen over mijn wasgoedquote:
Hehe,eindelijk nog iemand die sushi als een gift van de goden beschouwt. Ik vind het wel te eten, maar vind de andere gerechten op de kaart vaak vele malen lekkerder. Ik heb het idee dat veel mensen roepen dat ze sushi lekker vinden omdat dat hip is enzoquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:43 schreef huuphuup het volgende:
hihi memmel
ik vind Sumo ook lekkerder maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet zo heel erg van alleen sushi ben. Ik ga vaak eerder voor de andere gerechten op de kaart en dan een paar sushi's erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |