Ze hangen in de gang, wie willen ze daar de schuld van geven, ieder huurt een kamer, die allemaal een appart nummer hebbne, ik ben dus niet verantwoordelijk voor wat er in die gang hangt, dus kunnen ze sowieso niks makenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:04 schreef nuget het volgende:
mag je blij wezen dat je geen proces verbaal hebt gekregen want dat is diefstal en ontvreemding van gemeente eigendom (bordje kost 250 euro p/s als je dat nog wil weten) scheelt je weer een dikke rekening dacht ik zo.
quote:
heb wel beetje smaak hoorquote:
Zal het eens downloadenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:18 schreef genakt het volgende:
[..]
heb wel beetje smaak hoor
heel die cd is trouwens echt super
M'n borden halenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
maar wat deed de politie nou aan de deur?
En in dat artikel boven je staat nog 45quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:04 schreef nuget het volgende:
mag je blij wezen dat je geen proces verbaal hebt gekregen want dat is diefstal en ontvreemding van gemeente eigendom (bordje kost 250 euro p/s als je dat nog wil weten) scheelt je weer een dikke rekening dacht ik zo.
Volgens mij hebben ze dat recht helemaal niet... Is het dan niet onjuist verkregen bewijs?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het bord hing naast de deurtoen stonden ze erop dat ze de rest van het huis ook mochten zien
nouja prima
Da's twijfelachtig idd..quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat recht helemaal niet... Is het dan niet onjuist verkregen bewijs?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:30 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die denken dat de politie voor er voor het volk is.
Redelijke verdenking van een misdrijf..quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat recht helemaal niet... Is het dan niet onjuist verkregen bewijs?
SUKKEL! Ze hadden het recht niet, jij hebt ze het recht verleendquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het bord hing naast de deurtoen stonden ze erop dat ze de rest van het huis ook mochten zien
nouja prima
Zo zie je maar weer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja voor een getuigenis omdat een paar tokkies iemand z'n auto vernield hadden, dus als het jouw auto was was je ook blij geweest als iemand het komt melden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |